TikTok’tan yeni Şeffaflık Raporları ve Şeffaflık Merkezi

0

TikTok’un yeni şeffaflık raporları ve şeffaflık merkezine ilişkin güncellemeler…

Dünyanın önde gelen kısa video uygulaması TikTok, yenilenen çevrimiçi Şeffaflık Merkeziyle şeffaflık ve hesap verebilirlik taahhüdüne yönelik bir adım daha attı. Güncellenen merkez, TikTok’un geçmiş tüm Şeffaflık Raporlarının yanı sıra yayınlanan ‘2021 İçerik Kaldırma Talepleri Raporları’ da dahil olmak üzere gelecekte yayınlanacak diğer interaktif raporları da barındıracak.

TikTok’un Şeffaflık Raporları, platformu ve bütünlüğü korumak için yapılan eylemlerden sorumlu olunduğunu göstermek açısından önemli. Şüpheli veya reşit olmadığı gerekçesiyle kaldırılan hesapların veya standartları ile uyuşmadığı için reddedilen reklamların sayısı gibi yeni, daha derin ve sektörde bir ilk olan verileri açıklayan TikTok şeffaflık anlayışını geliştirmeye devam ediyor.

Şeffaflık Raporlarında:

Topluluk Kuralları ve Hizmet Şartlarını desteklemek için yapılan eylemlere ilişkin üç ayda bir içgörü sunan Topluluk Kuralları Uygulama Raporu.
Devletten ve kolluk kuvvetlerinden alınan kullanıcı bilgilerine yönelik yasal talepler ve yanıtların niteliği hakkında iki yılda bir veri sağlayan Bilgi Talepleri Raporu.
İçeriği kısıtlamak için devlet kurumlarından yılda iki kez alınan talepler ve bunun sonucunda yapılan işlemleri ayrıntılarıyla anlatan Devletin İçerik Kaldırma Talepleri Raporu.
Telif hakkı ve ticari marka içeriği kaldırma bildirimlerinin sayısı ve iki yılda bir verilen yanıtları gösteren Fikri Mülkiyet Kaldırma Talepleri Raporu.

Cevap bırakın