Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 323

    TCL, IFA 2023’te sürdürülebilirlik ve toplumsal katılım için yaptığı çalışmaları sergiledi

    0

    TCL’in IFA 2023’deki #TCLGreen ve #TCLforHer sergilerini ziyaret edenler, şirketin sürdürülebilir kalkınma yolculuğunu ve toplumsal katılıma yönelik taahhütlerini, yenilikçi teknolojilerini ve ürünlerini ilk elden keşfetme fırsatını yakaladı.

    Dünyanın önde gelen akıllı teknoloji şirketlerinden TCL, küresel çapta yürüttüğü #TCLGreen ve #TCLforHer kampanyalarını dünyanın en büyük tüketici elektroniği ve ev aletleri fuarı IFA 2023’teki benzersiz, interaktif sergilerinde sahneye çıkararak sürdürülebilir uygulamaları teşvik etmek ve toplumdaki mükemmelliği vurgulamak amacıyla gerçekleştirdiği çalışmaları misafirlere aktardı.

    TCL Technology Başkan Yardımcısı ve TCL Yardım Vakfı Başkanı Yuki Wei, “TCL, sosyal değişim ve daha sürdürülebilir, eşit bir gelecek inşa etme konusunda teknolojinin gücüne inanıyor. Yıllardır yenilikçi teknolojimiz, stratejik ortaklıklarımız ve geniş kapsamlı toplumsal girişimlerimizle mükemmelliğe ilham veriyoruz. #TCLGreen ve #TCLforHer’i IFA‘da ilk kez sergileyerek TCL’in teknolojiyi iyilik için nasıl kullandığını ve bunun için üstlendiği aktif rolü müşterilerimize ve iş ortaklarımıza gösterdiğimiz bu yıl, bizim için önemli bir kilometre taşı niteliğinde.” dedi.

    #TCLGreen ve #TCLforHer sergileri sürükleyici bir deneyim sunuyor
    TCL, “Geleceğe İlham Ver” teması altında, vizyonunu yansıtmak ve ziyaretçileri iki küresel kampanyası hakkında üst seviye bir görsel-işitsel deneyim aracılığıyla bilgilendirmek için stant tasarımında çeşitli ve yaratıcı unsurlar kullanıyor.

    #TCLGreen sergisi video, ses ve ışığı bir araya getirerek ziyaretçilerin içine adım atabilecekleri tamamen sürükleyici bir alan yaratıyor. Bunun merkezinde TCL ve ünlü sanatçı Kevin Chu tarafından ortaklaşa yaratılan ödüllü TCLGreen heykelinin sanal gösterimi yer alıyor. TCL tarafından tedarik edilen ileri dönüştürülmüş ve atılmış elektronik devre kartlarından yapılan bu çığır açan eser, TCL’in ÇSY (çevresel, sosyal ve yönetişim) yolculuğunu ve elektronik ürünlerin geri dönüşümünün temel zorluğunu yaratıcı bir şekilde gösteriyor. TCL’in Karbon Nötr Belgesi’nin temmuz ayında duyurulmasının ardından gerçekleştirilen bu sergi aynı zamanda şirketin 2030 yılına kadar karbon emisyonlarını azaltma ve 2050 yılına kadar operasyonlarında karbon nötr olma konusunda verdiği taahhüdünü ve eylem planını da yansıtıyor.

    MOBİSAD, tüm paydaşları MOBISAD-IMEX Fuar ve Konferansı’na davet ediyor

    MOBİSAD Başkanı Mustafa Kemal Turnacı ve Marmara Fuarcılık Genel Müdür/Kurucu Ortağı Ferhat Bayram’ın ev sahipliğinde 06 Eylül 2023, Çarşamba günü Raffles İstanbul’da gerçekleştirilen basın toplantısında MOBİSAD-IMEX Fuar ve Konferansı’nın detayları ele alındı. Toplantıda MOBİSAD liderliğinde hazırlanan 2023 Mobil İletişim Sektörü Raporu’nun detayları da paylaşıldı.

    MOBİSAD ve Marmara Fuarcılık ev sahipliğinde gerçekleştirilecek MOBİSAD-IMEX Fuar ve Konferansı’nın ilk yılında, farklı sektörlerden gelen şirketlerin stantlarında, yenilikçi ürünlerden en son teknolojilere kadar geniş bir ürün ve hizmet yelpazesi tanıtılacak. Fuarda 45 yerli ve 27 yabancı olmak üzere 72 katılımcı firma ürünlerini sergilerken, 40’ın üzerinde ülkeden ziyaretçiler de fuarı takip edecek. Birebir görüşmeler, profesyonel bağlantılar kurmayı ve iş birlikleri geliştirmeyi teşvik edecek. Sektörün önde gelen uzmanlarının katılacağı konferanslar, güncel konuları ele alacak ve katılımcılara sektör trendlerini yakından takip etme imkanı sağlayacak. Fuarda oturumlar ve sunumlarla, sektör liderleri deneyimlerini paylaşarak katılımcılara ilham verecek. Ziyaretçiler yeni ürünler, projeler ve araştırmalar hakkında bilgi alma fırsatı yakalayacak.

    Fuara dair açıklamalarda bulunan MOBİSAD Başkanı Mustafa Kemal Turnacı, “Yeni mobil dünyada sınırların kalktığı bir çağa adım atılmış durumda. İş dünyası ve toplumlar artık birbirleriyle tamamen entegre halde bulunuyor. Günümüzde cihazlar, yeni teknolojiler, çevreler, konseptler, ofisler, evler, şehirler ve ülkeler birbirine bağlı, birbirini etkileyen ve birbirini tetikleyen bir akıllı ekosistemin parçası haline geldi. Bu kapsamda MOBİSAD olarak bir ilke imza atarak tüm sektör temsilcilerini bir araya getireceğimiz MOBİSAD-IMEX fuarımızı hayata geçiriyoruz. Fuarımız, ulusal ve uluslararası rekabetin zirvesinde, ‘Mobil Entegre Yaşam’ teması altında, uçtan uca bir global perspektifte sektörümüze ilişkin konular ele alınacak. Fuarda tartışılacak konferans konuları, kamunun dikkatini çekecek ve önemli bir gündem oluşturacak nitelikte belirlendi. Bu yapı içerisindeki açılış ve protokol konuları, ana tema (keynote) sunumları, özel tema oturumları, paneller ve buluşma alanları gibi unsurlar, dinamik ve entegre bir yapıya işaret ediyor ve bu yapının gelecekte neleri beraberinde getirebileceğine dair bir öngörüyü şimdiden sunuyor” açıklamasında bulundu.

    MOBİSAD-IMEX Fuar ve Konferansı’na ilişkin konuşan Marmara Fuarcılık Genel Müdür/Kurucu Ortağı Ferhat Bayram şunları söyledi: Mobil iletişim ve teknoloji sektörünün en seçkin paydaşlarını bu ölçekte ve kapsamda ilk kez bir araya getiriyoruz. MOBİSAD-IMEX fuarımız ile sektörün tüm önemli firmalarının, kurumlarının, STK’ları, akademisyenleri ile tüm diğer paydaşlarını buluşturacak örnek teşkil edecek bir etkinlik olacak. İlk yılından itibaren uluslararası bir buluşma olarak gerçekleşecek etkinliğimizde ve yerli-yabancı markalar ürünlerini sergilerken, dünyanın 40’ın üzerinde farklı ülkeden ziyaretçiler de alıcı olarak fuarı takip edecek” şeklinde konuştu.

    Türkiye’de 81,68 adet akıllı telefon kullanılıyor

    MOBİSAD Başkanı Mustafa Kemal Turnacı, 2020 yılından bu yana mobil iletişim sektörüne ışık tutan raporla ilgili açıklamalarda bulundu. Turnacı; “Raporumuzla sektörümüze hem küresel hem de Türkiye ölçeğinde bakış açısı sunuyoruz. Raporumuz, sektörün öncüleri, analistleri ve uzmanlarının bir araya gelerek gerçekleştirdiği kapsamlı araştırmaların sonunda hazırlandı. Mobil iletişim alanındaki son yenilikleri, trendleri ve dönüşümü ele alan bu rapor, paydaşlarımızın karar alma süreçlerini desteklemek ve sektörün sürdürülebilir büyümesine katkı sağlamak amacıyla hazırlandı. BTK’nın 2023 ilk çeyreği raporuna göre, sektörde faaliyet gösteren işletmecilerimizin 2023 yılının birinci çeyreğinde net satış gelirleri toplamı yaklaşık 41,5 milyar TL olarak gerçekleşti. Hızla büyüyen bir sektör olan mobil iletişim artık hayatlarımızın ayrılmaz birer parçası haline geldi. Türkiye’nin dijital dünyadaki hızlı ilerleyişi, bağlı cihazların ve hizmetlerin yaygın olarak benimsenmesine ve kullanılmasına işaret ediyor. Türkiye, dijital dünyada hızla büyüyen bir oyuncu haline gelirken, dijital teknolojilerin hayatın her alanına entegre olmasıyla, Türkiye’nin küresel dijital sahnede daha da etkili bir rol oynaması bekleniyor. MOBİSAD olarak hazırladığımız 2023 Mobil İletişim Sektör Raporumuza göre; Türkiye’de 81,68 milyon adet akıllı telefon kullanıyor. Ülkemizde internet kullanıcı sayısı 71,38 milyon; aktif sosyal medya kullanıcı sayısı 62,55 milyon kişiden oluşuyor. İnternette geçirilen günlük süre 7 saat 24 dakika olurken; 14,21 milyon kişi internet kullanmıyor” dedi.

    Dünya Genelinde 6 Bin 925 Milyar Kişi Akıllı Telefon Sahibi

    MOBİSAD’ın açıkladığı ‘Mobil İletişim Sektör Raporu’na göre; dünya genelinde 6 bin 925 kişi akıllı telefon kullanırken, Birleşmiş Milletler’in yaptığı araştırmaya göre dünya nüfusu 2023 Temmuz başında 8,05 milyarı aştı ve bu verilere dayanarak dünya nüfusunun yaklaşık yüzde 86’sı bu teknolojiyi kullanıyor. 2016 yılında sadece 3 bin 668 milyar kişi akıllı telefon sahibiyken günümüzde kişi sayısı 6 bin 925 milyara ulaştı. 2026 yılına kadar akıllı telefon sahipliğinin artması ve 7,52 milyar kişi sayısına ulaşması bekleniyor. (Zolpidem) Dünya genelinde en gelişmiş ilk 10 ülkenin nüfusunun yüzde 73,47’si akıllı telefon sahibi iken, Güney Kore yüzde 94’le en yüksek akıllı telefon kullanım oranıyla ilk sırada yer alıyor.

    Dünyada Telefon Ekranı Kaydırılarak Yılda 4,8 Kilometrelik İçerik Üretiliyor

    18-47 yaş arasını kapsayan ve 5 bin kişi ile yapılan küresel bir araştırmaya göre; kullanıcılar telefon ekranları kaydırarak yılda ortalama 4,8 kilometrelik içerik tüketiyor. Her 10 kişiden biri günde beş saatten fazla telefona bakıyor. Dörtte biri ise günde en az üç saatini ekrana bakarak geçiriyor. Kullanıcıların yüzde 75’i uyandıktan sonra ilk üç dakika içerisinde telefonunu kontrol ediyor. Küresel kullanıcıların yüzde 89’u günde 144 kez telefonlarını kontrol ediyor. Araştırmaya göre insanların yüzde 47’si şarjı yüzde 20’nin altına düştüğünde kaygılanmaya başlıyor. Bu veriler, günümüzde mobil cihazların günlük yaşamımızdaki önemini ve insanların teknolojiye bağımlılığını yansıtıyor.

    Dünya Genelinde Her Gün 10 Milyar Saat Sosyal Medyada Geçiriliyor

    Dijital çağın getirdiği en büyük devrimlerden biri, sosyal medyanın küresel çapta yaygınlaşması. Dünya genelindeki toplam sosyal medya kullanıcı sayısı 4.80 milyarı geçti. Bu rakam, belirli ağlara erişimi olmayan nüfusu içermemekte ve aslında sosyal medyanın yaygınlığının daha da geniş olabileceğini göstermektedir. Şu anki verilere göre, küresel nüfusun %75’ten fazlası sosyal medya platformu kullanıyor. Son 12 ay içinde, aktif sosyal medya kullanıcılarının sayısı %4,2 büyüyerek 190 milyon arttı. Bu büyüme ile saniyede ortalama 6 yeni kullanıcı, sosyal medya dünyasına adım atmıştır. Tipik bir sosyal medya kullanıcısı günde ortalama 2,5 saatini bu platformlarda geçiriyor. Bu da dünya genelinde her gün toplamda 10 milyar saatten fazla zamanın sosyal medyada geçirildiği anlamına geliyor.

    Küresel 5G Pazarı Büyüyor

    Rapora göre 2023 yılında 5G teknolojisinin dünya genelinde büyük bir etki yaratması bekleniyor. 5G’nin hızlı veri transferi ve geniş bant genişliği sağlaması, bağlantılı cihazların sayısını artırarak çalışma ve yaşam tarzlarını değiştirecek. Bu büyümeyi etkileyen önemli faktörlerden biri müşteri deneyimi; mobil cihazlarla hizmetlere erişimi tercih eden müşteri sayısının artması bekleniyor. Ayrıca, bağlantılı araçlar ve IoT işletme sektöründe popüler hale gelerek 5G talebini artıracak. Ancak, 5G’nin yaygınlaşması için ağ kapasitesi ve dağıtım maliyetleri dikkate alınmalı. ABD ve Çin, 5G endüstrisini büyütmek için yatırım yaparken, Güney Kore ve Japonya gibi gelişmekte olan pazarlar da büyümeye katkı sağlayacaklar. Japonya’nın 5G bağlantılı cihaz sayısının 2026’da 4G’yi geçmesi bekleniyor.

    Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından paylaşılan bilgilere göre, Türkiye’de 2024 yılı içerisinde 5G teknolojisi aktif hale getirilecek ve Türkiye’nin 5G yol haritasında öncelikli hedeflerden birini yerli ve milli ürünlerin kullanılmasını oluşturuyor. Bu amaçla, kamu Ar-Ge destekleri içinde önemli bir bütçe, 5G geliştirme projelerine ayrıldı.

    Vestel’in son teknoloji ürünleri dünya sahnesindeydi

    0

    Vestel’in, IFA’da sahneye çıkarttığı tüketici elektroniği, beyaz eşya, akıllı ürün, elektrikli araç şarj cihazı, profesyonel ekran, otomotiv ve batarya çözümlerinden oluşan yeni ürün yelpazesi fuar ziyaretçilerinin büyük ilgisiyle karşılaştı.

    Vestel, sürdürülebilirlik vizyonuyla ürettiği ürün ve çözümleri, Almanya’nın başkenti Berlin’de 1-5 Eylül tarihleri arasında düzenlenen Uluslararası Tüketici Elektroniği Fuarı’nda (IFA 2023) uluslararası ziyaretçilere tanıtıldı.

    Vestel’in Ar-Ge ve inovasyon gücüyle sektörün global ölçekteki en önemli fuarlarından birinde ülkemizi 31’inci kez gururla temsil ettiğine dikkat çeken Vestel CEO’su Ergün Güler, “Vestel olarak, teknoloji, Ar-Ge, inovasyon üstünlüğü ve bunu destekleyen insan odaklı dönüşüm stratejimizle çevresel etkileri azaltan yenilikçi üretim süreçlerini devreye alıyor, sürdürülebilir bir gelecek için çalışıyoruz. Her zaman altını çizdiğimiz gibi, biz yalnızca bir beyaz eşya ve TV üreticisi değil; küresel bir teknoloji şirketiyiz. Geleceğin teknolojilerine yatırım yapmayı yıllar önce ajandamıza almış, tüm süreçlerimizi bu hedef doğrultusunda planlamıştık. Bugün görüyoruz ki otomotivden akıllı yaşam ekosistemine, yapay zeka ve IoT kullanımından görsel çözümlere uzanan çok geniş bir yelpazede farklı sektörlerin ihtiyaçlarına çözüm üretebilen global ölçekli ender kuruluşlar arasında yerimizi alıyoruz. Küresel çapta sektörün nabzının tutulduğu böylesi önemli bir organizasyonda ülkemizi 31’inci kez gururla temsil etmekten mutluluk duyuyoruz” açıklamasında bulundu.

    Vestel’in görsel çözümlerine yoğun ilgi

    Vestel’in bu yılki fuarda 3 bin metrekarelik sergi alanında tanıttığı görsel çözümleri ziyaretçilerden büyük ilgi gördü. Vestel’in yeni nesil profesyonel ekranları, havaalanları, perakende satış mağazaları, ortak alanlar ve özel alanlar dahil farklı ortamların çeşitli ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlandı. İhtiyaca göre özelleştirilebilen ekranlar 32″ ila 98″ arasında değişen boyutlarda ve 500 ila 3000 Nit arasında değişen 4K-UHD çözünürlük ve parlaklık seçeneklerine sahip.

    NFT Sanat Eseri Nedir ve Dijital Sanatın Yükselişi

    NFT sanat eseri konusuna değinmeden önce NFT’nin ne olduğunu tanımlamak gerekir. NTF, “Non-Fungible Token” (Değiştirilemez Belirteç) ifadesinin kısaltmasından oluşur. NFT’ler, blok zincir teknolojisi kullanılarak oluşturulan ve dijital varlıklara (Dijital sanat eserleri, koleksiyon kartları, müzik parçaları, videolar, sanal gayrimenkuller vb.) benzersiz bir kimlik ve sahiplik ekleyen dijital belirteçlerdir.

    NFT Sanat Eseri

    Örneğin bir sanatçı dijital bir sanat eseri oluşturmak istediğinde eserini bir NFT olarak blok zincirine kaydeder. Böylece artık o eser sahibi orijinalliği doğrulanmış benzersiz bir dijital imza taşıyan esere sahip olur. Sanatseverler de bu NFT’yi satın alarak eserin dijital bir kopyasına sahibi olurlar. NFT sanat eserleri genel olarak eserin bilinirliği, nadirliği ve sahibinin ünü gibi faktörlere bağlı olarak değer bulur.

    NFT, Eserlerin Orijinalliği Kanıtlar

    NFT’ler, dijital varlıkların kime ait olduğunu ve eserin benzersizliğini belgelemeyi sağlar. NFT eserler benzersiz bir tanımlayıcıya (token ID) sahiptir. Bu nedenle diğerleriyle değiştirilmesi ve takas edilmesi mümkün değildir. Bu özellik dijital sanatçılar ve içerik üreticileri için hassas bir konudur. Sanatçılar NFT’ler sayesinde eserlerinin orijinalliğini ve sahipliğini kanıtlayabilme şansına sahip olurlar. Fakat günümüzde NFT eserlerin ilgili telif hakları ve diğer konularıyla ilgili tartışmalar da devam etmektedir.

    Dijital Sanatın Yükselişi

    Dijital sanat, geleneksel sanatın sınırlarını aşarak, dijital araç ve yazılımların kullanılması ile oluşturulan eserleri tanımlar. Sanatçılar, çeşitli grafik tasarım programları, dijital çizim araçları ve diğer dijital servisler yardımıyla kendi özgün eserlerini oluşturlar. Böylece sanatçılar daha esnek çalışabilir ve yap-boz yapabilme şansına sahip olurlar. Üstelik renklerle istediği gibi oynayabilir ve hatta hareketli sanat eserleri oluşturabilirler. Günümüzde ortaya çıkan değişik dijital platformlar sayesinde sanatçılar eserlerini sergilemek ve dünya çapında bir kitleye ulaşmak için fırsat yakalarlar. Özellikle de sosyal medya platformları, sanatçıların eserlerini basit bir şekilde paylaşmalarına ve takipçileriyle etkileşimde bulunmalarına imkan sağlar.

    Diğer Sanatçılarla Etkileşim

    Dijital platformlar sadece eserlerin sergilenmesi için değildir.  Aynı zamanda da internet ortamında gruplar kurarak diğer sanatçılarla etkileşime geçerler. Bu etkileşim sanatçılara yeni perspektifler kazandırır. Dijital sanat yoluyla sanatçıların farklı coğrafyalardan gelen diğer sanatçılarla işbirliği yapma olasılığı artar. Dijital sanatın yükselişi aynı zamanda sanat dünyasını da etkiliyor. Ayrıca son dönemde sanat koleksiyoncularının ilgisini çok daha fazla çekmeye başlayan dijital sanat hem gündemde daha fazla yer alırken bu eserlerin pazarı ve satın alımları da artıyor. Dijital sanat eserlerinin benzersizliğini ve sahipliğini belgeleyebilmek sanatçılar için büyük bir güven unsurudur.

    Özet

    Sonuçta NFT Sanat Eseri ile konusunun çok iyi anlaşılması önemli. Djital sanatın yükselişi yoluyla sanatçıların yaratıcılıkları ve kendilerini ifade etme şekilleri değişiyor. Dijital teknolojiler artık sanatın sınırlarını zorluyor ve sanatçıların özgün eserler oluşturmasını teşvik ediyor. Kısacası gelecekte dijital sanatın etkisinin çok daha artacak. Bunun sonucunda da geleneksel sanatla daha fazla iç içe geçmiş bir dijital sanat bekliyoruz.

    www.mediamarkt.com.tr

    HONOR yeni akıllı telefonlarını IFA 2023’te tanıttı

    0

    HONOR V Purse ile çarpıcı ‘Telefondan Çantaya’ konseptini IFA 2023’te kullanıcılara sunan HONOR, katlanabilir akıllı telefon dünyasında sınırları zorlayan HONOR Magic V2 modelini ve HONOR 90 için yeni renk seçeneğini kullanıcılar ile buluşturdu. 

    HONOR, IFA 2023’te akıllı telefonların geleceğine yönelik stratejik vizyonunu açıkladı. HONOR CEO’su George Zhao, “Unfold Tomorrow” başlıklı açılış oturumunda, HONOR’un en hafif ve en ince içe doğru katlanabilir akıllı telefonu Magic V2 de dahil olmak üzere insan odaklı yeniliklerini katılımcılar ile paylaştı.

    Katlanabilir akıllı telefonları ana akım haline getirme konusundaki kararlılığını gösteren HONOR, katlanabilir akıllı telefonu giyilebilir, modaya uygun bir çanta konseptiyle yeniden tasarlayarak stil ve kendini ifade etmek için sonsuz olanaklar sunan en yeni modeli HONOR V Purse’ü de kullanıcılarına sundu.

    HONOR’un katlanabilir akıllı telefon kategorisinde uzun bir yol kat ettiğini ve her yeni tasarımda, işlevsellik ve dayanıklılıkta dikkate değer gelişmeler gösterdiğini vurgulayan HONOR CEO’su George Zhao, “Sadece bu da değil, HONOR V Purse ile hayata geçirdiğimiz telefondan çantaya konseptimizle, yaratıcılığı güçlendirmek ve yarının yaşam tarzını şekillendirmek için gelişmekte olan katlanabilir teknolojiden yararlanan sürdürülebilir çözümler keşfediyoruz” açıklamalarında bulundu.

    IFA 2023 etkinliği boyunca dikkatleri üzerine toplayan HONOR, katlanabilir akıllı telefonlara yönelik vizyonunu mükemmel bir şekilde ortaya koyan form faktörü, pil, ekran ve kullanıcı deneyimi yönlerinde önemli iyileştirmelerle sektör kriterlerini yeniden tanımlayan yeni amiral gemisi katlanabilir akıllı telefonu HONOR Magic V2’yi ilk kez global bir etkinlikte sergiledi.

    Xanax

    Lenovo, IFA 2023 fuarında son teknoloji inovasyonlarını tanıttı 

    0

    Lenovo, dünyanın en büyük tüketici elektroniği fuarı olan IFA‘da oyun, yazılım, görüntü kalitesi ve aksesuarlar alanında son teknoloji inovasyonlarını duyurdu.

    Lenovo, IFA 2023 fuarında son teknoloji inovasyonlarını tanıttı. Oyun dünyasına yön verecek yapay zekâ destekli inovasyonları, hayranlık uyandıran 3D monitör, yazılım çözümleri, çok yönlü aksesuarlar ve daha fazlasını içeren portföydeki yenilikleri buradan da keşfedebilirsiniz.

    Fuarda tanıtılan taşınabilir Lenovo Legion™ el konsolu oyun cihazı ve aksesuarları, bilgisayar oyunlarında sınırları ortadan kaldırıyor. Yeni Lenovo Legion Go, Lenovo’nun ürettiği ve oyunculara istedikleri her yerde daha fazla oyun oynama özgürlüğü sunan ilk Windows işletim sistemli el tipi oyun cihazı olarak karşımıza çıkıyor. Lenovo Legion Go, el konsolu cihazlarında en üst düzey teknik ve görüntü kalitesinden daha azı ile yetinmeyen oyuncular için tasarlandı. Yeni mikro OLED donanımlı Lenovo Legion Gözlük ve yeni Lenovo Legion E510 7.1 RGB Kulak İçi Oyun Kulaklıklarının yanı sıra Lenovo Legion Go’nun piyasaya çıkması, oyuncuların sürükleyici bir oyun deneyimi yaşamasını sağlayan oyun cihazları, monitörler, aksesuarlar, yazılım ve hizmetlerden oluşan Lenovo Legion ekosistemini genişletiyor.

    Serinliğin Kralı: Lenovo Legion 9i

    Fuarda tanıtılan en son Legion ürünlerinden Lenovo Legion 9i, “dünyada yapay zekâ ile optimize edilmiş entegre sıvı soğutma sistemine sahip ilk dizüstü oyun bilgisayarı” olarak karşımıza çıkıyor. Lenovo Legion 9i (16″, 8), Lenovo Legion ekosisteminde ve dünyada oyuncular ve eksiksiz bir taşınabilir geliştirme stüdyosuna ihtiyaç duyan yaratıcı profesyoneller için tasarlanmış, bağımsız sıvı soğutma sistemine sahip en üst düzey 16 inç oyun bilgisayarı olarak vitrine çıkıyor.

    Anker geleceğin yaşam tarzını IFA Berlin’e taşıdı

    0

    Anker, uluslararası tüketici elektroniği ve teknoloji endüstrisinin önde gelen ticaret fuarı IFA Berlin’de yerini aldı.

     

    Yaşamı kolaylaştıran teknolojilere öncülük eden Anker, dünyanın en büyük tüketici elektroniği ve ev aletleri ticaret fuarı IFA Berlin’de yerini aldı. 1-5 Eylül 2023 tarihleri arasında Almanya’nın başkenti Berlin’de düzenlenen fuarın bir gün öncesi 31 Ağustos’ta, Anker Türkiye ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Bodur’un ev sahipliğinde IFA 2023 standında yeni Anker ürünlerinin tanıtıldığı bir basın toplantısı düzenlendi. Yerli ve yabancı basın mensuplarının katılımıyla gerçekleşen toplantının ardından Anker, beş gün süren fuar boyunca Geleceğin Anker Evi konseptiyle özel olarak hazırladığı standında ziyaretçilerine, “Anker İnovasyonlarının gücüyle ‘Geleceğin Yaşam Tarzı’na hoş geldiniz” diyecek. Fuar süresince Anker standına gelen ziyaretçiler, kablo ve şarj cihazları gibi eski mobil aksesuarlarını getirerek yenisini alırken QR kodunu tarayıp ürünlerin bulunduğu alanı inceleyecek. Ziyaretçiler ayrıca stanttaki QR kodunu okutup web üzerinden ‘Hediye Çarkı’nı çevirerek birbirinden renkli hediyeler kazanma şansı da elde ediyor. 

     

     

    Anker, IFA Berlin’de Anker MagGo şarj cihazlarının yanı sıra Anker Nano 30W duvar şarjı, Anker Nano 5.000 mAh power bank, Anker Nano 10.000 mAh power bank, Anker Solix F3800 taşınabilir güç kaynağı, Anker Solix C1000 taşınabilir güç kaynağı, Anker Solix BP1000 taşınabilir güç kaynağı ekstra batarya, AnkerWork PowerConf S500 konferans cihazı Teams versiyonu, Soundcore Space One kafaüstü Bluetooth kulaklık, eufy Security eufycam E330 güvenlik kamerası ve yeni nesil Mach R1 robot süpürge (Vac&Mop) gibi ürünleri tüketici ile buluşturdu. Anker Türkiye ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Bodur, tüketici elektroniği ve ev aletlerinde dünyanın önde gelen ticaret fuarı IFA Berlin’de yer almaktan dolayı mutlu olduklarını dile getirdi. Bodur; “Bu önemli fuarda dünyanın dört bir yanından gelen teknoloji devleriyle bir arada olmayı önemsiyoruz. Tüketicilerimizi, 237 metrekarelik alanda özel olarak hazırladığımız standımızda yeni ürünlerimizle tanıştırmak bizim için eşsiz bir deneyimdi. Tüketici elektroniği endüstrisinde, teknoloji alanında gerçekleştirdiği yatırımlar ve sunduğu inovatif ürünlerle öne çıkan bir marka olarak, Avrupa ve dünya pazarındaki etkinlik alanımızı daha da genişletmek istiyoruz. IFA’nın, bu amacımız doğrultusunda yeni pazarlar ve iş bağlantıları kurma noktasında bize büyük katkı sağlayacağına yürekten inanıyorum” şeklinde konuştu.

     

    Bu yıl 99’uncu kez gerçekleştirildi

    Dünyanın dört bir yanından en son ürün ve yeniliklerin sunulduğu IFA Berlin, bu yıl 99’uncu kez gerçekleştirildi. 1-5 Eylül tarihleri arasında, 2000’in üzerinde katılımcının yer aldığı fuar Messe Berlin’de meraklılarını ağırladı.

     

    LinkedIn İçerik Fikirleri ve Strateji İpuçları

    LinkedIn içerik fikirleri ve LinkedIn Stratejinizi Geliştirmenize Yardımcı Olacak İpuçları yazımda sizi bekliyor.

    Arzum, IFA Berlin 2023’te tanıttığı ürünlerle Avrupa’daki ayak izini büyütecek   

    Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, inovasyon odağında geliştirdiği yeni nesil ürünlerini IFA Berlin 2023’te tanıttı.

    Global marka olma hedefleri doğrultusunda yerli ve uluslararası birçok fuara katılan Arzum, beşinci kez uluslararası tüketici elektroniği ve teknoloji endüstrisinin önde gelen ticaret fuarı IFA Berlin 2023’teki yerini aldı. Arzum, 1-5 Eylül tarihleri arasında Avrupa’nın en kapsamlı teknoloji gösterisi olan ve son teknolojik ürün ve gelişmelerin tanıtıldığı fuarda kişisel bakım, gıda ve sıcak içecek hazırlama başta olmak üzere yakın gelecekte Türkiye ve global pazarda satışa sunacağı birçok kategorideki 16 yeni ürününü ilk kez sergiledi. Hem Türk kahvesi makinesi hem süt köpürtücü olarak kullanılan cezve ve moka potun tek bir üründe buluştuğu Arzum OKKA ailesinin yeni ürünü OKKA Rich Moka Pot, standın ilgi odağı oldu. Arzum’un saç bakım kategorisi Revolution serisi ürünlerinden Arzum Hot Air Styler, Hot Brush ve Hair Curler, gıda kategorisinden Shake’N Take Neo ve Shake’N Take Dream gibi birçok yeni ürün fuar ziyaretçileri tarafından yoğun beğeni ile karşılaştı. Arzum ürünleri kullanılarak hazırlanan ikramlarla tadım ve deneyim alanına dönüşen Arzum standında ayrıca Airtasty Sıcak Hava Fritözü’nün yanı sıra OKKA Rich Spin Pro gibi birçok ürün tanıtıldı.   

     

    IFAArzum’un global marka olma hedefiyle örtüşen bir fuar”

    Fuar katılımı ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Arzum Ticaretten Sorumlu Genel Müdürü Serhan Giray, “IFAArzum’un global marka olma hedefiyle örtüşen ve Arzum’u bu hedefe her yıl daha da yaklaştıran bir fuar. Bu anlayışla da fuara beşinci kez, daha geniş ürün gamı ve çeşitli deneyim alanlarıyla katılıyoruz. Dünya çapında birçok üretici, tedarikçi, perakendeci ve teknoloji meraklısının bir araya geldiği fuar, yeni iş birliği fırsatları açısından son derece değerli. Bizim için fuarın bir diğer önemi de Arzum olarak, inovasyon, ürün çeşitliliği ve kullanıcı deneyiminde geldiğimiz noktayı sektöre, kullanıcılarımıza ve dünyaya göstermek. Yine son kullanıcıya ulaşma ve ürünlerimizi ilk kez görücüye çıkararak beğenilerine sunmamız açısından oldukça heyecan verici bir şov alanı. 55 yılı aşkın köklü geçmişimize dayalı tecrübemizi, inovasyona olan inancımızı, ürün çeşitliliğimizi ve sektörde birçok konudaki öncü duruşumuzu global arenada da sergileyebiliyoruz. IFA’nın bizim için ayrıca Avrupa ve yakın coğrafyalardaki pazarlar için de oldukça kritik bir yeri var. IFA’da tanıttığımız yeni ürünlerimizin, gerçekleştirdiğimiz iş birliği görüşmelerimizin olumlu sonuçlarının yakın gelecekte başta Avrupa olmak üzere birçok yakın coğrafyadaki satışlarımıza fazlasıyla yansıyacağına inanıyoruz. IFA’nın, uluslararası pazardaki mevcut konumumuzu daha da güçlendireceğini ve yeni pazarların kapılarını açacağını öngörüyoruz” şeklinde konuştu.

     

    LG, IFA 2023’te en yeni ev çözümlerini tanıttı

    0

    LG Electronics (LG), IFA 2023 fuar standında, ‘Sürdürülebilir Yaşam, Herkes İçin Mutluluk’ teması altında bir araya getirilen bir dizi birinci sınıf ve yüksek verimli LG ev aletleri ve çözümleri sergileniyor. 

    Bir orman yolundan esinlenerek tasarlanan LG Sürdürülebilir Köy, yapının etkisini en aza indirmek için kullanılan geri dönüştürülmüş kumaşlar ve örgü ağlar gibi çevreye duyarlı malzemelerle şirketin ESG stratejisinin temel unsurlarını tasarımına ve yapısına yerleştirdi.

    Fuar boyunca ziyaretçiler, Smart Cottage, son teknoloji enerji tasarruflu ev aletleri, kişiselleştirilmiş ev aletleri ve Avrupa premium pazarını hedefleyen yenilikçi ev aletleri ve hizmetleriyle günlük hayata sürdürülebilirlik getiren LG akıllı ev çözümlerini görebilecekler.

    Stand girişinin hemen içinde yer alan Smart Cottage, çatıya monte edilen 4 kilovatlık (kW) güneş panellerini şirketin enerji tasarruflu Therma V™ R290 Monobloc hava kaynaklı ısı pompası ve kapsamlı ev aletleri paketiyle sorunsuz bir şekilde entegre eden kompakt, prefabrik bir evdir.  Bunlar arasında WashTower Compact, ankastre fırın, QuadWash™ bulaşık makinesi, indüksiyonlu elektrikli ocak ve su arıtma cihazı bulunmaktadır.

    Smart Cottage’ın yanında ziyaretçiler, LG’nin kendi enerji yönetimi çözümlerinin yanı sıra çamaşır makinesi, kurutma makinesi, buzdolabı ve bulaşık makinesi de dahil olmak üzere Avrupa pazarı için tasarlanmış çeşitli yüksek verimli ev aletlerini sunan Net-Zero Vision House’u keşfedecekler.

    LG’nin Enerji Depolama Sistemi (ESS), çeşitli enerji kullanım senaryolarına ve koşullarına uyum sağlayabiliyor. Ziyaretçiler, ESS’nin evin güneş panellerinden toplanan fazla enerjiyi depolamak ve tüketmek için kullandığı süreçler hakkında bilgi edinebilir ve ThinQ™ uygulaması aracılığıyla LG’nin ev aletlerini nasıl rahatça kontrol edebileceklerini ve enerji depolama ve tüketimini nasıl izleyebileceklerini öğrenebilirler.

    ThinQ Home Zone’a geçen IFA katılımcıları, LG ThinQ UP 2.0’ın kişiselleştirilmiş özelleştirilebilirliği ve yükseltilebilirliğinin yanı sıra çığır açan Universal UP Kit’teki yeni ev aletleri aksesuarları ve eklentilerinin sunduğu gelişmiş erişilebilirliği deneyimleyebilecekler. Kullanılabilirliği artıran Universal UP Kit, cinsiyet, yaş veya engellilik durumundan bağımsız olarak herkes için daha iyi bir kullanıcı deneyimi sağlamak amacıyla buzdolabı, çamaşır makinesi, kurutma makinesi, CordZeroTM kablosuz süpürge ve su arıtma sistemi gibi farklı LG cihazlarına kolayca takılabilecek şekilde tasarlanmış çeşitli çözümler içeriyor.