Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürTikTok’un sürdürülebilirlik kampanyası 100 milyondan fazla izlenmeye ulaştı

    TikTok’un sürdürülebilirlik kampanyası 100 milyondan fazla izlenmeye ulaştı

    Kısa video platformu TikTok, Birleşmiş Milletler’in 17 maddeden oluşan Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları hakkında farkındalık yaratmak için İstanbul Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü ve Spor İstanbul ile bir araya geldi.

    26 Kasım’da paralimpik sporcu Burak Abacıoğlu’nun gerçekleştirdiği koşularla başlayan kampanya, TikTok üzerinden canlı yayınlandı. TikTok, bu projeye dikkat çekmek için platform içinde #DeğişimİçinHareketeGeç etiketiyle bir kampanya başlattı ve kampanyaya özel  interaktif çıkartmalar oluşturdu. Kullanıcıların yoğun ilgi gösterdiği kampanya 100 milyondan fazla görüntülenmeye ulaştı ve altı milyondan fazla beğeni aldı.

    Kullanıcılarına yaratıcılıklarını sergilemeleri için her zaman pozitif bir deneyim sunan TikTok, Türkiye’de ve tüm dünyada sosyal sorumluluk alanında farkındalık yaratmayı ve kitleleri bilinçlendirmeyi hedefliyor. Bu kampanya kapsamında paralimpik sporcu Burak Abacıoğlu, İstanbul’un farklı sembolik lokasyonlarında 17 gün boyunca koşu etkinlikleri gerçekleştirdi. TikTok üzerinden canlı yayınlanan koşulara Spor İstanbul ve İBB Spor Kulübünden milli sporcuların yanı sıra, ünlü isimler de destek verdi. 17 küresel amacın ayrı ayrı ele alındığı canlı yayınlar toplamda 600 dakika sürdü ve 300 binden fazla kullanıcı tarafından görüntülendi.

    TikTok’taki popüler içerik üreticileri ve ünlüler de kampanyaya destek verdi.

    Duvar resmi Kadıköy’de yerini aldı

    TikTok’un Sürdürülebilir Kalkınma hedefleri kampanyasını temsil eden, grafiti sanatçısı Leo Lunatic tarafından hazırlanan büyük bir duvar resmi de,  İstanbul’un popüler bölgesi Kadıköy’ün Yoğurtçu Şükrü Sokak’ta (üstte) sergileniyor.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN