Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 1049

    DDoS saldırıları 2019’un son çeyreğinde 2 kat arttı

    2019’un son çeyreğinde Güney Afrika, Singapur ve İskandinav ülkelerindeki finansal kuruluşlara yönelik DDoS saldırıları dikkat çekti…

    Analizler, Kaspersky DDoS Protection tarafından 2018’in dördüncü çeyreğinde engellenen saldırı sayısının 2019’un dördüncü çeyreğinde tespit edilen saldırıların sadece %56’sına denk geldiğini ortaya koydu. Botnet aktivitelerine daha detaylı bakıldığında saldırıların yüzde 28’inin hafta sonu gerçekleştiği, Pazar günü yapılan saldırıların yüzde 2,5 oranında arttığı tespit edildi. Sonuçlar Kaspersky Q4 2019 DDoS saldırı raporundan derlendi.

    2019’un son çeyreği, Güney Afrika, Singapur ve İskandinav ülkelerindeki finansal kuruluşlara yönelik DDoS saldırılarına sahne oldu. Söz konusu saldırılar İngiltere’deki İşçi Partisini ve Vatikan’daki Minecraft sunucularını da etkiledi. Bu durum DDoS saldırılarının finansal ve ideolojik fayda peşinde koşan siber saldırganlar arasında hala popüler olduğunu gösteriyor. Organizasyonların bu tür tehditlere karşı önlem alması ve gelişimini takip etmesi gerekiyor.

    Raporda 2019 yılında Pazar günleri botnet aktivitesindeki yükselme eğilimi dikkat çekiyor. Pazar günü saldırıları diğer günlerin gerisinde kalsa da, yıl boyunca benzer sıklıkta devam etmesi dikkat çekici. Dördüncü çeyrekte Perşembe günü DDoS saldırıları için en az tercih edilen gün.

    Becerikli siber korsanlar tarafından uygulama katmanına yönlendirilen akıllı DDoS saldırılarında artış dikkat çekiyor. Bu durum Kasım ve Aralık ayında kampanyalar nedeniyle ticaret hacminin artmasına bağlı olarak beklenen bir durum.

    Çalışanlar sosyal medyayı nasıl kullanmalı?

    Sosyal medya platformları her geçen gün hızla büyürken, diğer taraftan iş yapış modellerini de değiştirdi. Sosyal medyada erkenden yol alan markalar kendi imparatorluklarını kurdular ve markalarını güçlendirdiler. Sosyal medyada aktif olan pek çok şirket yeni müşterilere ulaşarak, hızla yükselişe geçti ve karlılığını artırdı. Ancak sosyal medyanın hızı pek çok hatayı da beraberinde getirerek, iletişim krizlerine neden oldu. Peki çalışanlar sosyal medyayı kullanırken nelere dikkat etmeli, işletme hesaplarında hangi paylaşımlar yapılmamalı?

    Paylaşımlarınız işten atılmanıza neden olabilir

    Günümüzde pek çok şirket işe alım yaparken adayların sosyal medya hesaplarını inceliyor. Sosyal medya hesabında şirket kültürüne uygun olmayan bir içerik görüldüğünde ise adayların özgeçmişlerini ne kadar güçlü olursa olsun bu kişilerle çalışmak tercih edilmiyor. Artık sosyal medya hesaplarımız sosyal CV’miz haline dönüştü. Bu mecralarda yapılan paylaşımlara dikkat edilmediğinde işten çıkarmalar da artık sıkça görülen bir durum haline geldi. Peki çalışanlar sosyal medya kullanırken nelere dikkat etmeli?

    – Sosyal medyayı kullanırken suç işlemeyin. Tehdit, şantaj, hakaret ve aşağılama gibi davranışlar siber zorbalık kapsamına girmektedir. Bu tarz davranışları gerçekleştirenler yargılanmakta, hatta hapis cezası bile almaktadırlar.

    – Şirket yöneticilerinizi ve iş arkadaşlarınızı sosyal medya üzerinden eleştirmeyin. Arkadaşlarınızı küçük düşürecek tavır ve davranışlardan kaçının.

    – Çalıştığınız şirketin ürün ve hizmetlerini kötülemeyin. Kişisel ve kurumsal itibarınızı zedeleyecek yorumlar yapmaktan kaçının.

    – Rakip firmalar hakkında yorum yaparken dikkatli olun. Dijital toplum karşısında kendinizi ve firmanızı temsil ettiğimizi unutmayın.

    – İşiniz hakkında şikayet etmekten ve arkadaşlarınızı kötülemekten kaçının.

    – Sosyal medya üzerinden tanımadığınız kişilerle iletişim kurarken saygılı bir üslup benimseyin. Haddini aşan ve laubali konuşmalardan kaçının.

    – Müşterileriniz hakkında olumsuz görüşlerinizi sosyal medyada paylaşmaktan kaçının. İşinizle ve müşterinizle ilgili bir sorununuz varsa bizzat konunun muhatabı ile çözmeye çalışın.

    – Herhangi bir sebeple işten ayrılmışsanız eski işyeriniz hakkında olumsuz konuşmaktan kaçının. Yeni iş arayışınızda sosyal medyada paylaştığınız yorumların kurbanı olabilirsiniz.

    – Şirketinizle ilgili müşteri bilgileri, proje ve toplantı detaylarını hiçbir sosyal medya platformunda paylaşmayın.

    – Sosyal medya paylaşımlarınızda telif haklarına dikkat edin. Taklit ürün reklamı yapmaktan ve telifli görselleri kullanmaktan kaçının.

    – Tatil ve eğlence fotoğraflarınızı sosyal medyada paylaşırken dikkatli olun. Bu tür paylaşımlar art niyetli kişilerce kopyalanıp, aleyhinize kullanılabilir.

    – Kendinizi mutsuz ettiğiniz zamanlarda paylaşım yapmaktan kaçının. Öfkenizi yansıtacak paylaşımlar yapmamaya özen gösterin.

    – Siyaset, spor, din, terör, cinsellik gibi konularda yorum yaparken dikkatli olun. Bu tür paylaşımlar sizi zor durumda bırakabilir.

    – Çalıştığınız şirket adına gerçekleştiremeyeceğiniz vaatlerde bulunmayın ve kriz durumlarında şirket avukatlığına soyunmayın.  Marka itibarınızı saniyeler içerisinde kaybedebilirsiniz.

    Şirketler sosyal medya hesaplarını kullanırken nelere dikkat etmeli?

    Çalışanlar kadar şirket yönetimi de sosyal medya kullanırken dikkatli olmalı, bilgi güvenliğini riske edecek davranışlardan kaçınmalıdır. Peki işletme hesaplarını yönetenler nelere dikkat etmelidir?

    – Şirketinizin sosyal medya hesaplarını korumak için gerekli güvenlik önlemlerini alın. İki faktörlü doğrulama ve telefon numarası doğrulama gibi güvenlik seçeneklerini aktif edin.

    – Şirket için kullandığınız sosyal medya hesaplarınızda markaismi34 veya markaismi123456 gibi zayıf şifreler yerine daha komplike şifreler kullanmayı tercih edin.

    – Takipçi satın almayın ve size daha fazla takipçi getireceğini vadeden yazılımlara erişim vermeyin. Sosyal medya hesaplarınıza erişebilen bu yazılımlar hesabınızı ve bilgilerinizi ele geçirebilir.

    – Çalışanlarınız için mutlaka bir sosyal medya politikası oluşturun. Çalışanlarla iletişiminizi mail veya iş takibi programları üzerinden yürütmeye çalışın. WhatsApp grupları üzerinden iş takibi yapmayın.

    – Hafta sonu ve tatil günlerinde WhatsApp grupları üzerinden çalışanlarla yapılacak işler konusunda mesajlaşmayın. Tatil günlerinde yapılan mesajlaşmalar mobing kapsamına girebilir.

    – Çalışanlar paylaşımlarında şirketin özel birliklerini paylaşmaktan kaçınmalı, kişisel hesaplarıyla kurumsal hesaplarını birbirinden ayırmalıdır. Örneğin iş ortamında yapılan bir kutlama veya bir doğum günü partisinin fotoğrafları paylaşılırken dikkatli olunmalıdır.

    – Sosyal medya iş olanaklarını artırmak ve potansiyel müşterilere ulaşmak için kullanılabilir. Ancak paylaşım yapılırken rakip firmalar hakkında olumsuz ifadeler kullanılmamalıdır.

    – Hackerlar tarafından yapılacak saldırılara karşı korunmak için çalışanlar bu konuda eğitilmeli ve bilgi güvenliği konusunda gerekli tedbirler alınmalıdır. Keza kimlik avı saldırıları ile şirket networku ve muhasebe departmanı gibi önemli noktalara saldırı gerçekleşebilir.

    – Markaların sosyal medya hesapları bu konuda tecrübeli sosyal medya uzmanları tarafından yönetilmelidir. Paylaşımlar marka tarafından onaylanmış içerikler olmalı ve takipçilerle ölçülü bir iletişim kurulmalıdır.

    – Markanızın ve hizmetlerinizin tanıtımı için İnfluencer’larla çalışırken dikkatli olun. Marka kimliğinize uygun isimleri tercih etmeye özen gösterin.

    – Güncel konular hakkında duyarlı olun. Örneğin deprem, sel, çığ gibi doğal afetlerde eğlence içerikli paylaşımlar yapmaktan kaçının.

    – Politika ve din hakkında konuşmaktan kaçının. Bu konularda yapılacak paylaşımlar sizinle aynı fikirde olmayan müşterilerin tepkisini çekecektir.

    – Olumsuz yorumlar aldığınızda kızmayın. Markanız büyüdükçe hem olumlu hem de olumsuz pek çok yorum alacaksınız. Olumsuz yorumlar size daha iyisini yapmanız konusunda yol gösterecek. Takipçilerinizle sıcak bir ilişki kurmaya çalışın ve çözüm odaklı bir iletişim stratejisi uygulayın.

    Predator: Hunting Grounds PC için de duyuruldu

    0

    PlayStation 4’e özel olacağı söylenen oyunun PC’ye de sürpriz bir şekilde duyurulması oyuncuları oldukça mutlu etti. Güney Amerika’da geçecek olan oyunda bol bol kedi fare avı göreceğiz.

    Avlayın ya da avlanın! Predator: Hunting Grounds, Predator’ın zorlu avlarını takip ettiği, dünyanın uzak ormanlarında geçen, sürükleyici bir asimetrik çok oyunculu nişancı oyunudur. 4 kişilik Fireteam’in bir üyesi olarak oynayacak ve Predator sizi bulmadan önce paramiliter görevleri yapmaya çalışacaksınız.

    Predator Dünyasına Giriş Yapın

    Oyun dünyasının en nevi şahsına münhasır evrenlerinden birisi olarak kabul edebileceğimiz bu dünyada, yemyeşil orman, hedefe doğru ilerleyen askerlerin görüntüsü ve sesleri oyuncuları oldukça etkileyecek ve güçlü bir oyun deneyimi yaşatacak..

    İnsana karşı Uzaylı Silahları

    Bir Fireteam üyesi olarak tabancalardan saldırı tüfeğine, av tüfeğinden el bombasına ve ağır silahlara kadar son teknoloji silahlar kullanma şansına sahipsiniz.  Predator olarak ise dipçikli Plasma Caster, Combistick, Akıllı Disk, Bilek  gibi uzaylı teknolojilerini kullanabileceksiniz.

    Orman Savaşı

    Oyun, Güney Amerika’nın tehlikeli, sık ormanlı ve yaygın çalılıklarla dolu çok sayıda bölgesinde geçecek. Gerilla askerlerin su kenarındaki kaçak barınakların arasında kamufle olması gibi detaylara sahip oyun aksiyon meraklıkları için oldukça ilgi çekici duruyor.

    24 Nisan 2020 tarihinde oyuncularla buluşacak oyun, IIIFonic stüdyo tarafından geliştiriliyor.

    Xiaomi Mi 10 SE özellikleri belli oldu

    Sosyal medyada paylaşılan görsele göre Xiaomi Mi 10 SE Snapdragon 765G yonga seti ile gelecek. 8 GB RAM ve 128 GM kapasiteli UFS 3.0 depolamaya olacak…

    Çinli teknoloji şirketi Xiaomi’nin gelecek ay resmiyet kazanması beklenen Mi 10 serisine ilişkin bilgiler ortaya çıkmaya devam ediyor.

    Son olarak serinin uygun fiyatlı versiyonu olan Xiaomi Mi 10 SE’nin özellikleri ortaya çıktı.

    Xiaomi yakın bir süre içerisinde yeni amiral gemisi Mi 10’u tanıtmaya hazırlanıyor. Çinli şirket aynı zamanda SE adında uygun fiyatlı bir versiyon daha tanıtacak.

    Bu versiyona ilişkin sosyal medyada yeni bir fotoğraf paylaşıldı. Xiaomi Mi 10 SE özelliklerini gösteren fotoğraftaki bilgilerin doğruluğu henüz teyit edilmezken  versiyona ilişkin birçok özellik görülebiliyor.

    Xiaomi Mi 10 SE özellikleri ile dikkat çekecek. Sosyal medyada paylaşılan görsele göre Xiaomi Mi 10 SE Snapdragon 765G yonga seti ile gelecek. 8 GB RAM ve 128 GM kapasiteli UFS 3.0 depolamaya olacak olan cihazın ekranı ise 5.8 inç boyutunda olacak. 27W hızlı şarj desteği sınacak olan cihazın batarya kapasitesi ise 4.000 mAh olacak. İlgili versiyon ile birlikte Xiaomi Mi 10 serisininin kısa süre içerisinde teknoloji severlerin karşısına çıkması bekleniyor. Sosyal medyada paylaşılan bilgilerin doğru olup olmadığı ise bu tarihte belli olmuş olacak.

    Xiaomi Mi 10 ve Mi 10 Pro tanıtıldı! Farkları neler?

    0

    Xiaomi, Çin’de düzenlediği bir etkinlikte Mi 10 ve Mi 10 Pro modellerini görücüye çıkardı. Böylece uzun zamandır hakkında birçok sızıntının çıktığı telefonların tüm özellikleri netlik kazandı. Gücünü Snapdragon 865’ten alan ikili, kablosuz şarj desteği ve delikli ekran tasarımı ile dikkat çekiyor. Peki, Mi 10 özellikleri ve Mi 10 Pro özellikleri ile kullanıcılara neler sunuyor?

    Xiaomi Mi 10 özellikleri

    6.67 inçlik kavisli AMOLED ekran ile gelen telefonun sağ üst köşesinde ön kamera konumlanıyor. Tasarım açısından baktığımızda hem Mi 10‘un hem de Mi 10 Pro‘nun Mi 9 ve Mi Note 10 tasarım çizgileri ile benzerlik gösterdiğini söyleyebiliriz. 19.5:9 en boy oranına sahip ekran 2340 x 1080 piksel çözünürlüğünde. Ekran 90 Hz yenileme hızına ve HDR10+ desteğine de sahip. 

    Metal bir çerçeveye sahip telefonun arkasında cam kullanılıyor. Teknik özellikler arasında su geçirmezlik özelliğinde bahsedilmedi. Ancak, telefonda serin ve optimum koşullarda çalışmasını sağlayan bir sıvı soğutma sistemi kullanılıyor. Tasarımdaki bir diğer detay ise çift hoparlör. Bu sayede iyi bir stereo performansı sunuluyor. Sıvı soğutma sistemi ve çift hoparlör hem Mi 10 hem de Mi 10 Pro’da mevcut.

    Donanım tarafına baktığımızda bizi Snapdragon 865 işlemci karşılıyor. Başta da söylediğimiz gibi her iki modelde de aynı işlemci kullanılıyor. Mi 10’da 8 GB LPDDR5 RAM ve 12 GB LPDDR5 RAM seçenekleri bulunuyor. 8 GB RAM, 128 GB dahili depolama alanı ve 256 GB dahili depolama alanı ile kombine ediliyor. 12 GB RAM ise 256 GB dahili depolama alanı ile geliyor. Depolama alanı seçenekleri UFS 3.0 ile destekleniyor.

    Kamera tarafında baktığımızda bizi OIS destekli, 108 Megapiksel çözünürlüğünde ana kamera karşılıyor. Buna 13 Megapiksel çözünürlüğünde ultra geniş açılı lens, 2 Megapiksel çözünürlüğünde derinlik sensörü ve 2 Megapiksel çözünürlüğünde makro lens eşlik ediyor. Ana kamerası 1/1.33 inç büyüklüğünde olan telefonun f/2.4 diyafram değerine sahip ultra geniş açılı lensi ile 123 derecelik açıda fotoğraflar çekmek mümkün. f/2.4 diyafram değerine sahip makro lens ise 2-10 cm çekim yapabiliyor.

    Önde ise f/2.0 diyafram değerine sahip 20 Megapiksel çözünürlüğünde geniş açılı bir kamera konumlanıyor.

    Arka kamera kurulumu ile 8K video çekebilen telefon, ön kamera ile 1080p 30 FPS video kaydı gerçekleştirebiliyor.

    4.780 mAh’lik bataryaya sahip Mi 10, 30W kablolu hızlı şarj desteğine sahip. Ayrıca buna 30W kablosuz hızlı şarj ve 10W ters kablosuz hızlı şarj desteği de eşlik ediyor.

    5G ve Wi-Fi 6 ile gelen Mi 10, kutudan MIUI 11 arayüzü ile çıkacak. Telefonun başlangıç fiyatı ise yaklaşık olarak 575 dolar.

    Xiaomi Mi 10 Pro özellikleri

    Xiaomi Mi 10 Pro özellikleri ile ilgili detaylara da ilk olarak tasarım ve ekrandan başlayacak olursak telefonun, tıpkı Mi 10’daki gibi 6.67 inçlik AMOLED ekranla geldiğini söyleyebiliriz. 90 Hz yenileme hızı ve HDR10+ desteği de iki kardeşin paylaştığı özellikler arasında. Telefonun ekranı, 2340 x 1080 piksel çözünürlüğünde.

    Snapdragon 865 ile gelen telefon depolama alanı ile de Mi 10’dan ayrılıyor. Mi 10 Pro’da 8 GB LPDDR5 RAM ve 12 GB LPDDR5 RAM seçenekleri mevcut. Ancak, 128 GB’lik dahili depolama alanı bu modelde yok. Mi 10 Pro‘da bizi 8 GB RAM + 256 GB depolama alanı, 12 GB RAM + 256 GB depolama alanı ve 12 GB RAM + 512 GB dahili depolama alanı karşılıyor. Burada da UFS 3.0 desteği bulunuyor.

    Kamera tarafında bazı farklılıklar mevcut. OIS destekli 108 Megapiksel çözünürlüğündeki ana kameraya 20 Megapiksel çözünürlüğünde 117 derecelik açı ile fotoğraf çekebilen ultra geniş açılı bir lens eşlik ediyor. 8 Megapiksellik telefoto lenste ise 10x hibrit zoom ve OIS desteği bulunuyor. Ayrıca telefonda bir de 12 Megapiksel çözünürlüğünde portre lens kullanılıyor.

    Tıpkı Mi 10 gibi Mi 10 Pro da OIS ve EIS’i kullanarak 8K video çekebiliyor.

    Önde ise 20 Megapiksel çözünürlüğünde tek kamera kullanılıyor.

    İkilinin birbirinden ayrıldığı bir diğer konu ise batarya büyüklüğü. Mi 10 Pro’da 4.500 mAh batarya kullanılıyor. Buradaki kablolu hızlı şarj desteği ise 50W. Ayrıca 30W kablosuz hızlı şarj desteği ve 10W kablosuz ters şarj desteği de telefonda bulunuyor.

    Bu modelde de 5G teknolojisi ve Wi-Fi 6 teknolojisi kullanılıyor. Mi 10 Pro’nun başlangıç fiyatı ise yaklaşık olarak 715 dolar.

    Philips’ten sporculara özel yepyeni kulaklıklar

    Philips; kablosuz, kulak üstü ve kulak içi kullanıma uygun sporculara özel kulaklık modellerini piyasaya sürdü.

    Profesyonel veya amatör her sporcunun bir antrenman için doğru ekipman konusundaki fikirlerinden yola çıkan Philips, geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdiği lansmanda yeni spor serisiSH402 kulak üstü, SN503 kulak içi ST702 true wireless modellerini tanıttı.

    SN503 – Kulaktan kalbe

    SN503, kusursuz ses özelliğinin yanı sıra; Apple Health Kit, Google Fit, Runkeeper, Pola Beat, Runtatstic, Codoon ve Endomondo gibi dünyanın önde gelen uygulamalarıyla da uyumlu çalışıyor ve en küçük kulak içi kalp atışını dahi algılayan hızlı monitöre sahip. Ekrana bakmadan gerçek zamanlı sesli geri bildirim veren ürün; 6 saat dayanıklı, su geçirmez ve 15 dakikada şarj edilerek bir saat antrenman sağlama özelliğiyle piyasaya sürüldü.

    ST702 – Tam kapasite şarjla temiz ve kuru kalmak!

    Hareket halindeki kişinin kulaklığının ıslanmasından daha doğal bir şey yok elbette. ST702, IPX5 standart su yalıtımı özelliği ve kılıfıyla hem temizliyor hem de şarj ediyor. Tek bir şarjla 6 saat, kılıfla 18 saate kadar çalma süresi yakalamak mümkün.

    SH402 – Formda kalın, serin kalın…

    Kablosuz kulak üstü kulaklıklar; ses yalıtımı, uzun süre performans gösterebilmesi ve ses kalitesiyle kalabalıkta spor yapanlar için vazgeçilmezlerde en üst sıralarda. SH402 tüm bu özellikleriyle kullanıcılarına gerçek serinliği vaad ediyor. Aynı zamanda IPX4 özelliği sayesinde su sıçramasına ve tere dayanıklı.

    PUBG MOBILE Uludağ’da!

    Uludağ Winterfest 2020’nin özel sponsorluğunu üstlenen Türkiye’nin en popüler mobil oyunu PUBG MOBILE, gençleri kış tatilinde oyunun heyecanıyla karşıladı.

    Günlük 50 milyondan fazla aktif kullanıcı sayısıyla dünyanın ve Türkiye’nin en popüler mobil oyunu olan PUBG MOBILE, Türkiye’deki oyuncularına yönelik yatırım ve özel projelerine devam ediyor. Türkiye’de kış döneminin en popüler festivallerinden Uludağ Winterfest 2020’nin özel sponsorluğunu üstlenen PUBG MOBILE başta üniversite öğrencileri olmak üzere Uludağ’da kar tatilini geçiren gençleri sevdikleri oyunun dünyasıyla ilgili çeşitli sürprizlerle karşılıyor, karlı Erangel haritasını gerçek anlamda deneyimleyebilmelerini sağlıyor.

    29 Ocak – 13 Şubat tarihleri arasında süren Winterfest boyunca, lobi alanında her akşam katılımcılar arası PUBG MOBILE turnuvası düzenleniyor, her gün temalı DJ performansı gerçekleştiriliyor, drone’lardan PUBG MOBILE’ın meşhur dropboxları Uludağ’ın beyaz örtüsü üzerine bırakılıyor. Ayrıca festival boyunca 2 kez üniversiteler arası para ödüllü kayak ve board yarışması düzenlendi.

    Türkiye’de genç oyunseverlere ulaşmak için yeni projeler geliştirmeye devam eden yapım, Winterfest’in yanı sıra Şubat-Nisan aylarında üniversiteler arası gezici bir kampüs turnuvası düzenleyecek. Türkiye’nin farklı üniversitelerine ulaşan bu ilk büyük kapsamlı şampiyonaya tüm üniversitelerden katılım sağlanabilecek. Herhangi bir üst yaş sınırının da olmadığı şampiyonada ödül havuzu ise 50 bin TL olacak. Kayıtlar 7 Şubat – 1 Mart tarihleri arasında devam ediyor.

    Zyxel okulların dijital karnesini yükseltecek

    Geliştirdiği son teknoloji ürünlerle yeni nesilleri geleceğe hazırlamakta kararlı olan Zyxel, eğitim sektörüne odaklandığını açıkladı.

    Zyxel, eğitim sektörüne odaklandığını açıkladı. Son olarak; yeni nesil iletişim çözümleri ile Balıkesir Bilnet Koleji öğrencilerinin öğrenme sürecini keyifli ve eğlenceli hale getiren Zyxel, 2020 yılında eğitim alanında projelerin ağırlıkta olacağını duyurdu. Gençlerin eğitim kalitesini artırmak için yeni teknolojiler geliştiren Zyxel, dünya genelinde öğrencilerin birer dünya vatandaşı olarak yetiştirilmesine katkı sağlamayı hedefliyor.

    “Eğitim sektörü, öncelikli sektörlerimiz arasında yer alıyor” diyen Zyxel Kurumsal Kanal Satış Müdürü Ömer Faruk Erünsal “Birbirleriyle konuşabilen akıllı cihazlar ve yazılımlar sayesinde; eğitim süreci veriye dayalı ve kişiye özel uygulamalarla daha işlevsel bir yapıya kavuştu. Öğrenciler artık sınıfın ortalama hızında değil, kendi hızlarında öğrenebiliyorlar.Yeni jenerasyon akıllı telefon ve dizüstü bilgisayarlarıyla büyüdü. Yeni nesil okullar da artık öğrencilere bu cihazları nasıl daha akıllıca kullanılabileceğini öğretiyor. Zyxel olarak ağ altyapısı desteği sunarak bu sürece dahil olmaktan, geliştirdiğimiz teknolojilerle öğrencilerin potansiyelini ortaya çıkarmaya ve hayallerini gerçekleştirmelerine imkan tanımaktan dolayı son derece mutluyuz “ şeklinde konuştu.

    Eğitimde dijital dönüşüm

    Erünsal, Balıkesir Bilnet Koleji iletişim altyapı projesine dair şu bilgileri verdi: “İnternet kullanıcılarının hızlı, kesintisiz ve güçlü bir internet bağlantısına olan ihtiyacı her geçen gün artıyor. Oda, koridor ve çalışan sayısı fazla olan otel, okul, yurt ve hastane gibi yaşam alanlarında yüksek performansta internet erişimi için ağ altyapısının oldukça güçlü olması gerekiyor. Bu ihtiyaçtan yola çıkan Balıkesir Bilnet Koleji, Zyxel’in sunduğu uçtan uca network çözümleriyle, kablolu-kablosuz ağ altyapısını güçlendirdi…”

    OPPO’dan Sevgililer Günü mutluluğunu katlayan ekran garantisi kampanyası

    Sevgililer Günü’nde sevdiklerinizi OPPO markalı bir akıllı telefonla mutlu etmek için önemli bir neden daha ortaya çıktı. OPPO, Sevgililer Günü hediye alışverişini de kapsayan 12 – 17 Şubat tarihleri arasında; Mediamarkt’tan alınan OPPO telefonlara 1 yıllık ekran garantisi hediye ediyor.

    OPPO’nun, donanım teknolojileri, fotoğraf yetenekleri ve tasarımları ile büyük beğeni toplayan akıllı telefon modelleri, en popüler Sevgililer Günü hediye seçenekleri arasında yer alıyor.

    Bu kapsamda sevdiklerine unutulmaz bir hediye almak isteyenler için yeni bir kampanya başlatıldı. 12 – 17 Şubat tarihleri arasında geçerli olacak kampanya kapsamında;Mediamarkt’tan alınan OPPO telefonlara 1 yıllık ekran garantisi hediye edilecek.

    14 Şubat Sevgililer Günü’nü kutlamak için sevdiklerine bir OPPO telefon alanlar, aynı zamanda 1 yıl boyunca telefonun ekranını da koruma altına almış olacak.

    Telefonun ekranının kırılması durumunda OPPO’nun yetkili servisleri, ekran garantisi kapsamı altında olan ürünler için geçerli olacak şekilde, 1 defaya mahsus kırılan ekranı yenisi ile ücretsiz olarak değiştirecek. Bu sayede, kullanıcıların akıllı telefonların keyfini daha uzun süre yaşaması ve sevdikleriyle geçirecekleri keyifli anların en güzel fotoğraflarını çekebilmesi garanti altında olacak.

    Muhteşem hediye seçenekleri: OPPO Reno2 Serisi ve A Serisi 2020

    Reno2 serisi akıllı telefonlar, teknoloji ve estetiği bünyesinde bir araya getiriyor. Mobil fotoğrafçılığın sınırlarını zorlamaya kendini adayan şirket, Reno2 serisini dört kamerayla donattı. 48MP Ultra Net Ana Kamera ve ön pop-up kameranın yanı sıra, Ultra Geniş Açı ve Ultra Gece Modu dahil olmak üzere pek çok çekim modu sunan bu kameralar sayesinde çiftler, birlikte geçirdikleri en romantik anları sanatsal dokunuşlarla ölümsüz hale getirebilecek.

    MediaMarkt’ta Samsung Galaxy S20 serisi için ön siparişler başladı

    MediaMarkt, bugünden itibaren Samsung’un yeni amiral gemileri Galaxy S20, S20+ ve S20 Ultra için ön siparişleri almaya başlıyor. Daha gelişmiş ekrana ve kameralara sahip Samsung Galaxy S20 serisi 7.799 TL’den başlayan fiyatlarla MediaMarkt mağazalarında ve mediamarkt.com.tr’de ön satışa sunuluyor.

    Üstelik ön sipariş veren teknolojiseverler Samsung’un yeni kablosuz kulaklığı Galaxy Buds+’a ücretsiz sahip olma fırsatından da yararlanacak.

    Avrupa’nın açık ara 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, teknolojiyle iç içe yaşayanlar için Samsung’un yeni amiral gemilerinin ön satışını başlatıyor. Gerçekleştirilen lansmanla birlikte tüm dünyaya aynı anda tanıtılan cihazlar, teknolojiseverlerin en çok önem verdiği konuların başında gelen fotoğrafçılık alanında yeni bir deneyim sunuyor.

    Galaxy S20 ve Galaxy S20+ modellerinde 64 MP yüksek çözünürlüklü kamera, 3x hibrid optik zoom ve en fazla 30x süper çözünürlüklü yakınlaştırma bulunurken Galaxy S20 Ultra modelinde ise 108 MP yüksek çözünürlüklü kamera, 10x hibrid optik zoom ve en fazla 100x süper çözünürlüklü yakınlaştırma bulunuyor. Galaxy S20 ve Galaxy 20+ modellerinin RAM bellek boyutu ise 8 GB’ken S20 Ultra’da ise 12 GB RAM bulunuyor.

    5 Mart’ta dağıtıma başlanacak Samsung Galaxy serisinin; Kozmik Gri, Kozmik Mavi ve Kozmik Pembe renk seçenekleri bulunan S20 modeli 7.799 TL’den, Kozmik Siyah, Kozmik Gri ve Kozmik Mavi renk alternatifleri bulunan S20+ modeli 9.299 TL’den, Kozmik Siyah ve Kozmik Gri seçenekleri bulunan S20 Ultra modeli ise 11.999’den satışa sunulacak.

    Samsung’un son teknoloji akıllı telefonlarına sahip olmak için erkenden sipariş veren teknolojiseverler, Galaxy Buds+’a da ücretsiz sahip olma fırsatı yakalayacak. Samsung Galaxy S20 serisiyle birlikte tanıtılan Galaxy Buds+, önceki modeline göre daha uzun müzik ve video oynatma ve konuşma süresi sunuyor. Galaxy Buds+ hediye fırsatı 5 Mart tarihine kadar sürecek olup stoklarla sınırlıdır.