Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerOyunPopüler mobil oyundan yeni kilometre taşı

    Popüler mobil oyundan yeni kilometre taşı

    Popüler mobil oyun PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile, tanıtımından dört ay içinde dünya çapında bir başarı yakaladı.

    Tencent and PUBG Corporation (PUBG Corp.), PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile’ın (PUBG MOBILE) tanıtımından dört ay içerisinde 100 milyondan fazla kez indirildiğini açıkladılar. Popüler oyunun mobil sürümü ilk kez 19 Mart 2018’de App Store ve Google Play’de uluslararası indirmeye açıldı ve en erişilebilir mobil oyun hâline geldi.

    Bu mihenk taşı, Tencent Games ve PUBG Corp’un başarılar dizisine yeni bir ek yaptı. Oyun, ilk haftasında 100 ülkede en çok indirilen mobil oyun oldu. Bu istatistik ile bugüne kadar bu hıza erişebilen az sayıda oyundan birisi de olmayı başardı. PUBG MOBILE, kısa süre önce 14 milyon günlük aktif kullanıcıyı (DAU) geçti. (Tüm bu verilerde Çin, Japonya ve Kore hariç tutulmuştur.)

    Başka gelişmeler de var…

    Tencent Games, yakın zamanda Paramount Pictures ile ortaklık kurarak, PUBG MOBILE için popüler film serisi Görevimiz Tehlike’nin son filmi olan “Mission: Impossible Yansımalar” ilhamlı oyun içi içerikler hazırlamıştı. İçerikler arasında serinin simgesel tema müziği, yeni teçhizatlar, yeni mücadeleler ve daha fazlası yer alıyor.

    PUBG MOBILE, aralarında E3 2018, San Diego Comic-Com, Berlin’deki PUBG Global Invitational 2018, Endonezya’daki Garuda Kupası, Hong Kong Animation, Comics and Game Fuarı’nın da bulunduğu popüler tüketici etkinliklerinde oyuna hazır bir şekilde bekleyerek hayranlarını heyecanlandırmayı sürdürüyor.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN