Markaların Twitter’ı en etkili şekilde kullanmasına yönelik stratejiler açıklandı

0

Twitter, markalara, nerede olurlarsa olsunlar Twitter’ın markaların hedef kitlelerini bulmalarına yardımcı olabileceği yolları gösteriyor. “Conversation Book-İletişim Kitabı” aracılığıyla Twitter, şirketlere Twitter’ı en etkili şekilde nasıl kullanabilecekleri konusunda rehberlik ediyor.

Twitter, son dönemde analiz ettiği yüzlerce kampanya arasından 7 stratejiyi belirledi. Son aylarda Twitter tarafından yapılan bir grup araştırmada kilit noktalar olarak; dinleyerek liderlik etmek, amaç ile liderlik etmek, örnek olmak, yeni bir şeyle liderlik etmek, bağlantı kurarak liderlik etmek, çeviklikle liderlik etmek ve pozitiflik ile liderlik, öne çıkıyor

İşte, markalar için 7 strateji:

1- Dinleyerek liderlik edin

Müşteriler, markalarının güvenilir, iletişim kurulabilir olmasını ve kriz sırasında iletişimi desteklemelerini istiyorlar. Tüm bunlar markaların, platformda uygun konumda kalarak başarılarını garantiye alacaktır.

2- Amaç ile liderlik etmek

Twitter kullanıcıları, markaların dünya üzerindeki kendi olumsuz etkilerini azaltmak için nasıl harekete geçtiklerini göstermelerinin önemli olduğunu söylüyor.

3- Örnek olmak

Açıklık ve şeffaflık son derece önemli.

4- Yeni bir şeyle liderlik etmek

Sıkıntılı bir dönem olduğu zaman bunu dikkate almak ve pazar payını korumak özellikle önemlidir.

5- Bağlantı kurarak liderlik etmek

Bu, markaların bu süre zarfında nasıl konu ile ilgili kalabilecekleriyle ilgilidir.

6 – Çeviklikle liderlik etmek

İçerik stratejinizi geliştirmek gerçekten çok önemlidir. Bunu yapmanın kolay bir yolu, eski niteliklerinizi yeni niteliklere dönüştürmektir.

7 – Pozitiflik ile liderlik

İnsanlar gerçekten olumlu sohbetleri artıracak markalar arıyor.

Cevap bırakın