Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürVestel CEO'su IFA 2024'te geleceğin mobilite stratejisini anlattı

    Vestel CEO’su IFA 2024’te geleceğin mobilite stratejisini anlattı

    Vestel, bu yılki Uluslararası Tüketici Elektroniği Fuarı’nda (IFA 2024), yeni şirketi Vestel Mobilite’nin geliştirdiği şarj istasyonları, otomotiv elektroniği ve enerji depolama sistemlerini ziyaretçilerle buluşturdu.

    Bu yıl 32’nci kez Uluslararası Tüketici Elektroniği Fuarı’na (IFA 2024) katılan Vestel, geçtiğimiz aylarda kurduğu yeni şirketi Vestel Mobilite’nin geliştirdiği ürünleri ziyaretçilerin deneyimine sundu. IFA’da şarj istasyonları, otomotiv elektroniği ve enerji depolama sistemlerini ziyaretçilerle buluşturduklarını kaydeden Vestel CEO’su Ergün Güler, fuar kapsamında gerçekleştirdiği ‘Paradigma Değişimi: Mobilite’ başlıklı keynote konuşmasında mobilite sektöründe son dönemde yaşanan radikal dönüşümleri dünyanın önde gelen şirketlerinden katılımcılara, uluslararası basına ve ziyaretçilere anlattı.

    Vestel’in konvansiyonel faaliyet alanlarında üç yılda iki kat büyüme hedeflerinin yanı sıra mobilite pazarında üssel büyüme beklediklerinin altını çizen Güler, “2030 yılında global mobilite pazarının, sadece bizim faaliyet gösterdiğimiz elektrikli araç komponentleri, elektrikli araç şarj istasyonları ve enerji batarya depolama çözümlerinin yaklaşık 580 milyar dolarlık büyüklüğe ulaşması bekleniyor. Vestel Mobilite olarak biz de bu pazarda üssel bir büyüme hedefliyoruz. Gelecek üç yılda Vestel Mobilite’nin piyasa değerini milyar doların üzerine çıkarmayı hedefliyoruz. Uzun yıllardır bu sektöre yaptığımız yatırımlar, tüketici elektroniği alanındaki bilgi birikimimiz ile elektrikli otomotiv ekosisteminde sağladığımız avantaj ve farklı coğrafyaların önde gelen şirketleriyle kurduğumuz iş birlikleri bizi bu hedefimize ulaştıracak” diye konuştu.

    ‘Farklı sektörlere ekran çözümleri sunuyoruz’

    Ergün Güler, Vestel’in araç içi ekran çözümünde mini LED ekran teknolojisini kullanarak canlı ve parlak renkler sunmasının pazarda önemli bir fark yarattığını kaydetti. Bugün hem sürücülere hem de yolculara en iyi kullanıcı deneyimini sunmak için araç içi eğlence ve bilgi ekranlarını aynı kokpitte birleştirerek yekpare bir ekran ürettiklerini ifade eden Güler, “Buradan edindiğimiz tecrübe ile yakın zamanda havacılık sektörüne de tedarikçi olacağız. Ekran konusunda yıllara dayanan tecrübemizi bu yönde kullanmak fark yaratmamızı sağlıyor” açıklamasında bulundu.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN