Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 322

    LG, ThinQ UP 2.0 ile beyaz eşyaları kişiselleştiriyor #IFA2023

    0

    LG’nin Akıllı Ev İnovasyonu, Yerleşik Yükseltilebilirlik ve Yeni Abonelik Hizmetleri ile Genişletilmiş Müşteri Deneyimi Sağlıyor.

    IFA 2023’te LG Electronics (LG), beyaz eşyalarını ultra kullanışlı ve ultra bağlantılı yaşam tarzı çözümlerine dönüştüren bir akıllı ev yeniliği olan ThinQ UP 2.0’ı tanıttı. ThinQ UP 2.0, LG’nin beyaz eşya işinin abonelik hizmetleri de dahil olmak üzere donanım dışı alanlara doğru genişlemesini vurguluyor ve şirketin beyaz eşyanın “hizmetleştirilmesini” teşvik etmedeki liderliğini doğruluyor.

    Yeni Akıllı Ev Çözümü stratejisi “Sıfır İşçilik Evde Kaliteli Zaman Yaratır” vizyonuyla uyumlu olan LG, müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamak ve evde daha fazla özgürlük ve kolaylık sağlamak için tasarlanmış çok çeşitli hizmetler sunacak.

    LG ThinQ UP 2.0, tüm müşteri yolculuğu boyunca ürün performansını ve hizmet seçeneklerini kullanıcıların tercihlerine göre uyarlayarak kişiselleştirme konusunda yeni bir standart belirliyor. Sabit özelliklere ve spesifikasyonlara sahip geleneksel ürünlerden farklı olarak ThinQ UP ile uyumlu cihazlar, temel işlevlerini sürekli olarak günceller ve her bir kullanıcıya uygun özelliklersunuyor. Mevcut ThinQ UP cihazlarına göre önemli bir gelişme olan ThinQ UP 2.0 ürünleri, esnek abonelik seçenekleriyle yeni hizmetler ekliyor. Aynı zamanda günlük hayatı daha sorunsuz hale getirmek için ek hizmetler önererek ev işlerinin süresini ve zahmetini azaltmak için akıllıca çalışıyor. 

    Başlangıcından İtibaren Hiper Kişiselleştirilmiş Aletler

    Ev aleti kişiselleştirme süreci, müşteri ürünlerini teslim almadan önce başlıyor. Örneğin, ThinQ UP 2.0 çamaşır makinesi satın alan müşterilerden, LG ThinQ uygulaması aracılığıyla gerçekleştirilen üç adımlı ‘Yaşam Deseni Analizi’ anketine katılmaları isteniyor. LG, anket sonuçlarını analiz ediyor ve müşterinin tercihlerine göre optimize edilmiş yıkama döngüleri uygulayarak en başından itibaren kişiye özel bir kullanıcı deneyimi sağlıyor. Dahası, müşteriler, makinelerine yüklenen döngülerin sırasını ayarlama esnekliğine sahip oluyor ve kişisel ayarlarını uygulamaya kaydedebiliyor.

     

    BSH Ev Aletleri, IFA 2023’te hayatı kolaylaştıran ürünleriyle boy gösterdi

    0

    Dünyanın en büyük tüketici elektroniği fuarı IFA’ya katılan BSH Ev Aletleri Grubu, Bosch markasıyla çevreci ‘Green Collection’ ve Siemens markasıyla “Intelligent Kitchen” mutfak ürünleriyle öne çıkıyor. Her iki ürün grubu da tasarlanırken evde sürdürülebilirlik ve kullanıcı konforu ön planda tutuluyor.   

    Avrupa’nın lider ev aletleri üreticisi BSH Ev Aletleri Grubu, Almanya’nın başkenti Berlin’de bu yıl 99.su düzenlenen tüketici elektroniği fuarı IFA’da, Bosch ve Siemens markalarının ürünlerini tanıttı. Sektörün en yenilikçi ürünlerinin tüketicilerle ilk kez buluştuğu fuarda BSH, geçen yıllarda olduğu gibi bu kez de ziyaretçilerin ilgisini çekti.

    Bosch’un Amiral Gemisi ‘Green Collection’

    Bosch, fuarda yüksek enerji verimliliği sunan ve daha fazla sürdürülebilir malzemeden üretilen ‘Green Collection’ (Yeşil Koleksiyon) serisiyle öne çıktı. Green Collection, enerji verimliliği sınıfı B olan çok düşük enerji tüketiminin yanı sıra daha çevre dostu malzemelerle üretilen buzdolabını içeriyor. Bu ürün, geleneksel üretim malzemeli bir modele göre üretim malzemesinde %33 daha az CO2 (karbondioksit) içeriyor. Serideki bulaşık makineleri ise A ve B enerji verimliliği sınıflarıyla düşük enerji tüketimi sağlayıp karbondioksit oranı azaltılmış paslanmaz çelikten üretiliyor.

    Bosch IFA‘da, A ve B enerji verimliliği sınıflarındaki bulaşık makinesi ürün yelpazesini de genişletiyor. Bosch’un bu kategorideki bulaşık makineleri, Almanya’daki 60 cm genişliğindeki bulaşık makineleri serisinin yarısından fazlasını oluşturuyor. Marka, bu yılki standında ayrıca Home Connect özelliğine sahip mutfak robotunun yenilikçi özelliklerini ve yer temizliğinde pratiklik sağlayan fonksiyonel çözümlerini de sunuyor.

    Mutfağa Yapay Zeka Dokunuşu 

    Siemens, “Akıl Bahçeleri” (Gardens of Intelligence) ile akıllı teknoloji ve bağlanabilirlik (connectivity) özellikli tasarımlarını sergiledi. Burada tüketicilere daha iyi bir yaşam kalitesi sunan akıllı mutfak teknolojileri dikkat çekti.

    IFA’da Bosch ve Siemens stantlarının birleştirici unsuru olan ‘Home Connect’ özelliği, BSH’nin ev aletleri ve markaları arasında akıllı etkileşimi mümkün kıldı. “Geleceğin evini şekillendirmek” teması altında sunulan yeni Home Connect fonksiyonları arasında ‘eco prognosis’ öne çıkıyor.

    iPhone 15 için geri sayım: Apple bizi bu kez şaşırtacak mı?

    0

    Apple’ın Eylül ayındaki lansmanları öncesi sık sık sızan bilgilere şahit oluyoruz. Bu yıl da durum farklı olmadı ve yeni iPhone modelleri üzerine pek çok şey yazılıp çizildi. 12 Eylül’de yapılacak etkinlikte Apple’ın dört yeni iPhone modelini duyurmasına kesin gözüyla bakılıyor: iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro ve iPhone 15 Pro Max. Ancak bu telefonların arasına sürpriz bir isim de gelebilir.

    iPhone 15 Ultra gelir mi?

    Geçen yıllardan farklı olarak iPhone 15 Ultra adını bu yıl sıkça sızıntılarda gördük ve gerçekleşme ihtimali olabilir. Bu telefonun özellikleri hakkında elbette Apple’ın kendisi haricinde net bilgisi olan yok, ancak bu tip bir telefon gelirse bugüne kadar Apple’ın satışa sunacağı en güçlü iPhone modeli olacak ve fiyatı da çok daha fazla tuzlu olacak. Diğer dört model tasarım ve birçok özellik noktasında önceki seriden çok büyük ayrışmazken iPhone 15 Ultra’da farklı çizgiler görmemiz mümkün.

    Lightning out Type-C in

    Dikkat çeken bir başka olası değişim de artık hepimizin bildiği üzere bağlantı yuvasının değişecek olması. Lightning portunu uzun yıllardır cihazlarında kullanan Apple’ın iPhone 15 serisi ile USB Type-C’ye geçiş yapma ihtimali oldukça yüksek. Ancak tüm modeller bu yeni standarda geçer mi yoksa sadece Pro modeller mi bu kapsamda olur, bu noktada net bir şey söylemek için henüz erken ve 12 Eylül’ü beklememiz gerekecek.

    Geriye dönüp baktığımızda, Apple’ın orijinal şarj portunu kullanan yalnızca beş iPhone modeli ürettiğini görüyoruz. 16 yıl önce piyasaya sürülen orijinal iPhone, iPod serisi ile aynı 30 pinli konektör şarj portunu kullanıyordu. Apple’ın 30 pinli konnektörü iPhone’a geldiğinde, iyi bir şarj seçeneğiydi. Fiş yalnızca öne bakarken bağlanıyordu.

    Apple bu şarj portunu yalnızca iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4 ve iPhone 4S’te kullandı. Yine de, 2012 yılında iPhone 5 mevcut Lightning bağlantı noktasına geçtiğinde büyük ses getirmişti ve tepkiler ilk etapta olumlu olmamıştı. Bunun nedeni ise iPod ile ilgili. iPod’lar o dönem hayli popülerdi ve bu nedenle 30 pinli konektör fazlasıyla benimsenmişti.

    Apple’ın Type-C geçişini aslında birçok cihazında yaptığı da bir gerçek. Apple, MacBook ve iPad’lerden Apple TV uzaktan kumandalarına ve Beats kulaklıklara kadar her şeyi USB-C ile şarj etmenize izin veriyor. Yani iPhone hariç her şeyde. Apple istese de istemese de iPhone 15 serisi ile bu durum değişecek. Birçoğumuz için Lightning’den USB-C’ye geçiş çok gecikti. Apple’ın bunca yıldır Lightning’i gönderme konusundaki ısrarı, yaklaşan geçişi daha da olumsuz bir hale getirdi.

    iPhone 15 Pro Max ve periskop kamerası

    Dikkat çeken bir başka iddia da iPhone 15 Pro Max ile ilgili. Pro serisi bilindiği gibi kamera noktasında öne çıkan ve gelişmiş özelliklere sahip modellerden oluşuyor. iPhone 15 Pro Max de bu açıdan önemli bir yenilik getirecek.

    iPhone 15 Pro Max ile ilgili geçmişte yaşanan sızıntılar, şirketin bu modelde bir periskop kamera tercih edebilme ihtimalini kuvvetlendiriyor. Apple sızıntılarıyla ünlü Ming-Chi Kuo da bu noktaya parmak basıyor. Analiste göre Apple, iPhone 15 Pro Max’e bugüne kadarki en iyi periskop kamerasıyı yerleştirecek. İddialara göre iPhone 15 Pro Max, 5x veya 6x optik yakınlaştırma desteğine sahip bir periskop kamera ile gelecek. Mevcut modellerdeki 3x optik yakınlaştırma seviyesini düşündüğümüzde, bu önemli bir iyileştirme. Periskop kamerada kullanılacak merceğin, diğerlerine kıyasla 4 kat pahalı olacağını da ifade eden Ming-Chi Kuo’ya göre bu durum, iPhone 15 Pro Max fiyatında artışa da yol açacak. Analist, bu yıl sadece iPhone 15 Pro Max’te göreceğimiz periskop kameranın gelecek yıl standart iPhone 16 Pro’da da bulunacağını söylüyor.

    Üst seviye iPhone modelleri gecikebilir

    Öte yandan iPhone 15 Pro Max’in bu periskop kamerası ve sahip olacağı bazı önemli farklar nedeniyle satışa daha geç çıkabileceği de konuşuluyor. Apple, önceki yıllarda belirli iPhone modellerini diğerlerinden birkaç hafta sonra satışa çıkarma yoluna gitmişti. iPhone XR, iPhone XS’ten sonra, iPhone 14 Plus ise iPhone 14’ten sonra raflardaki yerini almıştı. iPhone 12 mini ve iPhone 12 Pro Max de iPhone 12 ve iPhone 12 Pro’dan haftalar sonra çıkışını yapmıştı.

