Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 1905

    Akıllı cihazlar için kişisel antrenörü aratmayan fitness uygulamaları

    Personal Trainer ifadesi spor dünyasında her zaman ilgi çekici olmuştur. Sizi kişisel hedefleriniz doğrultusunda size özel şekilde hazırlayan profesyonel antrenör anlamına gelen Personal Trainer’ların pabucu, yeni geliştirilen akıllı uygulamalarla dama mı atılacak? Farklı programları sizler için inceleyerek bu sorunun cevabına ışık tutalım.

    FitStar Personal Trainer
    iOS’a özel olarak çıkan FitStart uygulaması oldukça popüler. Bunun en temel nedenlerinden biri FitStar’ın ferah ve kullanıcı dostu bir arayüze sahip olması. App Store tarafından kullanıcıların en memnun kaldığı yazılımlar kategorisinde zirveye oynayan FitStar ücretsiz olarak kullanılabiliyor. Ses dosyaları ve videolar istediğiniz tarz idman için sizi yönlendiriyor. Koşularda da FitStar’ı kullanabiliyorsunuz. Hedefinizi navigasyon ile takip eden uygulama sizi motive edici konuşmalar yapmaktan geri durmuyor. Aşırı profesyonel bir fitness yazılımı düşünmüyorsanız FitStar ideal bir seçim olabilir.

    8Fit
    Ücretsiz olarak kurulum yapabildiğiniz 8Fit ek özellikler gerektiğinde ödeme talep ediyor. Uygulama iOS, Android ve Windows tabanlı olduğu için bir kere ödeme yaptığınız takdirde ileride başka bir platforma geçseniz bile 8Fit’i kullanabileceğiniz anlamına geliyor. Fitness hedeflerinizi belirledikten sonra uygulama e-posta ve sosyal medyayı kullanarak adeta sizi dürtüyor. Bu açıdan sporda kolaya kaçan veya vazgeçen biriyseniz 8Fit’in sabah çalan alarm kadar sevimsiz ama bir o kadar işe yaradığını hatırlatalım. Farklı idman programları arasında seçim yapabildiğiniz gibi yemeniz ve yememeniz gerekenler konusunda da 8Fit size destek oluyor.

    c700x420

    FitBit
    Yine iOS, Android ve Windows üzerinde çalışabilen çok platform destekli bir uygulama ile karşı karşıyayız. Bu sefer ücretsiz olarak gelen uygulama daha çok aktivitelerinizi kayıt altında tutuyor. Koşularınız, yemekleriniz, kaldırdığınız ağırlıklar ve daha fazlası sürekli elinizin altında. Bu arada elinizin altı derken mecazi bir ifade kullanmıştık. FitBit’in bir de giyilebilir cihazlar ürettiğini belirterek bu mecazımızı gerçeğe dönüştürelim. Ülkemizde de satışı bulunan bu ürünlerle ortak kullanıldığında uygulama çok daha etkili olabiliyor. Uygulamanın size fitness anlamında yenilikler sunmuyor. Bu yönünün biraz aksadığını belirtelim. Yine de detaylı bir kayıt defteri tutup kendi gelişiminizi gözlemlemeniz için faydalı.

    -ClientImages-force_both_1600x925
    Giyilebilir teknoloji furyasına bir yorum da FitBit’ten geliyor

    Nike+ TrainingClub
    iOS ve Android üzerinde ücretsiz gelen uygulama Nike markası tarafından geliştirilip pazarlandığı için yaygın bir şekilde kullanılıyor. Nike+’ın yüzden fazla antrenman programı başlangıç seviyesinden daha iddialı sporculara kadar geniş bir yelpazeye hitap etse de hareketler daha çok kardiyo yani yağ yakma ağırlıklı. Bu açıdan bakıldığında kas yığını olmak isteyenler tatmin olmayabilir. Uygulamanın arabirimi de tasarım açısından çok başarılı. Ne yapmak istiyorsanız hızlı ve kolay şekilde aradığınızı buluyorsunuz. Sosyal medya entegrasyonu da Nike+ ile çok başarılı. Uygulamayı kullanan arkadaşlar birbirlerinin skorlarını görüp gaza gelebilir. Başarılarınızı (ya da sessiz mağlubiyetlerinizi) fotoğraflarla paylaşıp belgelemek mümkün.
    Uygulamaların kişisel bir antrenörün yerini alması zor. Sporda duruş bozukluğu en önemli konulardan biridir. Vücudun doğru duruşu kişiden kişiye değişir. Bunu gözlemleyip doğru müdahaleleri yapmak da uzman bir göz ister. İyi bir spor eğitmeni bu konuda sporcuya büyük bir katkı sağlar. Şu an için akıllı telefon uygulamalarından böyle bir beklentiye girmek yanlış olacaktır. Belki ileride sanal gerçeklik ile çok daha gelişmiş algı sistemleri bu sorunu çözebilir. Ancak şu an için yazılımları birer motivasyon unsuru olarak yorumlamak daha doğru. Hiç spor salonuna gitmemiş bir kişinin fitness dünyasına adım atması ya da spordan kaytarmayı düşünenlerin motive olması açısından uygulamalar oldukça işe yarıyor. Hatta yazıda da gördüğünüz gibi bunun bir seviye üzerine çıkmak da mümkün.

    Media Markt’ın teknoloji blogu Mediatrend 1 yaşında!

    MediaTrend___Teknoloji_dostunuzTeknolojiye dair güncel trendlerin, yeni ürünlerin ve hayatı pratikleştiren bilgilerin sektörün tanınmış yazarları tarafından aktarıldığı Media Markt’ın teknoloji blogu Mediatrend 1’inci yılını doldurdu.  Zengin içerik ve videoarla kullanıcılarının teknolojiye dair bilgisini tazeleyen bloga, mediatrend.mediamarkt.com.tr’den ulaşmak mümkün

    Hızına yetişilemeyen teknoloji dünyasında olup bitenleri, yeni çıkan ürünleri ve bu ürünleri günlük hayata nasıl adapte edebileceğini en sade ve anlaşılabilir dille okuyucularına aktaran Mediatrend 1. yaşını kutluyor. Alanında uzman yazarlar tarafından hazırlanan yeni ürün incelemelerinden, en popüler uygulamalara, veri güvenliğinden, yeni oyunlara ve hayatı kolaylaştıran pratik bilgilere kadar geniş konu seçenekleriyle binlerce içerik, Mediatrend’de her gün yayına alınıyor.

    media-trendDünyadaki ilkleri yurt dışındaki fuarlara giderek takip eden alanında uzman teknoloji yazarları ayrıca yeni teknolojiye dair çektikleri videoları blogdan yayınlayarak okuyuculara en güncel bilgileri ulaştırıyor.

    Teknolojiyle ilgili okuyucuların aklındaki tüm soruların yanıtlarını bulabileceği Mediatrend, teknoloijinin dokunduğu spor, yemek, kişisel bakım gibi konularda da “lifestyle” içeriklerini öne çıkarıyor. Media Markt tüm teknoloji tutkunlarını ve ürün almadan önce bilgi sahibi olmak isteyen tüm tükecileri Mediatrend okumaya davet ediyor.

    Trendleri kaçırmamak için:

    Tıklayın: https://mediatrend.mediamarkt.com.tr/

    Takip edin: https://twitter.com/Media_Trend

    Vivaldi 2 milyonu gördü, beta sürümü yayınlandı

     

    vivaldi

    2015 yılının başlarında teknik önizleme sürümü yayınlanan ve ilk haftasında 1 milyon indirilme rakamına ulaşan Vivaldi web tarayıcısının 2 milyon indirilme rakamına ulaştığı açıklandı. Gelişme ile birlikte beta aşamasına geçildiği kaydedilen Vivaldi web tarayıcısı, Opera’nın kurucusu John Tetzchner tarafından kurulmuştu.

    Geçtiğimiz Şubat ayında 1 milyon indirilme rakamına ulaşan web tarayıcısının, ilk günlerinde gördüğü inanılmaz ilgiyi devam eden süreçte aynı hızda görmediği sonucu ortaya çıkarken; yine de Chrome, Safari, Mozilla gibi popüler platformların yanında ulaşılan indirilme rakamı dikkat çekiyor.

    Modern özellikleri ile dikkat çekiyor 

    Vivaldi’nin yayınlanan beta sürümünde daha yoğun şekilde kişileştirilebilen arayüzü, hızlı arama özelliği ile pratik komutlar öne çıkan özellikler arasında. Web tarayıcısının bir diğer artısı da özelliklerinin detaylarını da kullanıcılara sunabilmesi. Genel olarak hızlı oluşu da belirleyici yönlerinden biri.

    vivaldi

    Final sürümü merakla bekleniyor 

    Beta aşamasının ne kadar süreceği bilinmezken yayınlanacak Vivaldi 1.0 kodlu sürümün özelliklerinden ikisinin gizli tutulacağı ve sadece betadan sonra kullanıma sunulacağı kaydedildi. Öte yandan Vivaldi Sync ile e-mail e-client özelliklerinin kısa süre içinde kullanıma sunulacağı belirtildi.

     Chrome eklentileri de çalıştırıyor

    Vivaldi, hali hazırda kullandığı tarayıcılardan pek de memnun olmayan ve altrnatif bir web tarayıcısı ile tanışmak isteyenler için ilgi çekici olabilir. Modern bir arayüzle gelen platformun Google Chrome tarayıcısının eklentilerini çalıştırdığını da belirtelim. Beta sürümüne daha yakından bakmak için buraya tıklayabilirsiniz.

    Candy Crush 5.9 milyar dolara satıldı!

    51232953249b3ad490f8a07497ab4ecb

    Mobil oyun dünyasında en büyük şirketlerden biri olan King, Call of Duty ve Destiny de dahil olmak üzere tanınmış sayısız oyunun geliştiricisi Activision Blizzard tarafından 5 milyar 900 milyon dolar bedelle satın alındı. King, Candy Crush’ın yapımcısı.

    Oyun dünyasında gündeme bomba gibi düşen satın alım, küresel bir fenomen olan Candy Crush’a dair devasa bir kitle ve oldukça büyük gelirlerin Activision Blizzard’a geçmesi anlamı taşıyor.

    Activision Blizzard, Call of Duty’nin yanı sıra Warcraft’ın da yapımcısı. Merkezi ABD’de bulunuyor ve 30 Eylül’de açıklanan son finanlsal bilançosuna göre de son bir yıllık döneminde 4 milyar 700 milyon gelir elde etti. Öte yandan King’in gelirleri aynı dönem için 2 milyar 100 milyon dolar seviyesindeydi. Satın alımla beraber Activision Blizzard, sadece konsol ve PC oyunlarında değil, mobil oyunlarda da önemli bir şirket halini alıyor.
    candy_crush_king

    İsveç merkezli King, oldukça sürüncemeli bir geçmişe sahip. Şirket el değiştirmelerinin de aralarında yer aldığı tarihinde Candy Crush serisi ile birlikte hızlı bir trend halini alması sonucunda adeta ‘para basan’ bir yapıya kavuşmuştu. Şirketin CEO’su Riccardo Zacconi’nin gerçekleştirdiği açıklamaya göre tüm oyunlarının aylık aktif kullanıcı (ayda en az bir kez uygulamayı açıp, oyun oynayan kişi) sayısı 470 milyonun üzerinde. Bununla birlikte şirket hissedarları, uzun yıllar sonra elde edilebilecek bir geliri peşinen elde edip, şirketin haklarını devretmiş oluyorlar.

    Activision Blizzard, King çalışanları ve uzmanlarının görevlerine devam edip etmeyeceği konusunda bir bilgi paylaşmış değil. İrlanda merkezli King’in satın alım işlemlerinin kısa süre içinde resmi olarak tamamlanması bekleniyor.

    Facebook’tan yapay zeka atılımı

    AI

    Dünyanın en fazla kullanıcıya sahip sosyal medya platformu Facebook, bilimsel ya da futurism dolu çalışmalarıyla da tanınıyor. Şirket kurucu ve CEO’su Mark Zuckerberg’in dünyada internetin olmadığı bölgelere atmosfer sınırında seyreden uydu, vb ile internet götürme planları şüphesiz en çok bilineni. Ancak şirketin başka çalışmaları da var…

    Günde 2 milyara yakın fotoğrafın paylaşıldığı internet dünyasında, bunların büyük kısmının Facebook’ta kendine yer bulduğu görülüyor. Bu alanda geleceğe yönelik çalışmalar yürüten sosyal ağ şirketi, yapay zeka üzerinde duruyor.

    Önde gelen bilim odaklı eğitim ve araştırma merkezlerinden MIT’de düzenlenen bir konferansta duyurulan gelişme, temelde yapay zeka uygulaması yoluyla fotoğrafların içeriğinin algoritmik olarak anlaşılması ve sonrasında da Facebook’da sesli olarak gelen fotoğrafla ilgili sorulara yanıt verilebilmesi şeklinde.

    Facebook yapay zeka araştırmaları grubu direktörünün tanıttığı uygulamada izleyenlerin önünde bir fotoğrafın içeriği tanındı ve ilgili sorular yöneldiğinde de yanıtlar verildiğine tanıklık edildi.
    witfbSöz konusu fotoğraf bir kedi ile ilgiliyi. Kedinin rengi sorulduğunda geliştirilen yazılımın doğru şekilde yanıt verebildiği görüldü. Ayrıca fotoğrafta yer alan diğer cisimlerin renkleri ve örneğin kedinin neyin üzerinde durulduğu gibi soruların da yüzde 100 doğrulukla yanıtlandığına tanıklık edildi.

    Facebook’un üzerinde durduğu görsel odaklı yapay zeka prototipi, gelecekte görme engelli kişilerin sosyal medya kullanımının önünü açabilir. Makinelerin geliştirilen algoritmalar sayesinde kısa süre içinde insanlarla iletişim kuracakları boyuta ulaşmaları bekleniyor. Bu konuda dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinin çalışmalar yürüttükleri biliniyor.

    Yapay zeka, geleceğin en önemli teknoloji trendlerinden biri halini alabilir. Geleceğe yakından bakmaya devam edeceğiz…

    Not: En üstteki görsel Wired.com’dan alınmıştır. 

    Twitter’da ‘kalp’ dönemi

    twitter-kalp

    Popüler mikro blog platformu Twitter’da yeniliklerin ardı arkası kesilmiyor. 2015 yılı içinde çok sayıda değişiklik ve geliştirme çalışmasını kullanıcılaruna sunan sosyal ağ, bu kez de ‘favorilere almayı’ sağlayan yıldız ikonunu ‘kalp’ ikonu ile değiştirdi. Artık kullanıcılar gördükleri tweet’leri favorilere almak yerine kalp ikonu ile beğenilere alacaklar.

    Twitter’ın yeni arayüzünde kullanıcıların tweet’lerinin altında sağ kısımda bir kalp sembolü yer alırken, burası tıklandığında çok ani bir efekt de devreye giriyor ve kalp atışı sembolize edilmiş oluyor. Ayrıca kullanıcı anasayfasında ‘Tweetler’, ‘Takip Ediliyor’, ‘Takipçiler’ şeklindeki sıralamanın yanında ‘Beğeniler’ yer alıyor. Daha önce burada ‘Favoriler’ bulunmaktaydı.

    Twitter’ı ‘daha anlaşılır kılmayı’ hedeflediği kaydedilen değişiklik, bir Twitter platformu olan Vine’a da uyarlanıyor.

    Ekran_Resmi_2015-11-04_10_43_59Konuyla ilgili duyurusunda “Birçok şeyi beğenebilirsiniz ancak her şey sizin favoriniz olamayabilir” ifadesine yer veren sosyal medya şirketi, söz konusu kalp sembolünün evrensel oluşuna vurgu yapıyor.

    Twitter, 2015 Haziran’ından beri ilgili özelliğin testlerini sürdürüyordu. Etkileşimi artıran bir form faktör olarak ele alınan yeni kalp sembolünün hali hazırda Periscope’da kullanılıyor olması da bir diğer dikkat çekici konu. Böylelikle Twitter, Vine ve Periscope’da kalp sembolleri, paylaşım ağları açısından bütünleştirici bir özellik halinde ele alınabilecek. Canlı yayın uygulaması Periscope’da bir Twitter şirketi.

