Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerDonanımSamsung'un 2023 model TV’leri oldukça iddialı!

    Samsung’un 2023 model TV’leri oldukça iddialı!

    Teknolojinin lider markalarından Samsung, “Hiç olmadığı kadar etkileyici” sloganıyla 2023 model Neo QLED 8K ve QD-OLED televizyonlarını tanıttı. Premium TV pazarında lider konumda olan Samsung’un 2023 model ürünleri üstün görüntü kalitesi, ileri teknolojik özellikleri ve en yeni SmartThings güncellemeleriyle premium izleme deneyimi sunuyor.

    Samsung Electronics Türkiye, “Hiç olmadığı kadar etkileyici” sloganıyla yenilikçi 8K deneyimleri sunmak için tasarlanan ürünlerini ve özelliklerini tanıttı.  Neo QLED 8K ve QD-OLED modellerinin yer aldığı ürün serileri, yenilikçi teknolojilerin daha kolay, stressiz, sezgisel ve insan yaşamına daha entegre hale getirilmesiyle kullanıcı deneyiminin iyileştirilmesine odaklanıyor. Samsung’un SmartThings hizmetiyle benimsediği “Calm Tech” (Rahat teknoloji) kavramı kullanıcılara problemin varlığından haberdar olmadan çözüm sunuyor. Her yıl olduğu gibi bu yıl da tüm ürün serilerinin merkezinde kusursuz görüntü ve ses kalitesi yer alıyor.  Ürün tanıtımlarının yapıldığı etkinlikte; akıllı bağlantı özellikleri, sürdürülebilirlik inisiyatifleri, premium izleme ve oyun deneyimlerindeki en yeni inovasyonlar  da sergilendi.

    “Her zamankinden daha etkileyici” felsefesi

    TV izleme deneyiminin erişilebilir olmasını da çok önemsiyoruz. Bu yıl yeni geliştirdiğimiz Relumino Mod sayesinde daha az gören kişilerin TV izleme deneyimini iyileştirebiliyoruz.

    İşte tüm bu yaklaşım, 2023 TV ürünlerimizin ana felsefesini oluşturan “Her zamankinden daha etkileyici” sloganına götürüyor. Ürünlerimiz teknolojik özelliklerinin yanı sıra yaşamı kolaylaştıran ve daha üst bir seviyeye taşıyan özellikleri sayesinde “Her zamankinden daha etkileyici”.

    Mert Gürsoy, Samsung’un yenilikçi ürün yaklaşımını ortaya koyabilmek için dünya çapındaki 39 AR-GE merkezi ve bu alanda yaptığı 14,1 milyar dolarlık yatırıma dikkat çekti. Gürsoy, şöyle devam etti:

    “Televizyon alanında da 17 yıldır üst üste global TV pazarında lider konumundayız. Ülkemizde de 7 yıldır 1 numaralı TV markasıyız. Kullanıcılarımızın beklentilerini göz önüne alarak, kişiselleştirilebilir, bağlantılı ve üst düzey bir TV deneyimi sunan inovasyonlar gerçekleştiriyoruz.”

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN