Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 705

    AirPods ve AirPods Pro nasıl resetlenir?

    AirPods veya AirPods Pro kullanıyorsanız, bazen yeni bir bağlantı kurmadan önce cihazı resetlemeniz gerekebilir, bu yazıda AirPods resetleme adımları nelerdir ve Apple’ın kablosuz kulaklıkları nasıl resetlenir anlattım.

    Uzun süredir Apple cihazlarında reset ya da sıfırlama deliği ya da tuşu görmüyoruz. Ancak bazen bu işlemi yapmak gerekebiliyor ve konu hakkında bilgisi olmayan kullanıcılar  bu seçeneğin olduğundan bile haberdar olmayabiliyor ya da nasıl yapılacağını bilmiyorlar. Lafı fazla uzatmayayım; AirPods ve AirPods Pro’nun herhangi bir modelini sıfırlamak mümkün.

    AirPod ve AirPods Pro için neden sıfırlama (reset) gerekebilir?

    Bunun en yaygın sebebi ise AirPods ile bağlantı sorunu yaşamak diyebilirim. Bazı durumlarda cihazların kutusunda doğru şekilde şarj olmadığını da görebilirsiniz. Bazen bir süre kullanınca Bluetooth bağlantısının kurulmadığına da şahit olabilirsiniz. Ayrıca cihazınızı satmak ya da başka birine vermek isterseniz de onu sıfırlamak isteyebilirsiniz.

    AirPods ve AirPods Pro resetleme (sıfırlama), kablosuz kulaklıklar nasıl resetlenir?

    Yukarıda saydığım durumlarda yapabileceğiniz en iyi şey AirPods ya da AirPods Pro kulaklıklarınızı sıfırlamak, yani resetlemek. Üstelik bu birkaç dakikada kolayca gerçekleştirilebilecek bir işlem.

    AirPods ve AirPods Pro’yu iPhone’la eşleştirme

    iPhone, güvenilir Bluetooth cihazlarının bir listesini tutar. Böylece kulaklıklarınızı daha önce iPhone’la eşleştirdiyseniz, onları yeniden ve kolayca eşleştirebilir, yani bağlantı kurabilirsiniz. Sorununuz bu bağlantıyı kuramamaksa, bu adımı şimdilik atlayabilirsiniz.

    AirPods ve AirPods Pro’yu iPhone’un güvenilir Bluetooth cihaz listesinden kaldırma

    • iPhone’unuzda Ayarlar’a gidin
    • Bluetooth’u seçin
    • Listede AirPods veya AirPods Pro’nuzu arayın
    • Sıfırlamak istediğiniz çiftin yanındaki i simgesine dokunun
    • Görünen ekranda Bu Cihazı Unut’a dokunun.
    • Onaylamak için tekrar dokunun

    AirPods ve AirPods Pro resetleme (sıfırlama), kablosuz kulaklıklar nasıl resetlenir?

    AirPod ve AirPods Pro resetleme

    • AirPods kulaklıklarınızı şarj kutusuna koyun ve kapağı kapatın.
    • Yarım dakika bekleyin ve ardından şarj kutusunun kapağını açın.
    • Kapağı açık tutun ve kulaklıkları kutusunda tutun
    • Beyaz zemin üzerinde beyaz bir düğme olduğundan, dikkatlice baktığınızda AirPods kasasının arkasında bir kurulum düğmesi olduğunu göreceksiniz. Bu düğmeye durum ışığının sarı renkte yanıp söndüğünü görene kadar basılı tutun. Durum ışığı, kasa şarj edildiğinde yeşil yandığını ve pil gücü azaldığında sarı renkte yandığını gördüğünüz ışıktır. Sıfırlama düğmesini basılı tuttuğunuz an, beyaza döner. Birkaç saniye sonra beyaz renkte yanıp sönmeye başlar. Yine de düğmeyi basılı tutmaya devam edin.
    • Işık kehribar rengine dönüp yanıp sönmeye başlayınca, AirPods’un fabrika ayarlarına resetlendiğini ve iPhone’unuzla eşleşmeye hazır olduğunu anlayabilirsiniz. Bu işlemi yaparken AirPods kulaklıklarınızı kasada tutmalısınız.

    AirPods ve AirPods Pro resetleme (sıfırlama), kablosuz kulaklıklar nasıl resetlenir?

    AirPods ve AirPods Pro: iPhone ile eşleştirme

    • Şarj kutusunun kapağını kapatın
    • Kutuyu iPhone’unuza yakın tutun ve kapağı açın
    • iPhone ekranınızda talimatların görünmesini bekleyin
    • Bağlan’a dokunun ve ekrandaki adımları izleyin
    • iPhone’unuzun yanında tuttuğunuzda “Sizin AirPods’unuz Değil” şeklinde bir hata mesajı alıyorsanız, telefona cihazıunutma işlemini yapıp, bu adımları baştan izleyin.

     

    YouTube Shorts fonu Türkiye’ye geliyor

    YouTube, Ekim ayından itibaren kısa video içerik üretimini teşvik etmek amacıyla YouTube Shorts Fonu’nu Türkiye’de de kullanacağını açıkladı. Shorts formatında yaratıcı videolar üreten içerik üreticilerine ve sanatçılara, yaptıkları katkılar karşılığında ödeme yapılacak.

    Son üç yılda içerik üreticilerine, sanatçılara ve medya şirketlerine 30 milyar doların üzerinde ödeme yapan YouTube, Mayıs ayından bu yana da dünyanın çeşitli pazarlarına 100 milyon dolarlık YouTube Shorts Fonu’nu sağlıyor.

    Shorts Creator Fund, içerik üreticilerinin ve sanatçıların reklamdan ücretli dijital ürünlere, ticari ürünlerden markalı içeriklere kadar, YouTube üzerinde ürettikleri içeriklerden gelir elde edebilecekleri yeni bir araç olarak hayata geçirilmiş durumda. YouTube, bu fonu önümüzdeki aylarda daha çok ülkede kullanmayı planlıyor.

    Kısa süre içerisinde Türkiye’de de kullanılmaya başlanacak olan fon, Shorts formatında yaratıcı videolar üreten içerik üreticilerine ve sanatçılara dağıtılacak.

    Ödemeye hak kazanan kanallar, kanalın toplamdaki Shorts performansına ve izleyicilerinin konumuna göre hesaplanacak olan bonus ödemelerin yanı sıra, başlangıç olarak her ay 100 ila 10.000 dolar arasında gelir elde edebilecek.

    Fondan yalnızca kriterleri karşılayan kanallar yararlanabilecek

    Fondan yararlanmak için içerik üreticilerinin bazı kriterleri yerine getirmesi bekleniyor. Açılan kanalın YouTube’un Topluluk Kuralları’na, telif hakkı kurallarına ve ödeme politikalarına uygun olması ve içerik üreticilerinin kanallarına son 180 gün içinde en az bir adet formata uygun Shorts videosu yüklemiş olmaları gerekiyor.

    İçerik üreticisinin yaşadığı ülke/bölgede kabul edilen reşit olma yaşının üzerinde olması da aranan bir diğer koşul. Kanalın uygun görülmesi için hâlihazırda YouTube’dan ödeme alınıyor olması şartı da aranmıyor.

    Yapay zeka girişimleri 4 yılda 8 katına çıktı

    Yapay zeka ekosisteminin tüm paydaşlarının bütüncül olarak gelişmesini ve sürdürülebilirliğini desteklemek; kişi ve kurumlar arasında işbirliklerini, kapasite ve ticarileşme oranının artmasını sağlamak amacıyla çalışan “Türkiye Yapay Zeka İnisiyatifi” Girişimler Haritası’nı (Ekim 2021) yayınladı.

    Türkiye Yapay Zeka İnisiyatifi’nin Ekim 2021 Yapay Zeka Girişim Haritası’nda görüntü işleme, öngörü ve veri analitiği, arama asistanı ve arama motoru, doğal dil işleme, chatbot, makine öğrenmesi, optimizasyon, otonom araçlar, robotik süreç otomasyonu ve akıllı platformlar gibi alanlarda çalışmalar yapan 208 girişim yer aldı. Böylece 2017’de 24 olan yapay zeka girişim sayısı 4 yılda 8 kattan fazla artmış oldu.

    Her geçen gün büyüyen TRAI Girişim Haritası, sadece sayısal olarak değil, aynı zamanda sektörel dağılımları, üretilen çözümlerin kapasite ve yapısı bağlamında da gelişiyor. Türkiye Yapay Zeka İnisiyatifi Girişimler Haritası’nda (Ekim 2021) yer alan girişimlerin kategorilerinin dağılımı ise şöyle:

    Görüntü İşleme: 64

    Makine Öğrenmesi: 41

    Öngörü ve Veri Analitiği: 27

    Chatbot ve Diyalogsal Yapay Zeka: 18

    Doğal Dil İşleme: 17

    Optimizasyon: 9

    RPA (Robotik Süreç Otomasyonu): 9

    Otonom Araçlar: 8

    Arama Motoru ve Arama Asistanı: 6

    Nesnelerin İnterneti: 4

    Akıllı Platformlar: 5

    TRAI Girişimler Haritası’na (Ekim 2021) yeni eklenen girişimler Pivony, Reengen, Glosa, Cosure, Xchangewiser, Delivers AI, Turk AI, Safetech, Analythinx, Amani AI, ACT Dijital, Monopayments, Aeon Technologies, A2 Teknoloji, Bridgesoft, Ango AI, RNV Analytics, AIX, GenRPA oldu.

    Redmi Note 11 Pro ile çekilen ilk fotoğraf paylaşıldı!

    Xiaomi’nin yeni orta sınıf modellerinden Redmi Note 11 serisi, 28 Ekim tarihinde resmi olarak tanıtılacak. Son günlerde adından sıkça söz ettiren bu telefonlar, lansmana birkaç gün kala belki de son sızıntılarıyla tekrar ortaya çıkıyor.

    Geçtiğimiz haftalarda yeni Redmi Note 11 serisine dair pek çok bilgi sızdırılmıştı. Bu sızıntılara ek olarak Redmi, kendi hesabından yaptığı paylaşımlar ile telefonlar hakkında daha fazla bilgiyi gözler önüne serdi. Şimdi buna bir yenisi daha ekleniyor.

    Redmi Note 11 Pro, 108 Megapiksel kameraya sahip olacak

    Kısa süre önce Weibo üzerinden paylaşım yapan Redmi, iddialı modellerinden Redmi Note 11 Pro’nun kamera ayrıntılarını ve bununla çekilen bir fotoğrafı yayımladı.

    Paylaşılan resmi bilgilere göre Redmi Note 11 Pro, amiral gemisi telefonların sahip olduğu 108 Megapiksel ana kamera ile donatılacak. Üstün görüntüleme teknolojisi sunan bu lens, bir fotoğrafın kalitesini çok fazla düşürmeden yakınlaştırmaya da olanak tanıyacak.

    Redmi Note 11 Pro’nun 108 Megapiksel lensi, 9’u 1 arada teknoloji, 2.1μm büyüklüğünde tek piksel ve daha fazla ışık alanı sunacak. Ayrıca çift ISO teknolojisi, gece sahnelerinde daha net görüntüler elde etmenizi sağlayacak. İşte bunun örneklerinden biri olan, akşam üzeri Redmi Note 11 Pro ile çekilen resme aşağıdan göz atabilirsiniz.

    Redmi Note 11 Pro’nun 108 Megapiksel lensindeki füzyon teknolojisi, akşam üzeri çekilen görüntülerde şeffaf ve saf görünüm sunmakta. Doğru pozlama ve gökyüzü rengini ayarlayan bu teknoloji sayesinde, üst düzey manzara çekimleri elde etmek mümkün.

    Diğer teknik özellikler açısından Redmi Note 11 serisi, ultra dar kenar ve ince çerçevelere sahip AMOLED ekran ile donatılacak. 120Hz yenileme hızını destekleyen bu ekran, oyunlarda deneyimi daha da iyi hale getirmek için ayrıca 360Hz dokunmatik örnekleme hızını da destekleyecek.

    Bir dakikadan uzun videolarla 5 milyar görüntüleme

    Popüler kısa video platformu TikTok, içerik üreticilerine genişletilmiş bir formatta daha uzun süreli videolar yayınlama imkanı sunmaya başladı. Eğlendiren, eğiten ve ilham veren içeriklere yer veren TikTok, bir dakikadan uzun videolarla dünya çapında 5 milyardan fazla günlük görüntülemeye ulaştı.

    TikTok kullanıcıları; viral olan yeşil ekran ve renk efektlerinin yanısıra, heyecan verici içerikleriyle daha uzun videolar çekebiliyor. Üretilen videoların ortalama uzunluğu ise 2.14 dakika.

    Vlog veya günlük çeklilen vidoların dünya çapında TikTok’ta uzun video için en uygun içerik olduğu dikkat çekiyor. Bu durum, insanların birbirleri hakkında daha geniş bilgi edinmesine olanak sağlıyor.

    Vlog aracılığıyla #DünyamıKeşfet

    Yaratıcılığı ve eğlenceyi ortaya çıkarmak için videonun gücünden yararlanan TikTok, eğlenceyi yeniden tanımlayan #DünyamıKeşfet kampanyasını başlattı.

    Dünyamı Keşfet, daha uzun videolar aracılığıyla hikayelerini anlatan ve yaratıcılıklarını sergileyen popüler içerik üreticilerini ön plana çıkarıyor. Bir Dakikada İngilizce (@1dakikadaingilizce), Selin Red (@selinred), Beyza Doğuç (@beyzadoguc), Gökçe Özgül (@gokceozgulofficial) ve Melis Fis (@melisfis) gibi pek çok içerik üreticisi vloglarını, uzun video şeklinde paylaşıyorlar.

    Dünyamı Keşfet kampanyasıyla TikTok, izledikçe öğreten ve eğlendiren, aynı zamanda da ilgi alanlarını genişleten videolar sunuyor. Bu şekilde büyüyerek ivme kazanan platform, daha uzun süren keyif alanları oluşturmaya devam ediyor.

    8 ayda önemli bir Ar-Ge başarısı: HONOR Magic3

    Üst segment akıllı telefon pazarında sadece 8 ay gibi rekor bir sürede geliştirilerek Çin’de piyasaya sürülen HONOR Magic3, Ar-Ge konusunda HONOR’un vizyonunu ortaya koyuyor. 

    HONOR sadece sekiz ay gibi kısa bir sürede geliştirilen ve Çin’de üst segment akıllı telefon pazarına sağlam bir giriş yapan HONOR Magic3 modelinin ortaya çıkış hikayesini aktardı. Bu kadar kısa sürede üst segment bir akıllı telefon üretimini mümkün kılan Ar-Ge ekibi ve tasarım çalışmaları, HONOR’un geleceğe yönelik vizyonuna dair işaretler sunuyor.

    HONOR, Çin’de piyasaya çıktığı ilk haftada pazar payını şirket tarihindeki neredeyse en yüksek seviye olan yüzde 16,2’ye çıkaran Magic3 üretiminden önce kullanıcı beklentilerini aşan bir deneyim sunan ürün yaratmayı kendisine hedef olarak belirledi. Şirket bu hedef doğrultusunda, geliştirme süreci normal şartlarda 12 ila 18 ay süren bir ürünü 8 ay gibi rekor sayılabilecek bir sürede tamamlayan, dünyanın en iyi tasarımcılarından ve mühendislerinden oluşan bir ekip kurdu. Bu ekip, Qualcomm Snapdragon 888 Plus 5G yongasının performansını iyileştirirken gelecekten ilham alan şık bir tasarım ortaya koyarak öne çıkan üstün özelliklere sahip bir kamera sundu.

    Gelecekten ilham alan sofistike tasarım

     HONOR Device Co.’nun Baş Tasarımcısı Yuan Ze, “HONOR kültürünü, sanatını ve tasarımını dünyamızı etkileyen ve bizim bir parçamız olan temel direkler olarak görüyoruz. Bu nedenle tasarımın bir parçası olarak geleceğe bakıyor ve aynı zamanda geçmişe saygı gösteriyoruz. Geleneksel doğu estetiğinin bir mirası olarak, arka kamera modeline Esin Perisi adını verdik. Geleneksel Çin estetiğinin mutlak simetri kurallarıyla harmanlandığı bu tasarımda birçok unsur bulunuyor” dedi.

    HONOR tasarımcıları, üretim sırasında 70’den fazla prototip ve 100’den fazla çizim versiyonu oluşturdu.

    Apple Watch Series 7 ile neler değişti?

    0

    Apple’ın 14 Eylül’de düzenlediği etkinlikte tanıttığı Apple Watch Series 7, seriye ne gibi özellikler getiriyor? Gerçekten yeni Apple Watch modelini almaya gerek var mı? İşte bu soruların yanıtı.

    Apple merakla beklenen yeni Watch modelini 14 Eylül’de görücüye çıkardı. Tasarım tarafında ufak çaplı değişikliklerin ön plana alındığı yeni Watch modeli, genel anlamda Apple fanlarının beğenisini kazanmayı başlardı.

    Daha önceki modellerinde ekran boyutunu büyüten ve çerçeveyi incelten Apple, yeni nesil Watch’da ekranı kavislendirerek, köşelere kadar indirmiş. Bu sayede ekran boyutu maksimum düzeye ulaşmış. Apple Watch Series 7’de ekran tarafında karşımıza çıkan tek yenilik bu değil. Cupertino merkezli şirket Retina LTPO OLED teknolojisine sahip bir panel kullanmış. Bu sayede şimdiye kadarki en parlak Apple Watch ekranı ortaya çıkmış. Apple Watch Series 7’nin maksimum parlaklık seviyesi 1000 nits.

    Apple Watch Series 7

    Bir akıllı saatin yapabileceği her şey

    Genel olarak kullanıcıların akıllı saat ya da akıllı bilekliklerden bekledikleri şeyler bellidir. Çeşitli sağlık seviyelerini takip etmesi, bazı konularda uyarılarda bulunması vs.

    Apple Watch Series 7 genel anlamda bu özelliklerin hepsini sunuyor. Saatin içerisinde Apple tarafından geliştirilmiş olan Apple S7 yongası yer alıyor. Çift çekirdekli bir işlemciden güç alan bu yonga seti GPU tarafında da PowerVR’dan besleniyor. 32GB’lık dahili depolama alanı bulunan akıllı saatin RAM kapasitesi ise 1GB.

    Kablosuz şarj desteğinin de sunulduğu Apple Watch Series 7 ortalama olarak 18 saatlik bir kullanım süresi sunuyor. Elbette burada ortalama bir kullanımdan bahsettiğimizi belirtelim. Yani bu süre sizin kullanımınıza göre uzayabilir ya da kısalabilir.

    eSIM özelliğinin de bulunduğu yeni Apple Watch modeli IPX6 sertifikasıyla geliyor. 50 metre derinliğe kadar su basıncına dayanıklı olan saatte pek çok farklı spor ve antrenman seçeneği de mevcut.

    Şunu da dip not olarak belirtelim. Eğer daha önceki Apple Watch modelleri için aldığınız çeşitli kordonlar varsa bunları Apple Watch Series 7’de de kullanabilirsiniz. Burada tercih tamamen kullanıcılar kalmış durumda.

    Apple Watch Series 7 selefine göre devrimsel özellikler sunmuyor. Fakat Apple mevcut kasa tasarımı içerisinde sunabileceği tüm özellikleri sunmuş diyebiliriz. Bundan sonra gelecek olan yenilikler muhtemelen akıllı saat pazarında çığır açabilir. Bekleyip göreceğiz.

    12 ayda 220 milyon kullanıcı arttı! Tüm dünyanın 3’te ikisi

    Dijital medya teknolojiyle beraber büyüyor. Milyonlarca kişiye kolay bir şekilde ulaşmayı sağlayan bu ikilinin kullanım oranları araştırıldı. WeAreSocial tarafından yürütelen bir çalışmaya göre tüm dünya nüfusunun üçte ikisinden fazlası artık bir cep telefonu kullanıyor ve bu sayı son 12 ay içinde yüz milyon yeni kullanıcıyla artış gösterdi. Sosyal medya platformları ise en hızlı şekilde yükselen kalelerden, işte detaylar:

    Sosyal medya platformları ne kadar popüler? İnternet kullanıcıları hızla artıyor

    Artış rakamı tüm dünyanın nüfus artış oranlarına kıyasla yüzde 2’ye denk geliyor. Mobil kullanıcılar ise 5.29 milyara ulaştı. Günümüzde interneti aktif olarak kullananların sayısı ise 4.88 milyar kişi. Bu ise dünya nüfüsunun üçte ikisine yaklaşması demek.

    Son 12 ayda ise internet kullanıcılarının sayısı 220 milyon kişi kadar arttı ve bu inanılmaz bir rakam. BU kadar hızlı yükselmesinin nedeni ise koronavirüs salgınıyla birlikte evlere kapanan milyonlarca insanın daha fazla ekranla vakit geçirmesinden kaynaklanıyor.

    WhatsApp Facebook Instagram -Sosyal medya platformları

    Kullanıcı sayısını ise en çok artıran yer kesinlikle sosyal medya platformları oldu. Sosyal medya 4.55 milyar kullanıcıya sahip ve inanılmaz bir hızla kullanıcıların sayısı artmaya devam ediyor. Rakamlara göre sosyal medya platformlarına her ay 400 milyon kullanıcı ekleniyor. Bu da geçen yıla göre yüzde 9,9’luk bir artış anlamına geliyor.

    En popüler olanları ise şu şekilde sıralanıyor:
    -Facebook
    -YouTube
    -WhatsApp
    -Instagram
    -Messenger
    -WeChat
    -TikTok
    -Weibo
    -Telegram
    -Snapchat
    -Pinterest
    -Twitter
    -Reddit

    WhatsApp’tan kullanıcıları için yeni ‘durum’ özelliği

    0

    Dijital tarafın en popüler uygulamalarından biri olan WhatsApp için yeni bir özellik keşfedildi. Beta durumunda ve test edilen bu özellik, Android kullanıcıları için ilk gelecek gibi duruyor. WhatsApp durum güncellemesini geri alma özelliği için çalışmalarını başlattı.

    WABetaInfo tarafından ortaya çıkarılan bu özellik, uygulamanın 2.21.22.6 sürümünde ortaya çıktı. Bu özelliğe göre WhatsApp durumlarına herhangi bir şey ekleyen kişiler eğer onu kaldırmak isterse silebilecek.

    WhatsApp durum güncellemesini geri alma özelliği beta testinde

    Belirtmekte fayda varki bu özellik şu anda beta testlerinde ve bu testlere dahil olmuş Android kullanıcılarına sunuluyor. Dünya çapında milyonlarca aktif kullanıcısı olan uygulama bu sayede durum güncellemelerini tek dokunuşla ortadan kaldırabilmeye olanak sağlamış olacak.

    Özellik kullanıcılara silme işlemini hızlandırmayı sağlıyor ve yanlışlıkla yüklenen durum paylaşımlarının da önüne geçmeyi hedefliyor.

    WhatsApp durum güncellemesini geri alma

    Beta sürecinden geçmesi halinde nihayet son kullanıcıya ulaşması beklenen özelliğin, gelip gelmeyeceği ise henüz kesin değil. WhatsApp hatırlatmak gerekirse daha önce birleştirilebilir çağrı özelliğini grup sohbetlerine bağlayacağı özelliğini duyurmuştu.

    Arena of Valor: Yeni Çağ, Türkiye’ye geldi!

    Arena of Valor, yerel yatırım ve büyüme planlarıyla Türkiye pazarına giriş yaptı.

    Dünyanın en popüler mobil MOBA (multiplayer online battle arena) oyunlarından Arena of Valor, yerel pazardaki büyüme planları,  ülkemize özel içerikler ve yeni ismi Arena of Valor: Yeni Çağ ile artık Türkiye’de.

    Dünya çapında milyonlarca oyuncu tarafından oynanan Tencent Games’in 5v5 rekabetçi mobil oyunu, 100’den fazla seçilebilir kahraman seçeneğiyle birlikte mobil cihazlar için ücretsiz olarak indirilebilir ve oynanabilir durumda. MOBA türünü mobil cihazlarda 12-18 dakika gibi kısa sürelere indiren oyun, bu sayede istediğiniz zaman ve istediğiniz yerde MOBA deneyimini yaşamanızı sağlıyor.

    Arena of Valor: Yeni Çağ’ın İstanbul’dan görüntüler içeren özel tanıtım videosunu haberin devamında izleyebilirsiniz

    “En yüksek  kalite mobil MOBA deneyimini Türkiye’deki oyuncularımıza ücretsiz olarak sunmak istiyoruz” diyen Tencent Türkiye Ülke Müdürü Aras Şenyüz sözlerine şöyle devam etti; “Yoğun bir çalışma ve yatırımlarımız sonucu Arena of Valor: Yeni Çağ’ı, Türkiye’ye özel ismi ve içerikleriyle birlikte oyun severlerle buluşturmaktan dolayı mutluluk duyuyoruz. Oyuncularımızın en iyi oyun deneyimini yaşayabilmesi için Türkiye sunucumuzu açmanın yanı sıra oyuna ilk günden Türk kültürünü entegre eden içerik çalışmalarımızı yaptık. Bundan sonraki süreçte de Türkçe seslendirme, yerel kahramanlar, kostümler, turnuvalar ve çok daha fazla güzel haberi oyuncularımızla paylaşmaya devam edeceğiz.”