    Kalp ikonları şu an itibarı ile web, iOS, Android, Twitter Windows 10, TweetDeck üzerinden görülmekte. Twitter’ın sonraki değişiklikleri merakla bekleniyor. Gelişmeleri izlemeye devam edeceğiz.

    Bu maçı kim alır?

    Bu yıl Türkiye’nin üç büyük takımı olan Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş, Avrupa sahalarında top koşturuyor. Maçların olduğu akşamlarda ekranlarda tam bir futbol şöleni yaşanıyor. Üç büyüklerin başarılı performans sergilemeleri halinde aylarca süren bir maratona şahitlik ediyor olacağız. Bu büyük heyecanı evinizde, gerek tek başınıza gerekse de arkadaşlarınızla birlikte yaşayabilirsiniz. Dev bir ekranda, sesin kulaklarınızda çınladığı bir ortamda tuttuğunuz takımı desteklemeye ne dersiniz?

    iStock_000065740803_Small

    Bu sıralarda Türkiye’de yoğun bir futbol gündemi var. Üç büyüklerden Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş, lig maçlarının yanı sıra Avrupa’da da boy gösteriyorlar. Bizler ise bir yandan heyecandan hop oturup hop kalkarken, diğer yandan da gerçek bir futbol şölenine şahit oluyoruz. Tuttuğumuz takımların geldiği başarılı konum sayesinde Avrupa’nın pek çok büyük futbol takımlarını izleme şansı elde ediyoruz. Her şeyi yerinde izlemek güzeldir fakat her maça gitme şansınız da olmayabilir. Kalabalık mekanlarda omuz omuza maç izlemenin keyifli olmayacağını da düşünüyor olabilirsiniz. Bu durumda geriye tek bir seçenek kalıyor, o da eviniz. Birkaç ufak hamleyle evinizde adeta bir stadyum havası yaratmanız mümkün…

    Lionel Messi duvarınıza gelsin!
    Maçı eğer kalabalık bir arkadaş grubuyla izlemek isterseniz, güzel bir projeksiyon, keyfinizi ikiye katlayacaktır. Ev ortamında kullanacağınız için çok profesyonel bir seçim yapmanıza gerek yok. Küçük ebatlardaki bir projeksiyon cihazı size yeterli ve kaliteli görüntüyü sağlayacaktır. Örneğin, Acer’ın C205 LED modelini tercih edebilirsiniz. Beyaz renge sahip bu küçük projeksiyon cihazı, hem çok yer kaplamıyor hem de taşıma çantası sayesinde istediğiniz her yere taşıyabiliyorsunuz. 200 Ansi Lümen parlaklık sunan cihaz, 854×480 oranlarında gerçek çözünürlük sağlıyor. Sunduğu maksimum çözünürlük ise 1280×1024. Bu özellikler ile maçları adeta duvarınızın tamamında izlemeniz mümkün. Projeksiyon cihazını ne kadar uzağa koyarsanız, görüntü o kadar genişleyecektir. Yani bu teknolojik cihaz sayesinde Lionel Messi’yi gerçek ebatlarında duvarınızda oynatabilirsiniz.

    Curved mü? 4K mı? Ambilight mı?
    Eğer maçı evde tek başınıza izleyecekseniz, güzel ve kaliteli bir televizyon tercih edebilirsiniz. Son zamanlarda Curved TV’ler oldukça popüler. Kavisli yapısı sayesinde görüntüleri farklı bir bakış açısıyla izleyebiliyorsunuz. Samsung’un yakın zamanda tanıttığı 65 inç gibi geniş bir ekrana sahip Curved TV’ler iyi bir tercih olabilir. İkinci bir seçenek olarak da LG’nin 2 ay kadar önce tanıttığı 4K özellikli OLED TV’leri tercih edebilirsiniz. Ultra ince olmalarıyla dikkat çeken bu televizyonların 77, 65 ve 55 inç olmak üzere farklı modelleri var. Modeller, 33 milyon ara-piksele sahip gelişmiş ekranları sayesinde sonsuz kontrast oranı ve bununla birlikte gerçek siyah ve zengin renk değerleri sunuyor. Üçüncü bir seçenek de Philips’in Ambilight özellikli televizyonları olabilir. Televizyondaki görüntüde o an ne varsa, ışıkları arka planda duvara yansıtan Ambilight özelliği hoş bir atmosfer yaratıyor. Örneğin maç izlerken yeşil sahayı bu özellik sayesinde daha geniş olarak algılamanız mümkün.

    9.1 ses sisteminde maç keyfi…
    Maç izlerken hepimiz yüksek sesle deşarj oluyoruz değil mi? Kulaklarımızda spikerin ve arka planda tribünlerin sesi çınlamazsa maç moduna giremiyoruz. Evde kullanacağınız iyi bir ses sistemi ile evinizde bir tribün havası estirmeniz mümkün. Hatta kullanacağınız herhangi bir ses sistemini isterseniz televizyona isterseniz de projeksiyona bağlayabiliyorsunuz. Yaygın olarak kullanılan ses sistemleri genelde 5+1 oluyor. Ancak LG’nin BH9530TW modeli bu noktada dikkat çeken bir ürün. Klasik 5.1 kanal ses sistemine dört adet dikey 3D hoparlör ünitesi ekleyen LG, bu şekilde çok yönlü 9.1 hoparlörü tamamlıyor. Bu hoparlörler sesi kademelendirerek ortamın akustiğine en yakın optimize edilmiş çok yönlü ses iletimini sağlıyor. Bütün üniteler hazırsa artık formanızı giyebilir ve evinizin özel locasına geçebilirsiniz. Unutmadan, alışveriş sepetinize bir de patlamış mısır makinesi ekleyin. Maç çekirdekle güzel gider ama onu üreten bir makine henüz icat edilmedi. İyi seyirler…

    Sosyal Medya Yönetim Platformu : Hootsuite

    0

    gorsel49Hayatı, günlük olayları ve arkadaşlarımızı sürekli olarak sosyal medyadan takip ediyoruz. Çevrimiçi gazete okumayı bile bıraktık, neler olup bittiğini öğrenmek için Twitter ve Facebook sayfaları arasında sürekli turluyor ve bu platformdaki haberlere günlük gazetelerden çok daha fazla itibar ettiğimiz günlerdeyiz. Durum böyle olunca da sosyal medyanın etkin bir biçimde yönetilmesinin önemi artıyor. Fakat sosyal medyayı hem takip etmek hem de katma değer sağlayacak şekilde yönetmek hiçte kolay bir iş değil. Bunu profesyonel ve verimli bir şekilde yapabilmek için pzarda farklı özelliklerde çeşitli yazılımlar mevcut. Bugün bu yazılımların en profesyonel ve en kolay kullanıma sahip olanlarından ve dünyanın en çok kullanılan sosyal medya yönetim platformlarından biri olan ve Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, Google+ benzeri 25’den fazla sosyal ağ platformuna doğrudan bağlanabilen Hootsuite’i anlatacağım.

    Bilgisayarınıza Program Yüklemeye Bile Gerek Yok

    Aslında Hootsuite’i bilgisayarınıza bir program yüklemeye gerek olmadan çevrimiçi olarak kullanabileceğiniz bir sosyal medya yönetim platformu olarak tanımlayabiliriz. Hootsuite yoluyla sahip olduğunuz tüm sosyal medya hesaplarınızı tek bir merkezden rahatça yönetebilir ve gelişmiş özellikleri sayesinde sosyal medyanın yönetimini sağlayabilirsiniz.

    Üyesi Olduğunuz Tüm Sosyal Ağları Senkronize Edebilirsiniz

    Bugün 175 ülkede 10 Milyondan fazla kişinin kullandığı Hootsuite’e kaydolup çalışmaya başladığınız anda üye olduğunuz tüm sosyal ağları programa senkronize bir biçimde ekleyebilirsiniz. En önemli özellliği planlanmış ve birden fazla sosyal ağa eş zamanlı olarak paylaşımlar yapabilmeniz. Hootsuite’i en çok planlı içerikleri belirli bir zamanda sosyal ağlarda paylaşımını yaparken seveceksiniz. Çünkü tüm planlamayı yapmak oldukça kolay ve hızlı.

    Hootsuite Kullanarak Neler Yapabilirsiniz Başlıklar Halinde Kısaca Değinelim

    Sosyal Ağlara Göndereceğiniz Mesajları Planlayabilirsiniz

    Tüm sosyal ağlara yapacağınız sosyal medya paylaşımlarınızı önceden saat saat ve dakikası dakikasına planlayabilirsiniz. Böylece siz uyurken, seyahatteyken veya başka işlerle uğraşırken bile sosyal ağlara daha önceden planladığınız içeriği göndermeye devam edebilirsiniz.

    Verdiğiniz Cevapları  Arşivleyerek Zamandan Tasarruf Sağlarsınız

    Sosyal ağlardan gelen sorulara ve müşteri isteklerine hızlıca cevap verebilir ve cevaplarınızı gelecek kullanımlar için saklayabilirsiniz.

    Aynı Anda Çok Sayıda Sosyal Medya İle Paylaşabilirsiniz

    Senkronize ettiğiniz tüm sosyal ağlarınızda mesajlarınızı gün, saat ve dakika olarak planlayarak bu mesajları aynı anda ve tek bir tıkla paylaşabilirsiniz.

    Önemli Bulduğunuz Kişileri Daha Yakından Takip Edin

    Sosyal medyada etkili kişileri ya da önemli müşterilerin listesini oluşturup, işletmeniz için önemli olan kişileri yakından takip edebilirsiniz..

    Markanızla İlgili Ne Konuşuluyorsa Takip Edebilirsiniz

    Sosyal ağlarda sizinle ilgili tüm konuşmaları akıllı filtreler kullanarak, dinleyip, analiz ederek verimlilik artışı konusunda daha hassas çalışmalara zemin hazırlayabilirsiniz.

    Yaptığınız İşleri Raporlayarak Analiz Edebilirsiniz

    Sosyal medyadaki takipçileriniz ile ilgili tüm verilere ulaşarak hepsini kolayca raporlayabilir böylece verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

    Kitlenizin Coğrafi Yapısıyla Yakından İlgilenebilirsiniz

    Sosyal medyadaki kitlenizin coğrafi yapısıyla da yakından ilgilenebilir ve onları cinsiyet ve coğrafi olarak, şehir seviyesine kadar inceleyerek tanıyabilirsiniz.

    Sosyal Medya Ekibinizin Yetkilerini Belirleyebilirsiniz

    Sosyal medya ekibinizin her birine  farklı yetkiler tanımlayarak onların sizin adınıza sosyal medya paylaşımları yapabilmesini için düzenleme yapabilirsiniz.

    Hesabınızdaki Şüpheli Hareketleri Anlık Görebilirsiniz

    Üyesi olduğunzu sosyal ağ hesaplarınızda şüpheli bir hareket varsa, anlık olarak güvenlik bildirimleri alırsınız. Böylece hesabınızın ele geçirilmesine yönelik çalışmalardan hemen haberiniz olur.

    Mobil cihazlar Üzerinde Bile Güvende Olursunuz

    Sizin için güvenliği en üst seviyede tutar. Hootsuite HTTPS ayarları, mobil cihaz ya da WiFi kullandığınızda da güvenliğiniz için şifreleri güvende tutmaya devam eder.

     

    Organik ürün satanlar için alternatif pazar: Twitter

    organik-tarim-twitter

    Günlük hayatımızın ayrılmaz bir parçası olan Twitter, takip ettiğimiz markalardan haber almanın yanında alışveriş ihtiyaçlarının da giderildiği bir platform halini aldı. Bunu ilk keşfedenler arasında doğal ve organik ürün satan firmalar yer alıyor

    Mobil yaşamın günlük yaşam alışkanlıklarımız arasında kuşkusuz en çok değişime uğrattığı alan alışveriş. Artık pek çok insan alışverişini online internet sitelerinden gerçekleştirirken her geçen gün bu sitelere yönlendikleri kanallar da çeşitlilik gösteriyor. organik-tarim-twitter

    Twitter’ı sadece gündemden haberdar olmak, sohbetlere katılmak ve dünyada neler konuşulduğunu görmek için kullanmakla yetinmeyen pek çok kullanıcı da çoktan Twitter’ı gündelik alışveriş rutinini gerçekleştirmek için kullanmaya başladı. Bu konuda dev markalardan sonra ilk adımı atanlar da doğal ve organik ürünler satan küçük ve orta ölçekli işletmeler oldu. Ürünlerini ve satış kampanyalarını günlük olarak takipçilerine aktaran bu işletmeler kendilerini takip eden ve kısa sürede düzenli müşteri halini alan Twitter kullanıcıları sayesinde satış oranlarını da arttırıyorlar.

    Üstelik şimdi bu firmaların bir çoğu, Twitter’ın yakın zamanda 200’ü aşkın ülke ve bölgeye genişlettiği self-servis reklamcılık platformu Twitter Ads sayesinde 15 farklı dilde hedef kitlelerine etkin şekilde ulaşabiliyor. Yani örneğin Türkiye’de üretim yapan bir orta ölçekli firma, dünyanın herhangi bir ülkesindeki potansiyel müşterisine ulaşıp kendisini tanıtabiliyor. Çünkü şu anda Twitter’da, küçük ve orta büyüklükteki şirketler de dahil olmak üzere, yaklaşık 100,000 aktif reklamcı bulunuyor.

    Dijitalci Amazon’un ilk fiziksel kitabevi açıldı

     

    amazon

    Amazon, e-kitap ya da dijital kitapların fenomen markaları arasında yer alıyor. E-kitap okuyucuları ve bu alanda sunduğu sayısız dijital doneyle özellikle ABD’de sektörün ateşleyici güçleri arasında olduğunu da belirtmek gerekiyor. Bununla birlikte tablet ve akıllı telefonundan kitap okumak yerine sayfaları çevirmek, kitaplarla dolu rafların arasında gezinmek gibi geleneklerin çok yaygın bir şekilde devam ettiğini bir gerçek. Kitapların kokusu diye bir tanımlama, kitapevlerinin adeta çekici oda parfümleri.

    Hangisi olursa olsun kitap okumak büyük önem taşıyor. Amazon şirketinin bu alanda uzun yıllardır devam eden dijital satışlarından sonra ilk fiziksel mağazası ise tam da bu noktada önem taşıyor. Yanlış okumadınız, dijitalci Amazon, ilk kez fiziksel bir kitabevi açtı. Şirket, konunun köklerine inmiş gibi görünüyor…

    amazon

    ABD’nin Washington eyaletindeki NBA takımıyla da ünlü Seatle şehrinde açılan kitabevi, diğerlerinden farklı olarak eğilimlerin tespit edilmesi gibi amaçlar için de fonksiyon sunacak. Okular Amazon’da hangi tür kitaplara, hangi yazarlara ilgi gösteriyor gibi veriler ışığında kitaplar ‘yıldız’ sistemi ile sunulacak. Özetle mağazada, dijitaldeki eğilimlere göre kitap tavsiyeleri söz konusu ve yapı, bu yönüyle geleneksel kitapçılardan bir nebze de olsa ayrılacak.

    amazon

    Öte yandan satılan kitapların fiyatları Amazon’un web sitesindeki fiyatlarla aynı. Bu noktada bir tutarsızlığın olmaması olumlu karşılanırken şirketin bazı teknoloji ürünleri de söz konusu mağazadan satın alınabilecek. Teknoloji devinin New York şehrinde küçük bir satış noktası daha vardı, ancak Seatle’daki ‘kitabevi’ yapısına sahip ilk alışveriş noktası durumunda. Sonraki dönemde yenilerinin açılması da bekleniyor. Gelişmeleri izlemeye devam edeceğiz.

    Okuma Önerisi: E-kitap pazarında son durum