TouchApp, mahremiyet endişelerini ortadan kaldırarak platformu kişiselleştirmek için yeni özellikler geliştirdi.
Araştırmalar kullanıcıların yaklaşık %48’inin sosyal medyayı aile ve arkadaşlarıyla temas kurmak amacıyla kullandığını gösterirken, platformlarda paylaşılan bilgi ve verilere ilişkin endişeler artıyor. 5 kişiden dördünün, sosyal medyada paylaştıkları verilerin mahremiyeti hakkında endişeli oldukları görülüyor.
Güncel araştırmalar, sosyal medya platformlarının yıllar sonra dahi temel işlevini ve değer vaadini koruduğunu gösterdi. Hootsuite ve We Are Social’ın yılın ortasında yayımladığı rapor, katılımcıların %47,6’sının sosyal medyayı arkadaşlarıyla ve aileleriyle temasta kalmak için kullandıklarını gösterdi. Kullanıcılar, yıllar içinde veri ihlalleri, kişisel bilgilerin rıza olmadan ticari amaçlı kullanımı gibi suçlamalarla karşı karşıya kalan sosyal medya platformlarından vazgeçmese de, veri güvenliğine ve mahremiyete ilişkin endişeler arttı. Verizon tarafından yapılan bir araştırmada 5 kişiden dördünün sosyal medya gizliliği konusunda endişeli olduğu görüldü. Kullanıcıların gerçekten değer üretebilecekleri ve ortak ilgi alanlarındaki kişilerle bir araya gelebilecekleri bir sosyal medya platformu deneyimi sunmak için kurulan TouchApp, mahremiyet endişelerini ortadan kaldırarak platformu kişiselleştirmek için yeni özellikler geliştirdi.
Konuyla ilgili değerlendirmelerini paylaşan TouchApp CEO’su İslam Faisal, “TouchApp’i temiz bir paylaşım deneyimi sunan, odağına benzer ilgi alanlarındaki kişilerin etkileşimini alan bir platform olarak tasarladık. Çok yakında yayına alacağımız yeni özelliğimizle, platformun küresel çapta benzer yaşam görüşlerini paylaşan insanlarla bağlantı kurma yönünü koruyarak, kullanıcıların kişisel yaşamlarını da uygulamanın içine mahremiyet çerçevesinde entegre ediyoruz” dedi.