Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 202

    Webcam Olarak Ücretsiz Bir şekilde Akıllı Telefonunuzu Kullanın

    0

    COVID sonrası uzaktan eğitim, çalışma derken hayatımıza bir anda yeni kavramlar girdi. Kimilerine göre eğitim ve iş dünyasında dijital dönüşüm büyük bir ivme kazandı. Bu değişimde görüntü kalitesi büyük rol oynuyor. Çünkü birçok kişiden oluşan bir sınıf veya toplantıda görüntümüz en belirgin özelliğimiz. Bu yüzden webcam alternatifi olarak cep telefonlarınızı nasıl kullanacağımızı adım adım inceleyeceğiz.

    webcam
    Webcam için ilk adım OBS Studio indirmek ve ardından VDO.Ninja sitesini açmak

    Webcam Kaliteniz Üst Seviyede

    Bildiğiniz gibi artık cep telefonlarının gerek ön gerek arka kamerası çok gelişti. Dahili bir webcam kalitesi ise geride kalıyor. Daha iyi bir performans elde etmek ise masraflı olabilir. Bu nedenle cep telefonu önemli bir boşluk dolduruyor. Şimdi ilk olarak OBS Studio isimli popüler uygulamayı bu adresten indirin. Ücretsiz olan bu yazılım özellikle yayın yapanların ya da ekrandan kayıt yapmak isteyenlerin popüler tercihi. Program Windows, MacOS ve Linux desteği ile geliyor.

    webcam
    QR kodunu telefonunuzda açın ve pembe kutudaki adresi kopyalamayı unutmayın

    OBS Studio kurulumu tamamlandıktan sonra ikinci aşamaya geçiyoruz. Bu adres üzerinden VDO Ninja sitesine girin. Yine tamamen ücretsiz olan bu sayfada sağ tarafta bulunan Create Reusable Invite seçeneğini tıklayın. Ardından hiçbir ayarı değiştirmeden Generate The Invite Link düğmesine basın. Karşınıza bir QR kod ve hemen altında site adı çıkacak. Önce mouse ile pembe alandaki adrese basın ve adresi kaydedin. Olası bir aksilik ve adres kaybolması ihtimaline karşın sayfayı açık tutun.

    Artık Cep Telefonunuzun Kamerasını Açma Zamanı

    Kamera ile QR kodunu tıklayın ve beliren adrese gidin. Şimdi karşımıza iki seçenek çıkıyor. Share your Camera seçeneği ile devam edin. Bu esnada sayfa, kamera ve mikrofon için erişim izni istersen onay verin. Yeni ekranda istediğinizi kamerayı seçme şansınız var. Ses ayarlarını değiştirmek isterseniz yine burayı kullanabilirsiniz. Şimdilik kamera dışında bir şey değiştirmeden Start’a basın. Şimdilik burada işimiz bitti.

    OBS Studio’ya geri dönüyoruz. Cep telefonundaki görüntüyü bilgisayara aktarma zamanı. Sources kısmında + tuşunu göreceksiniz. Ona basın ve açılan menüden Browser seçeneği ile devam edin. Create New diyerek isim verin. Örneğin Telefon Webcam gibi akılda kalıcı bir isim seçin. Bu ekranda URL bölümüne gidin ve az önce kopyalamış olduğunuz adresi buraya yapıştırın. Adres kaybolduysa VDO Ninja sayfasına geri dönün. Burada Width ve Height bölümüne ben 1080p çözünürlük olan 1920 x 1080’i girdim. Siz telefon kameranızın özelliğine göre daha farklı bir rakam girebilirsiniz. Son olarak OK’e basın. Artık kameranızdaki görüntü ekrana yansıyor. Bu aşamada sağ tarafta bulunan Start Virtual Camera seçeneğini tıklayın.

    Genel olarak tüm adımları sıralamış oldum. Artık yeni bir kamera takmışsınız gibi OBS seçeneğini Zoom, Teams gibi programlarda göreceksiniz. Yankı sorunu olursa mikrofon ayarlarını kontrol edin. Eğer bilgisayarınızda ayrı bir kulaklık mikrofon varsa telefon üzerinde mikrofon kapatma seçeneğini işaretleyin. Bu işlemde tek sorun bilgisayarınızı yeniden başlattığınızda VDO Ninja üzerindeki linkin yenilenmesi. Bunun için de aslında tek yapmanız gereken yeni link almak, bunu telefona QR üzerinden tanıtmak. Ardından zaten OBS’de hazır olan isim verdiğimiz dosyayı açmak. URL kısmına QR’ın altındaki yeni adresi yapıştırıp OK demek.

    NVIDIA Studio: Yaratıcılar İçin GTC’de Duyurulan Son Yapay Zeka ve RTX Araçları

    Bu haftaki “NVIDIA Studio” bölümü, içerik oluşturucular için en son yapay zeka haberlerini sunmak üzere bu hafta gerçekleşen NVIDIA’nın küresel yapay zeka teknolojisi konferansı olan GTC’ye odaklanıyor. Ayrıca, en son güncellemeleri özellikle yaratıcı uygulamaları optimize etmek için tasarlanmış Mart Studio Sürücüsü şimdi NVIDIA uygulamasından indirilebiliyor. 

    • Adobe’nin Substance 3D Stager ve Substance 3D Sampler‘ı, tasarımcılar ve sanatçılar için 3D iş akışlarını daha da geliştiren yapay zeka güncellemeleri alıyor. Stager’ın beta sürümü, yeni Birleştirici Arka Plan özelliği ile güçlendiriliyor, ve 3D Sampler ise Metinden Doku beta sürümü ile güncelleniyor. Her iki uygulama hakkında daha fazla bilgi edinmek için, GTC’nin “3D Kavramları Yükseltme: GenAI İle Zenginleştirilmiş Tasarım” oturumundan öğrenebilirsiniz.
    • Yeni yayınlanan OBS 30.1 beta sürümü, yaratıcıların YouTube’a daha yüksek kalitede HDR videoları yayınlamak için Gerçek Zamanlı Mesajlaşma Protokolünü kullanmasını sağlıyor.
    • NVIDIA Omniverse Audio2Face for iClone 8’in en son güncellemesi, animasyonların hangi dilde konuştukları veya şarkı söyledikleri önemli olmaksızın ağızlarını gerçekçi bir şekilde hareket ettirmelerine olanak tanıyor. Ayrıca, kaydırıcı kontroller ve bir kare düzenleyici ile tam spektrumlu düzenleme, animasyonların daha hassas bir şekilde ayarlanmasını sağlayarak kontrolü artırır.
    • NVIDIA RTX Remix Açık  Beta sürümü, yakında gelecek olan DLSS 3.5 with Işın Oluşturma ile güçlendirilerek, mod yapımcılarına projelerini yükseltmek için yapay zeka gücü sağlıyor.

    MediaMarkt, Yapay Zekâ Destekli Yenilikçi İnsan Kaynakları Sistemi AI’M Hiring’i Hayata Geçirdi

    MediaMarkt Türkiye, dijital dönüşüm adımlarının bir parçası olarak yapay zekâ (AI) entegrasyonlu işe alım sistemi AI’M Hiring’i hayata geçirdi. Şirket, AI’M Hiring’i sistemi üzerinden ön mülakat sürecini yapay zekâ tabanlı AI’DA ile daha kolay ve hızlı hale getirecek. 

    Avrupa’nın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, dijital dönüşüm adımlarının bir parçası olarak işe alım süreçlerini daha kolay ve hızlı hale getirmek amacıyla yapay zekâ entegrasyonlu İnsan Kaynakları sistemi AI’M Hiring’i uygulamaya geçirdi. Türkiye’de 98 mağaza ve 3600’ün üzerinde çalışanıyla hizmet veren ve yeni mağazalar açarak ülke genelinde istihdama katkıda bulunmaya devam eden MediaMarkt Türkiye’nin, başlangıç ve orta kademe pozisyonlarda işe alım sürecini hızlandırmak amacıyla, MediaMarkt’a başvuran adayların ön mülakatları AI’DA üzerinden gerçekleştirilecek.

    Açık pozisyonlara uygun nitelikteki adaylar, e-posta üzerinden yapay zekâ destekli işe alım programı AI’M Hiring’e link üzerinden davet ediliyor. Daveti kabul eden adaylar sisteme kaydolup giriş yaptıktan sonra AI’DA’nın bilgilendirme videosuyla karşılaşıyor. Bilgilendirme videosunu izleyen adayın ön mülakat süreci başlatılıyor ve adaya MediaMarkt ile ilgili yetkinliklerini kapsayan Türkçe ve İngilizce sorular yöneltiliyor. Daha sonra, sorulara verdiği yanıtlar çerçevesinde, adayın MediaMarkt yetkinliklerine göre “ısı haritası analizi” yapay zekâ tarafından gerçekleştiriliyor. Bu ısı haritası analizi de işe alım uzmanlarına işe alıma yönelik kısa bir liste sunarak, ilk 5 sırada yer alan adayların ikinci aşamaya geçmesini ve işe alım yöneticisiyle görüşmesini sağlıyor. Bu yöntem sayesinde açık pozisyona aday kişilerin, ön elemeleri titizlikle ele alınırken, kısa sürede daha fazla adaya ulaşılması hedefleniyor. Ayrıca hem aday hem de işveren için zamandan tasarruf sağlıyor ve operasyonel anlamda sürece verimlilik kazandırıyor.

    MediaMarkt Türkiye, işe alımlarda kolay video mülakatı ile süreçleri hızlandıran yenilikçi işe alım sistemi AI’M Hiring’in geliştirilmesinde Vire Up ile iş birliği yaptı. Geçtiğimiz hafta aktif olan sistem video mülakat uygulamalarına başladı.

    Türk Telekom’dan Avrupa’da bir ilk

    Türkiye’de dijital dönüşümün lideri Türk Telekom, yenilikçi teknolojilere yönelik öncü çalışmalarını sürdürüyor. Türk Telekom’un ZTE iş birliğiyle gerçekleştirdiği, Avrupa’da bir ilk olan 3’ü 1 arada 50G PON Combo denemesinde ulaşılan başarı ve rekor hız Berlin’de düzenlenen FTTH Konferansı’nda açıklandı. 

    Türkiye’nin dijital dönüşümünde lokomotif rol üstlenen Türk Telekom, herkes için yüksek hızda erişim mottosuyla faaliyetlerini sürdürüyor. Yenilikçi çözümler kapsamında öncü çalışmalar yapan Türk Telekom, Avrupa’da bir ilke imza attı. Türk Telekom ile ZTE iş birliğiyle Ankara Türk Telekom İnovasyon ve Test Merkezi’nde gerçekleştirilen 3’ü 1 arada 50G PON Combo (aynı anda 2,5G/10G/50G PON) denemesi başarıyla tamamlandı. Tek bir fiber üzerinden kayda değer 50Gbps+ indirme hızlarına ulaşan deneme, Berlin’de gerçekleştirilen FTTH Konferansı’nda duyuruldu. Söz konusu teknoloji, saniyede 50 gigabit’e varan bağlantı hızıyla kullanıcılara farklı bir ağ deneyimi sunacak. 8K etkileşimli video uygulamaları, 3D bulut tasarımı, yapay zeka uygulamaları gibi süreçlerde kullanıcılara yenilikçi çözüm sağlayacak.

    Türk Telekom Destek Hizmetleri ve Satınalma Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Beytur, “Türk Telekom olarak ülkemizin dijital dönüşümüne liderlik ediyor, inovatif projeler geliştirmeyi sürdürüyoruz. ZTE iş birliği ile rekor hızlara ulaştığımız 3’ü 1 arada 50G PON Combo denemesi de bunun en son örneği. Yenilikçi çözümlerde öncü adımlar atmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

    ZTE Türkiye CEO’su Yong Jie, konuyla ilgili “MWC 2022’de ZTE, dünyanın ilk hassas 50G-PON prototipini tanıttı. 2022 yılında 50G PON standardı son halini aldı ve sektörde büyük ilgi gördü. 2025’e kadar 50G-PON endüstri zincirinin ticarileşmeye hazır olması bekleniyor. ZTE, 50G PON’a dönüşüm yolculuğunun öncülerinden biri olarak, Türk Telekom’un Türkiye’deki kullanıcılarına benzersiz bağlantı çözümleri sunma vizyonunu hızlandırmasına destek vermekten memnuniyet duymaktadır” şeklinde konuştu.

    Call of Duty: Warzone Mobile Resmi Olarak Dünya Çapında Yayında  

    0

    Mobil oyun dünyası kızışmak üzere. Call of Duty: Warzone Mobile artık iOS ve Android’de ücretsiz olarak indirilebiliyor.

    Mobil oyun dünyası kızışmak üzere. Call of Duty: Warzone Mobile dünya çapında kullanıma sunuldu ve artık iOS ve Android’de ücretsiz olarak indirilebiliyor. Oyuncular, hayranların favorisi olan iki büyük ölçekli Battle Royale haritası, klasik Çok Oyunculu haritalar ve modlardan oluşan bir seçki ve mobil kontroller için kapsamlı özelleştirme ve tarzlarına uygun erişilebilirlik seçenekleriyle hemen oyuna katılabilirler.

    Call of Duty teknolojisinin kullanımı sayesinde oyun, Call of Duty: Warzone ve Call of Duty: Modern Warfare III’ün konsol ve PC versiyonlarında ortak ilerlemeyi destekliyor. Böylece nerede olunursa olunsun silahların, XP’in ve daha fazlasının seviyesi yükseltilebiliyor..

    Lansmanla ilgili tüm bilgiler için: https://www.callofduty.com/blog/2024/03/call-of-duty-warzone-mobile-official-live-worldwide-announcement

    Güncel bilgi formu ve yeni ekran görüntüleri/görseller de dahil olmak üzere lansman dökümanları buradan indirilebilir: https://step-3.box.com/s/743hzeat3p89v7rczijhm7bhln6emnxa

    Apex Legends’a Shadow Society Etkinliği geliyor

    0

    Karanlık bir atmosfere sahip olacak olan bu etkinlikte yepyeni bir oyun modu ve birçok heyecan verici kozmetik eşya yer alacak.

    Electronic Arts ve Respawn tarafından yapılan açıklamayla, 26 Mart – 16 Nisan arası gerçekleşecek olan Apex Legends Shadow Society Etkinliği’nin detayları belli oldu. Yeni Lockdown Sınırlı Süreli Mod, 36 tane nefes kesen kozmetik eşya, “Cobalt Katar” adındaki Apex Artifact’i ve daha fazlasıyla birlikte gelecek olan heyecan verici etkinlik, oyuncuları tehlikeli ve karanlık temalı bir dünyaya davet ediyor.

    • Yeni Lockdown Sınırlı Süreli Mod: Dört kişilik takımların, dar ve kaos dolu bir haritada hedefleri ele geçireceği ve tutmaya çabalayacağı bu oyun modunda oyuncular üstünlük kurmak için bölgelerin korumasını sağlamaya çalışacaklar.

    • 36 Adet Kozmetik Eşya ve Ödül Mağazası: Etkinlik boyunca oyuncular Ödül Mağazasındaki eşyalar için “Reputation” kazanıp 36 farklı etkinlik eşyasına sahip olacaklar ve her açılan öge ile Aşama Ödüllerine bir adım daha yaklaşacaklar

    • Yeni Apex Artifact’ler: Herhangi bir modda, herhangi bir Legend’ın kullanabildiği Mythic Yakın Menzilli kozmetik bir eşya olan “Cobalt Katar” ile oyuncular farklarını ortaya koyacaklar. Oyuncular, etkinlik sona ermeden önce 36 sınırlı süreli eşyanın tamamını toplarsa Final Aşaması ödülü olarak Apex Artifact ölüm kutusu efekti elde edebilecekler.

    Yapay zeka dil öğrenmeyi gereksiz hale getirecek mi?

    Yapay zeka hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkmaya başladı. Peki bu teknoloji çözümleri ile dil öğrenmek kolay gereksiz mi olacak? Sizler için araştırdım.

    Teknolojinin dil bariyerini ortadan kaldırmaya çalışmak için kullanılması yeni bir konu değil. Uzun yıllardır Google Translate ya da DeepL gibi çözümler hayatımızda yer alıyor ve birçok alanda kullanılıyor. Yapay zekanın gelişmesi ve belli bir olgunluğa ulaşmasıyla beraber bu tarz çözümler bir adım öteye de taşındı.

    Örnek vermem gerekirse Samsung Galaxy S24 cep telefonu modellerinde yer alan özellikleri arasında telefon görüşmeleri sırasında gerçek zamanlı çeviri özelliği bulunuyor. Siz İngilizce konuşurken sesiniz karşı tarafa İspanyolca olarak iletilebiliyor. Bu çok önemli bir gelişme zira dil öğrenimini ortadan kaldıracak bir çözüm. Ek olarak yazdığınız bir metnin gramer olarak kontrolü sağlanıyor ya da yapay zekanın daha farklı metinler yazmasını da sağlayabiliyorsunuz.

    Yapay zeka

    Benzer özellikleri ChatGPT ya da benzeri yapay zeka uygulamaları ile de bir noktaya kadar kullanabiliyorsunuz.

    Peki gelelim yazının başlığındaki sorunun yanıtına: Yapay zeka dil öğrenmeyi gereksiz hale getirebilir mi? Bu soruya genel anlamda evet yanıtını verebiliriz. Fakat bu yanıt biraz sınırlı bir yanıt olur. Eğer konu sadece farklı dili konuşan biri ile iletişim kurmaksa bu tarz yapay zeka çözümleri işimizi görecektir. Buna kesinlikle evet diyebilirim.

    Yine de dil öğrenmenin bir diğer yönü olan kültürü de öğrenme konusu hala geçerli ve sadece çeviri yapan bir yapay zeka size o kültürü aktaramayacaktır. Zira dil öğrenmede o dilin konuşulduğu ülke ya da ülkelerin kültürünü de öğrenirsiniz. Yerel espriler, geçmişten gelen bazı nüanslar dili öğrenmeye başladığınızda ortaya çıkar ki bunu da herhangi bir yazılım ya da programın size öğretmesi pek mümkün görünmüyor.

    Tüm bunlara rağmen yapay zeka çözümleri her alanda olduğu gibi dil öğrenme konusunda da bize fayda sağlayacak. Özellikle temel bazda iletişim için Uzay Yolu ya da benzeri dizilerde gördüğümüz yabancı bir dili anında çeviren cihazlar hayatımıza girecek gibi görünüyor. Önümüzdeki yıllarda bunların olmaması için bir sebep görmüyorum.

    Influencer Marketing Düşüşe mi Geçti?

    Influencer Marketing Düşüşe mi Geçti? Her ne kadar güçlü potansiyeli olsa da hem içerik üreticileri hem de markalar zorluklarla karşılaşıyor.

    Influencer Marketing, her ne kadar güçlü bir potansiyele sahip olsa da hem içerik üreticileri hem de markalar için zorlukları beraberinde getiriyor.

    Influencer Marketing Düşüşe mi Geçti?

    Günümüzde dijital pazarlamanın en popüler araçlarından biri olan influencer marketing, birçok marka ve işletme için vazgeçilmez bir strateji haline gelmiş durumda. Ancak son dönemlerde, bu pazarlama yönteminin etkinliği ve sürdürülebilirliği konusunda ciddi soru işaretleri ortaya çıkmaya başladı. Peki, gerçekten de influencer marketing düşüşe mi geçti?

    Günümüzde müşteri deneyimleri, influencer marketingin karşı karşıya olduğu zorlukları aydınlatıyor. Tamamen influencer marketing üzerine kurulu bir iş modeliyle, marka hem ücretli hem de organik ilişkiler sayesinde ciddi bir gelir artışı yaşıyor. Ancak bu başarı öyküsü, zamanla sürdürülebilir olmaktan çıktı.

    Influencer Marketing Neden Çıkmaza Girdi? 

    Influencer marketing, bir ürün veya hizmet hakkında tutkulu içerikler üreten ve sadık bir izleyici kitlesi oluşturan içerik üreticileri aracılığıyla markaların tanıtımını yapma pratiğidir. Ancak bu stratejinin sürdürülebilirliği, içerik üreticilerinin karşılaştığı bir dizi zorluk nedeniyle tehlike altında.

    İçerik üreticileri, başlangıçta tutkuları doğrultusunda içerikler üreterek izleyici kitlesi kazanırlar. Kaliteli içerik ve adil ürün incelemeleri sayesinde güvenilir bir izleyici kitlesi oluştururlar. Ancak, izleyici kitlesi büyüdükçe ve markalar sponsorluk için para teklif etmeye başladıkça, içerik üreticilerinin özgürlükleri ve içeriklerinin doğruluğu tehlikeye girer. Artık gelirleri, adil incelemeler yapmak yerine ürün tanıtımına bağlı hale gelir ve bu durum, tutkularından ziyade ticari kaygılarla hareket etmelerine neden olur.

    Bu süreç, içerik üreticilerinin zamanla tükenmesine ve “zihinsel sağlık molası” almalarına yol açar. Birçok içerik üreticisi, sürekli içerik üretme baskısı altında kendilerini kaybeder. bu durum da izleyicileriyle aralarındaki güveni zedeler.

    Influencer Marketingin Geleceği

    Influencer marketingin karşılaştığı bu zorluklar, stratejinin geleceği hakkında ciddi soruları gündeme getiriyor. Ancak, bu sorunların üstesinden gelmek ve influencer marketingi yeniden canlandırmak mümkün. Bunun için hem içerik üreticilerinin hem de markaların yeni yaklaşımlar benimsemesi gerekiyor.

    İçerik üreticileri, başarılı bir kariyer için sadece tutkularını değil sağlam bir iş etiği ve profesyonellik de sergilemelidir. Sınırlarını belirlemeli, mahremiyetlerini ve zihinsel sağlıklarını koruyacak stratejiler geliştirmelidirler. Ayrıca, içerik üreticileri; işletme, pazarlama gibi alanlarda eğitim alarak kariyerlerini sağlam temellere oturur.

    Markalar, içerik üreticileriyle çalışırken onların yaratıcılıklarını ve özgünlüklerini sınırlamamalıdır. Adil ve sürdürülebilir iş ilişkileri kurmaları gerekir. Ayrıca, influencer marketing stratejilerini çeşitlendirmek, farklı içerik formatları ve platformları keşfetmek, uzun vadeli başarı için önemli olacaktır.

    Influencer marketing, hem içerik üreticileri hem de markalar için önemli zorluklarla karşı karşıya. Buna rağmen bu strateji hala güçlü bir potansiyele sahip. Sürdürülebilir ve etik bir yaklaşımla influencer marketing, yeniden canlandırılabilir. Dijital pazarlamanın önemli bir aracı olmaya devam eder. Bu süreçte, içerik üreticilerinin ve markaların karşılıklı saygı ve anlayış içinde çalışmaları büyük önem taşır.

    Dijital pazarlamada yükselen değerler
    Dijital pazarlamada yükselen değerler

    Dijital Pazarlamada Yükselen Değerler Neler? 

    Önümüzdeki yıl hedeflerimizi geliştirmeye başladığımızda, her toplantıdan sonra birçok görev ortaya çıkar. Ancak 2024’te, yeni yılda ve sonrasında işinizi büyütmek için en kritik pazarlama önceliklerine odaklanmanız zorunludur.

    Özellikle sosyal medya olmak üzere dijital pazarlamanın hızlı doğası, pazarlama önceliklerini sıfırlamayı karmaşıklaştırıyor. Yeni teknolojiler hızla ilerliyor, müşteri beklentileri artıyor ve çabalarınızın getirisini kanıtlama baskısı artıyor. Ayrıca, liderlerden daha az bütçeyle daha fazlasını başarmaları talep ediliyor.

    Bu sebeple 2024 yılında radarınızda mutlaka olması gereken, önceliklendirmenizin önemli olduğunu düşündüğüm değerler var. Buradaki yazımda Dijital Pazarlamada Yükselen Değerler, metrikler, yeni teknolojiler, entegrasyon örneklerini bulabilirsiniz.

     

    Samsung 360 Kaset Klima ile estetik ve konfor bir arada

    Sıcaklar gelmeden klima almak isteyenler için Samsung’un 360 Kaset tipi kliması, Booster Fan teknolojisi ve kanatsız yapısıyla geniş alanlara konforlu serinlik veriyor. İnovatif dairesel tasarımı ile birçok mekana estetik bir uyum sağlarken kablosuz uzaktan kumanda ve LED ekranı kullanım kolaylığı sağlıyor. Etkileyici serinletme performansını şık bir tasarımla birleştiren model, iç mekanlar için ideal bir çözüm sunuyor.

    Samsung Electronics, 360 Kaset tipi klimasıyla, iç mekan serinletme deneyimini yenilikçi teknolojilerle zenginleştiriyor. Bu model, fonksiyonellik ve tasarımı birleştirerek her türlü mekana uyum sağlayan modern bir çözüm sunuyor. Gelişmiş Booster Fan teknolojisi ile donatılmış 360 Kaset tipi klima, serin havayı geniş bir alana  dağıtarak, serinliği tavana paralel bir şekilde yayıyor. Kanatsız tasarımı sayesinde, soğuk rüzgar hissi olmadan serinlik sunuyor ve hava akışını engelleyen unsurların olmaması, serinliğin odanın her köşesine yayılmasını mümkün kılıyor.

    Booster Fan teknolojisi: Konforlu serinlik

    Samsung’un 360 Kaset tipi kliması, Booster Fan teknolojisiyle geliştirildi. Rüzgar yönünü kontrol eden kanatların yerine geçen Booster Fan sayesinde, yatay hava akışı sağlanıyor. Bu da 360 Kaset tipi klimayı özel kılan yenilikçi bir özellik olarak dikkat çekiyork 360 Kaset tipi klima en sıcak yaz aylarında bile iç mekanların ferah ve konforlu kalmasını sağlıyor.

    Kanatsız tasarım: Doğal rüzgarın nazik dokunuşu

    Samsung’un 360 Kaset tipi kliması, inovatif teknolojisi ve tasarımı sayesinde soğuk rüzgar hissi oluşturmadan serinlik yaratıyor.[1] Kanatsız yapısı sayesinde, serinliğin eşit bir şekilde yayılmasını sağlıyor. Hava akışını engelleyen herhangi bir unsur bulunmadığından, serin hava odaya nazikçe dağılıyor. Bu sayede, kullanıcılar soğuk hava akımlarının rahatsız edici etkisini hissetmeden, doğal ve konforlu bir serinlik deneyimi yaşayabiliyor. Kanatsız tasarım, aynı zamanda havanın uzağa yayılmasını ve düşük açılarda dahiyüksek hava çıkışı performansını mümkün kılıyor.

    Redmi Buds 5 Pro : Performans uygun fiyat ile buluştu

    Silikon başlıklı tasarım, dokunmatik mekanizmalar ve ANC gibi özellikler, üst seviye kulaklıklarda olan şeyler. Ve bu tip kulaklıkların fiyatları yüksek oluyor. Tabii daha uygun fiyatlıları da var ve Redmi Buds 5 Pro da onlardan bir tanesi.  

    Redmi Buds 5 Pro ister Android, isterseniz de iOS işletim sistemli mobil cihazlarınızla kullanabilirsiniz. İsterseniz akıllı TV ve dizüstü PC’lerinizle de saniyeler içinde eşleştirebilirsiniz. Tak çalıştır teriminin karşılığını verebilecek cihazlardan bir tanesi bu.

    Redmi Buds 5 Pro

    Kutuyu açtığımızda, tabii ki 2 farklı boyutta silikon kulaklık başlığı ve bir de Type-C kabloyu görüyoruz.

    Cihazı kullanmaya başlamadan önce kulak yapınıza göre en uygun başlığı tercih etmeniz önemli. Bu, hem kullanım konforu hem de daha iyi işitsel detaylar tarafında göz önünde bulundurulmalı.

    Redmi Buds 5 Pro

    Deneyimlerimiz esnasında, kulakta sıkı bir tutuş hissi sunulduğunu ve hareket halinde olduğumuzda dahi kulakta bir gevşeme/düşme hissi oluşturmadığını söyleyebiliriz. Zaten gayet de hafifler.

    Her bir kulaklığımız 5,1 gram ağırlıkta. Taşıma ve şarj kutusu da 32,6 gram ağırlıkta. Kulaklıkların IP54 su sıçramalarına ve toza karşı dayanıklı olduğunu da ekleyelim.

    Redmi Buds 5 Pro

    Dokunmatik saplar

    Çift dokunuş yaparak dinlediğiniz müziklerde oynatma ve duraklatma yapabilirsiniz. Üç kez dokunarak sıradaki şarkıya geçebilir ya da gelen aramayı reddedebilirsiniz.

    ANC, yani aktif gürültü engelleme özelliğini açmak için bir kaç saniye basılı tutmanız gerekiyor. Aynı yöntemi uygulayarak şeffaf moda geçebilir ve çevrenizde olup bitenlere de kulak kabartabilirsiniz.

    Redmi Buds 5 Pro

    ANC özelliğini özellikle dış mekânlarda ve gürültülü ortamlarda kullanmanızı öneriyoruz. Örneğin metro ve metrobüs gibi toplu taşıma araçlarında gerçekten işe yaradığını fark edeceksiniz. Dış sesler olabildiğince bastırılıyor ve kulaklıkla dinlediğiniz içeriklere odaklanabiliyorsunuz.

    Öte yandan, sessiz ortamlarda ANC özelliğini kullanmanıza gerek yok. Zaten ANC açıkken daha hızlı pil tüketimi oluyor. Bu sebeple de ihtiyacınız olmadığı durumlarda ANC’yi kapatarak pil tasarrufu elde edebilirsiniz.

    Redmi Buds 5 Pro

    Yüksek çözünürlüklü ses aktarım sertifikasına sahip

    LDAC kablosuz ses aktarım teknolojisini bünyesinde barındıran ürün, bu sayede kablosuz bağlantı kurduğu cihazdan olabildiğince az kalite kaybıyla işitsel detayları aktarabiliyor. Bunun anlamı, yüksek kalitede melodiler, vokaller ve ortam sesleri demek.

    Ürün, titanyum diyaframlı 11 mm bas sürücüsü ve 10 mm piezoelektrik seramik hoparlörden oluşan koaksiyel çift sürücü tasarımıyla geliyor. İster sanat müziği isterseniz de hard rock şarkılar dinleyin, kaliteli deneyimler yaşayabilirsiniz.

    Redmi Buds 5 Pro

    Bass’ların derinliği yeterli düzeyde, vokaller temiz ve enstrümanları da birbirine karıştırmadan duyabiliyorsunuz. Tabii telefon görüşmelerinde de genellikle sorunsuz deneyimler yaşadığımızı söylemeliyiz.

    Pil Performansı

    Her kulaklıkta 54mAh pil var. Taşıma ve şarj kutusunda da 480mAh kapasiteye yer veriliyor. Cihazı beraberinde gelen Type-C kabloyla şarj edebilirsiniz.

    Redmi Buds 5 Pro

    Kulaklıklar, tek şarj ile 10 saate varan deneyim sunabiliyor, tabii ANC kapalıyken. ANC’yi açtığınızda ise, tek şarj ile yaklaşık 6 saatlik deneyim mümkün.

    Taşıma ve şarj kutusundaki pil kapasitesiyle birlikte toplamda 35 saati aşkın deneyime erişim sağlayabilirsiniz.

    Redmi ürün ailesi hakkında detaylı bilgi ve satın almak için buraya tıklayın