    Ayrıca Bank of America’dan gelen bir analist notu daha önce iPhone 15 sevkiyatlarının bu yıl Ekim ayına kayacağını öngörmüştü. Kısa bir süre önce iPhone 15 Pro ekran üretim sorunlarına ilişkin bir söylenti de bu yaz ortaya çıkmıştı.

    Özetle Apple, geçen yıllardan farklı olarak önemli yeniliklerle karşımıza çıkma ihtimali oldukça yüksek. Ancak ürünlerin ilk haftalarda özellikle de Pro modellerde sınırlı tutulacağı ve satışa daha geç çıkabilme ihtimalini de unutmamak gerekiyor.

    Apple’ın 12 Eylül’deki lansmanı Apple’ın web sitesinden ve şirketin YouTube kanalından TSİ 20:00’de canlı olarak takip edilebilecek.

    Xerox Türkiye Operasyonunu Lidya Grup Satın Aldı

    Dijital baskı teknolojilerindeki tecrübesi ile sektörün öncü şirkleri arasında yer alan Lidya Grup, ofis ve üretim baskı teknolojisinin global liderlerinden Xeroxun Türkiyedeki şirketini satın aldı.

    Türkiye ve EMEA bölgesinde dijital baskı sektöründe yer alan Türk firması Lidya Grup, kendi alanında önemli bir girişime imza atarak Amerikan Xerox firmasının Türkiye şirketini satın aldı. Ofis tipi yazıcıların yanı sıra farklı kategori, ölçü ve tipte malzemeye dijital baskı yapan cihazların kullanım alanlarının artması ile önemli bir ekonomik değer oluşturan dijital baskı sektöründe, ilk defa bir Türk firması, global bir markanın yerel şirketini satın alarak sektör için yeni bir dönemin kapılarını açıyor. Xerox gibi güçlü ürün grubuna sahip global bir markanın yerel pazardaki potansiyelini en iyi şekilde değerlendirmek için bu yatırımı yaptıklarını belirten Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, hem Türkiyeyi baskı üretim üstü haline getirmeyi, hem de Birleşik Krallık ve Avrupaya ihracat yapmayı hedeflediklerini dile getirdi.

    Uzun yıllardır sektörde bulunmanın kazandırdığı deneyim sebebiyle güçlü reflekslere sahip oldukları vurgulayan Bekir Öz Lidya Grup çatısı altında farklı kategorilerde dijital baskı yapan en iyi markaların distribütörlüğünü yapıyoruz. Şu anda son kullanıcıya temas eden bir çok reklam alanında, promosyon malzemesinde ya da aklınıza gelebilecek baskılı materyalde bizim sunduğumuz ürünlerin imzası var. Bu çeşitlilikten edindiğimiz birikim, strateji ve esneklik ile pazardaki yerimizi Xerox ile daha da sağlamlaştıracağız. Şu anda Xeroxun Türkiyedeki pazar payı yüzde 6 ile yüzde 8 arasında. Biz önümüzdeki 5 yıl içinde ofis grubundaki ve büyük ölçekli baskı makinelerindeki payını yüzde 20ler seviyesine çıkartmayı hedefliyoruz” açıklamasında bulundu.

    Samsung SmartThings, hayattaki önceliklerle bağlantıyı sağlıyor

    Samsung, tüketicilerin evdeki teknolojileri kullanmaya yönelik en güncel taleplerini ortaya koyan yeni araştırmasını açıkladı.

    Samsung Electronics, bugün bağlantılı ev cihazlarına yönelik en yeni teknolojilerini sergiledi. Samsung, IFA 2023 Fuarı’nda, SmartThings vizyonunun, enerji tasarrufu sağlamaktan güvenliği artırmaya ve eğlence içeriklerine erişimden günlük yaşamı daha verimli hale getirmeye kadar, tüketicilerin önem verdiği konulara öncelik vermek olduğunu vurguladı. Sürekli büyümeye devam eden SmartThings ekosistemi, 285 milyon kullanıcının, evlerini ihtiyaçlarına göre uyarlayıp kişiselleştirmesine, tek bir uygulama aracılığıyla birden fazla cihazı ve ev aleti arasında kesintisiz bağlantı kurmasına ve bunları kontrol etmesine imkan tanıyor.

    Samsung, IFA 2023 etkinliğine, evde kullanılan teknolojilere yönelik artan ihtiyaçları anlamak adına Avrupa çapında yürüttüğü yeni tüketici araştırmasını paylaşarak başladı.

    IFA 2023’de tanıttıkları SmartThings vizyonuyla evleri daha akıllı, daha güvenli ve daha verimli hale getirmeye odaklandıklarını söyleyen Samsung Türkiye Tüketici Elektroniği Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mert Gürsoy, “Kullanıcıların ihtiyaçlarını merkeze alarak enerji tasarrufundan güvenliğe kadar farklı alanlarda çözümler sunuyoruz. SmartThings ekosistemi, evleri daha akıllı ve bağlantılı hale getirerek kullanıcıların yaşam kalitesini artırmayı amaçlıyor. Teknolojiyi en verimli şekilde kullanarak bu ekosistemimizi sürekli olarak geliştireceğiz” ifadelerini kullandı.

    “Samsung olarak kullanıcılarımızın en çok önem verdikleri kişilerle, mekanlarla ve en güzel anlarla arasındaki bağı sağlama konusunda kararlıyız” diyen Samsung Avrupa Pazarlama Müdürü Benjamin Braun ise, açıklamalarına şöyle devam etti: “SmartThings ekosisteminin, insanların önemsediği bağlantıları daha da fazla kurmasına imkan tanıyacak şekilde büyümesini ve gelişmesini sağlamak için teknolojideki en son yeniliklerin sunduğu imkanlardan yararlanmaya devam edeceğiz.”

    Samsung, İstanbul Gözlemevi’nde gerçekleştirdiği etkinlikte Galaxy Watch6 Classic Astro Edition’ı tanıttı

    Samsung, İstanbul Gözlemevi’nde gerçekleştirilen özel bir etkinlikte, geçmişten günümüze uzanan bilimsel mirası ve inovasyonu kutlamak amacıyla tasarlanan Galaxy Watch6 Classic Astro Edition’u tanıttı. MediaMarkt mağazaları ve mediamarkt.com.tr web sitesinde satışta olan bu özel koleksiyon, Türkiye ve çevresindeki coğrafyanın zaman, astronomi ve bilim alanlarındaki önemli katkılarını yansıtan bir akıllı saat olarak özel üretilen ilk Galaxy Watch modeli olma özelliğine sahip.

    Samsung Türkiye’nin İstanbul Üniversitesi Gözlemevi’nde düzenlediği etkinlikte tanıtılan Galaxy Watch6 Classic Astro Edition, geçmiş ile geleceği bir araya getiren tasarım anlayışıyla dikkatleri üzerine çekiyor. Bu özel akıllı saat, bilimin temellerinin atıldığı bu coğrafyada, geçmişi onurlandırırken geleceğe  ilham kaynağı olma vizyonunu taşıyor.

    Hayatı anlamak ve açıklamak için bilimle uğraşanların geliştirdiği zamanı bilmeye ve yol bulmaya yarayan en önemli aletlerden biri olan usturlaptan alınan ilham ile zaman, yön, güneş ve ay evrelerini gösterme yeteneği sayesinde akıllı saatin tasarımında zamansal doğruluğu modern estetikle birleştiriyor.

