Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürTwitch'in logosu değişti

    Twitch’in logosu değişti

    Duyurulan logoda en çok göze çarpan iki fark; retro oyun estetiğinden esinlenilerek oluşturulması ve daha cesur bir yazı tipiyle gelmesi. İşte detaylar…

    Oyun ekosisteminin olmazsa olmaz parçası Twitch’in logosu değişti. Yayın platformunun yeni logo tasarımında oyun topluluklarından etkiler gözden kaçmadı. 29 Eylül’e kadar devam edecek olan oyun odaklı bir tür fuar etkinliği TwitchCon 2019 kapsamında duyurulan logoda en çok göze çarpan fark retro oyun estetiğinden esinlenilerek oluşturulması ve daha cesur bir yazı tipiyle gelmesi.

    Ayrıca logonun ikon oyunlardan esinlenilerek oluşturulmuş 24 farklı yeni renk paleti de yayınlandı. Yeni palet, yayıncılar için dilediklerini seçebilecekleri kullanışlı bir seçenek yelpazesi özelliği taşıyor.

    Twitch’te artık videolar daha görünür halde ve ilk bakışta her şey daha derli toplu görünüyor.

    Twitch ayrıca platfromunun tasarımındaki son değişikliklerin online oyun topluluklarına nasıl fayda sağlayacağını gösteren bir de video yayınladı…

    Tanıtım sürecine katkı…

    Ne olduğunu hala bilmeyenler için yeni Twitch logosu ve pazarlama çalışmalarının bu kapsamdaki tanıtım sürecine katkı sağlayacağı belirtildi.

    Influencer Marketing Hub’a göre Twitch’in günlük 15 milyondan fazla aktif kullanıcısı ve aylık 2,2 milyon-3,2 milyon arası yayıncısı var.

    Oyun dünyasında dair diğer öne çıkan gelişmeler için buraya tıklayabilirsiniz.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN