Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 832

    Sepet dolusu fırsatlar MediaMarkt’ta

    Akıllı telefonlardan beyaz eşyalara, küçük ev aletlerinden bilgisayarlara ve aksesuarlara kadar birçok üründe çeşitli indirimler gerçekleştiren MediaMarkt, mağazalarında ve mediamarkt.com.tr’de “Sepet Dolu Fırsatlar” kampanyasını başlattı. Teknolojiseverlere indirimin yanı sıra seçili ürünlerde taksit fırsatı da sunan kampanya 31 Mart Çarşamba gününe kadar devam edecek.

    Yılın neredeyse tamamında teknolojiseverlere özel gerçekleştirdiği kampanyalarla iddialı fırsatlar sunan MediaMarkt, 26 – 31 Mart tarihleri arasında geçerli olacak ve birçok kategoriyi kapsayan “Sepet Dolusu Fırsatlar” kampanyasını başlattı.

    iPhone’larda faizsiz masrafsız 3 taksit fırsatı

    MediaMarkt Türkiye’nin kampanyasında indirimli birçok ürün dikkat çekerken Apple iPhone’larda DenizBank ile faizsiz masrafsız 3 taksit fırsatı da bulunuyor. Kampanya iPhone XR, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12 Mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max gibi modellerin yanı sıra iPhone 8, iPhone 8 Plus ve iPhone SE modellerinde de geçerli olacak.

    Kampanyada Apple ürünleri arasında iPhone 12’ye 64 GB özel indirim de uygulanacakken ürün 10.499 TL’den satılacak. Bu cihazların yanı sıra Huawei Y6 2019 32GB 1.849 TL’den ve REALME 6i 128GB ise 2.799 TL’den satılacak.

    Yeni bir kulaklık almanın tam vakti

    Gerek spor yaparken veya toplantıdayken gerekse müzik dinlerken en iyi ekipmanlara sahip olmak isteyenler için Sepet Dolusu Fırsatlar kampanyasında birçok ürün alternatifi bulunuyor. Kablolu, kablosuz veya kulak içi kulaklıklarda indirim gerçekleştiren MediaMarkt’ın kampanyasında Sennheiser ve JBL marka kulaklıklar bulunuyor. Bu ürünler arasında Sennheiser markalı CX SPORT BTCX 350 BTCX 300SHD 300HD 350 BTPXC 550-IIMomentum 3 ve Momentum True Wireless 2 ANC kulaklıkların yanı sıra JBL Tune 215TWS Gerçek Kulak İçi Kablosuz Kulaklık da dikkat çekiyor.

    Küçük ev aletlerinde büyük fırsatlar

    Özellikle pandemi sürecinde evde geçirilen vaktin artmasıyla en çok tercih edilen ürünlerden olan küçük ev aletleri de kampanyada indirime giriyor. MediaMarkt Türkiye bu kategoride Arzum, Altus ve Karaca markalı çay makinelerinden Tefal, Arzum ve Philips markalı buharlı ütülere, Arzum buharlı düzleştirici, blender ve multi blender setten midi fırına ve Sinbo katı meyve sıkacağına kadar birçok üründe indirim gerçekleştiriyor. İndirimli ürünlerin fiyatları 169 TL ile 749 TL arasında değişiyor.

    MediaMarkt “Sepet Dolusu Fırsatlar” kampanyasında bilgisayar almak isteyen tüketicilere de seçili Casper, Lenovo ve Acer markalı ürünlerde indirim sunuyor.

    COVID-19 aşıları Darknet’te 250-1.200 dolar arasında satılıyor

    Tüm dünya şu anda tarihin en büyük ve en karmaşık aşılama kampanyalarından birini yaşıyor. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, yeraltı dolandırıcıları ve satıcılar bu süreçten kâr elde etmeye oldukça hevesli.

    Araştırmacılar Darknet’te 15 farklı pazarı inceledi ve üç büyük COVID aşısının reklamlarını buldu: Pfizer / BioNTech, AstraZeneca ve Moderna. Aralarında etkinliği doğrulanmamış “COVID19” aşılarının reklamını yapan satıcılar da vardı.

    Satıcıların çoğunluğu Fransa, Almanya, İngiltere ve ABD kaynaklı. Fiyatlar doz başına 250 ila 1.200 dolar arasında değişiyor, ortalama bedel yaklaşık 500 dolar. İletişim Wickr ve Telegram gibi şifreli mesajlaşma uygulamaları aracılığıyla yapılırken, ödemeler kripto para birimi, özellikle de Bitcoin biçiminde talep ediliyor.

    Bu satıcılarının çoğunun 100-500 başarılı satış işlemi gerçekleştirdiği görülüyor, ancak Darknet’in doğası gereği bunları kimin aldığı belli değil. Kaspersky uzmanlarının elindeki mevcut bilgiler ışığında çevrimiçi olarak reklamı yapılan aşı dozlarından ne kadarının gerçek ne kadarının sahte olduğunu söylemek mümkün değil. Ancak çoğu medikal tesisin elinde artık aşı dozları kaldığı biliniyor.

    Satın aldığınız ürün elinize ulaşsa bile, büyük olasılıkla alacağınız miktar etkili ve geçerli bir doz olmayacaktır. Daha da önemlisi, bu tür dozları elde etmek yasa dışıdır.

    Uzmanlar dolandırıcılardan korunmak için şunları öneriyor:

    1- Darknet’ten aşı dozları dahil asla ürün satın almayın
    2- COVID ile ilgili bir şeyin reklamını görürseniz, ziyaret ettiğiniz sitelerin URL’lerine dikkatlice bakın. Yalnızca bir harf yerinde görünmüyorsa, her zamanki .com .com.tk ile değiştirilmişse veya bu satırlarda bir şey varsa, bunun kimlik avı olduğundan şüphelenin.
    3- Kişisel bilgilerinizi asla böyle sitelerle paylaşmayın.
    4- Hem ziyaret ettiğiniz sitelerde hem de aldığınız e-postalarda dilbilgisi ve düzene dikkat edin. Bir şey sahte görünüyorsa, muhtemelen öyledir.

    Apple’dan 4,7 milyar dolarlık doğa dostu yatırım

    Apple’ın planlanan 4,7 milyar dolarlık Yeşil Tahvil harcaması kapsamında yeni tamamlanan yenilenebilir enerji projeleri, yerel topluluklara temiz enerji sağlarken karbon emisyonlarını da azaltıyor.
    Apple 2020’de 17 Yeşil Tahvil projesine finansman sağladı. Bu projeler yılda ortalama 921.000 ton karbon emisyonunu önleyecek. Bu miktar, yaklaşık 200.000 aracın trafikten çekilmesine eşit. Projeler tüm dünyada 1,2 gigawatt yenilenebilir enerji üretilmesini sağlayacak. Apple da geçen yıl boyunca Nevada, Illinois, Virginia ve Danimarka’da kurduğu yenilenebilir enerji tesislerinden elde edilen 350 megawatt’tan fazla enerjiyle bu toplama katkıda bulunacak. Apple, özel sektörde en yüksek miktarda Yeşil Tahvil çıkaran şirketler arasında yer alıyor.
    “Apple, çalıştığımız yerlerdeki toplulukları destekleyen çözümlerle, hepimizin paylaştığı bu gezegeni korumaya kararlı,” diyen Apple Çevre, Politika ve Sosyal Girişimlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Lisa Jackson sözlerini şöyle sürdürdü: “Hepimiz iklim değişikliğinin etkileriyle mücadele etmek için elimizden geleni yapma sorumluluğunu taşıyoruz. Yeşil Tahvil satışlarından elde ettiğimiz gelirle yaptığımız 4,7 milyar dolarlık yatırım, bu çalışmalarımızda önemli bir faktör olarak rol oynuyor. Sonuç olarak temiz enerji, iyi bir iş faaliyeti.”
    2015’te Paris’te düzenlenen Birleşmiş Milletler İklim Değişikliği Konferansı’nda (COP21) tarihi önem taşıyan iklim değişikliği sözleşmesinin imzalanmasından bu yana Apple, üç defa çıkardığı Yeşil Tahvillerden elde edilen gelirlerle, karbon emisyonlarını azaltmaya yönelik küresel çalışmaları destekleyecek yatırımlar gerçekleştirdi.

    Araştırma: Türkiye’deki cihazların yüzde 20’sinde kötü amaçlı yazılım mevcut

    Türkiye’deki kullanıcıların yaklaşık %20’si, cihazlarının içinde saklanan kötü amaçlı yazılımların saldırısına uğruyor…

    Modern kullanıcıların dijital yolculuklarında karşılaşılacakları en büyük tehditler genellikle internette gezinirken ortaya çıkıyor. Kaspersky uzmanları tarafından 2020 yılında yapılan Türkiye’deki siber saldırıların analizi, kullanıcıların cihazlarında gizlenmiş kötü amaçlı yazılımlardan kaynaklanan saldırılarla karşılaşma olasılıklarının üç kat daha yüksek olduğunu gösteriyor.

    Bu tür tehditler “yerel” olarak sınıflandırılıyor. Yani kullanıcıların cihazlarında veya flash sürücü gibi taşınabilir veri depolama cihazlarında konuşlanıyorlar. Kaspersky, 2020 yılında Türkiye’de bireysel kullanıcılarının %19,71’inin ve kurumsal kullanıcıların %23,56’sının bu tür tehditlerin saldırısına uğradığını keşfetti. Web saldırılarının oranı ise bireysel ve kurumsal kullanıcılar için sırasıyla %5,81 ve %5,10 seviyesindeydi. Ne yazık ki, bu tür tehditler giderek karmaşık hale geliyor. Bu tehditler kullanıcının cihazında görünüşte meşru bir dosya içinde gizleniyor, bir süre kendini belli etmiyor ve zamanı geldiğinde saldırıyor.

    Kaspersky Siber Güvenlik Uzmanı Denis Parinov, şunları ifade ediyor: “Dünya genelinde siber tehdit ortamı sürekli gelişiyor. Bundan birkaç yıl öncesine kadar farklı kötü amaçlı yazılımların cihaza indirme yoluyla ve kullanıcılar sadece internette gezinirken çalıştırıldığı durumlarla daha sık karşılaşıyorduk. Artık kullanıcının kötü amaçlı bir dosyayı doğrudan indirdiği durumları çok sık görmüyoruz. Günümüzde bir kötü amaçlı yazılımın, güvenlik çözümlerinden farklı bir şeymiş gibi gizlenmesi ve kullanıcılar açısından görünmeyen bir tehdit olarak kalması daha yaygın bir davranış. Neyse ki modern güvenlik çözümleri bu tür kötü amaçlı yazılımların gizlenmesine izin vermeyecek olgunluğa gelmiş durumda.” 

    Dynabook Satellite Pro E10-S lanse edildi

    Dynabook Europe GmbH, eğitim için özel olarak tasarlanan gelişmiş dayanıklılık, uygun fiyat, kullanılabilirlik, yönetilebilirlik ve mobilite özellikleriyle öne çıkan 11,6 inç ekrana sahip yeni Satellite Pro E10-S modelini duyurdu. 

    Satellite Pro E10-S, okulda kullanılırken düşmelere ve çizilmelere karşı dayanıklılık sağlayan tüm temel tasarım özellikleriyle donatıldı. Kauçuk tamponlar cihazı okul çantasında hareket halindeyken olası çarpmalardan koruyor ve daha iyi bir tutuş sağlıyor. Cihazın çerçevesi standart bir masa yüksekliğinden* olası düşmelere ve basınca dayanacak şekilde güçlendirildi. Güçlendirilmiş şarj bağlantı noktası, menteşeler ve sıvı dökülmelerine karşı dayanıklılık ve mekanik olarak sabitlenmiş tuş başlıkları uzun süreli kullanımda dahi dayanıklılık sunabilmek için dikkatle test edildi. E10-S, ekranın kolayca paylaşılabilmesi ve uzama nedeniyle oluşabilecek hasarı önlemek için 180 derece açılabilir şekilde tasarlandı. Ürün ayrıca “fansız” tasarımı sayesinde sınıf ortamında sessizce çalışmaya olanak veriyor.

    Bütçe dostu E10-S aynı zamanda okulların uygun Windows 10 cihazlarda ayrıcalıklı fiyatlandırma alabilmelerine olanak tanıyan Microsoft’un Shape the Future Programının gereksinimlerini karşılıyor.

    Cihazın bileşenleri, uzun ömre sahip olması ve ödenen ücretin karşılığını uzun bir süre vermeye devam etmesi için özenle seçildi. Örneğin SSD sürücü, muadili HDD sürücüye göre daha fazla dayanıklılık ve uzun ömür sağlıyor. Ayrıca dizüstü bilgisayarın düşmesi veya çalışırken sallanması gibi durumlarda onarım ihtiyacını azaltıyor.

    Veri yedeklemelerinin yüzde 58’i başarısız oluyor

    Veeam 2021 Veri Koruma Raporu, COVID-19’un şirketlerin Dijital Dönüşüm (DX) harcamalarını önemli ölçüde etkilediğini ortaya koyuyor.

    Yedeklemelerin yüzde 58’inin verileri korumasız bırakarak başarısız olduğunu tespit eden 2021 Veeam Veri Koruma Raporu’na göre, veri korumada yaşanan zorluklar, şirketlerin Dijital Dönüşüm (DX) girişimlerini yürütme becerisini zayıflatıyor. Veeam Software’in yayınladığı raporda, üst düzey yöneticilerin yüzde 40’ının, COVID-19’un ardından gelen ekonomik belirsizlik, yetersiz veri koruması ve pandeminin neden olduğu iş sürekliliği zorluklarını önümüzdeki 12 ay içinde şirketlerin Dijital Dönüşümüne yönelik en büyük engeller olarak gördüğü belirlendi.

    Kendi alanının en geniş araştırması olan 2021 Veri Koruma Raporu, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 28 ülkede, 3 bin global şirketin üst düzey yöneticileri ve BT karar vericilerinin veri yönetimi ve veri korumaya yönelik yaklaşımları incelenerek hazırlandı. Rapor, COVID -19 gibi önemli küresel olayların şirketler üzerindeki etkileri, hizmet taleplerindeki değişiklikler, hizmet kesintilerini şirketlerin nasıl ele aldığı ve şirketlerin BT Modernizasyonu ve Dijital Dönüşüm hedefleri ortaya koyuyor.

    Raporda katılımcılar, veri koruma yeteneklerinin şirketlerinin DX taleplerine ayak uyduramadığını, iş sürekliliği için bir tehdit oluşturduğunu ve hem iş itibarı hem de performans açısından ciddi sonuçlara yol açtığını belirttiler. Modern veri korumada yedeklemenin gerekliliğine rağmen, tüm verilerin yüzde 14’ü hiç yedeklenmiyor, veri kurtarmaların yüzde 58’i başarısız oluyor ve siber saldırı nedeniyle yaşanan kesintilerde korumasız kalan veriler, geri alınamaz hale geliyor. Dahası şirketlerin yüzde 95’i son 12 ay içinde yaygın olarak beklenmedik kesintiler yaşadığını belirtiyor. Her dört sunucudan birinde yılda en az 1 kesinti yaşayan şirketler, kesinti ve veri kaybından ciddi şekilde etkileniyor.

    Sekizinci nesil BMW iDrive ile tanışın

    BMW, sürücü ile otomobil arasındaki etkileşimi yeni bir boyuta taşıyan sekizinci nesil BMW iDrive’ı tanıttı.

    Bilgi eğlence sistemi BMW iDrive, sekizinci nesliyle kullanıcıya özel, akıllı ve sezgisel bir etkileşim vadediyor. Merkezinde BMW İşletim Sistemi 8’in yer aldığı yeni nesil BMW iDrive, sürüş bilgileri, ekranlar, kontroller ve sürücü arasında simbiyotik bir bağlantı kuruyor.

    Yeni nesil bilgi eğlence sisteminin entegre olduğu BMW Kavisli Ekran, 12,3 inçlik bilgi ekranı ile 14,9 inçlik kontrol ekranını bir araya getiriyor.

    Grafik kullanıcı arayüzü

    Göz alıcı grafikleri, modern renkleri, fütüristik dokusu ile etkileyici ve sürükleyici bir görsel görünüm yaratan kullanıcı arayüzü herhangi bir anda en doğru miktarda bilgiyi basit ve anlaşılır şekilde sunmak için optimize edilmiş. Sürücü merkezli bilgi ekranı, cömertçe boyutlandırılmış yüzeyi, dinamik ışık efektleri, güçlü renk derinliğinin yanı 200 ppi gibi son derece yüksek grafik çözünürlüğüne sahip.

    Doğal diyaloglar

    Yeni nesil BMW iDrive, BMW Akıllı Kişisel Asistan için ek özellikler de getiriyor. Kullanıcılar BMW Akıllı Kişisel Asistan’a seçtikleri bir isim tanımlayabilirken, daha sonra bunu bir komut olarak da kullanabiliyorlar.

    Sürüş deneyimi

    Yeni “Modlarım” özelliği, sürücünün kişisel tercihlerine göre tasarlanmış her şeyi kapsayan bir kullanıcı deneyimi sağlıyor. “Modlarım”, görmeden işitmeye ve dokunmaya kadar birçok duyuyu algılayabiliyor. Sesli komutla veya orta konsoldaki özel bir düğme kullanılarak çok kolay bir şekilde kontrol edilebiliyor.

    İklim kontrolünün akıllı otomasyonu

    Akıllı otomatik klima kontrolü, optimum düzeyde termal konfor sağlamak için direksiyon simidi ısıtmasının yanı sıra koltuk ısıtmasını ve havalandırmayı da düzenliyor.

    İddia: Huawei P50 ailesi 17 Nisan’da tanıtılabilir

    0

    Resmi olmasa da Huawei’nin yeni P50 modellerini 17 Nisan 2021 tarihinde tanıtması bekleniyor…

    Huawei P50 akıllı telefon ailesinin tanıtımı yaklaştıkça, Huawei’nin bu yeni amiral gemisi modellerine ilişkin bilgiler de gün yüzüne çıkmaya devam ediyor. Şu an için piyasada dolaşan bilgiler kesinlik içermese de her yeni söylentinin bizleri bu yeni akıllı telefon ailesine bir adım daha yaklaştırdığı kesin.

    Resmi olmasa da Huawei’nin yeni P50 modellerini 17 Nisan 2021 tarihinde tanıtması bekleniyor. Daha önce OnLeaks platformu tarafından tasarım detayları sızdırılan modellerin şimdi de kullanacakları işlemciye dair bilgiler gelmeye başladı. Kaynaklara göre Huawei, Kirin 9000L işlemcisini kısa zaman içerisinde tanıtacak ve bu işlemci bir Huawei P50 modelinde yer alacak. İşlemci, Samsung’un 5nm üretim sürecini taşıyor fakat Kirin 9000’e göre GPU çekirdek sayısı ve işlemcinin temel saat hızında bir miktar düşüş söz konusu olacak. Buradan hareketle Kirin 9000L işlemcinin P50 Pro ya da P50 Pro Plus modellerinde değil, standart P50 modelinde kullanılacağını düşünüyoruz.

    Öte yandan Huawei P50 Pro ve P50 Pro Plus’a ilişkin başka bilgiler de bulunuyor. Kaynaklar her iki modelin 6,6 inç büyüklüğünde, 2640 x 1080 piksel çözünürlüğünde, 10 bit renk derinliği ve 120 Hz tarama hızı barındıran ekranlarla geleceğini ifade ediyor. Son olarak en büyük iddia, Huawei P50 ailesinin kutudan HarmonyOS işletim sistemiyle çıkacak ilk modeller olacağı yönünde… Huawei’nin bu hamlesine kesin gözüyle bakılmasa da yeni P50 modellerinin Android işletim sistemiyle gelmeyecekleri biliniyor.
    Gelişmelerden sizleri haberdar etmeye devam edeceğiz…

    Sahte Clubhouse uygulaması ile yayılan truva atına dikkat

    BlackRock adı verilen truva atı, 458’den fazla çevrimiçi hizmette kullanıcıların giriş bilgilerini çalabiliyor. 

    ESET kötü amaçlı yazılım araştırmacısı Lukas Stefanko, siber suçluların birçok çevrimiçi hizmetteki kullanıcı giriş bilgilerini çalmayı amaçlayan, kötü amaçlı bir yazılımı tespit etti. Zararlı yazılım Clubhouse uygulamasının popülerliğinden faydalanmaya çalışıyor ve  Clubhouse uygulamasının aslında var olmayan sahte bir android sürümü üzerinden kullanıcıları aldatmaya çalışıyor. Bu kötü amaçlı yazılım, 458 uygulamadaki giriş kimlik bilgilerini ele geçirebiliyor ve SMS tabanlı iki faktörlü kimlik doğrulamayı atlatabiliyor.

    Yalnızca davetiyeyle katılım sağlanabilen sesli sohbet uygulamasının Android sürümü (böyle bir sürüm şu an mevcut değildir) kılığına bürünen bu kötü amaçlı yazılım paketi, gerçek Clubhouse internet sitesi gibi görünen bir internet sitesinden sunuluyor. ThreatFabric tarafından “BlackRock” takma adı verilen ve ESET ürünlerinin Android/TrojanDropper.Agent.HLR olarak tespit ettiği truva atı, 458’den fazla çevrimiçi hizmette kullanıcıların giriş bilgilerini çalabiliyor. Hedef listesinde, tanınmış finansal uygulamalar ve alışveriş uygulamalarının yanı sıra sosyal medya ve mesajlaşma platformları da yer alıyor. Twitter, WhatsApp, Facebook, Amazon, Netflix, Outlook, eBay, Coinbase, Plus500, Cash App, BBVA ve Lloyds Bank listedeki uygulamaların yalnızca birkaçı durumunda.

    Kullanıcıların nelere dikkat etmesi gerekiyor?

    • Cihazlarınıza uygulamaları indirmek üzere yalnızca resmi mağazaları kullanın.
    • Uygulamalarda hangi izinleri verdiğinizden emin olun.
    • Güncellemelerin ve yamaların otomatik olarak yüklenmesine dikkat ederek, cihazınızın güncel olmasına özen gösterin.
    • Mümkünse, SMS yerine yazılım tabanlı veya donanım aracılığıyla oluşturulan tek kullanımlık (OTP) parolalar kullanın.
    • Bir uygulamayı indirmeden önce, uygulamanın geliştiricisi hakkında araştırma yapın, uygulama hakkındaki derecelendirmeleri ve kullanıcı görüşlerini okuyun.
    • Dalgınlıkla indirebilecek zararlı uygulamaların önüne geçmek için bir güvenlik ürünü kullanın.

    Xiaomi açıkladı: Kaç telefon sattı, ne kadar kazandı?

    Son dönemde yeni tanıttığı telefonlarıyla gündemdeki yerini koruyan Çin merkezli Xiaomi, 2020 yılındaki rakamlarını resmi Twitter hesabı üzerinden paylaştı. Xiaomi satış rakamları ortayaçıktı.

    Ne kadar telefon sattığını da rakamlarla ortaya koyan Xiaomi geçen yıl 37.7 milyar dolar gelir elde etmeyi başardı. 146.4 milyon akıllı telefon satışı yapan şirket, önceki yıla göre 17.5 oranında satışlarını artırdığını da belirtiyor.

    Xiaomi satış rakamları

    Xiaomi özellikle satışlarda Çin başta olmak üzere Asya ülkelerinde liderlik bayrağını eline almıştı. Şirket hem amiral gemisi telefonlarıyla hem de giriş ve orta seviye telefonlarıyla kullanıcıları etkiliyor. Paylaşılan bilgiler arasında ise 2020 yılında önceki yıla göre gelirlerini yüzde 19.4 oranında artırdığı yazıyor.

    Şirketin bu kapsamda net kar oranı da 1.9 milyar dolar olmuş. Apple benzeri bir başarı yakalayan Xiaomi, koronavirüs döneminde gelirini artıran nadir şirketler arasında yerini alıyor.

    Teknoloji şirketinin salt akıllı telefon satışlarından elde ettiği toplam gelir de 23.3 milyar doları buluyor. Geçen yıla oranla yine gelirlerini yüzde 24.6 oranında artırmış olduğu ortaya çıkıyor. Şirket yayımlanan rakamlara göre geçen yıl 10 milyon adet, 300 euro üstü akıllı telefon satmayı başardı.

    Bu rakamlara ek olarak araştırma şirketi Canalys’in yayımladığı rakamlarda yüzde 12,1 ile dünyanın en büyük üçüncü telefon satıcısı olduğu ortaya çıktı. Aynı raporda aynı zamanda en büyük ilk beş telefon üreticisi arasında en hızlı büyüyen markalardan birisi olarak konumlandırıyor.