Samsung, yeni Galaxy S23 Serisi’nin satışlarının Galaxy S22 Serisi’ne göre MENA (Ortadoğu ve Kuzey Afrika) bölgesinde 1,5 kat artış gösterdiğini açıkladı. Yeni Galaxy S23 Ultra, MENA bölgesinde çok büyük ilgi görürken, Galaxy S23 Serisi’nin satışlarının yüzde 70’ini Galaxy S23 Ultra satışları oluşturdu.
Samsung, 17 Şubat’ta dünya lansmanı yapılan yeni Galaxy S23 Serisi’nin, Galaxy S22 Serisi’ne göre aynı süre zarfında dünya çapındaki satışlarının daha yüksek gerçekleştiğini duyurdu.
Türkiye’nin de dahil olduğu MENA (Ortadoğu ve Kuzey Afrika) Bölgesi, premium akıllı telefon satışlarında büyük pay elde ederek, Galaxy S22 serisinin yakaladığı satış grafiğinin 1,5 katına ulaştı. Bu başarıda yeni Galaxy S23 Serisi’nin güçlü performansı, benzersiz kamera özellikleri ve üst düzey mobil iletişim deneyimi sunan inovasyonları etkili oldu.
Yeni Galaxy S23 Serisi, dünyanın en fazla nüfus yoğunluğuna sahip ülkelerinden Hindistan yerel pazarında son derece popüler olurken, Hindistan’da Galaxy S22 Serisi’nin aynı süre zarfında yakaladığı satış rakamının 1,4 katına ulaşıldı. Galaxy S23 Serisi’nin Latin Amerika’nın önemli pazarları Brezilya ve Meksika’daki satış grafiği de Galaxy S22’nin 1,7 katına ulaştı. Kore’deyse yakın zamanda 1 milyon adetlik satış rakamının üzerine çıkıldı. Dünya genelinde satılan her 10 Galaxy S23 Serisi akıllı telefondan 6’sı Galaxy S23 Ultra olurken, 2’si Galaxy S23+, kalan 2’si de Galaxy S23 oldu. MENA Bölgesinde de Galaxy S23 Ultra yoğun ilgi görürken, Galaxy S23 Serisi satışlarının yüzde 70’ini Galaxy S23 Ultra satışları oluşturuyor.