TCL, MOVETIME 40SX Akıllı Aile Saati’nin Türkiye’de satışa çıktığını duyurdu.
Kullanıcılar, MOVETIME Akıllı Aile Saati ile aile büyüklerinin önemli şeyleri asla unutmadığından emin oluyor. TCL Connect uygulaması üzerinden uzaktan alarm ayarlayarak ilaç saati, doktor randevusu veya diğer aktiviteler hatırlatılabiliyor. MOVETIME Akıllı Aile Saaati, içindeki hareket sensörü sayesinde kullanan aile büyüklerinin ne kadar süre hareketsiz kaldığını anlayabiliyor ve sevdikleri, onlara hareket etmeyi hatırlatabiliyor.
MOVETIME Akıllı Aile Saati özel konumlandırıcı uygulaması sayesinde kullanıcılar aile büyüklerinin güvende olduğunu bilebiliyor. Google haritalarından ve hassas coğrafi konumdan faydalanan saat, kullanıcıların aile büyüğü düştüğünde, kendisini iyi hissetmediğinde veya yolunu kaybettiğinde onlara kolayca ulaşmasını sağlıyor. Ayrıca özelleştirilebilir güvenli bölgeler belirleyerek bu alandan çıkıldığında bildirim gönderiyor ve konum geçmişiyle nerede oldukları takip edilebiliyor. Aile büyükleri, olası bir acil durumda önceden ayarlanan numaralara anında yardım mesajı göndermek için MOVETIME’ın güç tuşuna üç saniye basması yeterli oluyor.
Bu saat ile kullanıcılar, dahili kamerası ve 4.5G bağlantısı sayesinde aile büyükleriyle iletişime geçebiliyor. Bireysel sohbetlerde veya grup sohbetlerinde sesli mesajlar, resimler ve emojiler ile iletişim gün boyunca devam ediyor.
Saat, adım, yakılan kalorileri ve yürünen mesafeyi kaydederek ailedeki yaşı ilerlemiş bireylerinin aktif ve sağlıklı kalmasına yardımcı oluyor. Kullanıcılar TCL Connect uygulaması ile aile büyüklerinin etkinliklerini kolayca görüntüleyebiliyor, onlara destek verebiliyor ve motive edebiliyor. Aynı zamanda uyku monitörü ile uyanma zamanlarını, uyku süresini, uyku döngüsünü, derin uyku ve hafif uykudaki zamanlarını izleyip onların dinlendiğinden emin olabiliyor.
Dünyanın en popüler video paylaşım platformu YouTube, sanattan spora milyonlarca video içeriği barındırıyor. YouTube’a göre, dünyanın her yerinden insanlar her gün bir milyar saatin üzerinde video izliyor ve bunların% 70’i mobil cihazlarda izliyor. Şaşırtıcı değil mi? Bu milyarlarca görüntü, vloggerları, oyun yorumcularını, makyaj sanatçılarını, komedyenleri ve daha fazlasını milyonlarca abonenin onları izlemesi ve takip etmesi nedeniyle dünyaca tanınan ünlülere ve influencerlara dönüştürdü. YouTube ünlüleri artık albüm çıkarıyor, televizyonda programı yapıyor ve astronomik bütçelerle dünya markalarıyla reklam anlaşmaları imzalıyorlar. Peki Türkiye’nin en çok rağbet gören YouTuber’ları kimler? Bu hafta sosyal medya hesabımda takipçilerime “YouTube’un en fenomen isimleri sizce kimler? Hangi isimleri neden takip ediyorsunuz?” diye sordum. İşte YouTube’un en çok izlenen fenomen isimleri!..
Barış Özcan: YouTube’un en popüler isimlerinden birisi ve kesinlikle bunun hakkını veriyor. Sanat, tasarım ve teknoloji konulu kişisel belgesellerini keyifle takip ediyorum. Özcan, kendisini storyteller (hikaye anlatıcı) olarak tanımlıyor. Keza Barış Özcan’ın oluşturduğu kişisel belgeselleri masal gibi dinliyorsunuz. Merak uyandırıyor ve sıkmıyor.
YouTube’da yaklaşık 13 yıl önce içerik üretmeye başlayan Barış Özcan, henüz YouTuber’lık moda değilken bilgi içerikli videolarıyla binlerce kişiye ulaştı. Hobisini işe çevirerek ve tutkuyla yaptığı paylaşımlarını kaliteyi düşürmeden yıllarca sürdürerek YouTube’un dünya çapında seçtiği 12 değişim elçisinden birisi oldu. Ayrıca Hindistan’ın aya inişini canlı yayınlayarak, içerik kalitesinde çıtayı arşa dikmeyi başardı. Barış Özcan’ın YouTube’da 4.72 milyon abonesi ve 519 videosu bulunuyor.
Instyle Temmuz Sayısı, Danla Biliç
Danla Biliç: Makyaj videoları ile tanınan Danla Biliç, özellikle kozmetik ve moda markalarının vazgeçilmezi diyebilirim. Kendine özgü üslubu, her geçen gün kendini geliştirmesi ve güzelleştirmesi ile dikkatleri üzerinde topluyor. Artık onu moda dergilerinin kapak kızı olarak görüyoruz. Televizyonlarda da sık sık adından bahsediliyor ve ünlü isimlerle birlikte ekranlarda yer alıyor. YouTube dışında Instagram ve Twitter gibi sosyal medya mecralarında da başarılı bir şekilde paylaşımlarını sürdüren Danla Biliç, YouTube kanalında 2.28 milyon, Instagram’da ise 5.7 milyon kişi tarafından takip ediliyor.
Katarsis X-TRA: Gerçek bir insan hikayesi izlemek istiyorsanız sizi böyle alalım. Bana Göre TV kanalında yer alan “Katarsis” programı, Uzman Psikolog Gökhan Çınar tarafından yürütülüyor. Programa konuk olan isimler en yalın halleriyle ve abartısız bir şekilde içlerini döküyorlar. Kendisini bir psikoterapi seansını izliyor gibi hissediyorsunuz. Gerçek yaşam hikayelerine tanıklık ediyor, düşüncesizce yapılan bir davranışın insanların hayatlarını nasıl alt üst ettiğine şahit oluyorsunuz. Burcu Esmersoy, Yeşim Salkım ve Serdar Ortaç gibi ünlüleri de ağırlayan YouTube kanalı, kalite ve içerik olarak pek çok televizyon programını geride bırakıyor. Hatta TV programlarına ilham bile oluyor diyebilirim. Kanalın şu anda 908 Bin abonesi bulunuyor. Abone olup, birbirinden ilginç konuların videolarını izleyebilirsiniz.
Melikhan Sağlam: YouTube’da izlediğim en yetenekli isimlerden birisi. Acilen televizyon kanalları tarafından keşfedilip, tek kişilik dev kadrosuyla bir TV programı yapmalı. Melikhan Sağlam’ın paylaşımlarının konusuna gelecek olursak… Kendisi dizi parodileriyle dikkat çekiyor. Yasak Elma, Aşk-ı Memnu, Yaprak Dökümü ve Muhteşem Yüzyıl gibi popüler dizilerin karakterlerini kendi üslubuyla yeniden yorumluyor ve ortaya oldukça eğlenceli görüntüler çıkıyor. Karakterlere bürünebilmek için uzun saatler makyaj yapan Sağlam, rolünün hakkını da veriyor. Ayrıca Müge Anlı parodileri de oldukça başarılı diyebilirim. Kendisinin YouTube’da henüz 249 Bin abonesi bulunuyor. Henüz keşfetmemiş olanlar hızlıca abone olabilir.
16 Eylül Salı günü Sony tarafından düzenlenen etkinlikte, PlayStation5 için çıkış tarihi ve fiyatı gibi bilgiler paylaşıldı. Tüm bunların yanı sıra, uzun zamandır beklenen oyunlardan da ilk görüntüler geldi. Bu oyunlardan belki de en önemlisi God of War oldu!
