TP-Link, yeni ağ markası Mercusys’i tanıttı

0

TP-Link, ‘Bütçe Dostu’ olarak tanımladığı yeni ağ markası Mercusys’i tanıttı. Uygun fiyatlı ve kaliteli ağ ürünü arayanlara yönelik çözümler sunan Mercusys markası, 2022 yılında Türkiye pazarında yüzde 50 büyüme hedefliyor.

Yeni markasını ve hedeflerini tanıtmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen TP-Link, Mercusys’in ‘bütçe dostu’ bir ağ markası olduğunu vurguladı. Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, Mercusys’in Çin pazarında ‘Mercury’ adıyla 2001 yılından beri faaliyette olduğunu belirterek, 2016 yılında ise uluslararası pazara açıldığını söyledi. 2020 yılında uluslararası pazarda atılım yapan Mercusys’in Çin harici satışlarının 2020 yılında yaklaşık yüzde 264 arttığını ve önümüzdeki yıllarda da bu artışın sürmesini beklediklerini açıklayan Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” dedi.
Mercusys markasının bu yıl Türkiye’de 2 milyon dolarlık bir iş hacmine ulaşacağını söyleyen Dinçer, önümüzdeki yıl bu rakamı 3 mliyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. “Yeni bir marka olarak zorlu bir pazarda yüzde 50 büyüme, çok iyi bir hedef. Deneyimli ekibimiz ve satış ağımızla bunu başaracağımıza inanıyoruz” diyen Dinçer, fiyata duyarlı tüketicilerin, performansı yetersiz, destek hizmetleri sorunlu ürünlere mahkum olmayacaklarını, Mercusys’in bu boşluğu dolduracağını ifade ediyor.
 
Mercusys markası altında Wi-Fi menzil genişleticilerden router’lara (yönlendirici), ağ adaptörlerinden ev tipi switch’lere (ağ anahtarı) ve powerline adaptörlere değin bir evin ihtiyacı olan ağ çözümleri yer alıyor. Wi-Fi 6 ve Mesh Wi-Fi gibi yeni ağ teknolojilerine sahip Mercusys çözümleri de olduğunu ve Türkiye pazarında bu ürünlerin de satışa sunulduğunu söyleyen Dinçer, model sayısının sürekli artacağını belirtiyor.
Cevap bırakın