Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 824

    Philips TV & Sound’a 4 Red Dot Ödülü

    TP Vision; temel iş felsefesi “En iyi Avrupa Dizaynı” doğrultusunda ürettiği, Amsterdam merkezli Avrupa Dizaynı takımı tarafından tasarlanan Philips TV & Sound ürünleriyle dört Red Dot Ödülü almaya hak kazandı.

    Red Dot Tasarım Yarışması; 60 yılı aşkın süredir ürün tasarımlarında  işlevsellik, kalite, ergonomi ve inovasyonu baz alırken,  son zamanlarda ürünlerin dayanıklılığı ve ekolojik uyumluluğunu da ödüllendiriyor.

    2021’de dünya genelinde 5500’den fazla ürün, 50 Uluslararası profesyonel isim tarafından 9 farklı oturumla oylandı.

    Red Dot ödülleri, uzun vadeli yaklaşımımızın yegane karşılığıdır”

    TP Vision Baş Tasarımcısı Rod White Red Dot ödülleriylle ilgili düşüncelerini ‘’Avrupa merkezli tasarım ekibimizin ve tasarım dilini oluşturma yaklaşımlarının profesyoneller tarafından takdir görmesi büyük gurur. Ürünlerimizin tüketiciye uzun vadeli hitap etmesi gerektiği konusunda çok hassas ve titiz davranıyoruz. Red Dot ödüllerini kazanmamız, bu yaklaşımımızın en büyük karşılığı” sözleriyle aktardı.

    OLED 806 

    Ödül kazanan 2021 model OLED 806 kullancısına üstün performans ve birinci sınıf deneyim yaşatmak üzere tasarlandı.

    8506 LED 

    Tüketicilerin gözdesi olma hedefiyle üretilen Performans Serisi, 2021 yılında ürün tasarımıyla bir adım daha öne çıktı.

    Fidelio T1 Gerçek Kablosuz Kulaklık

    Yeni Fidelio Gerçek Kablosuz Kulaklıklar; üstün performans ve kullanıcı deneyiminin somut bir örneği.

    T8506 Gerçek Kablosuz Kulaklıklar

    T8506 model kulaklıklar TP Vision Avrupa Dizayn prensipleri kullanılarak tasarlandı. 
    İç içe geçmiş dairesel dizayn, ürünün asıl amacı olan denge ve orantıyı yansıtıyor.

    Huawei Türkiye Genel Müdürü Jing Li: “Türkiye ile büyüyor ve birlikte değer yaratıyoruz”

    0

    Huawei Türkiye İş Ortakları Konferansı 9 Nisan’da online olarak gerçekleştirildi. Huawei Türkiye Genel Müdürü Jing Li açılış konuşmasında tüm iş ortaklarına teşekkür ederek, sağlıklı bir işbirliği ekosistemi oluşturmanın önemini vurguladı.

    Huawei Türkiye, iş ortakları ve tedarikçileriyle bir araya geldi. 9 Nisan’da gerçekleştirilen yarım günlük etkinlikte Huawei Türkiye yöneticileri katılımcılarla hem görüşlerini paylaştılar hem de katılımcıların sorularını yanıtladılar. Huawei Türkiye Genel Müdürü Jing Li etkinliğin açılış konuşmasında; “Huawei birçok zorlukla karşı karşıya kaldığı 2020’de de büyümesini sürdürdü. Huawei’in 2020 satış geliri 136,7 milyar dolara ulaşırken, şirket yıllık bazda %3,8 oranında büyüdü. Huawei bu büyümeyi Türkiye’de de başarıyla sürdürdü. Huawei’in başarısı sadece Huawei çalışanlarının çabalarına değil, iş ortaklarının büyük desteğine de bağlıdır” dedi.

    “Bütünlük temel değerlerimizden biridir”

    Jing Li, Huawei’in satın alma stratejisini; değerlere dayalı, şeffaf ve veri odaklı olarak tanımladı. Li şöyle devam etti; “Gelecekte de Türkiye’ye yatırım yapmaya ve BT sektörüne katkı sağlamaya devam edeceğiz. İş ortaklarımızın sağlıklı bir işbirliği ekosistemi oluşturmak için Huawei ile birlikte çalışmaya devam etmesini arzu ediyoruz. Huawei, iş ortaklarının dijital platform ve araçlarla proje yönetimi yeteneklerini geliştirmelerine, operasyonel verimliliklerini artırmalarına ve iş süreçlerini basitleştirmelerine destek olmaya devam edecek. İş ortaklarımızla birlikte yeni iş alanlarını genişletecek ve yeni işbirliği modelleri geliştireceğiz.”

    Huawei yöneticileri de etkinlik sırasında Huawei Türkiye Ar-Ge Merkezi’nin 700 mühendis ve araştırmacısıyla aktif olarak yazılım ve farklı BT çözümleri ürettiğinin altını çizdi. Şirket sözcüleri; Ar-Ge Merkezi’nin kalifiye işgücünü büyüterek, uzmanlığını üniversiteler ve teknoloji şirketleriyle paylaşarak, ülkedeki bilişim ekosistemine katkı sağlamaya devam edeceğini vurguladı.

    Sekmeleri yönetmek için en iyi Firefox ve Chrome eklentileri

    Tarayıcı sekmeleri aynı anda çok sayıda farklı web sitesini açanlar için hayat kurtarıcı oldu, bu sebeple Firefox ve Chrome ile sekmeleri yönetmek için kullanabileceğiniz en iyi eklentileri derledim.

    Sekmeler çoğunuzun zaten bildiği gibi, ziyaret ettiğimiz web sitelerinde çok daha optimize bir şekilde çalışmamızı sağlayan unsurlar. Aslında bu, aynı pencerede birkaç web sitesini açmamıza olanak tanır; bu, aynı anda birden çok pencereyle çalışmaktan çok daha rahat. Ancak elbette, bu öğelerin yoğun kullanımı bazı dezavantajlara yol açabilir, örneğin onları düzenli bir hale getirmek zorlaşır.

    Bu nedenle, bahsettiğimiz bu yararlı öğelerin kullanımını iyileştirmek için belirli eklentileri kullanabilirsiniz. Aslında, bu satırlarda Google Chrome ve Mozilla Firefox ile sekmeleri yönetmek için kullanabileceğiniz en iyi eklentileri bulacaksınız.

    Sekmeleri yönetmek için en iyi Firefox ve Chrome eklentileri

    Infinite Tabs Manager

    Infinite Tabs Manager ile bir sitedeki tüm sekmeleri tek bir tıklama ile gruplayabilir ve grup dışına atabilirsiniz. Bunun için araç çubuğunuzdaki uzantı simgesini tıklayın, sekmelerini gruplamak istediğiniz web sitesini seçin ve hepsi bu kadar. Gruplanmış tüm siteleri görmek için istediğiniz zaman eklentinin panosuna gidin. Kontrol paneli ayrıca tekrar kontrol etmeye gerek kalmadan tüm bağlantıları yeniden açmayı veya kaldırmayı kolaylaştıracaktır.

    Infinite Tabs Manager: Chrome için indir | Firefox için indir

    Tabp.in

    Sabit sekmeler siz tarayıcıyı kapatana kadar açık kalır, bu da onları yarı kalıcı hale getirir. Ancak tarayıcıyı kapattığınızda kaybolurlar ve bir dahaki sefere tekrar düzenlemeniz gerekebilir. Tabp.in bu durumu düzeltir. Eklenti, temelde sekmeleri açtıktan sonra otomatik olarak sabitleyen bir oturum yöneticisidir. Açmak ve sabitlemek istediğiniz site grubunu hatırlayan Tabp.in için bir hesap oluşturmanız gerekecektir. Ancak ücretsiz sürümde bir grup ile sınırlısınız.

    Tabp.in: Chrome için indir | Firefox için indir

    Snooze Tabby

    Tıpkı alarmlardaki Snooze (Ertele) işlevi gibi çalışan bu eklenti, herhangi bir sekmedeyken, araç çubuğundaki eklenti simgesini tıklamanızla çalışır ve varsayılan seçeneklerden ne kadar süreyle ertelemek istediğinizi seçmenizi sağlar. Varsayılan değerler “bugünden sonra” ile başlar, zamanla artar ve son olarak özel bir tarih seçmenize izin verir. Kullanışlı bir “özel programlar” ayarı ise buraya yeni varsayılan seçenekler eklemenize de olanak tanır. İstediğiniz zaman erteleme listenizi, erteleme geçmişini ve açık sekmeleri kontrol edebilirsiniz.

    Snooze Tabby: Chrome için indir | Firefox için indir

    Apple Arcade kataloğundaki oyun sayısı 200’e yaklaşıyor

    Apple Arcade oyunlarına, Eskimeyen Klasikler ve App Store Harikaları adlı çok sayıda oyun ile birlikte iki yeni kategori daha ekleniyor.
    Apple, her yaştan oyuncunun abone olabildiği popüler oyun servisi Apple Arcade’e tamamen yeni iki oyun kategorisiyle birlikte 30’dan fazla oyun eklediğini duyurdu. Aralarında “NBA 2K21 Arcade Edition,” “Star Trek: Legends,” ve “The Oregon Trail”  gibi yapımların da yer aldığı yeni özel Orijinal Arcade oyunlarına ek olarak, servise Eskimeyen Klasikler ve App Store Harikaları adlı iki yeni oyun kategorisi de ekleniyor.
    Arcade Orijinal İçerikleri; iPhone, iPad, Mac ve Apple TV’de oynanabiliyor. Eskimeyen Klasikler ve App Store Harikaları kategorilerine iPhone ve iPad’den erişilebiliyor.
    Eskimeyen Klasikler kategorisinde “Good Sudoku by Zach Gage,” “Chess – Play & Learn” ve “Backgammon” gibi herkesin sevdiği oyunlar içeren tipik türler yer alırken, App Store Harikaları kategorisinde de “Threes!,” “Mini Metro” ve “Fruit Ninja Classic” gibi en iyi ödüllü oyunlar App Store’dan Apple Arcade’e tamamen reklamsız ve kilitsiz bir şekilde geçiş yapıyor.
    Yeni Apple Orijinal İçerikleri ve bu iki yeni kategori ile birlikte servisin kataloğu 180’den fazla olağanüstü oyuna ulaştı. Tüm ailenizin uygun bir ücretle yararlanabileceği bu serviste hiçbir reklam veya ek uygulama içi satın alma bulunmuyor. Apple One programının bir parçası olan Apple Arcade’e, bir ay ücretsiz denemenin ardından ayda 34,99 TL gibi bir ücretle abone olmak da mümkün.

    Apple WWDC 2021 tamamen online olarak düzenlenecek

    Apple, yıllık Dünya Geliştiriciler Konferansı’nı (WWDC) 7 – 11 Haziran tarihleri arasında tamamen online olarak düzenleyeceğini duyurdu. Tüm geliştiriciler için ücretsiz olan WWDC21’de iOS, iPadOS, macOS, watchOS ve tvOS’in geleceğiyle ilgili benzersiz bilgiler sunulacak.

    Geçtiğimiz yılki online konferansın rekor düzeydeki katılımcı sayısından ve öğrettiklerinden güç alan WWDC21, geliştiricilere yenilikçi ve platformların fark yaratmasını sağlayan uygulamalar ve oyunlar geliştirirken destek alacakları yeni teknolojiler, araçlar ve çerçeveler hakkında bilgi edinme fırsatı sunuyor. Apple ayrıca, genç geliştiricilere bir Swift oyun alanı oluşturarak kodlama becerilerini gösterme fırsatı sağlayan Swift Öğrenci Yarışması için bu yılın başvurularının başladığını duyurdu.

    “Genç geliştiricilerimizi, en yeni teknolojilerimizi öğrenmeleri ve Apple mühendisleriyle bağlantı kurmaları için her yıl WWDC’de bir araya getirmeyi seviyoruz,” Apple’ın Şirketler ve Eğitim Kurumları için Global Geliştirici İlişkileri ve Ürün Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Susan Prescott sözlerini şöyle sürdürdü: “WWDC21’i bugüne kadarki en büyük ve en iyi konferansımız yapmak için çalışıyoruz ve Apple geliştiricilerini yaşam, iş ve eğlence biçimimizi değiştiren uygulamalar üretirken destekleyecek yeni araçlar sunmaktan heyecan duyuyoruz.”

    Müşterilerin çalışmak, öğrenmek, yaratıcılıklarını ifade etmek, eğlendirmek ve eğlenmek için Apple ürünlerine her zamankinden daha fazla güvendiği bu dönemde, WWDC21 dünyanın her yerine dağılmış 28 milyondan fazla geliştiriciden oluşan Apple geliştirici topluluğuna ve yeni yetişen uygulama geliştiricileri kuşağına fikirlerini gerçeğe dönüştürmek için ihtiyaç duydukları bilgiyi ve araçları sağlayacak. Bu yılın konferansında keynote sunumundan ve State of the Union sahnelerinden duyurular, online oturumlar, teknik yönlendirme sunan 1:1 laboratuvarlar ve geliştiricilerin en yeni çerçeveler ve teknolojiler hakkında bilgi edinmek üzere Apple mühendisleri ve tasarımcılarıyla etkileşime geçmeleri için yeni yollar bulunacak.

    Medya yatırımında aslan payı yüzde 54 ile dijitalde

    2020 yılında toplam medya yatırımları 13 milyar 976 milyon TL’yi buldu…

    Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre, 2020 yılında toplam medya yatırımları 13 milyar 976 milyon TL olarak gerçekleşti. Dijital reklam yatırımları, 2020’nin ilk 6 ayda 3 milyar 479 milyon TL’ydi. 2020 yılında dijital mecralarda 2019’a kıyasla yüzde 39 büyüme gerçekleşti. 2020’de dijitale 7 milyar 528 milyon TL’lik yatırım yapıldı. 2020 yılında reklam yatırımlarını en çok artıran sektörler perakende, sağlık ve ev temizlik ürünleri oldu.

    Medya yatırımları içinde dijitalin önemini değerlendiren dijital performans ajansı EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, “Tüketici tutum ve davranışlarında yaşanan değişimler dijitalde büyük sıçramaların yaşanmasına zemin hazırladı. Markalar, tüketiciye ulaşmak için yoğun olarak dijital mecraları tercih etti. Toplam medya yatırımları içinde dijitalin yüzde 54 oranında pazar payının bulunması, dijitalin gücünü daha net görmemizi sağlıyor. Medya yatırımlarında ölçümlenebilir ve karlı çözümler dijitalde.” açıklamasında bulundu.

    Arama bazlı reklam yatırımlarında yüzde 37 arttı 

    Rapora göre, 2020 yılında dijital medya yatırımları içerisinde arama bazlı mecraların pazar payı yüzde 38, gösterim bazlı mecraların payı yüzde 35 ve videoların payı ise yüzde 20. Arama bazlı reklam yatırımları, 2019’a göre yüzde 37 oranında artarak, 2 milyar 849 milyon TL oldu. 2020’de gösterim bazlı reklam yatırımları bir önceki yıla oranla yüzde 32 artarak 2 milyar 649 milyon TL’ye ulaştı. Video bazlı yatırımlar ise bir yıl önceye göre yüzde 61’lik artışla 1 milyon 541 milyon TL olarak gerçekleşti.

    Popüler mobil aksesuar şirketi Türkiye’de üretime hazırlanıyor

    0

    Türkiye’de bir üretim tesisi açmak için ön hazırlıklara başladıklarını söyleyen Çin merkezli Mcdodo’nun Türkiye Genel Müdürü Mehmet Uçurum, “Türkiye’de üretim yapma planlarımız var. 2020 ciro hedefimiz 20 milyon TL idi ve bunu yüzde 90-95 oranında gerçekleştirdik.

    Son dönemde mobil aksesuar pazarında hızlı bir büyüme grafiği yakalayan Mcdodo, planları arasına Türkiye’de bir üretim tesisi açmayı da aldı. Mcdodo markasının Türkiye’ye geldiğinden beri hızlı ve ayakları yere basan bir büyüme içinde olduğunu söyleyen Mcdodo Türkiye Genel Müdürü Mehmet Uçurum, “Türkiye’de üretim yapma planlarımız var. 2020 ciro hedefimiz 20 milyon TL idi ve bunu yüzde 90-95 oranında gerçekleştirdik. 2-3 yıl içinde de yıllık ciro hedefimiz 10 milyon dolar. Eğer her şey planlandığı gibi gider ve bu hedefe ulaşırsak, lojistik avantajları sebebiyle Kayseri’de bir fabrika kurmayı planlıyoruz” dedi.

    Bu fabrikanın sadece yurtdışından gelen parçaların birleştirildiği sınırlı bir üretim tesisi olmayacağının altını çizen Uçurum sözlerine şöyle devam etti: “Her şeyi sıfırdan burada ürettiğimiz, teknolojiyi ve altyapıyı da getirip uyguladığımız bir fabrika olacak. Çünkü artık bu aksesuarlarda, özellikle hızlı şarjlarda çok yüksek bir teknoloji kullanılıyor. Bizim amacımız da o yüksek teknolojiyi sağlayacak bir üretim altyapısı kurup, dünyada gelişen tüm teknolojileri anında uygulayabildiğimiz ürünler üretmek. Yani aslında yapacağımız şey önce teknoloji transferi, sonra üretim olacak. Başlangıç aşaması için 1 milyon dolarlık bir yatırım ön görüyoruz. Sonrasında kademeli olarak artacak.”

    MediaMarkt CLUB ile “Aldıkça Kazan”

    Teknolojiseverlere yılın neredeyse tamamında çeşitli fırsatlar sunan MediaMarkt Türkiye, sadakat programı MediaMarkt CLUB ile “Aldıkça Kazan” diyerek belirli alışverişlerde hediyeler ve indirim çekleri dağıtıyor. MediaMarkt Türkiye, CLUB ile yapılacak her 3, 6, 9 ve 12’nci alışverişlerde teknolojiseverlere, yaptıkları alışverişin tutarına göre belleklerden kulaklıklara ve akıllı diş fırçalarına kadar hediyeler ve 120 TL’ye varan çekler dağıtıyor.

    Türkiye’nin en geniş satış alanına sahip elektronik perakendecisi MediaMarkt, teknolojiseverlere sunduğu cazip fırsat ve hizmetlerine ek olarak 2 yıl önce başlattığı sadakat programı MediaMarkt CLUB ile de fırsatlarını tek çatı altında toplamıştı. Bugüne kadar CLUB ile teknolojiseverlere çeşitli indirimler sunan MediaMarkt, bu kez “Aldıkça Kazan” diyerek belirli alışverişlerde teknolojiseverlere hediye çeki kazanma hakkı sağlarken çeşitli hediyeler de dağıtıyor.

    Buna göre teknolojiseverlerin yapacağı 3, 6, 9 ve 12’nci alışverişlerde fırsatlar sunan MediaMarkt’ın tutara bağlı olarak değişkenlik gösteren hediye ve indirim çeki tablosu şöyle:

    • 3’üncü alışveriş: 20 TL indirim kuponu, 30 TL indirim kuponu, kulaklık.
    • 6’ncı alışveriş: 25 TL indirim kuponu, USB bellek, 60 TL indirim kuponu, 120 TL indirim kuponu
    • 9’uncu alışveriş: 30 TL indirim kuponu, Mouse, USB bellek, 120 TL indirim kuponu
    • 12’nci alışveriş: 35 TL indirim kuponu, 45 TL indirim kuponu, 60 TL indirim kuponu, şarjlı diş fırçası.

    TP-Link Tapo L510E : Akıllı Wi-Fi Ampul

    TP-Link Tapo L510E ile özel zaman dilimlerini ayarlayın, parlaklık düzeyini belirleyin ve evde yoksanız bile evdeymişsiniz hissini uyandırın.

    Artık tam anlamıyla teknoloji çağında yaşıyoruz denebilir.  Etrafımıza baktığımızda pek çok cihaz “akıllandı” ve hem gündelik yaşantımız hem de profesyonel yaşantımızda bize ister istemez eşlik ediyorlar.

    Özellikle de akıllı telefonlar, elimiz – ayağımız olduüu bir gerçek. Birçoğumuz pek çok farklı noktada onlardan yardım alıyoruz. Hal böyle olunca , bu akıllı cihazlarla iletişime geçerek daha fazla fayda sunan elektronik ürün yelpazesi ile tanışıyoruz.

    Tapo L510E

    TP-Link genellikle internet ve kablosuz ağ performanslarına yönelik hazırladığı ürünlerle adından söz ettirir. Bu incelememizde ise daha farklı bir ürününden, Tapo L510E model akıllı ampulünden söz edeceğiz. Evet, ilk bakışta normal bir ampul, ama bildiğimiz ampullerden değil.

    Bu ürünü paketinden çıkardığınızda öncelikle, Google Play Store ya da Apple AppStore’a giderek Tapo uygulamasını ücretsiz olarak akıllı telefon ya da tabletinize kurmalısınız. Sonrasında, ampulünüzü şebekeye  yerleştiriyor ve istediğiniz deneyimler doğrultusunda özelleştirme ayarlarını yapmaya başlayabiliyorsunuz.

    Tapo L510E

    806 lümen değerde, gayet yeterli bir aydınlık düzeyi sunabilen bu ampul, Google Asistan ve Amazon Alexa sanal asistanlarıyla da uyumlu olarak çalışabiliyor. Ne için mi, tabii ki sizin sesli komutlarınız doğrultusunda hızlıca hareket edebilmek için.

    60w’a eş değer bu ampul, Wi-Fi 2.4GHz kablosuz ağ aracılığı ve tabii ki uygulaması sayesinde cebinizden kontrol edilebiliyor. Diyelim ki 09:00 – 22:00 saatleri arasında evde değilsiniz. İsterseniz saat 20:00’dan itibaren ampulün yanması için ayarlama yapabilirsiniz. Böylece dışarıdan bakıldığında “evde birileri var” algısı oluşacağından hırsızlık gibi korkutucu teşebbüslerin de bir nebze önüne geçilebilir.

    Tapo L510E

    Öte yandan, evde olduğunuz süreçte, örneğin öğleden sonrası, gün batımı esnası ve gece saatlerine yönelik ampulün parlaklık düzeyini ayarlayabilir ve bu seviyelerin her seferinde otomatik olarak gerçekleşmesini sağlayabilirsiniz. Film izlediğinizde ya da oyun oynadığınızda çok fazla ışığa ihtiyaç duymuyorsanız, bu gibi eğlenceli anlarınızda da ampulü düzenleyebiliyorsunuz.

    Tapo L510E

    Bu arada, ürünün sesli komutlarla kontrol edilebildiğini de tekrarlayalım. Hani bir zamanlar izlediğimiz bilim kurgu filmlerinde “Işığı aç, ışığı kapat” gibi sesli komutlar doğrultusunda yanıp sönen ampuller görürdük. İşte o ampuller artık evinizde ve kullanıma hazır.

    Kolaylıkla “tak çalıştır” formunda faaliyet gösteren ve aynı zamanda enerji tasarrufu da sağlayan bu ampul, akıllı hale getirmek istediğiniz evinizin yeni nesil sakinlerinden bir tanesi olmaya aday.

    Sonuç

    Tapo L510E olduköa eğlenceli ve kolay kurulabilen bir ürün. Akıllı telefondan yönetilebilmesi önemli bir avantaj. Tapo L510E zamanlanabiliyor ve ortama göre parlaklığı ayarlayabiliyorsunuz. Fakat bu üründe farklı renk seçenekleri ayarlamak mümkün değil. Yani ortamı mavi ışıkta ayarlayamıyorsunuz.

    Buna ek olarak sesli komutlarda zaman zaman zorlandığımız da olduğunu söylemek gerekiyor. Ama bu sorun üründen çok Google sesli komut uygulamasından kaynaklandığını düşüyoruz.

    TP-Link  ailesi hakkında detaylı bilgi ve satın almak için buraya tıklayın

    Vivo Y20s [G] tanıtıldı: İşte özellikleri ve fiyatı

    Akıllı telefonlar arasına Vivo tarafından yeni bir model daha eklendi. Vivo Y20s [G] adı verilen telefon orta segmentte konumlandırılıyor ve dikkat çeken bazı özellikleri de bünyesinde topluyor.

    Vivo Y20s [G] özellikleri ve fiyatı

    Tasarımsal olarak fark yaratmayan telefonun tam ortada konumlandırılan 8 Megapiksellik bir ön kamerası bulunuyor. 6.51 inçlik ekranı bulunan telefonun 60Hz ekran tazeleme hızı ve 1600 × 720 piksel çözünürlüğü bulunuyor.

    Parmak izi okuyucusuna yan taraftaki tuşta yer veren şirket, 6 GB RAM ve 128 GB depolama alanıyla bizleri karşılıyor.  Telefonun ana kamerası 13 Megapiksel ve diğer kameraları ise 2’şer Megapiksellik iki kamera şeklinde oluyor.

    Vivo Y20s [G]-02

    Telefonda aynı zamanda 5.000 mAh batarya bulunuyor ve bu batarya 18W hızlı şarj ile destekleniyor. Telefon bu özellikleriyle birlikte 10 Nisan 2021 tarihinde ön siparişe açıldı. İki renk seçeneği sunulan telefonda siyah ve mavi renkleri bulunuyor ve 206 dolarlık fiyat etiketiyle satışa çıkıyor.

    Telefon kutudan 3.5mm kulaklık girişi ile çıkıyor ve Android 11 tabanlı FuntouchOS 11 arayüzü ile kullanıcıyı karşılıyor. MicroSD kart desteği de telefon modelinde sunuluyor.