Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 245

    Samsung, kullanıcılarını yeni Galaxy yapay zeka çağına davet ediyor

    Samsung, Galaxy AI’ın sunduğu yenilikçi özellikleri tanıtmak için dünya çapında sekiz şehirde Galaxy Deneyim Alanları açıyor.

    Samsung Electronics, Galaxy AI (yapay zeka) ile bağlantı kurmanın, yaratıcı olmanın ve oyun oynamanın yeni yollarını nasıl sunduğunu göstermek için dünya çapında yeni Galaxy Deneyim Alanları açtığını duyurdu. Galaxy Unpacked etkinliğinden sonra hizmete açılacak olan alanlar, Bangkok, Barselona, Berlin, Dubai, Londra, New York, Paris ve Seul’de Samsung kullanıcılarını şirketin en yeni inovasyonlarıyla buluşturacak.

    Samsung Electronics Mobil Deneyim İş Biriminden Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Pazarlama Müdürü Stephanie Choi, konuyla ilgili şunları söyledi, “Samsung Galaxy, yeni deneyimler sunarak ve sevdikleri şeyleri yapmanın yeni yollarını göstererek insanları güçlendiriyor. Galaxy AI ile mobil cihazların imkanlarını yeniden tanımlıyoruz. Açtığımız bu alanlar, Galaxy hayranlarına yeni inovasyon çağını ilk elden deneyimleme fırsatı sunacak. Galaxy AI’ın kullanıcıların potansiyelini nasıl ortaya çıkarıp güçlendireceğini görmek için sabırsızlanıyoruz.”

    Ziyaretçiler bu alanlara adım atar atmaz Galaxy AI tarafından desteklenen imkanlar dünyasına girecek. Alanlarda deneyimlenecek her özellik, çok yakında Galaxy’nin en yeni cihazlarında sunulacak. İnteraktif ve sürükleyici deneyimler yaşatan standlar arasında gezen ziyaretçiler, Galaxy AI’ın yeni yerler keşfetmekten içerik kaydedip paylaşmaya ve dil farkı engellerini aşarak iletişim kurmaya kadar[1], günlük aktiviteleri daha önce hiç olmadığı kadar nasıl güçlendirdiğini görecek.

    MediaMarkt’ta Yarıyıl Kampanyası Devam Ediyor!

    Geniş ürün yelpazesiyle teknolojiseverlere konforlu alışverişin keyfini sunan MediaMarkt, öğrencilerin sabırsızlıkla beklediği sömestr tatili için özel kampanyalar sunmaya devam ediyor. Yarıyıl Kampanyası kapsamında, birbirinden farklı binlerce elektronik ürün çeşitli fırsatlarla satışa sunulacak.

    Avrupa’nın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, yarıyıl tatiline sayılı günler kala henüz hediyelerini seçememiş ebeveynler için çeşitli seçenekler sunmaya devam ediyor. 18 Ocak tarihine kadar devam edecek Yarıyıl Kampanyası kapsamında, akıllı saatlerden dizüstü bilgisayarlara, tabletlerden oyuncu kulaklıklarına ve harici hard disklere kadar birçok ürün özel fırsatlarla satışa sunulacak.

    Kampanya kapsamında;

    • HUAWEI Watch GT3 Elite 46mm Akıllı Saat 5.999 TL’den
    • APPLE Z1240009K/ Macbook Air/ M1 Dizüstü Bilgisayar 31 .999 TL’den
    • LENOVO Smart Paper 10.3 Tablet 9.899 TL’den
    • SEAGATE Expansion Harici Hard Disk 4.999 TL’den
    • JBL Quantum 100 Oyuncu Kablolu Kulak Üstü Kulaklık 849 TL’den satışa sunulacak.

    MediaMarkt’ın kampanyası 18 Ocak tarihine kadar Türkiye genelindeki 97 mağazasında ve mediamarkt.com.tr’de geçerli olacak.

    Tüketiciler kampanyaya dair detaylara MediaMarkt-Yarıyıl Kampanyası adresinden ulaşabilirler.

    TCL, gelişmiş NXTPAPER 3.0 teknolojisini tanıttı

    NXTPAPER ile CES 2024 İnovasyon Ödülünü kazanan TCL, burada gelişmiş NXTPAPER 3.0 teknolojisini de duyurdu.

    Zengin özelliklere sahip akıllı telefonlar, tabletler ve bağlantılı cihazlarda ekran teknolojisinin öncüsü TCL, ödüllü ekran teknolojisinin en gelişmiş versiyonu olan TCL NXTPAPER 3.0’ı CES 2024’te tanıttı. İnsan gözü için optimize edilen bu üçüncü nesil teknoloji, görsel sağlığı geliştirmek için tasarlanmış çeşitli iyileştirmeler ve etkileyici özellikler paketi içeriyor.

    2021’deki tanıtımdan bu yana TCL, akıllı cihazlar ve e-okuyucular arasındaki boşluğu dolduran benzersiz TCL NXTPAPER teknolojisini sürekli olarak geliştirdi ve 2023’te akıllı telefonlarında da kullanmaya başladı. TCL’in ilk olarak Avrupa’da piyasaya sürdüğü ve hala satışı devam eden TCL 40 NXTPAPER akıllı telefonu da Mobil Cihazlar için CES 2024 İnovasyon Ödülü’nü aldı. Bu ödülün de gösterdiği üzere TCL, şimdi daha da ilerlemiş teknolojiyle inovasyonun sınırlarını zorluyor ve teknolojiyi insanileştirme konusunda adımlar atmaya devam ediyor.

    TCL Communication CMO’su Stefan Streit yaptığı açıklamada, “TCL olarak, teknolojiyi ilerletmenin sadece daha fazla özellik eklemekle değil, aynı zamanda bu teknolojiyi daha erişilebilir kılmakla ilgili olduğuna inanıyoruz. NXTPAPER’ın başarısı, insan gözü için optimize edilmiş ürünler geliştirmeye odaklanarak teknolojiyi insanileştirme misyonumuzun bir kanıtıdır. TCL NXTPAPER 3.0, önceki cihazların başarısını temel alıyor. 2024 yılında NXTPAPER serisini daha fazla TCL ürün kategorisi ve ekran boyutuna getirerek kullanıcılara daha fazla seçenek sunuyoruz.” dedi.

    eFootball 1 milyara koşuyor!

    0

    Konami Digital Entertainment B.V., yaptığı açıklamayla amiral gemisi futbol oyunu ‘eFootball™’un dünya çapında toplam 700 milyon indirmeyi aştığını duyurdu.

    Bunu kutlamak amacıyla KONAMI, 11 Ocak – 1 Şubat tarihleri arasında birçok yeni özelliğin yer aldığı oyun içi bir kampanya düzenliyor.

    Bu üç hafta boyunca oyuna giriş yaptığınızda haftada bir adet olmak üzere toplamda üç tane Haftanın Oyuncusu (POTW) elde etme şansına sahip olacaksınız. Ayrıca kampanya dönemi boyunca giriş bonusu olarak her gün 1 adet Worldwide Chance Deal sizi bekliyor.

    Bu süre boyunca kullanıcılar, çeşitli Tur Etkinlikleri, Mücadele Etkinlikleri ve eFootball™ Liglerine katılarak toplamda 200.000 GP, 210 eFootball™ Coins ve çok daha fazlasını kazanabilecekler.

    eFootball Şampiyonası Kulüp Etkinliği: FC Bayern München

    KONAMI 2023 Aralık ayında, e-spor turnuvalarına bir dizi değişiklik getireceklerini belirterek eFootball™ Championship Club etkinliklerini duyurmuştu.

    eFootball™ Championship Club etkinliklerinde dünyanın dört bir yanından oyuncu, bölgesel oyun içi elemelerde karşı karşıya gelecek ve turnuvalarda partner kulübü temsil edebilmek için yarışacaklar.

    Bu bağlamda FC Bayern München Kulüp Etkinliği, 15 Ocak Pazartesi günü başladı.

    Samsung yeni iş ortağı aksesuar programını tanıttı

    0

    Video oyun aksesuar pazarının lider şirketleri, Samsung Gaming Hub platformuna özel resmi lisanslı ürünler geliştirecek.

    Teknoloji severlerin yakından takip ettiği ve tüketici elektroniği alanında yeni teknolojilerin sergilendiği CES Fuarı, her yıl olduğu gibi bu yıl da Las Vegas’ta 9-12 Ocak 2024 tarihleri arasında gerçekleşiyor. Samsung Electronics, CES 2024’te paylaştığı “Designed for Samsung Gaming Hub” programının ayrıntılarını açıkladı. Program, Samsung’un oyun yayın platformu Samsung Gaming Hub’a yönelik sınıfının en iyisi yeni nesil iş ortağı ürünlerinin geliştirilmesi için lider oyun aksesuarı şirketleriyle iş birlikleri yapılmasını hedefliyor. Şirket ayrıca, “Designed for Samsung Gaming Hub” platformunun ilk oyun kumandasını sunacak olan oyun aksesuarı sağlayıcısı PDP (Performance Designed Products LLC) ile başlattığı iş ortaklığını da duyurdu.

    Samsung Electronics Hizmet Ortaklıkları Grup Başkanı Jiho Ha şu açıklamalarda bulundu: “Samsung, aksesuarların oyun deneyimlerini geliştirmedeki vazgeçilmez rolünün farkında. Şu an yüksek seviyede olan uyumluluğumuz üzerine inşa edilen ‘Designed for Samsung Gaming Hub’ programı, Samsung Gaming Hub’ın sunduğu birinci sınıf deneyimi daha da geliştiren aksesuarların üretilmesi için güvenilir ortaklarla iş birlikleri yapmamızı sağlayacak.”

    Oyuncular bu yıl itibarıyla, kumandalarında ürünün Samsung cihazlarıyla uyumluğunu ve kalite, performans ve güvenli kullanım testlerinden geçtiğini belirten “Designed for Samsung Gaming Hub” ibaresini görmeye başlayacak[1]. Bu ibareyi taşıyan aksesuarlar, oyuncuların seçmiş olduğu Samsung destekli cihazlarından bağımsız olarak Samsung Gaming Hub’da mümkün olan en iyi oyun deneyimini garanti edece

    TCL’in yeni ürünleri ve teknolojileri CES 2024’te sahneye çıktı

    TCL, teknolojiyi daha insani ve 5G’yi daha erişilebilir hale getiren yepyeni ürünlerini ve teknolojilerini CES 2024’te duyurdu.

    Zengin özelliklere sahip akıllı telefonlar, tabletler ve bağlantılı cihazlarda ekran teknolojisinin öncüsü TCL, CES 2024’te teknolojiyi daha insan odaklı ve 5G’yi daha erişilebilir hale getirmeyi amaçlayan en son gelişmelerini duyurdu. Duyuruların başında, TCL’in öncü ekran teknolojisinin en yeni nesli olan gelişmiş TCL NXTPAPER 3.0’ın tanıtımı yer alıyor. Buna ek olarak TCL, genişletilmiş bir tablet portföyü ve yeni 50 Serisi akıllı telefon ürünlerini sunarak 5G’yi yaygınlaştırma taahhüdünü ve günlük hayatımıza sorunsuz bir şekilde entegre olan teknoloji geliştirme konusundaki kararlılığın ortaya koyuyor.

    TCL Communication CEO’su Aaron Zhang şunları söyledi: “2024’e adım atarken yolculuğumuzda önemli bir sıçrama yaparak teknolojiyi insanileştiriyor ve bugüne kadarki en kapsamlı akıllı cihaz yelpazemizde bunu uyguluyoruz. İnovasyonumuz, teknolojinin günlük hayata entegrasyonunu yeniden şekillendirmek, onu daha organik ve erişilebilir hale getirmekle ilgilidir. Öncü TCL NXTPAPER 3.0 teknolojisinin tanıtımı, TCL 50 Serimizdeki önemli gelişmeler ve 5G vizyonunu demokratikleştirmedeki adımlarımızla teknoloji ve erişilebilirliği arasındaki uçurumu aktif bir şekilde daraltıyoruz. TCL olarak, herkesi her yerde güçlendiren ve birbirine bağlayan teknolojiler yaratarak mükemmelliğe ilham verme misyonumuzda kararlılıkla ilerliyoruz.”

    TCL’in NXTPAPER Tabletleri: Güç, konfor ve 5G erişilebilirliği yeniden tanımlanıyor

    Dijital konforu sofistike tasarımla birleştirme yolunda önemli bir adım atan TCL, CES 2024 kapsamında ABD pazarı için TCL NXTPAPER 14 Pro ve TAB 10 NXTPAPER 5G tabletlerini tanıttı. Her bir cihaz TCL’in yenilikçi teknoloji, kullanıcı merkezli tasarım ve dijital konforun entegrasyonuna odaklandığının bir göstergesi niteliğinde.

    TCL 50 Serisi – İyileştirilmiş deneyimler, geliştirilmiş seçenekler

    İlk kez piyasaya sürülen ve şu anda Avrupa’da da satışta olan TCL 40 NXTPAPER akıllı telefonların ardından gelen yepyeni TCL 50 Serisi, TCL’in beşinci nesil akıllı telefonlarını temsil ediyor ve uygun maliyetli 5G cihazlardan geniş bir NXTPAPER akıllı telefon yelpazesine kadar bir dizi farklı model içeriyor. Çift hoparlör ve daha büyük ekranlarla donatılan bu seride her kullanıcının ihtiyacını karşılayacak bir model bulunuyor.

    Yıldırım çarpması uçakları düşürür mü?

    Uçakla seyahat eden pek çok kişinin aklından “herhangi bir olumsuz durum yaşanırsa uçak nasıl tepki verir ya da kaba tabirle düşer mi?” tarzında muhtelif düşünceler geçer. Fakat unutulmamalıdır ki istatistikler, en güvenli ulaşım şekli olarak uçak yolculuğunu göstermektedir. Peki güvenlik ve emniyet konusunda bu kadar iddialı olan uçaklara yıldırım çarpası durumunda ne olur? Gelin konuya yakından bakalım.

    Uçaklara yıldırım çarparsa ne olur?

    Yerden binlerce metre yükseklite şiddetli yağış, gök gürültüsü ve camdan dışarı bakınca görülen gökyüzünü aydınlatan ışık demetleri arasında seyahat etmek tüyler ürpertici olabilir. Bu esnada uçağa 1 milyar jullük enerji yüklü yıldırımlar çarpabilir.
    Fakat sonrasında uçaklar hiçbir şey olmamış gibi rahatlıkla varcağı noktaya inebilir. Peki binlerce metre yükselikte uçarak bu tip olumsuz hava olaylarına (nadiren) bu kadar yakından maruz kalan uçaklar nasıl sağsalim yere iniyor. Konunun detaylarına girmeden önce şimşek ve yıldırım arasındaki farkı açıklamakta fayda var. Yıldırım, yeryüzü ve bulutlar arasında gerçekleşen, elektrik potansiyelinin dengelenmesini sağlayan elektriksel deşarjdır. Şimşek ise elektrik yüklü bir bulut ile başka bir bulut arasındaki elektrik boşalmasıdır. Yıldırımların voltaj değerleri 10-100 milyon volt arasında değişirken sıcaklıkları 40 bin santigrat dereceyi bulabiliyor. Nerdeyse ışık hızının yarısı hızla ilerleyen yıldırımlar, Dünya’da bir günde yaklaşık olarak 8 milyon kez oluşuyor. Bu istatistiklerin yanında günümüzde gelişen havacılık sektörü neticesinde Dünya üzerinde günde uçan binlerce uçağı düşündüğümüzde uçaklara yıldırım isabet etmesi bazen kaçınılmaz oluyor. Günümüz teknolojisiyle henüz uçaklara yıldırım düşmesi engellenemiyor fakat yıldırımdan nerdeyse hiç hasar almayacak şekilde korunmaları sağlanabiliyor. Öyle ki havacılık tarihine baktığımızda ana sebebi yıldırım çarpması olan uçak kazaları birkaç tane ile sınırlı vaziyette.

    Peki uçakları yıldırımdan koruyan sistem ne?

    Gökyüzünde süzülerek seyahat eden uçakları yıldırım gibi devasa bir etkiden koruyan sistem aslında oldukça basit bir fizik yasasına dayanıyor. Bu yasa 1836 yılında fizikçi Michael Faraday tarafından keşfedilen Faraday Kafesi. Faraday kafesinin temel prensibi kapalı bir iletken kutunun dışarıdan gelen güçlü elektriksel etkilerden iç kısmını muhafaza etmesi.
    Çoğunlukla uçaklara tırmanış ya da alçalış sırasında isabet eden yıldırımların oluşturduğu enerji, dış kısmı alüminyum gibi iletken maddelerle kaplanan ve bir faraday kafesi olarak inşa edilen uçakların gövdesi üzerine yayıldıktan sonra uçağın muhtelif noktalarına takılmış deşarj püskülleri vasıtasıyla atmosfere tekrar verilir. Bu esnada içerideki yolcular dışarıda akıp giden bu devasa enerjiden hiç etkilenmeden seyahatine devam edebilir. Yıldırımlar, uçağa genelde burun ya da kanat ucu gibi sivri kısımlardan isabet eder. Çoğu zaman isabet eden noktada bozuk para büyüklüğünde bir iz bırakır. Genelde veridiği hasar 1 mm’den daha az derinliktedir. Her ne kadar çok sayıda gerçekleşse ve devasa ölçülerde enerji barındırsada yıldırımların uçak seyahatini olumsuz etkileme ihtimali oldukça düşüktür. Dolayısıyla ürpetici düşüncelere kapılmak ve seyahat esnasında bu tip meterolojik olaylarda panik yapmak, gökyüzünde birçok zorlu koşulda uçması için tasarlanan teknoloji harikası uçaklara ve onların kokpitlerinde çok sayıda acil durum için bilhassa eğitim almış pilotlara haksızlık olacaktır. Devasa araçlar olan uçakların yıldırımdan korunma şeklini nasıl buldunuz. Konu hakkındaki düşünce ve görüşelerinizi yorumlar kısmında bizimle paylaşabilirsiniz.

    Start-up Dünyasında Neden Başarısızlık Oranı Çok Yüksek? Doğru Adımları Nasıl Atabiliriz?

    0

    Start-up ya da girişim alanı son yıllarda büyük bir çıkış yakaladı. Birçok kişi inandığı bir fikri yatırım alarak somutlaştırıp profesyonel iş formatına dönüştürmek için kolları sıvadı. Ancak girişimler ne yazık ki beklenildiği gibi parlak bir tablo çizmekten uzaktı. Danışmanlık şirketi Startup Genome raporuna göre 12 start-up’tan 11’i başarısız oldu. Peki, bu başarısızlığın nedeni nedir? Atılması gereken doğru adımlar eşliğinde bu sorunun cevabına bakalım.

    start-up
    Start-up projesi fikir aşamasında çok uluslu ve ölçeklenebilir olmalı. Olası bir yatırıma hazırlıksız yakalanmak istemezsiniz

    Start-up Fikri Dönüşüme Gerçekten Hazır mı?

    Konumuz gereği teknoloji alanına bakacak olursak bu alandaki girişimlerin hayata dönmesi durumunda %64’ünün başarısız olduğunu görüyoruz. Yani atılımların üçte ikisi hüsrana uğruyor. Somut bir projeye dönen start-up için kritik süre ilk 17 ay. Başarısızlık genelde bu süre zarfında meydana geliyor. Araştırmalar bu süreyi analiz ettiğinde ilginç bir sonuç ortaya çıkıyor. Fikir babalarının ya da kurucuların %75’i şirketlerin iş yapmaya yeterince hazırlıklı olmadığını itiraf ediyor.

    Ya Tutarsa… Sonrası?

    Dolayısıyla ben hazırlıksız olma durumunu şöyle yorumluyorum. Start-up’lar geliştirilirken odak çoğunlukla kaynak bulmaya kayıyor. Ancak ve ancak rakamlar, yatırım sonrası sürecin yeterince projelendirmediğini gösteriyor. “Nasılsa başarı oranı düşük” mantığı belli ki girişimcileri korkutuyor. Ancak “Ya tutarsa” algısını kırmak lazım. Çünkü fikir “tuttuğu” veya yatırımcıda karşılık bulduğu zaman sonrası için planlı ve hazır olmak gerekiyor. Durum biraz Fransız Devrimini anımsatıyor. Devrimi gerçekleştiren beyin takımı, sistemi devirdikten sonra ne yapacağını planlamadığı için idam ediliyor. Hatta Atatürk, Cumhuriyeti kurma sürecinde bu olaydan ciddi dersler çıkarıyor. Öyle ki kurucu kadro, Cumhuriyet sonrası eğitimden, üretime tüm temelleri vakit kaybetmeden atıyor.

    Bulduğunuz fikir piyasada bir ihtiyaca karşılık veriyor mu? Eğer cevabınız hayır ise yeni bir ihtiyaç yaratacak kadar fikrinize güveniyor musunuz?

    Global Düşünün Yerel Davranın

    Küresel ve Yerel sözcüklerinden oluşan GLOCAL terimi pazarlamada hep geçerlidir. Bu nedenle ister teknoloji isterse başka bir alan olduğunda dünyanın dev bir pazara dönüştüğünü unutmayın. Girişimler, start-uplar da bu gerçeği çok ciddi kavramalı. Bu nedenle iş stratejinizi çok uluslu geliştirmeye açık bir şekilde kurgulayın.

    Herkesin gönlünde 1 milyar dolarlık yatırım alıp Unicorn olmak var. CB Insights araştırmasına göre böyle bir hedefe Uber, Airbnb gibi ulaşanların sayısı %1. Fakat bu yüzdelik dilimin özelliği birçok ülkede operasyon gerçekleştirmesinden kaynaklanıyor. Bunun için de hukuki süreçleri sakın yabana atmayın. Zaten yerel davranmaktan da kasıt bu. Farklı bir uzmanlık gerektiren yerel hukuki konularda eliniz baştan güçlü olsun. Yoksa başka denizlere açılmaya fırsat bulsanız bile geminiz batar.

    Rakip Analizine Önem Gösterin

    Fikrinizin parlak olduğuna inanıyorsunuz. Ancak sizin gibi başkaları da benzer projeler üzerinde çalışabilir. Bu nedenle sektördeki rakiplerinizi ve potansiyel trendleri çok iyi analiz edin. Elinizi çabuk tutun ve tabir caizse pişti olmayın. Fikrinizin bir ihtiyaç karşılaması ya da ihtiyaç yaratması çok önemli. CB Insights raporuna göre teknoloji alanında başarısız olanların %42’si ihtiyaç kriterini yerine getirmiyor. Böyle olduğu için de bu fikri satacağınız bir kitle yani müşteri edinemezsiniz. Örneğin bu sene moda olan şeffaf televizyonların başarısız olacağını düşünüyorum. Çünkü bana göre ortada şeffaf televizyon isteyen geniş bir kitle yok. Diyelim ki şeffaf paneli siz geliştirdiniz. Bu paneller maliyet açısından mantıklı mı? Daha sonra şeffaf olması kullanıcıya ne katacak? İşte Metaverse! Fikir güzel ama hangi ihtiyacı karşılıyor?

    Yukarıdaki soruları fikrinizin oluşum aşamasında dikkate alırsanız başarı şansınız artacaktır. Start-up dünyasında gerçek yaratıcı fikre sahip olanlar ve köşeyi çabuk dönmek isteyenler arasında seçiminizi yapın.

    Dünyanın ilk kablosuz şeffaf OLED TV’si ile tanışın

    LG Electronics (LG), CES 2024’te dünyanın ilk kablosuz şeffaf OLED TV’sini tanıttı.

    LG SIGNATURE OLED T, ekran deneyimini daha önce hiç mümkün olmayan şekillere dönüştürmek için şeffaf 4K OLED ekran ile LG’nin kablosuz video ve ses aktarım teknolojisini bir araya getiren gerçek bir teknoloji harikası olarak gösteriliyor. OLED T, neredeyse sınırsız potansiyele sahip bir dünyanın kilidini açarak kullanıcılara yaşam alanlarını düzenleme konusunda benzeri görülmemiş bir özgürlük sunuyor. Benzersiz tasarım, yeni α (Alpha) 11 AI işlemci tarafından desteklenen LG OLED’in sınıfının lideri görüntü kalitesi ve performansı ile tamamlanıyor. Ezber bozan LG’nin şeffaf OLED’i, En İyi İnovasyon da dahil olmak üzere beş adet CES 2024 İnovasyon Ödülü’nün sahibi.

    LG SIGNATURE OLED T, kullanıcıları evlerindeki dekorla rekabet eden baskın siyah ekrandan kurtarıyor. 77 inç boyutundaki OLED T ve yenilikçi şeffaf ekranı, bulunduğu ortama kusursuz bir şekilde uyum sağlıyor. Kapalıyken neredeyse görünmez olan TV, ortama uyum sağlıyor ve kullanıcıları ‘büyük siyah ekranla’ ne yapacakları sorunundan kurtarıyor. TV’nin şeffaf ekranı aynı zamanda bulunduğu alanının daha büyük hissedilmesine yardımcı oluyor.

    Benzersiz LG OLED T, odanın içinde yerleştirileceği yerden LG’nin sunabileceği kullanıcı deneyimlerine kadar birçok yeni seçeneği beraberinde getiriyor.

    Şeffaf OLED ekranı, geleneksel TV’lerle gelen olağan kısıtlamaları ortadan kaldırıyor. TV’nin duvara yaslanması gerekmiyor. Bunun yerine OLED T, odanın ortasına yerleştirilerek bir seperatör görevi görebiliyor veya dışarıdaki manzarayı engellemeden pencereye dayanabiliyor. OLED T, harici cihazları bağlamak için video ve ses sinyallerini kablosuz olarak ekrana ileten Zero Connect kutusuyla birlikte geliyor. TV’den uzağa yerleştirilebilen Zero Connect kutusu daha temiz, dikkati dağıtmayan bir izleme ortamı oluşturmaya yardımcı oluyor ve kullanıcılara alanlarını düzenleme konusunda daha fazla özgürlük kazandırıyor. Kutu, kablo/uydu set üstü kutuları ve oyun konsolları gibi yaygın olarak kullanılan HDMI aygıtlarını bağlamak için birden çok bağlantı noktasına sahip ve ayrıca daha zengin, daha güçlü ses ve ek kablosuz rahatlık için uyumlu soundbar ses sistemlerine kablosuz olarak bağlanabiliyor.

    MediaMarkt, Yenilikçi Yapay Zeka Uygulaması Anne AI’ ile Kristal Elma Ödülü Kazandı!

    Avrupa’nın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, anneler için en ideal hediyeyi seçen yapay zeka uygulaması ‘Anne AI’ ile Kristal Elma Ödülü kazandı. 

    Geniş ürün yelpazesiyle teknolojiseverlere konforlu alışverişin keyfini sunan MediaMarkt, müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik inovatif yaklaşımlarından biri olan ‘Anne AI’ ile Teknoloji Kullanımı’ kategorisinde, medya dalında Bronz Elma Ödülü’ne layık görüldü.

    ‘Anne AI’, MediaMarkt’ın kullanıcı merkezli ve yenilikçi yaklaşımıyla, yapay zekanın perakende alanında nasıl verimli kullanılabileceğini göstererekalışveriş deneyimini kişiselleştiriyor.

    MediaMarkt’ın ‘Anne AI’ aracılığıyla Kristal Elma Ödülü’nü kazanması, müşteri deneyimini geliştirme ve teknolojiyi ustaca kullanma konusundaki becerilerini de ön plana çıkarıyor.