Yandex Navigasyon, 2019 yılındaki dijital reklamcılık yol haritasını paylaştı…
Türkiye’nin popüler navigasyon uygulaması Yandex Navigasyon, dijital reklamcılık alanında markalara sunduğu iletişim modellerini geliştirmeye devam ediyor.
Medya planlama, reklam ajanslarından ve markalardan 100’den fazla katılımcının yer aldığı etkinliğin açılış konuşmasını Yandex Türkiye Reklam Satış Direktörü Doğan Balamir Nazlıca yaptı. Yandex Navigasyon’un yenilikçi reklam modelleri ile her geçen yıl farklı sektörlerden daha fazla markayı kucakladığını belirten Nazlıca, “Yandex olarak, navigasyon reklamlarıyla müthiş bir başarı hikâyesi yazdık… Yeni reklam modellerimiz ve özel projelerle, dijital reklamcılık pazarında fark yaratan hikâyeler anlatmaya devam edeceğiz” dedi. Konuşmanın ardından Yandex’in yeni iletişim modellerinin özellikleri detaylı olarak paylaşıldı.
1- Zero Speed Banner
“Zero Speed Banner” olarak adlandırılan model, sıfır km’de aracın durduğu anlarda kullanıcıların karşısına çıkıyor. Örneğin kullanıcılar trafik ışıklarında durduğunda ekranın alt kısımda otomatik olarak banner beliriyor.
2- Proximity
Bir diğer model olan ‘Proximity’ ise şu özellikleri taşıyor: Ürün veya hizmetlere ait banner, kullanıcı lokasyona girmek üzereyken otomatik olarak ekranın altında açılıyor.
3- Branded Route
Yandex’in bu yıl sunduğu üçüncü reklam modeli olan ‘Branded Route’ ise kullanıcılara rota oluşturma esnasında gösteriliyor.
“Influencer” projesi
Etkinlikte ayrıca şimdiye kadar müşterilere sunulan, “Markalı Pop-up Pin”, “Özel Kategori”, “Dijital Billboard” gibi reklam modellerine eklenen yeni özelliklerinin yanı sıra, bir sonraki aşamada markalara sunulacak olan “Influencer” adlı yeni proje hakkında da bazı bilgiler paylaşıldı.