Snap, Lens Creative Partners programını duyurdu

0

Snapchat efekti üreten ajanslar, Lens Creative Partners programı kapsamında görülebilecek. İşte detaylar…

Snap, bir sene önce ilk masaüstü uygulaması olan Lens Studio’yu yayınlamış, sanatçılar ve genel itibarıyla ajanslar için kendi artırılmış gerçeklik efektlerini oluşturabilmelerine imkan tanımıştı. Snap, bu kez de Lens Creative Partners’ı duyurdu.

Lens Creative Partners, hangi ajansların sertfikalı şekilde artırılmış gerçeklik üretimi gerçekleştirdiğinin görülebilmesine olanak tanıyor. Bu sayede şirketlere, bir nevi ‘güvenilirliğin kontrolü’ mekanizması sağlanıyor. Şirketler, programa dahil olan ajansların listesini Snap’in reklam verenler sitesinden görebiliyor.

İlk aşamada Lens Creative Partners’ın 30 kadar üyesi olduğu kaydediliyor. Bu üyeler arasında R/GA ve Gray Advertising gibi uluslararası reklam ajanjları da var.

Bir yetkili, Snap’in önümüzdeki birkaç ay boyunca programa 100’den fazla içerik oluşturucunun dahil olmasının beklendiğini ifade etti.

Öte yandan Lens Studio’nun piyasaya sürülmesinden itibaren 250 binden fazla artırılmış gerçklik efektinin oluşturulduğu, bunların 15 milyar kez görüntülendiği bilgileri paylaşılıyor.

İlginç detaylar…

Popüler teknoloji yayın platformu Venturebeat’e konuşan sosyal medya ajansı Block Party’nin CEO’su Eytan Ören, albüm lansmanları için artırılmış gerçeklik efektleri oluşturduklarını, 2019 hedefleri arasında tek seferlik kampanyaların ötesini düşünmenin yer aldığını belirtiyor.

Richards Group’da sosyal strateji direktörü olan Caitlin Mitchell ise en başarılı Snapchat efektlerinden birinin 4,7 milyon gösterim aldığını belirtiyor.

Artırılmış gerçeklik her ne kadar reklam dünyası için hala çok yeni olsa da bu yöndeki gelişim devam ediyor…

Cevap bırakın