Twitter ‘İlk Bakış’ Türkiye’de kullanıma sunuldu

0

twitter-ilk-bakisPopüler sosyal medya ağı Twitter’da özellikle 2015 itibarıyla başlayan yenilik ve geliştirme hamleleri hız kesmeden devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda direkt mesaj özelliğindeki 140 karakter sayısının kaldırılmasının da aralarında bulunduğu çok sayıda güncellemeyi uygulamaya sunan mikro blog ağı, gelir modellerini artırmanın da yollarını arıyor. İşte bunlardan biri de daha önce bazı ülkelerde kullanıma sunulan ve Türkiye pazarında da deneyimlenmeye başlanacağı duyurulan İlk Bakış (First View)adlı özellik.

Twitter, reklam verenlerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve reklamların etkisini güzel videolarla yaymasını sağlayan İlk Bakış adlı ürününü Türkiye’de başlattığını resmi olarak açıkladı. Bu alanda biri gıda biri de otomotiv sektöründen olmak üzere ilk müşterilerine dair detayları da kamuoyuyla paylaştı.

Bu uygulamayla birlikte; bir kullanıcı Twitter’a ilk giriş yaptığında, kendi Timeline’ının en üst reklam alanında o markanın Sponsorlu Videosu’nu görecek ve Sponsorlu Trend, trendler listesinin en üstünde görünecek. “İlk Bakış”; reklam ortaklarına sunulan geniş yelpazedeki video özellikleri açısından, Twitter için önemli bir gelişme olarak özetleniyor.

Yeni geliştirilen ürünün, markaların hedefledikleri birçok proje için de hayli ideal olacağı belirtiliyor. Bu projeler arasında yeni bir video ve ürün tanıtımı, bir TV programının ilk gösterimi, canlı etkinlikler, sponsorluklar ve film galaları sayılabilir.

Cevap bırakın