“Yeniliğe açık olan her zaman kazanır” mesajıyla olimpiyat kampanyasına start veren Samsung Electronics, Paris’te “Olympic™️ rendezvous @ Samsung” adlı olimpiyat sergisinin açılışını gerçekleştirdi.
3 Mayıs’tan itibaren Champs-Élysées’de ziyaret edilebilecek serginin yanında, Samsung Electronics Paris’in çeşitli noktalarındaki Olimpiyat alanlarında tematik alanlar oluşturarak ziyaretçilerin en yeni Galaxy inovasyonlarını olimpiyat ruhuyla deneyimlemesini sağlayacak.
Global Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları partneri Samsung Electronics, Paris 2024’e 100 günden az bir süre kala “Yeniliğe açık her zaman kazanır” kampanyasını resmi olarak başlattı. Samsung’un yaklaşan Olimpiyat ve Paralimpik Oyunlarıyla paylaştığı yeniliğe açık olma mottosunun altını çizen kampanya kapsamında “Olympic™️ rendezvous @ Samsung | Champs-Elysees 125” başlıklı serginin açılışı gerçekleştirildi.
Samsung’un bu yıl Ocak ayında duyurduğu ve açık fikirli olmanın yeni perspektiflerin ve sonsuz olasılıkların önünü açabileceği fikrini yansıtan “Yeniliğe açık olan her zaman kazanır” mesajı, Paris 2024 kampanyasının merkezinde yer alacak. Duyurulan program kapsamında Samsung Galaxy Takımı üyeleri Fransa’dan kaykaycı Aurélien Giraud, Almanya’dan paralimpik kısa mesafe koşucusu Johannes Floors ve Fransa’dan break dansçı Sarah Bee’nin hikayelerinin izini süren “yeniliğe açık olan her zaman kazanır” mottosu hayat bulacak. Kampanya, yeniliğe açık olmanın olağanüstü başarıların önünü açabileceğini göstermeyi amaçlıyor.
Samsung Electronics Mobil Dünya Başkanı ve CEO’su TM Roh, kampanyayla ilgili, “Global Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları partneri Samsung Electronics olarak, yaklaşık 40 yıldır yenilikçiliği teşvik ediyoruz. Bu anlayışla Olimpiyatlarda en yeni teknolojileri ve deneyimleri sunuyoruz. Olimpiyatlardan keyif alma biçimimiz zaman içinde önemli ölçüde değişti ve teknoloji, Olimpiyat ruhunun yaşatılmasında kritik bir rol oynadı. Bu rol şimdi, Paris 2024’ün açıklık temalı ‘Games Wide Open’ sloganının vurgusuyla daha da önem kazanıyor. Biz de ‘Yeniliğe açık olan her zaman kazanır’ kampanyamızla Paris 2024’te yeni deneyimler sunarak ve uygun bir bağlam kurgulayarak Olimpiyat takipçileri ile sporcuları her zamankinden daha fazla yakınlaştıracak olmanın heyecanını duyuyoruz” dedi.