Samsung Hindistan’da zirveyi yeniden ele geçirdi

0

Güney Kore merkezli tüketici elektroniği şirketi Samsung, mobilite dendiğinde akla ilk gelen markalardan biri. Her yıl yüz milyonlarca adetlik akıllı telefon satışı gerçekleştiren ve bu alandaki rekabette uzun yıllardır ilk sırayı alan markanın özellikle Asya pazarlarında zorlu rakiplerinin bulunduğu da dikkatlerden kaçmıyor.

Şirketin özellikle Hint pazarında, üst segment ya da amiral gemisi olarak tanımlanan ürün grubu açısından konumlanması son dönemde bir dizi değişikliğe uğradı, bazı modellerin öne çıkarak Samsung amiral gemisi modellerinin lider konumunu etkilediği görüldü. Ancak son araştırmalara göre durum yeniden önceki haline dönüşmüş durumda…

Counterpoint Research tarafından yayınlanan bir rapora göre Samsung, Hint pazarında 2018’in ilk çeyreğinde en üst segment telefon kategorisinde en çok satan marka konumunda yer alıyor. Rakamlara geldiğimizde Samsung Galaxy S9’un pazarda yüzde 29’luk payla ilk sırada bulunduğu kaydediliyor. OnePlus 5T ise yüzde 25’lik yine son derece iddialı bir oranla ikinci sırada.

2. ve 3. çeyrek beklentileri

Öte yandan yakında piyasaya sunacağı OnePlus 6 ile rekabette yeniden üst sınırı zorlayabileceği öngörüsü de gündemde yer buluyor. Hint pazarı açısından ele alındığında Samsung’un üst seviye modelleri ile 2. Çeyrekte de ilk sırada olması, ancak üçüncü çeyrekte OnePlus 6’nın ilk sırayı alması bekleniyor.

Hindistan 1,5 milyara yaklaşan nüfusuyla dünyadaki en büyük akıllı telefon pazarlarından biri.

Cevap bırakın