God of War 5 PlayStation 5 için geliyor!
Sony, yaınlanan bu kısa fragmanda sadece oyunun buz mavisine dönen tetra harfi şeklinde logosunu ve logonun üzerinde beliren rünik Ragnarok yazısını gösterdi. Ragnarok geliyor şeklinde biten kısa tanıtım sonrası ise God of War 5 çıkış tarihi olarak 2021 yılı işaret edildi.
PlayStation 5 lansmanı ile birlikte bir çok kişi yeni God of War oyununun duyurulmasını bekliyordu. Son olarak 2018 yılında karşımıza çıkan oyunda Kratos oğlu Atreus ile birlikte yollara düşmüş ve tanrılarla olan epik savaşlarına devam etmişti.
Oyunun sonunda ise Kratos, İskandinav mitolojisinde karşımıza çıkan ışık tanrısı Baldur ile karşı karşıya geliyor ve onu yeniyor. Karısı Faye’nin küllerini Jotunheim’ın zirvesinden bırakan Kratos ve oğlu, Faye’nin aslında bir Jotunheim devi olan Laufey olduğunu öğreniyor. Bu da Kratos’un oğlu Atreus’un Loki olduğu anlamına geliyor.
İşte God of War 5‘in bu yüzden İskandinav mitolojisinde geçmesi bekleniyordu. Beklendiği gibi ortaya çıkan God of War, İskandinav mitolojisi için kıyamet ya da yıkılıp yeniden doğmak anlamına gelen Ragnarok adını almış durumda.
Henüz oyunun ayrıntıları ortaya çıkmış olmasa da, Kratos’un kendini büyük bir İskandinav cehenneminde bulacağı ortada. Oyunun 2021 yılında ne zaman çıkacağı henüz belli değil. Ancak PS5 satışlarına büyük katkı sağlayacak oyunun çok gecikmesi beklenmiyor.
Apple, evde iPhone’u olmayan çocuklara ve yaşlı aile üyelerine Apple Watch’un iletişim, sağlık, fitness ve güvenlik özelliklerini sunan, watchOS 7’deki Family Setup özelliğini duyurdu.
Apple, Family Setup adlı özelliği tanıttı. Söz konusu özellik sayesinde ilk kez olarak Apple Watch, bir ebeveynin iPhone’u aracılığıyla kurulabilecek. Bu sayede çocuklar telefon görüşmeleri ve Mesajlar’la aileleri ve arkadaşlarıyla iletişim kurabilecek, kişiselleştirilmiş Aktivite hedefleriyle motivasyonlarını koruyabilecek ve özel Memoji’lerle yaratıcılıklarını ifade edebilecekler.
Family Setup, tüm ailenin Apple Watch’un Acil SOS gibi önemli sağlık ve güvenlik özelliklerinden yararlanmasına olanak verirken, Harita, Siri, Alarmlar ve App Store bir iPhone’a gerek olmadan bağımsızlık sağlayacak. Ayrıca, ebeveynler çocuklarına ulaşabileceklerini ve konumlarını belirleyebileceklerini ve tüm kişisel verilerin şifrelenmiş olarak güvende kalacağını bilmenin iç rahatlığını yaşayacaklar. watchOS 7 ile, tüm aile genel Apple Watch deneyimini geliştiren optimize edilmiş özelliklerden de yararlanabilecekler.
Bağlantıda Kalma
Family Setup ile, iPhone’u olmayan aile üyeleri, telefon ve FaceTime’dan sesli görüşmeler yapmaktan mesaj gönderip almaya, hatta Walkie-Talkie ile diğer Apple Watch kullananlarla iletişim kurmaya kadar, Apple Watch’taki birçok özellik ve uygulamadan yararlanabilecek.1 Apple Watch’taki yeni Memoji uygulaması kullanıcıların arkadaşlarıyla mesajlaşırken paylaşabilecekleri ve saat kadranı olarak görüntülenebilecek bir Memoji’yi özelleştirmelerine olanak veriyor. Ebeveynler, çocukların Apple Watch’un iletişim özelliklerini güvenli bir şekilde kullanabilmesi için tüm kişileri onaylayabilecek.
Nintendo, Switch serisine artan talebe karşılık verebilmek için üretimi hızlandırma kararı aldı. Oyun şirketinin gelecek yıl Nintendo Switch Pro adıyla yeni bir oyun konsolu çıkarması bekleniyor.
60 milyondan fazla satan Nintendo Switch serisi en çok rağbet gören oyun konsollarından biri olarak göze çarpıyor. Dünyanın önde gelen oyun şirketlerinden biri olan Nintendo, artan talebe karşılık verebilmek için Switch üretimini hızlandırmaya karar verdi.
Bu yıl için 22 milyon Switch üretimi planlanırken geçen ay bu sayı Nintendo tarafından 25 milyona çıkarıldı. Satışlar beklentilerin üzerinde gerçekleşince hedef 30 milyona kadar çıktı. Tüm dünyanın içinde bulunduğu COVID-19 salgını sürecinin ise satışların artmasındaki en büyük etkenlerden biri olduğu düşünülüyor.
Konsol satışlarının artmasıyla birlikte oyun satışları da artıyor. Nintendo tarafından Mart ayında satışa çıkarılan Animal Crossing: New Horizons oyunu, sadece ilk üç ay içinde 20 milyondan fazla sattı. Nintendo’nun en çok satan oyunlarında Mario Kart 8 Deluxe ilk sırayı alırken, Animal Crossing kısa zamandaki başarısıyla ikinci sırada yer alıyor.
Nintendo Switch Pro yolda
Satışların artışından memnun olan şirket, yeni bir oyun konsolu üzerinde çalışıyor. Nintendo Switch Pro ismini taşıyacak olan yeni oyun konsolunun gelecek yıl tanıtılması bekleniyorBloomberg’te yer alan habere göre, Nintendo’daki oyun geliştiricilerinden oyunlarını 4K’ya hazırlamaları istenmiş. Bu durum da yeni gelecek olan oyun konsolunun 4K desteği ve daha güçlü bir donanıma sahip olacağının habercisi.
MediaMarkt Türkiye’nin gerçekleştirdiği ve normal şartlarda 11 Eylül tarihinde sonlanacak olan MediaMarkt Startup Challenge’20’nin son başvuru tarihi, yoğun talep üzerinde uzatıldı. Buna göre perakendeyi yeniden şekillendirecek girişimcileri bir araya getirmeyi hedefleyen projeye başvurular, mediamarktstartupchallenge.com adresi üzerinden 25 Eylül tarihine kadar devam edecek. 20 Ekim tarihinde dijital platformlar üzerinden canlı düzenlenecek. Kazananlar 20 Ekim tarihinde dijital platformda düzenlenecek etkinlikle canlı olarak açıklanacak.
Avrupa’nın açık ara 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt’ın gerçekleştirdiği “MediaMarkt Startup Challenge” projesinin üçüncü dönemi için başvurular sona ererken girişimcilerden gelen yoğun talep, son başvuru süresinin uzamasını sağladı.
Buna göre perakende dünyasında inovatif değişikliklerle fark yaratmayı ve dönüştüren uygulamaları hayata geçirmeyi amaçlayan projeye girişimciler, 25 Eylül tarihine kadar başvurularını yapabilecek. Başvurular mediamarktstartupchallenge.com adresi üzerinden gerçekleştirilecek.
Dijitalleşmeyi iş süreçlerine adapte edebilen ve bu bağlamda perakende sektörüne yönelik çözümler geliştiren projeler arasından istenilen kriterlere uygun 10 proje ise, 20 Ekim günü dijital olarak düzenlenecek MediaMarkt Startup Challenge Day etkinliğinde uzman jüriye sunumunu yapacak.
Startuplara projelerini Avrupa’da hayata geçirme fırsatı
MediaMarkt Startup Challenge Day etkinliğinde ilk üçe giren projeleri oldukça cazip ödüller bekliyor. Birinci olan proje, Münih’te gerçekleşecek Plug and Play Retailtech Hub hızlandırma programına katılmanın yanı sıra; girişimciler için kurumsal ortaklıklar sunan hızlandırma programına dahil olma hakkı, Silikon Vadisi’nin en aktif yatırımcıları arasında olan Plug and Play’in girişimci ağına dahil olma fırsatı yakalayacak. İkinci olan proje ise MediaMarkt mağazalarında pilot uygulama fırsatı ve Kategori Mağazacılığı Derneği’ne çözümlerini sunma hakkı elde edecekken; üçüncü olacak proje de yine MediaMarkt mağazalarında pilot uygulama imkanına sahip olacak.
Apple Phil Schiller’in, 1987’de başlayan başarılı kariyerini Apple Fellow olarak sürdüreceğini duyurdu. Schiller, doğrudan Apple’ın CEO’su Tim Cook’a rapor vereceği bu yeni görevinde App Store’u ve Apple Events’i yönetmeye devam edecek.
“Phil, Apple’ı bugün olduğu şirket haline getirmeme yardım etti ve katkıları kapsamlı, geniş ve kalıcı oldu. Bu yeni görevinde de olağanüstü özenli bir iş ortaklığı ve Apple’daki onlarca yıllık kariyerini tanımlayan yol göstericiliği sunmaya devam edecek,” diyen Apple CEO’su Tim Cook sözlerini şöyle sürdürdü: “Joz, Ürün Pazarlama organizasyonundaki uzun yıllara yayılan liderliğiyle bu yeni görevi için mükemmel bir aday ve bu sayede, ekibin bu kadar önemli ve heyecan verici bir çalışmaya başladığı bir anda sorunsuz bir geçişi sağlayacak. Tüm yönetim ekibi onun iş birliğinden, fikirlerinden ve enerjisinden yararlanacağı için çok heyecanlıyım.”
Schiller, 30 yıl boyunca Apple ürünlerinin ve pazarlama çalışmalarının yönlendirilmesine yardımcı oldu. Son olarak, Apple’ın ilk sanal Dünya Geliştiriciler Konferansı’nın planlama ve uygulama sürecini yönetti. Yenilikçi yazılım ve donanım duyurularının yanı sıra yaratıcı ve çok takdir edilen uygulama süreciyle de dikkat çeken bu etkinlik, COVID-19 döneminde sanal etkinliklerin başarabilecekleri konusunda yeni bir standart oluşturdu.
“Apple’da, aşık olduğum pek çok projede, Steve, Tim gibi pek çok harika dostla birlikte çalışmak benim için bir rüyanın gerçeğe dönüşmesiydi,” diyen Schiller ardından şunları ekledi: “Apple’da ilk işe başladığımda 27 yaşındaydım, bu yıl ise 60 yaşına girdim. Hayatımda bazı planlı değişiklikler yapmamın zamanı geldi. Beni bırakmadıkları sürece burada çalışmaya devam edeceğim, damarlarımda Apple’ın altı rengi akıyor. Ama önümüzdeki yıllarda ailem, arkadaşlarım ve çok önem verdiğim birkaç kişisel proje için de zaman ayırmak istiyorum.”
Küresel ısınmanın belirlediği yeni trendler otomobil alışkanlıklarını da yavaş yavaş değiştiriyor. Geleneksel anlamda fosil yakıt yani benzin ile çalışan otomobilleri tam olarak terk etmesek de en azından dizel araçlar dünyada durma noktasına geldi; onların yerini hibrit ve elektrikli araçlar almaya başladı. Bu açıdan Tesla oyun değiştiren markalardan biri olarak ön yargı duvarına büyük bir darbe indirdi. Ancak teknoloji asla hiçbir marka ve ulusun tekelinde kalamayacağı için Tesla da rakipsiz kalmadı. Bu alana yatırım yapan yeni markalar arasında petrol zengini Suudi Arabistan’ın son dönemde büyük ivme yakalayan Lucid Motors şirketi ve onun lüks sedanı Lucid Air, rekabeti bence ironik bir boyuta getirdi.
Lucid Motors lüks sedan olarak konumlandırdığı Air modelinde özel cam tavan tercih ediyor
Lucid Motors Vites Yükseltiyor
Şirketin CEO’su İngiliz devi Lotus’ta kariyerinin zirvesine çıkan daha sonra bir süre Tesla’nın tasarım ekibinde yer alan Peter Rawlinson, kendine güvenen iddialı açıklamalarıyla dikkatleri üzerine çekiyor. “Gelmiş geçmiş en iyi elektrikli otomobili ürettik,” diyen Rawlinson hedefe kilitlenmiş durumda. “Sürdürülebilir enerji kaynakları noktasında gelecek için tasarladığımız bu otomobil, elektrikli araç konseptinde çıtayı yükseltiyor. Sınırları zorlayarak teknoloji ve performansı ileriye taşımayı başardık,” diyor Rawlinson.
Lucid Air’ın artıları nedir?
1080 beygir gücüne sahip otomobilin menzili ise tam 832 km. Evet, bir şarj ile tam 832 km gitmek mümkün. Bu rakam neredeyse birçok kullanıcı için aylık tüketim değerine eşit. Araç ayrıca 20 dakikada yaklaşık 500 km menzillik şarj dolumu sağlıyor. 100 km hıza ise 2.5 saniyede varan araç lüks ve spor segmenti bir araya getiriyor. Tavanın tamamı ise özel üretim sağlam camdan oluşuyor ve bu nedenle model olarak “Air” yani hava ismi seçiliyor. Özel olarak geliştirilmiş aerodinamik yapısı sürtünmeyi azaltırken kendinizi havada süzülüyor gibi hissediyorsunuz. Aracın fiyatı ise donanım özelliklerine göre 80 ile 170 bin dolar arasında olacak ve pandemiye rağmen 2021 ilk baharında tüketicilerle buluşacak. Hedef kitle olarak Rawlinson şöyle bir açıklama yapıyor: “Tesla çok başarılı araçlar üretiyor. Ancak Premium segmentte bana göre yeterli çıkışı yapamadı. Air modelimizi henüz hiç üretilmemiş olan elektrikli Mercedes S Model Mercedes olarak düşünebilirsiniz.”
Minimal ve inanılmaz geniş bir iç alan…
Temiz bir Sayfa
Lucid Motors, sadece tek bir araç ile kısa süreli parlamak yerine bu alanda kalıcı olmak için kolları sıvamış durumda. Lucid Electric Advanced Platform (Lucid Elektrik Gelişmiş Platformu) baş harfleri bir araya geldiğin “LEAP” yani sıçrama anlamına geliyor. LEAP, belli araçların tasarımının masaya yatırılıp geliştirilmesi yerine her şeyin sıfırdan yaratıldığı temiz bir sayfa açıyor. Firmanın gelecekteki diğer araçları da LEAP platformunun ortak özelliklerini taşıyacak. Bakalım Lucid Motors elektrikli otomobil geleceğini nasıl şekillendirecek… Ancak Rawlinson gözünü şimdiden göklere dikmiş durumda. “Önümüzdeki 10 sene içerisinde kısa menzilli elektrikli uçaklar popüler olacak ve bunu üreten ilk firma neden biz olmayalım?”
Dünya genelinde yaşanan pandemi sebebiyle hava kirliliğinde önemli seviyelerde düşüş yaşanmıştı. Son verilere göre hava kirliliği yeniden yükselerek pandemi öncesindeki seviyelere dönüyor.
COVID-19 salgını nedeniyle insanların günlük alışkanlıkları değişti. İş yapma şekillerinin değiştiği ve hayatın olağan akışının alt üst olduğu bu süreçte belki de tek iyi gidişat kendini atmosferde gösterdi. Zira insanların evlere kapanmasıyla birlikte hava kirliliğinde önemli seviyelerde değişim gerçekleşti.
Örneğin Kuzey Hindistan’daki Jalandhar kenti sakinleri ilkbaharda havadaki toz bulutlarının dağılmasıyla yaklaşık 160 km (100 mil) uzaklıkta bulunan Himalaya Dağları’nı onlarca yıl aradan sonra ilk kez çıplak gözle görebildiler.
Hava kirliliğinin en yüksek olduğu kentlerden biri olan Yeni Delhi’de ise havadaki NO2 düzeyi Mart ayında 46µg / m civarlarındayken pandeminin en yoğun zamanlarının yaşandığı Nisan ayında 17µg / m3 seviyesine kadar geriledi. Benzer şekilde Londra’da da 36µg / m3 civarlarındaki NO2 seviyesi iki haftalık kısa bir süre içerisinde 24µg / m3’e kadar geriledi.
Dünya Sağlık Örgütü, bir metreküp havada 40 mikrogramın (40µg / m3 ) üzerindeki NO2 seviyesini toplum sağlığı için ciddi bir tehdit olarak görüyor. İnsanların etkisinin yanı sıra doğal koşulların da hava kirliliğine etkisi bulunuyor. COVID-19’un dünya genelinde 12 farklı büyükşehrin hava kirliliği seviyeleri üzerindeki etkisini ölçebilmek için Enerji ve Temiz Hava Araştırma Merkezi (CREA) tarafından tüm bu faktörleri hesaba katan bir model geliştirildi. Bu kapsamdaki son verilere göre hava kirliliği yeniden yükselerek pandemi öncesindeki seviyelere dönüyor.
LG, ilk Explorer Project cihazı LG WING’i Seul genel merkezinden dünya çapında canlı olarak yayınlanan bir online lansmanla tanıttı.
LG WING, piyasadaki diğer akıllı telefonlardan tamamen farklı. Kullanıcılar, genişletilmiş ve gerçekten farklılaştırılmış bir kullanıcı deneyiminin keyfini çıkarmak için her zaman Temel Mod ile Döndürme Modu arasında sorunsuz bir şekilde geçiş yapabiliyor.
Döndürme Modunda, telefonun tüm ön tarafı saat yönünde 90 derece dönerek Ana Ekranı yatay moda yönlendiriyor. Böylelikle, yeni kullanım şekli ve keşfedilecek yeni olasılıkların kilidini açan 3,9 inçlik bir İkinci Ekran ortaya çıkıyor. Bu modda, tek bir uygulama her iki ekrana da genişletilebiliyor veya her ekranda bir tane olmak üzere iki uygulama aynı anda görüntülenebiliyor.
Döndürme Modunda, video paylaşım ve akış platformları içerikleri Ana Ekranda kesintisiz oynatılırken kullanıcılar İkinci Ekran ile etkileşime girebiliyor.
LG WING’in iki ekranı ve devrim niteliğindeki formu, belirli uygulamalar ve özelliklerle etkileşim kurmanın yeni yollarını kolaylaştırarak çoklu görev yapmayı çok daha kolay hale getiriyor. Kullanıcılar, en sevdikleri filmleri tüm geniş ekran ihtişamıyla izlerken, sevdikleri oyuncular hakkında bilgi arayabiliyor veya arkadaşlarıyla sohbet ederek filmi yorumlayabiliyorlar. Ekstra rahatlık için Çoklu Uygulama özelliği, kullanıcıların genellikle birlikte kullandıkları uygulama çiftleri için kısa yollar oluşturmalarına olanak tanıyor. Döndürme Modu ayrıca sürüş sırasında da fayda sağlıyor. Kullanıcılar, Ana Ekrandaki harita talimatlarını takip ederken İkinci Ekranı aramalar için ayırabiliyor. LG WING’in yönünü değiştirmek, çoklu görev ve içeriğin keyfini çıkarmak için her türlü yeni olasılık yaratıyor.