Küresel yenilikçi teknoloji markası TECNO, CES 2025’te önemli bir başarıya imza atarak üç ödül birden kazandı.
Her yıl düzenlenen CES Küresel En İyi Markalar Ödülü ve Ürün İnovasyonu Ödülleri, inovasyonlara öncülük eden küresel tüketici elektroniği markalarına veriliyor. Genellikle “Küresel Tüketici Elektroniği Sektörünün Oscarları” olarak anılan bu prestijli ödüller, yalnızca küresel pazar üzerinde dikkate değer bir etki yaratmakla kalmıyor, aynı zamanda sektör genelinde teknoloji ve tüketici deneyimi için yeni standartlar belirleyen marka ve ürünleri ödüllendiriyor.
TECNO Genel Müdürü Guo Lei, ödüllerle ilgili olarak şunları söyledi: “Bu başarı, akıllı ürün ekosistemi oluşturma konusundaki atılımlarımızın ve başarılarımızın bir kanıtıdır. Ödül alan ürünlerin her biri, en son yapay zeka gelişmelerinden dönüştürücü nitelikteki kullanıcı deneyimlerine kadar marka inovasyonumuzun farklı bir yönünü temsil ediyor. Bu yenilikler, önemli pazarlarda yapay zekanın ve gelişmekte olan teknolojilerin benimsenmesini hızlandırarak, gelişmekte olan pazarlardaki tüketicilerin dijital devrimden tam olarak yararlanabilmesini sağlıyor.”
TECNO, geçtiğimiz yıl sunduğu bir dizi inovasyonla yapay zeka destekli geleceğe doğru cesur adımlar attı. Bu doğrultuda TECNO, insanların yaşamlarında gerçek bir fark yaratan pratik yapay zeka destekli özelliklere ve işlevlere sahip olan en yeni PHANTOM katlanabilir akıllı telefon serisini piyasaya sürdü. TECNO ayrıca gelişmiş yapay zeka algoritmalarını kapsamlı çoklu cilt tonu veritabanıyla entegre ederek geliştirilmiş Evrensel Ton teknolojisini piyasaya sürdü, akıllı telefon görüntülemede cilt tonuna bağlı olarak “Taraf tutma” sorunu çözme zorluğunu üstlendi ve Leeds Üniversitesi, Singapur’daki Nanyang Teknoloji Üniversitesi ve Suudi Arabistan’daki Dar Al – Hekma Üniversitesi gibi küresel üniversitelerle işbirlikleri başlattı.
Jüri adına konuşan Asya Dijital Grubu Başkanı Zhu Dongfang, “TECNO, küresel inovasyonun yerelde nasıl yankı bulabileceğinin bir örneğidir” dedi. “Markanın ileri teknolojiyi gelişmekte olan pazarlar için erişilebilir hale getirme konusundaki kararlılığı yalnızca kullanıcı deneyimini yeniden tanımlamakla kalmıyor, aynı zamanda akıllı cihazlar ve yapay zeka inovasyonunda öncü olma konumunu da pekiştiriyor.”