Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerSosyal MedyaTwitter’da ‘kalp’ dönemi

    Twitter’da ‘kalp’ dönemi

    twitter-kalp

    Popüler mikro blog platformu Twitter’da yeniliklerin ardı arkası kesilmiyor. 2015 yılı içinde çok sayıda değişiklik ve geliştirme çalışmasını kullanıcılaruna sunan sosyal ağ, bu kez de ‘favorilere almayı’ sağlayan yıldız ikonunu ‘kalp’ ikonu ile değiştirdi. Artık kullanıcılar gördükleri tweet’leri favorilere almak yerine kalp ikonu ile beğenilere alacaklar.

    Twitter’ın yeni arayüzünde kullanıcıların tweet’lerinin altında sağ kısımda bir kalp sembolü yer alırken, burası tıklandığında çok ani bir efekt de devreye giriyor ve kalp atışı sembolize edilmiş oluyor. Ayrıca kullanıcı anasayfasında ‘Tweetler’, ‘Takip Ediliyor’, ‘Takipçiler’ şeklindeki sıralamanın yanında ‘Beğeniler’ yer alıyor. Daha önce burada ‘Favoriler’ bulunmaktaydı.

    Twitter’ı ‘daha anlaşılır kılmayı’ hedeflediği kaydedilen değişiklik, bir Twitter platformu olan Vine’a da uyarlanıyor.

    Ekran_Resmi_2015-11-04_10_43_59Konuyla ilgili duyurusunda “Birçok şeyi beğenebilirsiniz ancak her şey sizin favoriniz olamayabilir” ifadesine yer veren sosyal medya şirketi, söz konusu kalp sembolünün evrensel oluşuna vurgu yapıyor.

    Twitter, 2015 Haziran’ından beri ilgili özelliğin testlerini sürdürüyordu. Etkileşimi artıran bir form faktör olarak ele alınan yeni kalp sembolünün hali hazırda Periscope’da kullanılıyor olması da bir diğer dikkat çekici konu. Böylelikle Twitter, Vine ve Periscope’da kalp sembolleri, paylaşım ağları açısından bütünleştirici bir özellik halinde ele alınabilecek. Canlı yayın uygulaması Periscope’da bir Twitter şirketi.

    Kalp ikonları şu an itibarı ile web, iOS, Android, Twitter Windows 10, TweetDeck üzerinden görülmekte. Twitter’ın sonraki değişiklikleri merakla bekleniyor. Gelişmeleri izlemeye devam edeceğiz.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN