Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 1471

    Goodyear’dan fotosentez yapabilen araç lastiği

    Cenevre Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkan fotosentez yapabilen otomobil lastiği görenleri hayrete düşürdü. İşte birazdan sizi de hayrete düşürecek detaylar…

    Şüphesiz yeni fikirlerle dönüşebilecek bir dünyada yaşanıyor, bu anlamda atılacak her adımın değeri büyük. Özellikle karbon emisyonunu düşürmenin ne denli önem taşıdığı tartışmasız bir gerçek. İşte bu konuya odaklanan şirketlerden biri de Goodyear…

    Evet, inovasyonun sınır tanımadığına dair örneklerden biri de lastik üreticisi Goodyear’dan geldi. Şirket, Cenevre Otomobil Fuarı’nda fotosentez yapma özelliğine sahip doğa dostu otomobil lastiği Oxygene’i duyurdu.

    Şimdilik bir konsept halindeki fotosentez yapan plastik, hareket ettikçe havadaki karbondioksiti ve yoldaki nemi içine çekiyor, yosun katmanı ile çevrelenen iç yüzeyi, bu sayede besleniyor ve nihai olarak da havaya oksijen gönderiyor. Görenleri hayrete düşüren tasarımının da son derece ilginç olduğunun altını çizelim.

    Sadece Paris’te 3000 tondan fazla oksijen anlamına geliyor…

    Lastik firması Goodyear, Oxygene ile sadece Paris’te yılda 4000 tondan fazla karbondioksitin absorbe edileceğini ve havaya 3000 tondan fazla oksijenin salınacağına inanıyor.

    Bu çevre dostu inovasyon hakkında daha fazla detay açıklamayan Goodyear’ın söz konusu lastiği 20 yıl sonra satışa sunabileceği belirtiliyor.

    İnovasyon dünyasına dair öne çıkan gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz.

    Samsung, 2018 model QLED TV modellerini tanıttı

    Samsung, son derece iddialı olduğu TV segmentindeki yüksek segmentli QLED modellerinin 2018 yılı -en güncel- alternatiflerine dair ayrıntıları, ABD’de gerçekleştirdiği özel bir etkinlikle kamuoyuyla paylaştı. İşte detaylar…

    Tüketici elektroniği şirketi Samsung, ABD’nin New York şehrinde düzenlediği etkinlik ile 2018 model QLED TV modellerini görücüye çıkardı. Q9, Q8, Q7 ve Q6 modelleri, akıllı dijital asistan Bixby desteği ile geldi. Hem kavisli hem düz ekran opsiyonuyla sunulacak olan tüm 2018 model Samsung QLED TV’ler, aynı zamanda HDR10+ özelliğe sahip.

    Yeni televizyon modelleri termostattan akıllı telefona, lambadan kameraya çok sayıda cihazla bağlantılı bir şekilde kullanım deneyimi dikkat çekiyor.

    Şık tasarım ve yüksek teknoloji

    Televizyonlardaki ortam modu özelliği de öne çıkan yenilikler arasında yer alıyor. Bu özellikte televizyon kapalıyken ekranda siyah bir görüntü yerine hava durumu, haberler gibi çeşitli bilgi akışları yer alıyor.

    Tek bir kablo…

    Yeni televizyonların sahip oldukları 15 metreye kadar uzunlukta olabilen görünmez bağlantı kablosu da, güç ve veri aktarımını tek bir noktada buluşturuyor.

    Direct Full Array yani direkt arka aydınlatma, Bütünleşik Rehber ve oldukça zarif tasarım özellikleriyle dikkat çeken modellerin Nisan ayı itibarıyla Türkiye’de satışa sunulacağı açıklandı.

    • MediaMarkt’ta satışa sunulan her bütçeye uygun TV modellerini incelemek ve online alışverişle satın alımak için mediamarkt.com.tr‘ye tıklayabilirsiniz.

