Twitter, markalara, nerede olurlarsa olsunlar Twitter’ın markaların hedef kitlelerini bulmalarına yardımcı olabileceği yolları gösteriyor. “Conversation Book-İletişim Kitabı” aracılığıyla Twitter, şirketlere Twitter’ı en etkili şekilde nasıl kullanabilecekleri konusunda rehberlik ediyor.
Twitter, son dönemde analiz ettiği yüzlerce kampanya arasından 7 stratejiyi belirledi. Son aylarda Twitter tarafından yapılan bir grup araştırmada kilit noktalar olarak; dinleyerek liderlik etmek, amaç ile liderlik etmek, örnek olmak, yeni bir şeyle liderlik etmek, bağlantı kurarak liderlik etmek, çeviklikle liderlik etmek ve pozitiflik ile liderlik, öne çıkıyor
İşte, markalar için 7 strateji:
1- Dinleyerek liderlik edin
Müşteriler, markalarının güvenilir, iletişim kurulabilir olmasını ve kriz sırasında iletişimi desteklemelerini istiyorlar. Tüm bunlar markaların, platformda uygun konumda kalarak başarılarını garantiye alacaktır.
2- Amaç ile liderlik etmek
Twitter kullanıcıları, markaların dünya üzerindeki kendi olumsuz etkilerini azaltmak için nasıl harekete geçtiklerini göstermelerinin önemli olduğunu söylüyor.
3- Örnek olmak
Açıklık ve şeffaflık son derece önemli.
4- Yeni bir şeyle liderlik etmek
Sıkıntılı bir dönem olduğu zaman bunu dikkate almak ve pazar payını korumak özellikle önemlidir.
5- Bağlantı kurarak liderlik etmek
Bu, markaların bu süre zarfında nasıl konu ile ilgili kalabilecekleriyle ilgilidir.
6 – Çeviklikle liderlik etmek
İçerik stratejinizi geliştirmek gerçekten çok önemlidir. Bunu yapmanın kolay bir yolu, eski niteliklerinizi yeni niteliklere dönüştürmektir.
7 – Pozitiflik ile liderlik
İnsanlar gerçekten olumlu sohbetleri artıracak markalar arıyor.