2017’nin en popüler oyunu olmayı başaran PlayerUnknown’s Battlegrounds, bizim onu tanıdığımız isimle de PUBG, çok daha fazlasını istiyor. 1.0 ile erken erişimden çıkan yapım, 2018’de de işin ucunu bırakacak gibi görünmüyor. Sadece geçmiş zamanlarda popüler olan bir oyun değil, efsane olmak istiyor.
2017’nin en iyi oyunları
PUBG her devrin markası, oyunu olmak istiyor!
Şirketin CEO’su Chang Han Kim verdiği bir röportajda oyunun geleceğine dair önemli ipuçları verdi. Öncelikle Bluehole kesinlikle oyunun her bir platformda aktif olmasını istiyor. Geçtiğimiz ay Xbox One için çıkan yapımın, PUBG PS4 versiyonu da yolda diyebiliriz.
Bunun dışında markanın video oyununa dayalı global bir ürün zinciri oluşturması planlanıyor. Filmler, kitaplar, diziler, tişörtler ve butik ürünlerle PlayerUnknown’s Battlegrounds‘ın tarihe damga vurması isteniyor. CEO Chang Han Kim nihai amacıysa şöyle açıklıyor:
“PlayerUnknown’s Battlegrounds‘ın tüm sınırları aşarak, oyun bazlı bir kültürün ön ayağı olmasını istiyoruz.”
Başarabilirler mi? Bunu zaman gösterecek.