    Teknoloji dünyasına dair öne çıkan gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz. Takipte kalınız…

    Android P geliştirici sürümü yayınlandı

    Ve Google, sonraki nesil mobil işletim sistemi Android P için geliştirici sürümünü yayınlandı. İşte işletim sisteminin henüz beta aşamasına yaklaşan versiyonunda öne çıkan detaylar…

    Merakla beklenen sonraki nesil Android işletim sistemi versiyonunun ilk işaretleri 7 Mart Çarşamba günü verildi. Android P işletim sistemi, geliştirici versiyonu yayınlandı. Önümüzdeki aylarda final versiyonu ile, ilk etapta üst segment modeller olmak üzere desteklenen Android cihazlarda kullanılmaya başlanacak olan versiyon, çok sayıda yenilik vaat ediyor.

    Bunlardan en önemlisi çentik desteği adını alan özellik. Google tarafından ekran çıkıntısı şeklinde adlandırılan bu özellik, farklı boyutlarda simule edilebiliyor.

    Bir diğer yenilik ise bildirim ekranı üzerinde görülüyor, burada görünürlüğün daha yoğun bir hal aldığı bildirim merkezi öne çıkıyor.

    Diğer yandan Gmail uygulamasındaki akıllı cevap özelliği de, Android P ile birlikte mobil cihazlara gelecek yenilikler arasında. İşletim sistemi, navigasyon noktasında da bazı yenilikler sunuyor.

    Video tarafında da geliştirmelerin yer aldığı Android P, fotoğraflarda görüntünün bozulmasının önüne geçen HEIF desteği ile geliyor.

    İşletim sisteminde ayrıca güvenlik özellikleri de dikkat çekiyor. Mobil işletim sisteminin nihai halinin ne zaman sunulacağı henüz netlik kazanmış değil.

    Teknoloji dünyasına dair öne çıkan gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz…

    Kadınlar Günü, Twitter’da birden fazla hashtag’le kutlanıyor

    8 Mart Dünya Kadınlar Günü, kadınların sosyal, ekonomik, kültürel ve politik başarılarının kutlandığı, insanları cinsiyet eşitliği için ilerici adımlar atmaya teşvik eden bir gün. Cinsiyet eşitliğinin tartışılabilmesi için Twitter, öne çıkan bir platform ve başlangıcından beri çağımızda yaşanan hareketlere ve ilham veren kişilere ses oldu, olmaya da devam ediyor.

    Geçtiğimiz yıllarda Dünya Kadınlar Günü gittikçe daha fazla dikkat çekmeye başladı. Bu durumun sebeplerinden biri, cinsiyet ile ilgili konuların bir kez daha politik anlamlar kazanmasına dayanıyor aslında. Yakın zamanda pek çok yeni ses ve dayanışma ortaya çıktı ve bu sesler düşüncelerini Twitter’da ifade ediyor.

    Twitter’da kadın haklarıyla ilgili konuşmalarda önemli artış

    Toplamda, kadın haklarına ilişkin tartışmalar son altı ayda önceki altı ay ile karşılaştırıldığında yüzde 50 oranında arttı (feminizm, kadın hakları, toplumsal cinsiyet eşitliği gibi şartlar da dahil). #SheInspiresMe kampanyası kapsamında, dünyanın dört bir yanındaki insanlar, kendisine en çok ilham veren kişi hakkında fikir alışverişinde bulunuyor. Çoğu kullanıcı için, kendi anneleri açıkça en büyük ilham kaynağı olmaya devam ediyor.

    Bu yılki Dünya Kadınlar Günü’nde şeffaf bir iletişim sağlayabilmek adına Twitter, #InternationalWomensDay #IWD2018 #WomensDay #SheInspiresMe #PressforProgress hashtagleriyle aktif hale gelen özel bir emoji sunuyor.

    #Buradayız

    Duyulmamış sesleri yükseltmek ve güçlendirmek için Twitter, #HereWeAre’yi yani #Buradayız’ı tanıttı.

    • MediaMarkt‘tan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel MediaTrend etkinliği, detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.

    E-İhracat Yapmalı mıyım?

    e-İhracat kavramını en basit haliyle tarif edersek; ihracatın sanal ortama taşınmış hali olarak veya e-ticaret yapan firmaların başka ülkelerde faaliyet göstererek o ülkede yerleşmiş gibi faaliyet göstermesi olarak açıklayabiliriz.

    E-İhracat Konusu Yükselişte

    Türkiye’de faaliyet gösteren ve kurumsallaşma süreçlerini tamamlayan e-ticaret firmaları yurtiçi faaliyetlerine devam ederlerken e-ihracat yaparak yurtdışı pazarına da gözlerini diktiler. Elbette yurtdışına e-ihracat yapacak firmaların faaliyet gösterecekleri ülkelerde teslimatı nasıl yapacağını, yerel bir kargo firmasıyla nasıl ve hangi şartlarda anlaşacağını iyi planlaması gerekiyor. Ayrıca müşteriden ödemenin nasıl alınacağından tutun da alternatif ödeme yöntemlerine kadar her konu titizlikle değerlendirilmeli.
    Önce Hedeflerinizi Belirlemelisiniz

    E-ihracat yapacaksanız hedeflerinizi iyi belirlemekte fayfa var. Hangi ülkede iş yapacaksanız o ülkenin dilinde web sitenizin ve hizmet veren çağrı merkezinizin olması verilecek müşteri hizmet desteği açısından çok önemli. Bütün bu aşamalar ise çok iyi planlanması gereken stratejik hamleler.

    E-İhracat İçin İlk Neler Yapılmalı?

    Hedef Kitlenize Odaklanın

    Yurt dışı pazarlara hizmet vermeye başlamadan önce sunacağınız ürünleri veya vereceğiniz hizmetleri en uygun şekilde konumlandırmanız ve hedef kitlenizi doğru seçerek pazarlama ve reklam yapabilmek için hedef kitlenizin özelliklerini ve alışkanlıklarını iyice incelemiş olmanız gerekir.

    Web Siteniz O Ülkenin Dilinde de Hizmet Vermeli

    Web siteniz hizmet vereceğiniz ülkenin veya ülkelerin dilinde de hizmet verecek bir şekilde yeniden yapılandırılmalı.

    İletişim İçin Yerel Ofis Açın veya Yerel Telefon Numarası Edinin

    Hizmet götüreceğiniz ülkede küçük de olsa bir iletişim ofisi açmanız veya o ülkenin yerel bir telefonundan müşterilerinize destek vermeniz kalıcı olmanız açısından stratejik öneme sahiptir. O ülkeden web sitenize girildiğinde karşılarına kendi dillerinde bir web sitesi ve yerel telefon numaralarının gelmesi kuruma güven sağlayacaktır. Müşterileriniz için Whatsapp, Messeneger, vs. tüm iletişim kanallarını onların çok rahat olarak kullanabilecekleri biçimde kullanıma açmalısınız.

    Alternatif ve Yerel Ödeme Yöntemleri Sağlayın

    Sizden hizmet veya ürün alacak müşteriler için farklı ödeme yöntemleri sunabiliyor olmalısınız. Kredi kartı ile ödeme, banka havaleleri, EFT veya kapıda ödeme gibi yöntemlere ek değişik ödeme alternatifleri de sunarsanız daha fazla müşteri edinme şansınız artacaktır.

    Pazar Analizini İyi Yapın

    Hizmet vereceğiniz ülkenin pazarı hakkında bilgi edinmenizde de büyük fayda var. Rakiplerinizin kimler olduğunu, satışını yapacağınız ürünlerin ve benzerlerinin hangi fiyatlar ile satıldığını bilmeniz gerekir. Pazar analizini iyi yapmanız şart.

    Sosyal Medyayı Mutlaka Etkili Kullanın

    Müşterilerinizle olan ilişkilerinizi sosyal medya üzerinden de yürütebilmelisiniz. Onlarla iletişim halinde olarak şikayetlerini, önerilerini ve yorumlarını alarak bunları değerlendirerek markanızı o ülkede daha güçlü hale getirebilirsiniz. Çünkü müşterileriz ile sosyal ağlar üzerinden hızlı iletişime geçip onları dinlemek ve sorunlarını hızla çözmek müşteri memnuniyetini artmasına katkı sağlayacaktır.

    Hatta sosyal medyanın gücünden daha fazla yararlanabilmek için profesyonel destek alarak bu konuda stratejiler belirlemelisiniz. Özellikle yaşı biraz daha genç olan kitleye de sosyal medya ulaşmanızı kolaylaştıracaktır. Bu yüzden sosyal medyanın gücünü asla küçümsemeyin ve işlerinizi geliştirmek için aktif olarak kullanmaya çalışın.

    Sonuç olarak Türkiye’de 2023 yılı ihracat hedefi olan 500 milyar dolarlık hacme ulaşmak için üç temel konu devlet tarafından da hedeflenmektedir.

    1- Elektronik Ticaret Gümrük Beyannamesi ile e-ihracat yapmak isteyen firmalar getirilen kolaylıkla gönderilen ülkemizden çıkış şekli kolay hale getirilmiştir.

    2- E-ihracat yapmak isteyen firmalara hizmet verecekleri ülkede dağıtım merkezi açmaları için “Yurtdışı Depo Desteği” sağlanmaktadır.

    3- Yine E-ihracat yapan firmalara yönelik olarak yurtdışı pazarlama bütçelerinde geri ödemeli destekler sağlanmaktadır.

    En yeni Windows 10 güncellemesi’nde neler öne çıkıyor?

    Microsoft, popüler işletim sistemi Windows 10 için yeni bir yazılım güncellemesi yayınladı. Peki söz konusu güncellemede neler öne çıktı? İşte yanıtlar…

    Microsoft, Windows 10 işletim sistemi için 17112 kodlu güncellemesini kamuoyuyla paylaştı. Yüz milyonlarca cihazda yüklü durumdaki işletim sistemindeki bazı hataların düzeltilmesine odaklı güncellemede genel itibarıyla stabilizasyon gibi standart geliştirmeler de yer aldı.

    Yayınlanan en yeni güncelleme ile;

    • Bir ekran görüntüsü veya oyun kaydının alınmasının ardından Xbox uygulamasının açılması hatası düzeltildi.
    • EFI ve Recovery bölümlerindeki disk birleştirme/optimize etme sorunları düzeltildi.
    • Son birkaç sürümde görülen Sürücüleri Birleştir ve Optimize Et sorunları giderildi.
    • Microsoft Edge penceresinden bir sekmeyi sürüklerken meydana gelen siyah pencere hatası çözüldü.
    • Windows Explorer’da olmayan, sonradan eklenen Microsoft Mağaza uygulamalarının çalışması hatası düzeltildi.
    • Klasörleri genişletmek / daraltmak için yapılan işlemlerde Dosya Gezgini’nde gezinme bölmesinde beklenmeyen ek alan oluşma sorunu giderildi.
    • Eylem Merkezi’nde Esc tuşuna basıldığında, Eylem Merkezi penceresinin kapanmama sorunu düzeltildi.
    • Cihazı periyodik olarak uyku modundan uyandıran ShellExperienceHost hatalarına neden olabilecek bir sorun giderildi.
    • Ayarlar> Sistem> Odak Yardımı> “Öncelik listenizi özelleştirme” nin Ayarlar uygulamasının kitlenmesine neden olabilecek bir sorun çözüldü.

    Öte yandan Microsoft’un sonraki yazılım güncellemesini önümüzdeki aylarda yayınlaması bekleniyor.

    Teknoloji dünyasına dair dikkat çeken gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz. Takipte kalınız…

    Facebook’un 2021’de 3 milyar kullanıcıya ulaşması bekleniyor

    Popüler sosyal medya ağının kullanıcı tabanındaki gelişim her ne kadar son yılların en düşük hızında seyretse de gelecek beklentileri hala oldukça çarpıcı.

    Önde gelen araştırma kuruluşlarından Statista tarafından yayınlanan bir rapora göre Facebook, 2021’de 3 milyarın üzerinde kullanıcıya sahip olabilir. Sosyal medya ağının 2010 yılında 970 milyon kullanıcısı bulunuyordu.

    2018 yılı sonuna kadar 2 milyar 620 milyon kullanıcıya ulaşabileceği yönündeki beklentinin de paylaşıldığı raporda, 2019 yılı sonunda 2 milyar 770 milyon, 2020 için de 2 milyar 900 milyon rakamları telafuz edildi.

    Facebook, 2011’de ilk kez 1 milyar kullanıcının üzerine çıktı. Günümüzde Instagram, Twitter gibi diğer öncü sosyal ağların hala bu kadar yüksek kullanıcıya sahip olmadığı baz alındığında Facebook’un sosyal medya dünyasındaki öncü konumu net olarak anlaşılıyor.

    2015’te 2 milyarı geçmişti

    Diğer yandan Facebook, 2012’de 1,4 milyar ve 2013’te 1,59 milyar kullanıcı sayısısına ulaşmış, 2014’ü 1,9 milyarla kapatmıştı. 2015-2017 yılları arasında her yıl kullanıcı sayısı ortalama 100 milyon artan platformun ilk kez 2015’te 2 milyarı aştığı görüldü.

    2015’te ulaştığı yeni kilometre taşının ardından Facebook’un sonraki ‘+1 milyar kullanıcı’ seviyesine, 2021’de ulaşması bekleniyor.

    Kullanıcı sayısı en fazla 2013-2014 yılları arasında artan sosyal medya ağının, temelde bundan sonraki yıllarda da her yıl ortalama 100 milyonu bulan artışlarla ivmesini sürdüreceğini ifade etmek mümkün.

    Sosyal medya dünyasına dair öne çıkan gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz. Takipte kalınız…

    ESET güvenlik uzmanları uyarıyor: Dijital hayatınızı yedekleyin!

    Günümüzde bir kişi ayda ortalama 10 GB veri üretmeye başladı. ESET uzmanları işte bu yüzden uyarıyor: Dijital hayatınızı yedekleyin!

    Dünya üzerinde her yıl 1.8 Zettabyte’ın (1 Zettabyte =1 trilyon Gigabyte) üzerinde dijital veri oluşuyor. Cisco şirketinin yaptığı araştırmaya göre, bir kişi ayda ortalama 10 GB veri üretiyor. Tüm bu bilgiler yığılarak artmaya başlıyor. Bu durumda, ilk aile fotoğrafları dijital olan genç aileler için ya da makbuzlarını ve kayıtlarını çevrimiçi tutan yeni kurulmuş firmalar için yedekleme, düşünülenden de öncelikli hale geldi. Resim, video, ses dosyaları veya metin dosyaları, sadece bir makine arızasına değil, bir siber saldırıya da maruz kalabilir. Dijital çağın büyük sorunlarından biri de bu.

    Dijital hayat tehlikede

    Yedeklemenin önemine dikkat çekmeye çalışan ESET Güvenlik Uzmanları, 2012 yılında dijital hayatı saldırıya uğrayan Mat Honan’ı örnek gösteriyorlar. Siber suçlular, birçok güvenlik açığının imkan tanımasıyla Mat’in gizli bilgilerine eriştiler. Bu durum hızlı ve herhangi bir uyarı olmaksızın gelişti. Birkaç saatlik süre içerisinde Mat’in tüm dijital hesapları (Google, Apple ve Amazon) kilitlendi. Siber suçlular, içeri girdikten sonra Mat’in sahip olduğu her şeyi silmeyi başardı. Kızının resimleri, Mac’indeki önemli iş dosyaları, telefonundaki her şey. Hiçbiri yedekli değildi ve hepsini sonsuza dek kaybetti.

    Siber suçlular parasının peşinde değildi. E-posta hesaplarından çevrimiçi bankacılık bilgilerine kolayca erişebilecek olmalarına rağmen, yalnızca sosyal medya hesaplarıyla uğraştılar. Küçük bir teselli belki. Mat Honan, para kaybetmedi ama kızının ilk yaşına ait resimler gibi paha biçilemeyecek pek çok şey kaybetti.

    Ne yapılmalı?

    Kurban olmaktan kaçınmanın en iyi yolu proaktif bir savunmadır. Verileri kendi eviniz gibi düşünün; alışverişe gittiğinizde kapıyı açık bırakmazsınız. Dizüstü bilgisayarların veya akıllı telefonların onarılamaz derecede hasar görmesi veya tehlikeye girmesi riskine karşı, verilerinizi harici sabit diskler gibi uzaktaki cihazlarla güvende tutun. Bu sırada, şifrelerinizi sık sık değiştirerek, yazılımın siber suçlulara karşı korunmasına yardımcı olun. Sürekli güncellenen proaktif bir güvenlik yazılımı kullandığınızdan da emin olun.

    MediaMarkt’taki her bütçeye uygun veri yedekleme cihazlarını incelemek ve online alışverişle satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.

    Online alışverişlerinizde 200 TL indirim kazanma fırsatı!

