Turkcell, dijital servislerini Türkiye’nin Uygulamaları çatısı altında topladı

0

Tamamı Türk mühendis ve yazılımcıları tarafından geliştirilen; arama motoru, e-posta hizmetleri, anlık mesajlaşma, TV ve müzik platformlarıyla Turkcell, Türkiye’nin dijital dönüşümüne öncülük ediyor.

Mobil veri hızının gelişmesiyle büyük kitlelere ulaşan Twitter, Facebook, Instagram, WhatsApp, Netflix ve Spotify gibi birçok uygulamanın milyarlarca indirilme sayısına ulaştığı dijital ekosistem içerisinde Turkcell de dijital ihraç ürünü haline gelen yerli uygulamalarıyla Türkiye’nin dijital dönüşümüne öncülük ediyor.

Dünyanın ilk dijital operatörü Turkcell, yaşadığı dijital dönüşüm yolculuğunda en önemli yapı taşlarından birini oluşturan dijital servisleriyle ilgili stratejilerini ve vizyonunu kamuoyuyla paylaştı. Konuyla ilgili basın toplantısına ev sahipliği yapan Turkcell Dijital Servisler ve Çözümlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ataç Tansuğ Türkiye’nin Uygulamaları ve Turkcell’in dijital servisleriyle ilgili vizyonunu ve son gelişmeleri aktardı.

Turkcell’in dijital servisler stratejisini dört maddede özetleyen Tansuğ, geliştirdikleri servislerle küresel rakiplere dahi yol gösterdiklerini ifade etti: “Uzun süredir şunu savunuyoruz: Türkiye’nin verisinin Türkiye’de kalması gerekiyor. Veri bizim en kıymetli varlığımız ve buna özenle sahip çıkmalıyız. Bu noktada en yüksek teknolojiyi barındıran veri merkezlerini inşa ediyoruz ve bu faaliyetlerimiz neticesinde elde ettiğimiz gelirlerin vergisini vererek Türkiye ekonomisine doğrudan katkı sağlıyoruz. ‘Türkiye’nin Uygulamaları’ çatısı altında topladığımız dijital servislerimizi yine Türkiye’nin insan gücü ve entelektüel / fikri sermayesiyle geliştirerek istihdama da katkı sunuyoruz.”

Cevap bırakın