Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 392

    En çok pil tüketen mobil uygulamalar belli oldu!

    0

    Akıllı telefonlar, bugüne kadar hiç olmadıkları kadar hayatımızın bir parçası. Bir zamanlar gerçekleştirmek için birden fazla cihaza ihtiyaç duyduğumuz pek çok şeyi, artık bu ürünlerle yapabiliyoruz. Ancak bu durum, başka sorunları da beraberinde getiriyor.

    Bu sorunların en büyüğü ise batarya kısmında karşımıza çıkıyor. Akıllı telefonlarımızın şarjı ilk aldığımız zaman çok uzun süreler dayanırken, birkaç ay içerisinde günü zor çıkarmaya başlıyor. Bunun en büyük nedeni ise zamanla yüklediğimiz uygulamalar.

    Xiaomi kullanıcıları üzgün: MIUI 13 almayacak telefonlar

    En çok pil tüketen uygulamalar hangisi?

    İlk bakışta zararsız görünen yüksek enerji tüketen uygulamalar, aktif olmadığında bile şarj yiyor. Bu durum iki nedenden dolayı zararlı. Bunlardan ilki günlük hayatınızın şarj başında geçerek etkilenmesi. Diğeri ise uzun vadede telefonunuzun daha sık şarj olması ve bundan dolayı bataryanızın yıpranması. Peki hangi uygulamalardan uzak durulmalı? İşte en çok enerji tüketen uygulamalar.

    Snapchat

    Listemizin birinci sırasına baktığımızda popüler sosyal medya uygulaması Snapchat’i görüyoruz. Özellikle filtreleri nedeniyle popülerliğini koruyan uygulama, masum görünmesine rağmen oldukça sorunlu bir yapıya sahip. Optimizasyon konusunda pek başarılı olmayan Snapchat, bildirim servisi telefonunuzu meşgul edecek ve pili emecektir. Aynı zamanda konum ve çeşitli servislere de erişmesi, sevilen platformun batarya için oldukça ciddi sorunlar yaratıyor.

    Netflix

    Netflix, en çok pil tüketen uygulamaların başında geliyor. Özellikle ekran kullanımı açısından dezavantajlı olan uygulama, bildirimi servisiyle ve çeşitli fonksiyonlarıyla da adeta pil katili görevi görüyor. Ayrıca Netflix bağımlısı ilk hastanın yakın zaman içinde internete düştüğünü belirtmekte de fayda var.

    YouTube

    Dünyanın en popüler video izleme platformu YouTube, sahip olduğu pek çok hizmetle öne çıkıyor. Ancak uygulama, özellikle bağımlılık yapması sayesinde pek çok kullanıcının ekran süresi ile pil tüketmesine neden oluyor. Listedeki diğer uygulamalar ise şu şekilde:

    • Fitbit
    • Uber
    • Skype
    • Facebook
    • Airbnb
    • Bigo Live
    • Instagram
    • Tinder
    • Bumble 
    • Snapchat
    • WhatsApp
    • Zoom 
    • Booking.com
    • Amazon
    • Telegram
    • Grindr
    • Likke 
    • LinkedIn

    Geleceğin hemşireleri de yapay zekâ ile yetiştiriliyor

    Yapay zekâ artık hayatımızın birçok noktasına karışımıza çıkıyor.

    Onlar sağlığımızın olmazsa olmaz kahramanları. Aile ve toplum sağlığı için çalışan, sağlığı koruma, geliştirme, hastalık durumunda tedavi ve rehabilite etme aşamasında bakım veren hemşirelere tüm sağlık çalışanlarına olduğu gibi çok şey borçluyuz. Pandemi sürecinde gösterdikleri özveriyle de büyük takdir toplayan hemşireler, sağlık sisteminin en önemli meslek gruplarından biri.

    Sağlık alanında verdiği eğitimlerle adından söz ettiren İstinye Üniversitesi’nin (İSÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü, hemşireliğe ve hemşirelik eğitimine diğer üniversitelerden farklı bir bakış açısı ile yaklaşıyor. Türkçe ve İngilizce hemşirelik bölümleri ile eğitim veren İSÜ, sağlık sektörüne nitelikli insan gücü yetiştirerek fark yaratan ve tercih edilen bir eğitim kurumu olma yolunda hızla ilerliyor

    Hemşirelikte yapay zekâ teknolojisi

    Yapay zekâ artık hayatımızın birçok noktasına karışımıza çıkıyor. Sağlık sisteminde yaşanan hızlı değişim ve gelişimi de yakından takip eden İSÜ, bir değişim aracı olan yapay zekâ teknolojisini hayata geçirdi. Geleceğin hemşirelerini yetiştirmeyi planlayan İSÜ, eğitim, araştırma ve klinik bakımda yapay zekayı kullanmayı gerektiren (karar verme destek sistemleri, simülasyon, sanal gerçeklik, oyun ve diğer eğitim teknolojisi) durumları hemşirelik bakımına entegrasyonunu sağlayarak eğitimlerine yapay zekayı da dahil ediyor.

    Mutfaktaki büyük yardımlarıyla Bosch’tan küçük ev aletleri

    “Tam bi’ Bosch” kampanyası ile iletişim dilini yenileyen Bosch Ev Aletleri’nin, yeni reklam filminin yüzü Arda Türkmen oldu. Reklam filminde Arda Türkmen’e Bosch Ev Aletleri’nin en yeni ürünleri olan MUM Mutfak Makineleri ve ErgoMixx Vakumlu El Blenderları eşlik ediyor. 

    Mutfakta profesyonel sonuçlara ulaşmak isteyenler için Arda Türkmen’in önerisi, tasarımı kompakt ve fonksiyonları profesyonel olan MUM Mutfak Makineleri ve mutfakta çok yönlü; güçlü bir yardımcı, vakumlama sistemli, güçlü motorlu ErgoMixx Vakumlu El Blenderı! Arda Türkmen ile gerçekleştirilen çekimin kreatif süreçlerini Medina Turgul DDB’nin üstlendiği filmin yönetmen koltuğunda Walky Talky oturuyor.

    Sorumlu marka kimliği ile sahiplendiği ‘evde eşit iş paylaşımı’ yolculuğunda evin tüm bireylerinin tam anlamıyla hayatı bölüştükleri bir dünyaya eşlik eden Bosch Ev Aletleri, yeni kampanyasında da bu mesajı vermeye devam ediyor. Herkesin rahatça kullanabilmesi için tasarlanan üstün teknolojileriyle, evlerde eşit iş paylaşımına katkı sağlamaya ve yaşam kalitesini artırmaya devam ediyor.

    Dronelar Hakkında Bilinmesi Gereken 10 Önemli Husus

    Dronelar hakkında ilk bilmemiz gereken şey onların insansız hava araçları olduğudur. Çok çeşitli amaçlar için kullanılırlar. Drone kullanımı hem kişisel hem de ticari amaçlar için her geçen gün artıyor. Birçok insan için dronelar, sadece bir oyuncak olarak görülebilir. Ancak, droneların kullanım alanı oldukça geniştir ve hayatımızın birçok farklı alanında etkili bir şekilde kullanılmaktadır. Dronelar hakkında bilinmesi gereken 10 önemli hususu aşağıda ayrıntılı bir şekilde sıraladım.

    1- Drone Nedir ve Çeşitleri Nelerdir?

    Dronelar, uzaktan kumanda edilebilen, otonom veya yarı otonom insansız hava araçlarıdır. Dronelar, mini dronelar, helikopter dronelar, multikopterler gibi farklı çeşitlere ayrılır.

    2- Droneların Uçuş Süresi ve Menzili

    Droneların uçuş süresi ve menzili drone’nun boyutuna ve batarya kapasitesine göre değişiklik gösterir. Küçük bir drone sadece 5-10 dakika uçabilirken daha büyük droneların uçuş süresi 30-50 dakikaya kadar çıkar. Menzil konusu da aynı şekilde değişiklik gösterir. Küçük bir drone sadece 50-100 metre çevrede uçarken daha büyük droneların menzili 5-10 kilometreye kadar çıkar.

    3- Droneların Kullanım Alanları

    Dronelar, oldukça geniş bir yelpazede kullanım alanına sahiptirler. İnşaat, güvenlik, tarım, haberleşme, fotoğrafçılık, kargo taşıma, medya, turizm, yangın tespit, arama kurtarma, arazi haritalama ve film endüstrisi gibi alanlarda kullanılmaktadırlar.

    4- Droneların Özellikleri

    Dronelar birçok özelliğe sahiptir. Bu özellikler arasında GPS, kamera, otonom uçuş, uzaktan kumanda, engel algılama, termal kamera, lazer tarayıcılar ve hız ölçerler gibi özellikler bulunur.

    5- Droneların Yasal Durumu

    Droneların yasal durumu ülkeden ülkeye değişiklik gösterir. Droneların ticari amaçla kullanılması için bazı ülkelerde özel izinler gereklidir. Örneğin droneların belirli saatlerde kullanılması yasaklanmış olabilir.

    6- Droneların Uçuş Güvenliği

    Droneların kullanılacağı alanın önceden belirlenmesi ve uçuş güvenliği kurallarına uyulması gerekir. Dahası droneların uçuş güvenliği önemlidir çünkü droneların hava trafiğiyle karışması, havacılık güvenliği açısından risk oluşturur. Örneğin düzenleyici kurumlar tarafından belirlenen uçuş kurallarına uymak, hem droneların hem de hava trafiğindeki diğer uçakların güvenliği için kritik öneme sahiptir.

    7- Droneların Maliyeti

    Droneların maliyeti, dronun boyutuna, özelliklerine ve kullanım amacına göre değişir. Küçük bir dronenin maliyeti 50-100 dolar arasındayken çok gelişmiş droneların maliyeti özelliklerine göre birkaç bin doları bulur. Özellikle ticari amaçlar için kullanılan droneların maliyeti daha yüksektir.

    8- Drone Eğitimi

    Dronelar, eğitim almış kişiler tarafından kullanılmalıdır. Droneların kontrolü için belirli bir beceri ve tecrübe gerekmekte olup yasal düzenlemelere de uyulmalıdır. Genel bir kural olarak droneların kullanımı öncesinde mutlaka gerekli eğitimi almanız yararınıza olur.

    9- Droneların Geleceği

    Droneların teknolojik olarak gelişmesi ve kullanım alanlarının artması beklenmektedir. Gelecekte droneların hava taşımacılığı, acil müdahale, güvenlik, gözetim, tarım, madencilik, inşaat, film yapımı, lojistik ve e-ticaret gibi birçok alanda daha yaygınlaşması bekleniyor. Otonom droneların geliştirilmesiyle birlikte, droneların insan müdahalesi olmadan daha da verimli bir şekilde çalışacaktır.

    10- Özel Kullanım İçin İzin

    Bazı durumlarda droneların özel kullanımı için özel izinler gerekir. Bu nedenle izinler droneların ticari amaçlarla kullanımı veya belirli hava sahalarında kullanımı gibi durumlar için gereklidir.

    Birkaç Farklı Drone Önerisi:

    1- DJI Avata Explorer Combo Drone Siyah

    https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_dj%C4%B1-avata-explorer-combo-drone-siyah-1228665.html

    2- CORBY CX019 Anka Pro GPS Smart Drone

    https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_corby-cx019-anka-pro-gps-smart-drone-1218624.html

    3- CORBY CX020-2B Atlantis Smart Drone

    https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_corby-cx020-2b-atlantis-smart-drone-1220170.html

    4- AUTEL Evo Nano+ Premium Bundle Drone

    https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_autel-evo-nano-premium-bundle-drone-1225848.html

    Sonuç

    Sonuç olarak, droneları günümüzde hayatımızın içinde edindiği önemli yer giderek artıyor. Dahası droneların kullanımı sırasında uçuş güvenliği, yasal düzenlemeler ve çevre etkileri gibi konuların dikkate alınması çok önemlidir. Bu nedenle satın alırken de kullanırken de bilinçli olmak gerekir.

    www.mediamarkt.com.tr

     

    Canon, satış sektöründe kadınların daha başarılı olmalarının önünü açıyor

    Canon, yalnızca ürün ve hizmetleriyle değil kurumsal projeleriyle de adından söz ettiriyor. Kadın çalışanlara sağladığı değerli desteğin bir göstergesi olarak geçtiğimiz yıllarda Women in Sales (Satışta Kadın) programını hayata geçiren Canon, kadınların satış alanında iş gücüne daha çok katılmasına destek oluyor.

    Her alanda olduğu gibi çalışma hayatında da kadın-erkek eşitliğinin önemine inanan Canon; geçtiğimiz yıllarda hayata geçirdiği Women in Sales (Satışta Kadın) programı ile Orta Doğu, Türkiye, Orta ve Kuzey Afrika bölgelerindeki kadın temsilcilerinin rollerini en az yüzde 35 oranında arttırmayı hedefliyor. 

    İlerlemenin yolu fırsat eşitliğinden geçiyor

    Canon Eurasia; Kyosei felsefesinin “Ortak fayda için birlikte yaşamak ve çalışmak” mottosu ve Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri doğrultusunda geçtiğimiz yıllarda başlattığı Women in Sales (Satışta Kadın) programı ile kadınları iş gücüne katılmaya ve kendi eşsiz kariyerlerini oluşturmaya teşvik ediyor. Program çerçevesinde her yıl yalnızca kadınların katılım sağlayabileceği yıllık bir staj programı olarak 10 kadına satış alanında çeşitli bölümlerde yetkinlik kazandırılıyor.

    Orta Doğu, Türkiye, Orta ve Kuzey Afrika’da farklı bölgelerden yeni mezun kadınların iş hayatına katılmasını sağlamak amacıyla başlatılan proje, kadınlara eşit fırsatlar sağlanmasına odaklanıyor. Canon, sektör genelinde kadın liderliğindeki rollerin eksikliğini göz önünde bulundurarak onlara yeni fırsatlar ve teşvik edici çalışma ortamları konusunda destek sağlıyor.

    Eğitim, tam zamanlı kariyere dönüşüyor

    Canon EMEA bölgesi ile ortak yürütülen gelişim programı Women in Sales (Satışta Kadın), global bir ekiple; satış profesyoneli olma, müşteri odaklı satış, satış süreci ve satış simülasyonu olarak ilerliyor.  Programa dahil olan kişiler Canon ailesinin kalıcı bir parçası olma yolunda iş hayatına hazırlanıyor. Programın bir parçası olmak için ise yeni mezun olup henüz bir iş deneyimine sahip olmamak, sosyal ve açık fikirli olmak ve en önemlisi de satış kariyerine ilgi duymak yeterli.

    Seçilen katılımcılara, Canon tarafından tam zamanlı istihdam fırsatıyla birlikte bir yıl süren bütünsel bir eğitim sunuluyor. Geçtiğimiz dönemde programı başarıyla tamamlayan, 10 kadından 7’sine Canon’da tam zamanlı iş teklif edilirken, diğerlerine de satış alanındaki kariyer yolculuklarına başlamaları için destek verildi. 2022 yılındaki eğitimin sonucunda Canon’da tam zamanlı olarak çalışmaya devam eden yedi kadından üçü Türkiye’den, ikisi Suudi Arabistan’dan, biri Kenya’dan ve biri de Birleşik Arap Emirlikleri’nden seçildi.

    Monster Notebook’ta üst düzey atama

    Koray Yıldız, Monster Notebook Ticari Genel Müdür Yardımcısı (CCO) olarak atandı

    Teknoloji şirketlerinde 20 yılı aşkın deneyime sahip Koray Yıldız, Monster Notebook’un yeni Ticari Genel Müdür Yardımcısı (CCO) olarak atandı. Yıldız; şirketin satış, pazarlama, müşteri deneyimi ve oyun segmenti faaliyetlerinin yönetiminden sorumlu olacak.

    Yüksek performanslı bilgisayara ihtiyaç duyan tüm kullanıcılara hitap eden Monster Notebook’ta üst düzey bir atama gerçekleşti. Teknoloji şirketlerinde 20 yılı aşkın bir deneyime sahip olan Koray Yıldız, Monster Notebook’un Ticari Genel Müdür Yardımcısı (CCO) pozisyonuna getirildi.

    1999 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi’nden (ODTÜ) Makine Mühendisliği bölümünden mezun olan Koray Yıldız, 2007 yılında PennState Üniversitesi’nde Pazarlama ve Tedarik Zinciri üzerine İşletme Yönetimi Yüksek Lisansı (MBA) programını tamamladı ve 2009 yılında The Wharton School’dan finans eğitimi aldı.

    Koray Yıldız; ABD, BAE, Türkiye ve Suudi Arabistan gibi ülkelerde 20 yılı aşkın bir süredir satış, pazarlama ve iş geliştirme alanlarında liderlik rolleri üstlenmiştir. 2011 yılından bu yana Intel’in satış ve pazarlama departmanlarında üst düzey yönetici olarak görev yapmış ve en son olarak Intel Orta Doğu bölgesi Perakende Satış Direktörü olarak görev almıştır. Monster Notebook’un yeni CCO’su olarak transfer olan Yıldız, şirketin global ticari faaliyetlerinin yönetiminden sorumlu olacak.

    HUAWEI WATCH Ultimate, Türkiye’de en hızlı yükselen amiral gemisi akıllı saat oldu

    HUAWEI’nin ustalık eseri olarak adlandırılan premium akıllı saatleri Huawei Watch Ultimate, Türkiye’de satışa çıktığından beri tüm akıllı saat sektöründe amiral gemisi sınıfında en hızlı yükselen saati oldu.

    İlk 3 haftalık satış grafiğinde 1.300 adedi çoktan satılan Huawei Watch Ultimate modelinin satış hızı, 10 bin TL üzerindeki premium akıllı saatler klasmanında en yakın rakibine haftalık satış adetlerinde ve ilk 3 haftalık toplam satış adedinde yaklaşık 2 kat fark atarak bu alanda birinci oldu. Huawei, 2023 yılında satışa sunduğu Watch D, Watch Buds gibi inovatif akıllı saatleri ve Watch Ultimate modelleriyle birlikte akıllı saat pazarındaki pazar liderliğini de güçlendirmiş oldu.

    HUAWEI WATCH Ultimate Serisi, bir başyapıt oluşturmak için kullanılan bir dizi özellik, üst düzey tasarım ve malzemelerle pazardaki akıllı saatler için yeni bir çıta belirliyor. Birinci sınıf Zirkonyum bazlı sıvı metal kasa, Nano-Tech seramik çerçeve ve safir saat kadranı gibi dayanıklı malzemelerle tasarlanan saat ister karada ister dağın tepesinde veya denizin dibinde olsun, kullanıcıları her türlü açık hava macerasına veya önemli sosyal etkinliklere hazırlamak için lüks estetik ve akıllı özellikler sunuyor.

    Üst düzey lüks saatlerde ve hassas cihazlarda bulunan yenilikçi yeni bir malzeme olan zirkonyum bazlı sıvı metal, HUAWEI WATCH Ultimate ile ilk kez akıllı saatlere giriyor. Eşsiz özellikleri, kayalık arazilerde, sıcak çöllerde, lüks akşam yemeklerinde ve günlük kullanımda yanınızda taşıyabileceğiniz kadar dayanıklı olduğu için ekstrem aktiviteler için uygun hale getiriyor.

    İşletmelerin siber risklere karşı hazırlığı yeterli değil!

    Siber riskler azalıyor, ancak işletmelerin yüzde 78’i yeterince hazırlanamadıkları için önümüzdeki yıl siber saldırıların başarıya ulaşma olasılığının daha yüksek olduğuna inanıyor

    Dünyanın önde gelen siber güvenlik şirketlerinden Trend Micro, siber risklerin ilk kez “yüksek” düzeyinden “orta” düzeye gerilediğini ancak iç tehditlerin küresel işletmeler için kalıcı bir tehdit oluşturmaya devam ettiğini açıkladı.

    2022’nin ikinci altı aylık dönemini kapsayan Trend Micro Cyber Risk Index (CRI – Siber Risk Endeksi) çalışmasının tamamını okumak için: https://www.trendmicro.com/en_us/security-intelligence/breaking-news/cyber-risk-index

    Trend Micro Tehdit İstihbaratından Sorumlu Başkan Yardımcısı Jon Clay, “Siber Risk Endeksini hazırlamaya başladığımız ilk günden bu yana ilk kez küresel siber risk endeksinin iyileşmekle kalmayıp +0,01 ile pozitif bölgeye geçiş yaptığını gördük. Bu, işletmelerin siber saldırılara karşı hazırlık düzeylerini artırmak için adım atıyor olabilecekleri anlamına geliyor. Ancak, çalışanlar risk kaynağı olmaya devam ettiğinden hala yapılması gereken çok şey bulunuyor. Bunun ilk adımı, tam ve sürekli saldırı yüzeyi görünürlüğü ve kontrolü elde etmek” dedi.

    Trend Micro Türkiye Ülke Müdürü Hasan Gültekin, “Siber Risk Endeksinde risk düzeyinin azalması olumlu ancak bu işletmelerin tedbiri elden bırakmaları anlamına gelmiyor. Giderek genişleyen saldırı yüzeyi ve siber saldırılardaki artış daha da tedbirli olmalarını gerektiriyor. Türkiye’deki işletmelere siber saldırılara karşı her zaman hazırlıklı olmaları gerektiğini tekrar hatırlatmak istiyoruz” dedi.

    Siber Risk Endeksi, son altı ay içerisinde siber saldırılara karşı hazırlığın Avrupa ve Asya-Pasifik bölgesinde arttığını, Kuzey ve Latin Amerika bölgesinde biraz da olsa gerilediğini ortaya koyuyor. Siber tehditler birçok bölgede azalma eğilimi gösterse de Avrupa’da artmaya devam ediyor.

    Diğer yandan işletmelerin büyük bölümünün önümüzdeki yıl için beklentileri pek de olumlu değil. Siber Risk Endeksi çalışmasına dahil olan işletmelerin büyük bölümü (yüzde 70) müşteri verilerinin ihlali, sızma girişimi (yüzde 69) veya siber saldırıyla karşı karşıya kalma (yüzde 78) olasılığının “biraz” ila “muhtemel” olduğunu belirtiyor.

    Bu rakamlar, son rapora göre sırasıyla yalnızca yüzde 1, yüzde 2 ve yüzde 7’lik düşüşleri temsil ediyor.

    Çalışmada katılımcılar tarafından belirtilen ilk dört tehdit bir önceki çalışmaya göre değişmedi: 

    1. Clickjacking
    2. Kurumsal E-posta Gizliliğinin İhlali (BEC)
    3. Fidye yazılımları
    4. Dosyasız saldırılar

     

    Anneler Günü’nde hayatı kolaylaştıracak hediyeler MediaMarkt’ta

    Geniş ürün yelpazesiyle teknolojiseverlere konforlu alışverişin keyfini sunan MediaMarkt’ta Anneler Günü Kampanyası devam ediyor. Kampanya kapsamında 9-14 Mayıs tarihleri arasında epilasyon cihazı, dizüstü bilgisayar, akıllı telefon, kulaklık, kahve makinesi ve mikrodalga fırın gibi birbirinden farklı ürünler çeşitli fırsatlarla satışa sunulacak.

    Türkiye’nin en geniş satış alanına sahip elektronik perakendecisi MediaMarkt, yaklaşan Anneler Günü’nde son teknoloji ürünü bir hediye almak isteyenler için başlattığı Anneler Günü kampanyasına devam ediyor. 9-14 Mayıs tarihleri arasında geçerli olacak kampanya kapsamında epilasyon cihazı, dizüstü bilgisayar, akıllı telefon, kulaklık, kahve makinesi ve mikrodalga fırın gibi birbirinden farklı ürünler çeşitli fırsatlarla satışa sunulacak.

    9-14 Mayıs tarihleri arasında geçerli olacak kampanya kapsamında;

    • BRAUN PL3139 Silk-Expert Pro 3 IPL Epilasyon Cihazı 5.499 TL’den,
    • HP 6G0C0EA/i5-1235U/8GB RAM/ 256GB SSD/15.6″/Win 11 Laptop 11.999 TL’den,
    • SAMSUNG Galaxy A54 Akıllı Telefon, Arzum Okka Minio Türk Kahve Makinesi hediyesi ile birlikte 12.999 TL’den,
    • JBL Tune Flex NC TWS Kulak İçi Bluetooth Kulaklık 1.749 TL’den
    • DELONGHI ECAM290.61.SB Magnifica Evo Otomatik Kahve Makinesi 13.999 TL’den,
    • KOENIC KMW 202351 W 20 L Mikrodalga Fırın 1.399 TL’den satışa sunulacak.

    MediaMarkt’ın kampanyası hem Türkiye genelindeki 91 mağazasında hem de online alışveriş sitesi mediamarkt.com.tr’de geçerli olacak.

    Tüketiciler kampanyaya dair detaylara Anneler Günü Kampanyası | MediaMarkt adresinden ulaşabilirler.

    FanSupport, Birleşmiş Milletler’in “Football For The Goals” platformuna katıldı

    Dünyanın ilk ve tek “Şartlı Taraftar Destek Platformu” FanSupport, Birleşmiş Milletler’in Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları programının global futbola uyarlanması için oluşturduğu “Football For The Goals” platformuna Türkiye’den dahil olan ilk kuruluş oldu.     

    FS Teknoloji A.Ş. bünyesinde yüzde 100 Türk yazılımcılar tarafından geliştirilen FanSupport, inovatif taraftar destek modeliyle spor ekonomisine katkı sağlamanın yanı sıra sürdürülebilirlik hedeflerini de sahipleniyor. Birleşmiş Milletler’in Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları programının global futbola uyarlanması için oluşturduğu “Football For The Goals” platformuna Türkiye’den katılan ilk kuruluş olan FanSupport, sektöründe öncü bir rol üstleniyor.

    “Football For The Goals” platformu, futbol dünyasının Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile etkileşime girmesini ve bu amaçları benimseyerek harekete geçmesini hedefliyor. Liglerden kulüplere, oyuncu derneklerinden taraftar gruplarına kadar tüm paydaşların sürdürülebilirlik yaklaşımlarını geliştirmeyi amaçlayan girişim, futbol ekosistemine ilham veriyor.

    “Football For The Goals” üye olan kuruluşlar mevcut faaliyetlerini sürdürürken, iş yapış biçimlerini Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları doğrultusunda şekillendiriyor. “Football For The Goals” üyelerinin taahhütleri arasında; sürdürülebilirlik politikaları geliştirmek ve uygulamak, ayrımcı uygulamalardan kaçınarak insan haklarına dayalı bir yaklaşım göstermek, cinsiyet eşitliği dahil olmak üzere eşitlik ilkesini savunmak ve iklim eylemi yer alıyor.

    FanSupport: Dijital ve yenilikçi bir platform

    Eylül 2022’de Fenerbahçe Spor Kulübü ile iş birliği anlaşması imzalayarak lansmanını yapan FanSupport, spor endüstrisinde eşi benzeri olmayan bir destek modeli sunuyor. IOS, Android ve Harmony OS platformları üzerinden mobil uygulama olarak hizmet veren FanSupport, “Şartlı Taraftar Desteği” modeli ile konvansiyonel bağış sistemlerinin yanında, dijital ve yenilikçi bir platform olarak sürdürülebilir bir kaynak sağlıyor.