    Galaxy Watch6 Classic Astro Edition, modern tasarımı ve özel yazılım özellikleriyle astronomi tutkunları için mükemmel bir seçenek olarak öne çıkıyor. Saatin kadranında bulunan pusula özelliği, antik ölçüm cihazlarına saygı duruşunda bulunurken, kullanıcılara doğrudan bileklerinden güneş ve ay hareketlerini takip etme imkanı sağlıyor. Güneş takibi kadranı, güneşin günlük yolculuğunu yansıtarak usturlapla yapılan astronomik gözlemlerine bir gönderme yaparken güneşin merkezi rolünü hatırlatıyor.

    Samsung Electronics Türkiye Mobil İş Birimi Strateji ve Ürün Direktörü Onur Özdurak, sözlerine şu ifadelerle devam etti, “Galaxy Watch6 Classic Astro Edition, yaşadığımız coğrafyanın Mezopotamya medeniyetlerine, Antik Yunan’a uzanan zengin astronomi mirasının da bir kutlaması ve aynı zamanda Samsung’un bilime ve inovasyon tarihine saygı duruşunun da bir ifadesidir. Sınırlı sayıda üretilecek olan Astro Edition keşfetme cesaretine ve bilime bir övgü olarak, hem işlevsel hem de görsel açıdan usturlaptan ilham alıyor. Kadranında güneşin ve ayın konumlarını gösteren ve bir pusulası olan Astro Edition, Samsung Galaxy Watch ailesinin tüm üstün teknik özelliklerini de taşıyor.”

    Galaxy Watch6 Classic Astro Edition, safir kristal camı, suya dayanıklılığı, özel tasarlanan kutusunun içinde hediye olarak sunulan spor kumaş kayışı, 30 dakikada yaklaşık yarıya kadar dolduran hızlı şarj özelliği ve gelişmiş Samsung işlemcisine eşlik eden bio-sensörleri ile sizi en iyi halinize ulaştırmak için gece gündüz çalışır.

    Galaxy Watch6 Classic Astro Edition MediaMarkt’ta

    Galaxy Watch6 Classic Astro Edition, tarih ve teknolojiyi tek potada eriterek kullanıcılarına benzersiz bir deneyim sunmayı hedefliyor. Sınırlı sayıda üretilen Galaxy Watch6 Classic Astro Edition MediaMarkt mağazalarında ve mediamarkt.com.tr web sitesinde de tüketicilerle buluşuyor.

    Grundig IFA 2023’te yapay zekalı çamaşır makinesini tanıttı

    Geleceğin teknolojileriyle fark yaratan Avrupa’nın öncü tüketici elektroniği markası Grundig, dünyanın en büyük tüketici elektroniği fuarı olan IFA’da yapay zekayı çamaşır makinesine uyarlayan inovatif teknolojisi AI Sense’i ilk kez sergiliyor.

    Avrupa’nın köklü geçmişe sahip lider markalarından Grundig, Almanya’nın Berlin kentinde düzenlenen tüketici elektroniği fuarı IFA’da bu yıl sürdürülebilirliği odak noktasına alan en yeni teknolojilerini sergiliyor. Grundig, çevre dostu, sürdürülebilir malzemelerin kullanıldığı, enerji, su verimli teknolojileri şık tasarımlarla buluşturarak geleceğin evini bugünden tüketicilerine sunuyor.

    Tüketicinin ihtiyacına göre yıkama yapan çamaşır makinesi AI Sense

    Grundig geliştirdiği inovatif teknolojilerle sürdürülebilir bir yaşam tarzını destekliyor. IFA’da ilk kez tanıttığı AI-Sense çamaşır makinesinde tüketicilerin ihtiyaçlarına yapay zekâ desteğinde çözümler öneriyor. AI-Sense mevcut çamaşır makinelerinin tüketicilere sunduğu tekstil türüne göre sunulan programların ötesinde, tüketicilerin ihtiyacına yönelik olarak hassas, hızlı, yoğun ve eco gibi program seçenekleri sunuyor. Çamaşır türüne göre değil, tüketicinin ihtiyaçlarına göre tasarlanan bu teknoloji ile tüketicinin çamaşırlarının kumaş tipini düşünmesine gerek kalmadan yıkamaya ihtiyacına göre seçim yapması yeterli oluyor. Çamaşır makinesine entegre edilen akıllı sensörler sayesinde, kumaş türü, yükleme miktarı, kirlilik ve durulama seviyesi otomatik olarak tespit ediliyor. Sensörlerden elde edilen veriler ve otomatik dozajlama sistemi sayesinde, AI-Sense en doğru yıkama adımlarını oluştururken deterjan, su ve enerji tüketimini en ideal seviyede tutuyor. Su tüketimine dikkat edilirken durulama performansı da yine akıllı sensörler tarafından takip ediliyor ve optimum su miktarı ile mükemmel durulama performansına ulaşılıyor. Sıvı deterjan kullanımını sağlayan Autodose özelliği ile ise ürün, bu özelliğe sahip olmayan ürünlere kıyasla yaşam döngüsü boyunca %32 daha düşük karbon ayak izine sahip. Ürün ağırlığının %28’i ise geri dönüştürülmüş malzemeden oluşuyor.

    HONOR V Purse tanıtıldı

    “Telefondan Çantaya” konseptiyle moda sektörüne ilham olarak teknolojiyi kucaklaması için yeni fikirler getiriyor. 

    Küresel teknoloji markası HONOR, IFA 2023’te HONOR V Purse’ü tanıttı. Dünyanın en büyük tüketici elektroniği fuarını “Unfold Tomorrow” adlı etkileyici açılış konuşmasıyla açan HONOR, katlanabilir akıllı telefonda kullanıcı deneyimlerini geliştirdiği ve sürdürülebilir yaşam tarzını yansıttığı yeni modellerini kullanıcıları ile buluşturuyor. İnovatif teknolojilerle birlikte günümüz modasının esintilerini bir araya getirerek çanta konseptine sahip cihazını kullanıcıları ile buluşturuyor.

    Moda Teknolojisinin Sınırlarını Genişletti

    “Telefondan çantaya” konsepti olan HONOR V Purse’u tanıtan HONOR, elektronik cihazların kullanıcıların kendini ifade etmesi için sınırsız fırsatlar sunduğunun ve elektronik cihazların yeni moda ürünleri kategorisi olarak görülmeye başlandığının altını çiziyor.

    HONOR V Purse, hareket ettikçe akıllı telefonla birlikte tepki veren sallanan zincirler, tüyler ve püsküller gibi tasarım öğeleri de dahil olmak üzere bir el çantası tasarımda yer alan bir dizi kişiselleştirilebilir özelliği barındırıyor. Her zaman açık ekran (AOD) sayesinde katlanabilir akıllı telefonu sorunsuz bir şekilde fiziksel moda ikonuna dönüştürmeyi başarıyor.

    Akıllı telefonun sıradan bir çanta veya el çantası gibi zahmetsizce omuza takılmasına olanak tanıyarak geleceğin yeni “HİT” çantası olması adına menteşeye klipslenen değiştirilebilir kayış ve zincir seçenekleriyle buluşturuyor.

    MediaMarkt ‘Okula Dönüş’ için başlattığı kampanyaya ihtiyaca göre çeşitli ürünler ekliyor 

    Okulların açılmasına sayılı günler kala MediaMarkt, haftalar önce başlattığı ve öğrencilerin ihtiyaçlarına göre şekillendirdiği ‘Okula Dönüş’ kampanyasını çeşitlendiriyor. İlk zilin çalacağı 11 Eylül’e kadar geçerli olacak kampanya kapsamında, birçok ürün cazip fırsat ve tekliflerle satışa sunuluyor. 

     

    Geniş ürün yelpazesiyle teknolojiseverlere konforlu alışverişin keyfini sunan, Türkiye’nin en geniş satış alanına sahip elektronik perakendecisi MediaMarkt, her yaştan milyonlarca öğrencinin ihtiyaçları için kampanyalar düzenlemeye devam ediyor. MediaMarkt’ın kampanyası kapsamında, dizüstü bilgisayarlardan monitörlere, laptop sırt çantalarından oyuncu kulaklıklarına ve hoparlöre kadar birçok ürün cazip fırsat ve tekliflerle tüketicilerle buluşuyor. 

     

    11 Eylül’e kadar sürecek kampanya ile;

    • Samsung M5 LS27CM501EUXUF 27″ 60Hz 4ms HDR10 FHD Akıllı Monitör 3.899 TL’den,
    • Harman Kardon Onyx Studio 7 Bluetooth Hoparlör 6.999 TL’den,
    • Lenovo IDEAPAD 1 Dizüstü Bilgisayar 8.999 TL’den,
    • Caselogic Commence 15.6” 24L Laptop Sırt Çantası 899 TL’den,
    • Steelseries Arctis Nova 1 Multi-System Oyuncu Kulaklığı 1.699 TL’den satışa sunulacak. 

     

    MediaMarkt’ın kampanyası Türkiye genelindeki 95 mağazasında, mediamarkt.com.tr’de ve markanın mobil uygulamasında geçerli olacak.

     

    Tüketiciler kampanyaya dair detaylara Okula Dönüş Kampanyası | MediaMarkt adresinden ulaşabilirler.

     

    Samsung IFA 2023’te kurutmalı çamaşır makinesi BESPOKE AI Combo’yu tanıttı

    0

    Samsung’un IFA 2023’te tanıttığı BESPOKE AI™ Combo Kurutmalı Çamaşır Makinesi, gücünü Dijital İnvertör Isı Pompası teknolojisinden alıyor.

    Samsung Electronics, bugün, Berlin’de gerçekleştirilen tüketici elektroniği fuarı IFA 2023’te Dijital İnvertör Isı Pompası teknolojisine sahip yeni BESPOKE AI™ Combo Kurutmalı Çamaşır Makinesi’ni tanıttı. Çamaşırları yıkayıcıdan kurutucuya aktarma zahmetini ortadan kaldıran model, tüm çamaşır yükünü tek adımda tamamlıyor. 25 kg’lık büyük yıkama kapasitesini 13 kg’lık ısı pompalı kurutma kapasitesiyle birleştiriyor ve tüketicilere daha fazla esneklik sunan akıllı fonksiyonlarla geliyor.

    Samsung Electronics Dijital Aletler Birimi Başkan Yardımcısı ve Müşteri Deneyimi Ekibi Başkanı Junhwa Lee yeni modelle ilgili şunları söyledi: “Samsung’un Dijital İnvertör Isı Pompası teknolojisine sahip ilk BESPOKE AI™ Combo Kurutmalı Çamaşır Makinesi, sorunsuz çamaşır yükü aktarımı sağlayarak çamaşır yıkamayı çok daha kolaylaştırırken aynı zamanda yerden de tasarruf sağlıyor. Çamaşır yıkama deneyimi artık daha keyifli ve daha kolay hale gelirken SmartThings Energy’deki Yapay Zeka Enerji Modu da enerji tasarrufu sağlıyor.”

    Yeni BESPOKE AI™ Combo Kurutmalı Çamaşır Makinesi ile Yerden Tasarruf Edin

    Bütün bir çamaşır yıkama programını tek makinede tamamlayabilen Yeni BESPOKE AI™ Combo Kurutmalı Çamaşır Makinesi, kurulu iki makineden daha az yer kapladığından kullanıcıların evlerinde yerden tasarruf etmesini sağlıyor. Yaşam alanından daha fazla faydalanmayı hedefleyen tüketiciler, tasarruf ettikleri alanı diğer kullanımlar için değerlendirebiliyor. BESPOKE ürünlerinin sade ve düz tasarımı, evin iç mekanıyla olduğu gibi diğer cihaz ve mobilyalarla da uyumlu.