    2-8 Mart tarihleri arasında Mediamarkt internet sitesi üzerinde yapacağınız alışverişlerinizde 200 TL‘ye kadar indirim çeki kazanma şansı sizleri bekliyor. Böylece Mediamarkt üzerinde yaptığınız alışverişlerde kazanan yine siz olacaksınız.

    Bildiğiniz gibi günümüzün en büyük trendi online alışverişler. Aradığımız ürünleri böylece çok daha hızlı ve kolay bir biçimde seçiyoruz. Üstelik kolayca ürünleri karşılaştırarak bize en uygun olanın üzerinde karara varıyoruz. Kredi kartlarının da yaygınlaşmasıyla online alışveriş alternatif değil, alışverişin kendisi olmuş durumda.

    Çağa ayak uydurma konusunda her zaman yenilikçi ve özgün adımlar atan Mediamarkt, online alışverişlerinize ekstra keyif katacak bir kampanya ile karşımızda. Kategori sınırı olmadan istediğiniz ürünlerde bu yeni kampanyadan yararlanabilirsiniz. İşte Mediamarkt’ın internet alışverişlerinde sizlere sunduğunu en yeni indirim çeki fırsatı:

    Mediamarkt indirim çeki nasıl kazanılır?

    2-8 Mart tarihleri arasında Mediamarkt.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerde 200 TL’ye kadar indirim çeki kazanabiliyorsunuz.

    • 0-499 TL arası alışverişlerinizde 50 TL
    • 500-1499 TL arası alışverişlerinizde 100 TL
    • 1500-2999 TL arası alışverişlerinizde 150 TL
    • 3000 TL ve üzeri alışverişlerinizde 200 TL kazanıyorsunuz.

    Alışverişinizi tamamlarken karşınıza çıkan formu doldurarak indirim çekinizi kazanabilirsiniz. Tek bir alışverişinizden en fazla 200 TL kazanabiliyorsunuz.

    indirim çeki

    Peki, bu çeki nasıl harcayacaksınız? 27-29 Mart tarihleri arasında yine Mediamarkt.com.tr üzerinde yapacağınız 1000 TL ve üzeri alışverişlerinizde bu indirim çekini değerlendirebileceksiniz.

    İndirim kodunuz 26 Mart 2018‘de kayıtlı e-posta adresinize gönderilecek ve hemen bir gün sonrasında bu kodu kolayca kullanabileceksiniz.

    Türkiye’de teknoloji harcamalarında ağırlık akıllı telefonun

    Türkiye’deki teknoloji harcamalarını telekom, BT ve tüketici elektroniği olmak üzere kategorilendiren bir araştırmanın sonuçları yayınlandı. İşte detaylar…

    Türkiye’deki önde gelen teknoloji şirketlerinden biri tarafından paylaşılan bilgiler, teknoloji harcamalarına dair ilgi çekici argümanlarıyla dikkat çekti. Türkiye ve dünya ülkelerinin kıyaslanmasını da içeren ilginç bir Big Data paylaşımı söz konusuydu.

    Buna göre Türkiye’deki teknoloji harcamalarının yüzde 65’i telekom alışverişleri şeklinde. Söz konusu segmente dair dünya ortalaması ise yüzde 50. Bu açıdan bakıldığında genç, dinamik nüfusuyla Türkiye’nin mobil cihaz şirketleri ve operatörleri açısından ne denli önemli bir pazar olduğu bir kez daha ortaya çıkıyor. Söz konusu veri, bu yöndeki bazı uluslararası firmaların ülkemizde yeni yatırımlarda bulunma kararlarının da arkasındaki nedene işaret ediyor.

    Diğer yandan Türkiye’de BT harcamalarının yüzde 14’te kaldığı görülüyor. Söz konusu segmente ilişkin dünya ortalaması ise 15 puan daha yüksek; yüzde 29 seviyesinde. Dolayısıyla kurumsal alandaki teknoloji yatırımlarının küresel ortalamanın yarısından düşük olduğunu görüyoruz.

    Tüketici elektroniği harcamaları’nda durum ne?

    Tüketici elektroniği harcamaları ise yüzde 21 seviyesinde. Bu da yine bir diğer dikkat çekici gösterge durumunda. Aynı zamanda dünya ortalamasıyla tamamen aynı olması da dikkate değer bir detay.

    Teknoloji dünyasına dair öne çıkan gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz…