Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 1048

    Samsung Galaxy Z Flip modeli satışları nasıl?

    0

    Samsung’un uzun yıllardır katlanabilir telefon geliştirdiğini biliyorduk. Uzun bekleyişin ardından ilk olarak karşımıza Galaxy Fold çıktı ancak bu model teknik sorunlardan dolayı istediği başarıyı yakalayamadı. Ancak Samsung’un Galaxy S20 serisi ile beraber tanıttığı yeni katlanabilir telefon modeli beklenden fazla ilgi görüyor ve şu ana kadar herhangi bir teknik sorunla gündeme de gelmiş değil. Peki Samsung Galaxy Z Flip satış rakamları hakkında ilk bilgiler neler gelin yakından bakalım.

    Galaxy Z Flip satışları Samsung’u mutlu etti

    Samsung’un ilk katlanabilir telefonu Galaxy Fold tüm dünyada teknik sorunlar yaşadı ve çoğu kullanıcı bu modeli satın almaktan çekindi. Ayrıca ortaya çıkan sorunlardan sonra Samsung, bu modelin pazarlanmasında da büyük sorunlar yaşadı. Ancak geçtiğimiz gün Galaxy S20 serisi ile beraber tanıtılan Samsung Galaxy Z Flip modeli, Galaxy Fold ile aynı kaderi paylaşmayacak gibi duruyor.

    Galaxy Fold gibi yatay olarak katlanmayan, dikey olarak katlanan model için ABD‘den gelen satış istatistikleri yüzleri güldürdü. Yeni katlanabilir telefona oluşan ilgi sonrası Galaxy Z Flip modeli ABD‘de satın alınmak istendiğinde teslimat 4 güne, İngiltere‘de ise 14 güne kadar beklenmek zorunda.

    Katlanabilir telefonun fiyatı baktığımız zaman ABD’de 1.380 dolar, İngiltere’de 1.300 pound ve ülkemizde 13.499 lira olduğunu görüyoruz. Şu an için fiyatlar yüksek gözükse dahi, kısa süre içerisinde kullanıcıları mutlu edecek bir fiyata düşeceğini düşünüyoruz.

    Galaxy S20 Ultra modeli ne kadar bir sürede şarj oluyor?

    0

    Akıllı telefon üreticileri arasındaki rekabet artmaya devam ettikçe bu rekabeti akıllı telefonlarda kullanıcılara sunulan teknik özellikler arasında görmek mümkün. Son yıllarda artış gösteren hızlı şarj destekleyen telefon modelleri arasında Galaxy S20 Ultra da var. Peki bu model geçtiğimiz yılki modellere göre nasıl bir değişiklik gösterdi? Galaxy S20 Ultra şarj süresi ne kadar?

    Galaxy S20 Ultra şarj süresi ne kadar?

    Geçtiğimiz yıl piyasaya sürülen Galaxy S10‘da 15W hızlı şarj desteği bulunurken, bu modelin bir üst modeli olan Galaxy S20 Ultra modeli 45W hızlı şarjı destekliyor. Kutudan bu güce sahip bir adaptör çıkmasa bile bu modeli, teknik olarak yüksek hızlı şarj adaptörleri ile şarj etmek mümkün.

    Galaxy S20 Ultra modeli 5.000 mAh gibi büyük bir bataryaya sahip. Bu modelin büyük bataryasını 45W güce sahip bir adaptör ile şarj etmeye kalktığınızda sadece 58 dk beklemeniz gerekiyor. Bu şarj hızı, özellikle Huawei gibi hızlı şarj konusunda önde olan markaları bile zorlamaya yetiyor. Huawei’nin ülkemizde bulunan en gözde amiral gemisi P30 Pro dahi bu hıza ulaşamıyor.

    iPhone’daki Mail Uygulamasının Özellikleri

          Dijital dünyada mail göndermek artık sıradan bir olay haline geldi. iPhone’da kullanılan mail uygulaması, iOS 13 güncellemesinden sonra ek yeni özellikler kazarak daha da kullanışlı hale gelmiş durumda. Çoğunlukla Microsoft Exchange ve Gmail mail servisleri için kullanılan uygulama, aynı zamanda iCloud, Yahoo, Aol, Outlook.com gibi servisler için de e-postalara ulaşım sağlıyor. Bu haftaki ” iPhone’daki Mail Uygulamasının Özellikleri ” konulu yazımda,  iPhone’da kullanılan e-posta uygulamasının iOS 13 güncellemesinden sonra gelen yeni özelliklerinden bahsedeceğim.

    Mail Biçimlendirme Menüsü

          iPhone mail uygulamasında bir ileti oluşturmak istendiğinde, kullanılan klavyenin sağ üst kısmındaki sola bakan ok seçilerek mail biçimlendirme ekranına ulaşılır. Bu ekranda, iletinin gövdesindeki yazının fontu, rengi veya yazının sola-sağa yaslanması gibi özelliklerinde değişiklikler yapılabiliyor.

          Yine bu ekranda, gönderilecek iletiye iPhone’da bulunan veya anlık olarak çekilmiş birden fazla medya içeriği eklenebiliyor. Mail içeriğine eklenmek istenilen medyayı telefonda bulunan bulut uygulama servislerinden veya son silinenlerden bile seçilebilme olanağı sunuluyor.

          Aynı zamanda yine içeriğe eklenen bir pdf veya imaj üzerinde işaretleme araçları ile değişiklik yapılıp, önemli bulunan dosya içeriklerinin altını çizme veya renklendirme gibi işlemler yapılabiliyor.

    Yanıtlama Menüsü

          iPhone mail uygulamasında yanıtlanmak istenilen e-postaya dokunulduğunda, sağ alt kısımda bulunan ok işareti seçildiği an eski iOS sürümlerinde olan birkaç seçenek yerine, iletiyi yanıtlamak ile birlikte; iletinin spam olduğu, iletinin önemli olarak işaretlenmesi veya bu ileti silsilesi için sesli bildirimi kapatmak gibi birçok özelliği artık bu ekranda kullanabiliyorsunuz.

    Açılır Komutlar

          iPhone mail uygulamasında gelen kutusunda listelenen bir e-posta seçildiğinde görüntülenecek açılır bir komut menüsü bulunuyor. Bu menüde; iletiyi yanıtla, tümünü yanıtla, iletme, sessize alma, iletiyi taşıma ve silme gibi işlemlerin yapılıyor.

    E-postalara Filtre Uygulama

          Gelen iletiler arasında okumak istenilen postayı bulup diğerlerini gizlemek için iPhone mail’in filtre özelliğini kullanabiliyorsunuz. Filtreleme ekranında; okunmamış, bayraklı, sadece size gönderilmiş veya daha önce tanımladığınız önemli kişiler listesinden gelen iletiler gibi ölçütlere göre e-postaları filtreleyebiliyorsunuz.

           e-postalar arasında filtreleme işlemini yapabilmek için gelen kutusunun sol altında bulunan filtre simgesi seçilip  daha sonra ilgili simgenin sağındaki  “ Şuna Göre Filtrelendi ” ye dokunulduğunda, filtreleme kriterlerinin değiştirilebileceği pencereye ulaşılıyor. Filtrelemeyi kapatmak için filtre simgesine dokunmak yeterli oluyor.

    Önemli Kişilerden Gelen Uyarıları Değiştirme

          iPhone e-posta uygulamasında gelen iletideki e-posta adresi eğer istenirse önemli kişiler listesine eklenebilir ve eklenen kişiden gelen iletilere göre de ekranda farklı davranışlar oluşturabilirsiniz. İlgili kişi için farklı bir uyarı sesi ekleyebilir veya ekranın her zaman gösterilen uyarı alanından farklı bir yerde iletileri gösterebilirsiniz.

          Twitter takip için @salihertugrul   Instagram takip için Teknokafe

    PlayStation 5 fiyatı hakkında yeni bilgiler var

    0

    Bu yıl içerisinde karşılaşacağımız ve dünyadaki tüm oyuncuların merakla beklediği konsol PlayStation 5 hakkında yeni haberler var. Gelen bilgiler, PlayStation 5 fiyatı hakkında tahminleri kolaylaştırıyor.

    PlayStation 5 ne kadar olacak?

    Gelen haberlerde Sony’nin yeni nesil oyun konsolu için üst düzey bir çalışma içerisinde olduğu belirtiliyor. Xbox Series One konsolunun nisan ayında tanıtılacağının ortaya çıkması ile beraber, PlayStation 5 ile daha erken de karşılaşabiliriz. Peki bu kadar üzerinde çalışılan ve üst düzey bir teknoloji ile karşımıza çıkacak olan konsol nasıl bir fiyat etiketine sahip olacak?

    PlayStation 5 için gelen rapor, konsolun Sony’e maliyetinin 450 dolar olduğu yönünde. Normalde beklenenin üzerinde bir fiyat olduğunu bildiğimiz bu fiyat, PlayStation 5’in en yeni teknolojilere sahip olmasından dolayı kaynaklanıyor. Ancak bu habere üzülmek için erken olduğunu söyleyebiliriz. Zira PlayStation 4 modelinin maliyeti Sony’e 381 dolar civarındaydı ancak konsol 399 dolar fiyat etiketi ile satışa çıkmıştı.

    Sony aynı yol haritasını izleyerek PlayStation 5’i 470 dolar civarında bir fiyat etiketi ile satışa çıkartırsa şaşırmamak gerek. Ayrıca Sony PlayStation 5’den kar etmeyecek gibi dursa da, PlayStation Plus gibi servislerin Sony için büyük gelir kaynağı olduğunu rahat bir şekilde belirtebiliriz.

    Dell Technologies Forum 2020 3 Mart’ta İstanbul’da

    2030 yılına doğru hızla ilerlerken inovasyon ile ortaya çıkacak ekonomik ve sosyal dönüşümün değerlendirileceği etkinliğe geri sayım başladı

    Yılın merakla beklenen etkinlikleri arasında gösterilen Dell Technologies Forum 2020, 3 Mart’ta Intel ve Microsoft’un küresel desteği ile İstanbul’da BT profesyonelleri ile buluşuyor. Dönüşümü gerçek kılmak için uçtan uca çözüm sağlayan Dell Technologies, yenilediği 2030 hedefleriyle dünyanın gelişimine katkı sağlamaya devam ediyor.

    Dell Technologies çatısı altındaki 7 teknoloji şirketinin sağladığı gücü aynı anda deneyimlemeye imkan tanıyan Dell Technologies Forum, tüm BT profesyonellerinin iletişimi kurması, konunun uzmanı kişilerle tartışması ve dönüşümü nasıl gerçeğe dönüştürebileceğini keşfetmelerine fırsat veriyor.

    2030 yılına doğru dönüşüm

    İnsanlığa yönelik inovasyonlara yatırım yapan Dell Technologies, bu gelişimin nasıl gerçekleştiğini, 2030 yılına doğru ilerlerken hangi teknolojilerin rehberlik edeceğini bu etkinlikle açıklıyor. Nesnelerin internetinden yapay zeka ve bulut bilişime kadar dünyadaki dönüşümün inovasyonda ne gibi değişiklikler yarattığının anlatılacağı etkinlikte, dönüşümün sosyal etkisi de masaya yatırılacak.

    Sürdürülebilirlik, ayrımcılığın önüne geçilmesi, eğitim, sağlık ve ekonomik fırsatlar sayesinde temel ihtiyaçların karşılanması ile dönüşen hayatlar ve etik ile gizlilik kapsamında kişiler verilerin geleceği üzerinde durulacak.

    Teknoloji dünyasına dair en son gelişmeler için MediaTrend‘i takipte kalın…

    (https://flucamp.com/)

    OPPO Survivor 2020 ana sponsoru oldu

    Dünyaca ünlü akıllı telefon markası OPPO, yeni dönemde “Ünlüler – Gönüllüler” formatıyla ekrana gelecek “Survivor 2020” yarışmasına ana sponsor oldu.

    Son dönemde özellikle kamera teknolojileri ile dikkat çeken ve en çok tercih edilen akıllı telefon markalarından biri haline gelen OPPO, yaptığı reklam kampanyalarının ardından sponsorluk çalışmalarına da hızlı başladı.

    OPPO, TV8 kanalında Acun Ilıcalı’nın sunumuyla her sezon ilgiyle izlenilen Survivor yarışmasının yeni dönemde ana sponsoru oldu. OPPO’nun sunduğu Survivor 2020, 16 Şubat Pazar akşamı Ünlüler – Gönüllüler formatıyla ekrana gelecek.

    Yenilikçi kamera ve fotoğraf teknolojileri ile kullanıcılarına ilham veren ve onları kendi yeteneklerini keşfetmeye davet eden OPPO, her biri farklı yeteneklere sahip yarışmacıların kıyasıya mücadele edeceği “Survivor Ünlüler- Gönüllüler” macerasının en büyük destekçilerinden olacak.

    “Survivor yarışmasına ana sponsor olduğumuz için çok mutluyuz”

    Yeni sponsorluk anlaşmasını hakkında bir açıklama yapan OPPO Türkiye Genel Müdürü Weijian Zhou, şunları söyledi: “OPPO olarak küresel akıllı telefon pazarının lider markalarından biriyiz. 2019 yılında girdiğimiz Türkiye pazarında kısa sürede çok sevildik ve yüzde 10 pazar payına ulaşarak en çok ilgi gören akıllı telefon markalarından biri haline geldik… En değerli ve en etkili etkinliklerin, organizasyonların veya kurumların sponsoru oluyoruz. Survivor yarışmasını da bu kapsamda değerlendiriyoruz. Milyonlarca izleyiciyi ekran başına kilitleyen Survivor yarışmasına ana sponsor olduğumuz için çok mutluyuz. Bu sponsorluğun markamıza çok önemli katkılar yapacağına inancımız tam.”

    Sevgilinize ne hediye alacaksınız? Tavsiyelerimizi verdik!

    Sevgililer Günü geldi çattı. İnsanlar sevgilisine hediye almak için birçok tercih arasında kalabiliyor ve karar vermekte zorlanabiliyorlar. Biz de bu videomuzda MediaMarkt mağazasına gittik ve insanların tercihleri neler sorduk. Ayrıca MediaMarkt Sevgililer Günü indirimleri hangi ürünlerde geçerli yakından baktık.

    MediaMarkt Sevgililer Günü indirimleri

    MediaMarkt, ‘Sevgililer Günü’nde hediyeyi almalıyım?’ sorusunda kararsız kalanlar için özel bir kampanya başlattı. (sapns2.com) Dilerseniz sevgilinize indirimli fiyatlar ile hangi teknolojik ürünleri alabileceğinize gelin yakından bakalım.

    İndirimlerde neler var?

    MediaMarkt, hem kadınlar hem de erkekler için özel hediyelerde indirim ile karşımıza çıktı. Kadınlar için Apple Watch’tan tutun da erkekler için DJI Mavic Mini Drone’a kadar birçok üründe indirim uygulandı. Mağazada birçok üründe bulunan en iyi fırsatları sıraladık.

    Huawei P30 Lite modeli 2.499 TL fiyat etiketinden 2.299 TL’ye, Philips erkek bakım ürünü 369 TL fiyat etiketinden 269 TL’ye düştü. İndirimler kadar diğer kampanyalar da dikkat çekiciydi. Örneğin Samsung Watch modeli satın aldığınızda 2. ürünü yüzde 50 indirimle satın alabilirsiniz.

    Kampanyalar ve indirimli fiyatlar MediaMarkt mağazaları ve online MediaMarkt mağazasında sevgililer günün sonuna kadar devam ediyor.

    Panasonic, HDR Özellikli Sanal Gerçeklik Gözlüğü ile Yeni Hedefler Peşinde

    0

    Her geçen gün sanal gerçeklik haberlerine daha sık rastlıyoruz. Emin adımlarla büyüyen bu pastadan payını almak isteyenlerden biri de Panasonic. Markanın sanal gerçeklik sektörüne adım atması herkesi şaşırttı. Ancak asıl şaşırtıcı olan Panasonic’in tabir yerindeyse çılgın tasarıma sahip sanal gerçeklik gözlüğü. Evet, bugüne kadar nispeten büyük başlıklarından bahsederdik fakat Panasonic bir ilke imza atarak başlık tasarımını es geçip direkt olarak gözlük formatında karşımıza çıkıyor.

    sanal gerçeklik
    Sanal gerçeklik ve Steampunk tasarım bir araya geliyor

    Sanal Gerçeklik Nihayet Gözlük Boyutuna İniyor

    Özellikle plazma televizyon döneminde gönülleri fetheden Panasonic, gözlüğü geliştirirken eğlence sektörü ve askeri amaçlarda kullanılan camlar üreten Kopin firması ile ortak hareket ediyor. Bu birlikteliğin sonucunda da micro OLED paneller ortaya çıkıyor ve bu sayede başlığa göre daha az alan kaplayan gözlüklerin içine illüzyonunu sağlayacak kadar piksel sığabiliyor. Piksel yoğunluğu nedeniyle de screen door denilen pikselleri ayıran çizgilerin dikkatli bakıldığında fark edilmesi sorunu en aza iniyor. Ürünü deneyenlerin yorumlarına göre gözlüğün küçük çapı klasik başlıklara göre biraz daha sınırlı görüş açısı sunuyor. Umarız piyasaya çıkacak nihai üründe bu kısıtlama ortadan kaldırılır.

    Ses konusunda ise gözlüğün dahili bir kulaklıkla geldiğini söyleyelim. Böylelikle yerden tasarruf edilmiş. Kulaklığın dahili olması nedeniyle Panasonic konuyu işin ehline yani ses teknolojilerinde uzman bir marka olan Technics firmasına teslim etmiş. Sesin taşınması ve aktarımı konusunda ise Panasonic kontrolü ele alarak fotoğraf ve video kamera departmanı Lumix’in optik teknoloji ve bilgisinden faydalanmış.

    Yeni Nesil Eğlence Anlayışı

    Özetleyecek olursak Panasonic, kağıt üzerinde panel ve ses konusunda doğru ortaklıklar kurup kendi tecrübesi ile pazara yeni bir soluk getirecek tasarım sahip bir ürün ortaya çıkarmış. Ürün Tokyo Olimpiyatları’na yani temmuz ayına yetişecek şekilde hazırlanıyor. Büyük ihtimalle bu sene içerisinde Panasonic ürünü sanal gerçeklik gözlüğünü son kullanıcı ile buluşturmayacak. Onun yerine 5G ile değişmesi planlanan eğlence parklarında kullanılacak. Tahminimce bu üründen elde edilecek birikim ile Panasonic, önümüzdeki yıllarda konsol, mobil veya bilgisayar pazarına da geçiş yapacaktır. Yine de bu haliyle bile Panasonic, farklı bir tasarımın mümkün olduğunu gösterip bizleri heyecanlandırmayı başardı. Siz de bu dünyaya adım atmak için sabırsızlanıyorsanız bu adresi ziyaret edip mevcut ürünlere göz atabilirsiniz.

    2020 iF Design Awards’dan Philips TV ve Philips Sound’a 4 ödül

    2020 iF Tasarım Ödülleri sahiplerini bulurken Philips’e 4 ödül birden geldi. İşte detaylar…

    Yaklaşık 70 yıldır tasarım dünyasının Oscar’ı olarak adlandırılan ‘iF Tasarım Ödülleri’, birçok bağımsız tasarım uzmanı tarafından ‘inovasyon, kalite, işlevsellik ve ekolojik uygunluk’ kriterlerine göre seçiliyor. Philips TV ve Sound’ın merkezinde yer alan ‘Avrupa Dizaynı’ da, bu ödüllerin göstergeleri olarak işaret ediliyor.

    Philips OLED855 TV

    Philips OLED 855 TV, minimalist, benzersiz ve cesur tasarım çizgileriyle tüketicilere en üstün görüntü kalitesini sunmak için tasarlandı. Kapalıyken bile şık ve elegant gözükmesi için, yapımında birinci sınıf malzemeler kullanılan OLED855, modern evlere uyum sağlayarak bulunduğu ortama kalite ve ayrıcalık katacak.

    2020 model televizyon, üç taraflı Ambilight teknolojisi, minimalistik çizgileri, Avrupa dizaynı ve inovatif özellikleriyle izleyicilerine sürükleyici bir deneyim sunacak.

    Philips Sound’dan Zarif Kulaklık – Fidelio X3

    Philips Fidelio serisi, iF Dizayn Ödülleri jürilerinin de çok yakından tanıdığı zengin ve doğru ses kalitesi, konforlu kullanımı, şık ve lüks tasarımıyla kullanıcılarına eşsiz bir kombinasyon sunuyor. Benzersiz ses kalitesinin yanında, Fidelio X3 görüntüsü ve kullanıcıya yaşattığı hisle de birinci sınıf dayanıklılık ve konfor sağlıyor. Kulaklıklarda kullanılan tüm malzemeler, TP Vision’ın Avrupalı dizayn işbirlikçileriyle beraber özel olarak seçildi.

    Hafif ama güçlü koyu saten çerçeve ve siyah Muirhead deriyle kaplı Fidelio X3, en uzun dinleme süresinde bile kalın keçe kafa bandı ve kadife bellek köpüklü kulak pedleriyle eşsiz bir müzik ziyafeti sunuyor.

    Başlangıçtan profesyonele drone seçimi: Hangi drone sana göre?

    Drone nedir?

    İlk olarak temel sorudan başlayalım. “Drone nedir?” diye bir soru sorulduğunda cevabı basittir. “Temel olarak hobi ve ticari amaçla kullanılan, eğlence, yarış ya da havadan çekim tarzında kullanılabilen insansız hava aracı” şeklinde özetleyebiliriz. İHA dediğimizde aklımıza Pentagon üretimi drone modeli ya da Bayraktar Akıncı gibi yerli İHA’lar gelse de bu araçlar askeri amaçla kullanılan İHA’lar olduğunu belirtmeliyiz. Yani İHA uzaktan kontrol edilebilen ve uçabilen her araca verilen addır. İngilizce olarak İHA’nın karşılığı ise drone olarak adlandırılır ve Türkiye’de de global adıyla drone olarak bilinirler. TDK tarafından drone’un Türkçe karşılığı ise “uçangöz” olarak belirlendi.

    Drone ile neler yapılabilir?

    Bir diğer merak edilen ise drone dediğimiz İHA’lar ile neler yapılabileceği konusu. Bu yazımızda bahsedeceğimiz drone modelleri genellikle iki farklı durumda kullanılır. En genel kullanım alanı eğlence ve hobi amaçlı olan dronelar aynı zamanda kişisel ya da kurumsal olarak profesyonel, ticari amaçlı da kullanılabiliyor. Ülkemizde de yapılmaya başlanan drone yarışları için de kullanılan dronelar mevcuttur ancak olan RC drone olarak da bilinirler.

    Hangi drone kime göre?

    Drone seçiminde piyasada farklı fiyatlarda ve özelliklerde çok fazla drone modeli olması sebebiyle bir kafa karışıklığı olabiliyor. Bu nedenle başlangıç, hobi/eğlence ve profesyonel kullanım olarak üç farklı kategoride bazı modeller üzerinden sizlere örnekler vereceğiz.

    1- Başlangıç seviyesi, çocuklara özel drone modelleri

    Drone denilince ilk akla gelen firma olan DJI modelleri üzerinden vereceğimiz örneklerde DJI tarafından başlangıç seviyesinde olan, drone ehliyeti gerektirmeyen bir drone modeline göz atacağız.

    DJI Tello hem DJI tarafından desteklenen en ucuz drone hem de çocuklara özel ürettiği ilk drone olarak dikkat çekiyor. Ryze Robotics firması tarafından geliştirilen Tello sadece 80 gram ağırlığında. 13 dakika maksimum uçuş süresi ve 100 m uçuş uzaklığı gibi özellikleri bulunan Tello, kamerasından HD video çekim desteği sunuyor. Piyasadaki diğer marka ve uygun fiyatlı dronelara göre çok daha marifetli olan Tello’yu drone meraklısı çocuklar ve ilk defa drone kullanıcılar için ideal konumda.

    2- Hobi/Eğlence ve kişisel kullanıma özel drone modelleri

    Daha kaliteli çekimler, daha başarılı ve daha eğlenceli bir uçuş deneyimi için iki farklı drone tercih edebilirsiniz. Bunlardan biri DJI Mavic Mini ve DJI Mavic Air.

    DJI Mavic Mini üstün özelliklere sahip olan ve en önemlisi rahat taşınabilir yapısıyla dikkat çeken bir model. 249 gram ağırlığı ile yine ehliyet gerektirmeyen Mavic Mini, 30 dk uçuş süresi, 4 km menzil ve sabitleyici destekli 2.7 K çekim yapabilen çok yetenekli bir model.

    DJI Mavic Air modeline gelecek olursak, özellikle hobi yerine profesyonel çekimler yapabileceğiniz, 4K 100 Mbps video çekim desteği sunuyor. 360 derecelik muhteşem panaroma çekimi yapabilen Mavic Air, Aktif takip sistemi ile sizi otomatik olarak takip edebilir, özel modları ile harika çekimler yapabilirsiniz. Hız arıyorsanız ise 68 km hıza kadar çıkabilme yeteneği olduğunu da belirtelim.

    3- Profesyonel çekimler için drone modelleri

    DJI tarafının bireysel ve kurumsal kullanım için en iyi ve en yetenekli modeli olan DJI Mavic 2 Pro, adından da anlaşılabileceği gibi profesyonel kullanım için özel üretildi. Hasselblad üretimi kamera barındıran Mavic 2 Pro, 31 dakika uçuş süresi, 8 km menzil gibi detaylar sunuyor.

    4K’da 10 bit HDR videolar çekebileceğiniz Mavic 2 Pro, 72 km maksimum hıza çıkabilme özelliği ile dikkat çekiyor. Yapay zekası ile aktif takip sisteminde karşısına çıkan engelleri de otomatik olarak aşabiliyor. Bireysel ya da kurumsal çekimlerde, hatta reklam çekimleri gibi çok daha profesyonel işlerde rahatlıkla kullanılabilir.