Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerOyunCoca-Cola ve Riot Games'ten iş birliği

    Coca-Cola ve Riot Games’ten iş birliği

    Coca-Cola, yeni ürünü “Coca-Cola Ultimate Zero Sugar” için ilk defa bir oyun şirketiyle iş birliği gerçekleştirdi. Coca-Cola Creations kapsamında hayata geçirilen yeni ürünün lansmanı League of Legends oyununa eklenen yeni görev ve ifadelerle yapıldı.

    Coca-Cola, League of Legends’ın yayıncısı ve geliştiricisi Riot Games iş birliğiyle Coca-Cola Creations’ın sınırlı sayıda üretilen yeni ürününü piyasaya sundu. Coca-Cola Ultimate Zero Sugar ile LoL fanları ve oyuncuları deneyim puanlarının (+XP) lezzetini tadabilecek. Böylelikle, ister Rift’te ilk oyun deneyimini yaşasın ister Sihirdar Kupası’nın peşinde Dünya Şampiyonası’nda final aşamasına gelmiş olsun, tüm oyuncular yolculuklarını kutlama şansı yakalayabilecek.

    Coca-Cola ve Riot Games, oyunculara oyun oynarken hissettikleri coşkuyu arttıracak ve onları daha da motive edecek bir lezzet yaratmak için bir araya geldi. Coca-Cola Ultimate Zero Sugar’ın satışa sunulmasıyla eş zamanlı olarak kullanıma sunulacak oyun içi ve dijital deneyimlerle, iş birliğinin heyecanını dünyanın dört bir yanındaki oyuncular da yaşayabilecek.

    Riot Games İş Geliştirme ve Sponsorluklar Sorumlusu David Mulhall, “Riot Games olarak ortak değerlere sahip olduğumuz Coca- Cola ile benzersiz iş birliğimizden ortaya çıkan “Coca-Cola Ultimate Zero Sugar” lezzetini oyuncuların beğenisine sunmanın heyecanını yaşıyoruz. Milyonların sevdiği bir marka ile iş birliği yapmaktan dolayı çok mutluyuz. Coca-Cola Creations’ın oyun dünyasındaki ilk iş birliğini bizimle gerçekleştirmesinden dolayı da onur duyuyoruz”dedi.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN