Samsung, kullanıcıların yaşam tarzlarına, beklentilerine uygun olarak geliştirdiği geniş TV yelpazesi ile televizyonun işlevini genişletiyor ve tüketicilerin hayatlarını şekillendiriyor.
Televizyonlar günümüzde yalnızca içeriklerin görüntülendiği birer cihaz olmanın ötesine geçerek estetik tasarımlarıyla eğlence kaynağına dönüşüyor, yepyeni işlevler üstleniyor. Samsung da kullanıcılarının yaşam tarzlarını nelerin şekillendirdiğini analiz ederek, yeni ürün ve stratejilerini onlara uygun olarak geliştiriyor, göz alıcı geniş ürün yelpazesiyle televizyonların işlevselliğini artırıyor. Getirdiği yenilik ve çözümlerle dünyada 15 yıldır 1 numara olmayı başaran Samsung, sürekli değişen ortam ve eğilimlere ayak uydurarak kullanıcılarının yaşamlarında “Daha İyi Bir Normal” deneyimlemelerine olanak sağlıyor. Samsung’un kişiselleştirilebilir lifestyle televizyon çağını başlatmasıyla birlikte, kullanıcılar artık yaşam tarzlarını televizyonlarına uyarlamak zorunda kalmıyor, aksine televizyonları onların yaşam tarzına ayak uyduruyor.
Hem yatay hem de dikey olarak çevrilebilen televizyon The Sero, mobil içerik tüketmeyi seven Y kuşağının ihtiyaçlarına uygun olarak geliştirildi. İkonik bir tasarıma sahip The Serif modeli estetik görünüme önem veren kullanıcılar için piyasaya sürüldü. Bir sanat eseri gibi duvara asılabilen The Frame, sanatsal bir görünümü tercih eden kullanıcılar için tasarlandı. Evleri sinema salonuna dönüştüren ultra kısa mesafeli (UST) projeksiyon cihazı The Premiere sektörün 4K çözünürlüğe ve Smart TV kullanıcı arayüzüne sahip ilk üçlü lazer projektörü olarak geliştirildi. Ev eğlencesi deneyimlerini dış mekâna taşımak isteyen kullanıcılar için de dış mekân televizyonu The Terrace üretildi.