Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerSosyal MedyaTürkiye’nin ilk Instagram dizisi 19 Eylül'de ilk bölümüyle yayında

    Türkiye’nin ilk Instagram dizisi 19 Eylül’de ilk bölümüyle yayında

    1473430496_puma____izgiyige___2

    60’sar saniyelik 10 bölümden oluşan Türkiye’nin ilk Instagram dizisi, 19 Eylül 2016 tarihinden itibaren yayınlanacak. İşte detaylar…

    Sosyal medya sürprizlerle dolu ve sunduğu olanaklar da adeta uçsuz bucaksız. Markalar açısından da çok değerli bir ‘yeni nesil’ mecra halindeki ağlar, milyonlarca kullanıcıya/hedef kitleye erişim için geniş olanaklar da sunuyor. Bu yönde son dönemdeki ilgi çekici fikirlerden biri de tanınmış spor giyim markası Puma imzası taşıyor.

    Alman merkezli şirket, ve dünyanın sayılı örnekleri arasında olan Instagram dizisi #ÇizgiyiGeç ile Türkiye’de bir ilke imza attı…

    Based İstanbul işbirliğinde yürütülen proje, klasik bir dizi disiplininde sosyal medyanın dinamik ruhuna uygun olarak çekildi.

    60’ar saniyelik 10 bölümden oluşan Türkiye’nin ilk instagram dizisi, PUMA Sonbahar- Kış 2016 koleksiyonuyla öne çıkıyor. Koleksiyonda yer alan PUMA lifestyle ve sportstyle ürünleri, karakterlerin stillerini tamamlıyor. İlgi çekici bir çalışma olduğu belirtiliyor.

    19 Eylül’den itibaren her Pazartesi- Çarşamba- Cuma günleri saat 19.00’da Based Istanbul’un instagram hesabından – @basedistanbul yayınlanacak 10 bölümlük mini dizi, hayattan istediğini almak için mücadele eden, kendinden emin 5 gencin hikayesini anlatıyor.

    Kemal Hamamcıoğlu tarafından kaleme alınan spor, müzik, moda ve dostlukla iç içe olan hikayede, Eda (Beste Kökdemir), Toprak (Hakan Kurtaş), Ada (Ecem Akbin), Oğuz (Cihan Yenici) ve Su (Gözde Mutluer)’in hayatlarındaki kırılma noktaları yer alıyor.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN