Zoom, Google ve Microsoft ile rekabet etmek istiyor

0

Zoom, görüntülü sohbetin ötesine, e-posta ve takvim hizmetleri başta olmak üzere yeni alanlara açılmayı planlıyor…

Video konferans platformu Zoom, koronavirüs salgınının getirdiği uzaktan çalışmadaki eşi görülmemiş artış nedeniyle hisse senedi fiyatının yüzde 500’den fazla artmasıyla gişe rekorları kıran bir yıl geçirdi. Ancak, The Information’ın yeni bir raporuna göre, şimdi şirket işyerinde görüntülü sohbetin ötesine, özellikle e-posta ve takvim hizmetleri olmak üzere yeni alanlara açılmayı düşünüyor…

Şirket hâlihazırda e-posta ürünü üzerinde çalışıyor ve raporda Zoom’un önümüzdeki yıl (2021) bir web e-posta hizmeti olacağını belirtiyor. Takvim uygulaması daha uzakta ve geliştirmenin başlayıp başlamadığı belirsiz. Ancak her iki fikir de özellikle şirketler çalışanlarını ofise geri getirmeye başlarsa ve COVID-19 aşı dağıtımının 2022 yılına kadar artmasıyla birlikte video konferansa bel bağlarsa, Zoom için akıllı yollar olarak görünüyor.

Zoom’un başlıca rakiplerinin çoğu, daha geniş kurumsal uygulama paketlerinin bir parçası olarak bir araya getirilen video konferans platformları. En büyük ikisi Office 365 platformu ile Microsoft’a ve rakip çalışma alanı paketiyle Google’a ait. Bu platformların her ikisi de takvim, e-posta ve video konferans ürünleri sunar, bu nedenle Zoom’un tekliflerini denemek ve tek amaçlı bir platformdan ötesine önelmesi mantıklı.

The Information’ın raporunda, “heyecan verici sohbet özellikleri” için iş ilanları, Asana ve Dropbox gibi diğer uygulamalarla mevcut entegrasyonları da dâhil olmak üzere, şirketin eksiksiz bir kurumsal uygulama paketi oluşturmakla ilgilendiğini gösteren bir dizi başka işaret var.

Cevap bırakın