Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ana Sayfa Blog Sayfa 184

    Adobe, yeni yapay zeka modelini duyurdu!

    Teknolojinin önemli bir dalı olan yapay zeka, son dönemlerde ciddi gelişmelere sahne oldu. Bu nedenle büyük şirketlerin gözü bu alanda. Adobe da bu firmalar arasında yer alıyor. Yapay zeka gelişmelerini takip edebilmek için hedeflerini düzenleyen Adobe, bugün yeni Firefly Image 3 modelini duyurdu. Peki bu ne işe yarıyor? İşte tüm bilmeniz gerekenler…

    Adobe, resim oluşturma modeli Firefly Image için yeni bir sürüm duyurdu. Ekim 2023’te tanıttığı Firefly Image 2 modelinin ardından bugün Londra’da yapılan bir konferansta duyurduğu yeni Image 3, daha yüksek kaliteli görüntüler sunmanın yanı sıra, kullanıcı istemlerini daha iyi anlama ve daha gelişmiş detaylar sağlama vaadinde bulunuyor.

    Adobe, Firefly Image 3 modelini duyurdu
    Firefly Image 3 ile oluşturuldu.

    Image 2‘ye kıyasla çok daha iyi sonuçlar ortaya koyabildiği söylenen Image 3, böylelikle Midjourney ve OpenAI tarafından geliştirilen DALL-E modelleri karşısında güçlü bir rakip konumuna yerleşiyor. AdobeImage 3 için hedeflerini de açıkladı.

    AdobePhotoshop için Firefly Image 3 destekli resim oluşturma özelliğini test etmeye başladı. Beta kullanıcılarına sunulan güncelleme, bu yılın sonlarına doğru herkes için yayınlanacak. Fakat bunun için net bir tarih yok.

    AdobeFirefly için aylık 79,61 TL, yıllık olaraksa 797,47 TL talep ediyor. Bu üyelik ile her ay 100 adet fotoğraf oluşturulabiliyor. Ancak her ay 25 resim yaratmaya olanak tanıyan ücretsiz bir seçenek olduğunu da belirtelim. Denemek isteyenler, bedelsiz şekilde yararlanabilir. Bunun için Adobe hesabınıza giriş yapmanız yeterli. İlgili web sayfasına ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

    Peki siz bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi aşağıdaki Yorumlar kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.

    Huawei Cloud, İstanbul’da bulut teknolojileri alanındaki yeniliklerini paylaştı

    Huawei, 18 Nisan’da İstanbul’da gerçekleştirilen ‘Türkiye Bulut Teknolojileri İnovasyon Haftası 2024’ etkinliğiyle, Huawei Cloud ekosisteminin en güncel ürün ve çözümlerini katılımcılarla paylaştı.

    ‘Türkiye Bulut Teknolojileri İnovasyon Haftası 2024’, ‘Gelişmiş Bir Bulut ile Dijitalleşin’ temasıyla düzenlendi. Katılımcılar bu etkinlikte, bulut teknolojilerindeki en son yenilikleri keşfetme ve alanında uzman Huawei Cloud profesyonellerinden bilgi alma imkanı buldu. Huawei Cloud Stack ve CloudPond gibi yeni bulut çözümleri de müşteri başarı hikayeleri ve farklı konulardaki oturumlar eşliğinde, bu organizasyonda tanıtıldı.

    Etkinlik sırasında yapılan panel ve sunumlarla katılımcılara bulut teknolojilerindeki son gelişmeler hakkında bilgi verildi ve müşteri başarı hikayeleri paylaşıldı. Ayrıca, 2023 yılı bulut bilişim Türkiye pazarının durumu ve 2024 yılı için beklentilerin neler olduğu detaylı bir şekilde paylaşıldı. Bununla birlikte, buluta geçiş süreçlerinin farklı yolları üzerinden dijital dönüşümün nasıl hızlandırılacağına dair içgörüler sunuldu.

    Günün devamında, müşteri başarı hikayeleri paylaşılarak bulut uygulamalarından örnekler sunuldu. Etkinlik, panel ve Türkiye pazarına yeni sunulan Huawei Cloud Stack ve CloudPond çözümlerinin lansmanı ile sona erdi.

    Huawei Cloud Türkiye Genel Müdürü Frank Ma yaptığı değerlendirmede, “Dijitalleşme ve iletişim toplumsal kalkınmanın giderek daha ayrılmaz bir parçası haline gelirken yeni fırsatlar da sunuyor. Bilişim yeteneklerinin hızlı gelişimi ve farklı sektörlerde dijital dönüşüme duyulan acil ihtiyaç, küresel dijitalleşmeyi hızlandırdı. Huawei, daha önce İstanbul’da gerçekleştirdiği bulut bilişim etkinlikleriyle de bu dönüşümün her zaman için ön saflarında yer almıştır. Türkiye’deki kamu, finans ve sigorta gibi önemli sektörlerin veri koruma ihtiyaçlarının karşılanması için bu bölgeye özel olarak tasarlanmış, tamamen yerel olarak çalışan ilk genel bulut hizmetini sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Huawei Cloud olarak, verileri ülke içinde tutarak ulusal düzenlemelere tam uyumluluğu desteklerken, bulut hizmetlerimizle de birçok sektörün yanında olmaya devam ediyoruz. Huawei olarak, Huawei Cloud çözümlerinin kamu, finans, enerji ve telekomünikasyon gibi sektörler tarafından giderek daha fazla tercih edileceğinin bilinciyle, Türkiye’deki yatırımlarını artırmaya devam ediyor. ‘Türkiye Bulut Teknolojileri İnovasyon Haftası’, işletmelerin bulut stratejilerini keşfetmelerine yardımcı olmayı ve dijital teknolojileri etkin bir şekilde yönetme ve kullanma becerilerini geliştirmeyi amaçlıyor” dedi.

    Siemens Ev Aletleri Türkiye’ye iki prestijli ödül

    Siemens Ev Aletleri Türkiye, insanı odağına alan başarılı ve yenilikçi uygulamaları ile ödül kazanmaya devam ediyor. “Geleceği merak edenlere” prensibi ile inovasyon kabiliyetini her geçen gün geliştiren Siemens Ev Aleleri, iş dünyasının önde gelen ödül programlarından Uluslararası Stevie Awards’ta Altın ve Bronz olmak üzere 2 ödül kazandı.

    Uluslararası iş dünyasının Oscar’ı olarak kabul edilen Stevie Awards organizasyonunda Siemens Ev Aletleri, Satış ve Müşteri Hizmetleri ödüllerinde (Stevie Awards for Sales & Customer Service) “Siemens Kabile Pazarlaması” Perakendecilik Eğitimi ile “Yılın Satış Danışmanlığı Uygulaması” kategorisinde Altın ve “Yılın Satış Eğitim Programı Uygulaması” kategorisinde Bronz olmak üzere iki ödüle birden layık görüldü.

    ABD, Las Vegas’ta 12 Nisan 2024 tarihinde düzenlenen törende global çapta çeşitli sektörden 2.300’den fazla aday, 60 kategoride yarıştı ve ödüller sahiplerini buldu. Aynı gece, Siemens Ev Aletleri Türkiye’nin perakendecilik yaklaşımı, iş dünyasının küresel ölçekteki en büyük ödüllerinden biri olan Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri ile uluslararası arenada da başarısını tescilledi.

    BSH Ev Aletleri Türkiye CEO’su Alper Şengül, “Geleceği Merak Edenlere” prensibiyle daima yarınların teknolojisini bugünden şekillendirmek için çalıştıklarını vurgularken “Uluslararası çaptaki iki büyük ödülü kucaklamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu ödüller Siemens Ev Aletleri Türkiye’nin satış ve müşteri hizmetlerinde mükemmellik ve yenilikçiliğe olan bağlılığını bir kez daha ortaya koyuyor. Deneyimi merkeze alan perakendecilik yaklaşımımızla çalışanlarımız, iş ortaklarımız ve müşterilerimize öncü hizmetler sunmaya devam edeceğiz” dedi.

    Google, bir hizmetinin daha fişini çekiyor!

    Google, hizmetlerini gözden geçirmeye devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda ABD’deki kullanıcılar için iptal edilen Google Podcasts; çok yakında küresel olarak kapatılacak. Podcasts uygulamasında sunulan tüm hizmetler, YouTube Music’e dahil edilecek. Böylece Podcasts’in sonu gelmiş olacak. Google, Podcasts uygulamasının destek makalesinde birkaç güncellemeye gitti. Buna göre uygulamanın Haziran ayından itibaren “Amerika Birleşik Devletleri dışındaki kullanıcılar” için artık kullanılamayacağını söyledi. Kullanıcıların uygulamadaki verilerini dışa aktarma seçeneğine sahip olacağı belirtildi.
    Google, kullanıcılara podcast aboneliklerini ve dinleme geçmişlerini dışa aktarmaları için 29 Temmuz’a kadar ek süre tanıyacak. Bu sürenin ardından ise herhangi bir podcast’e erişmek mümkün olmayacak. Google’ın bu kararı, Nisan ayında Podcasts uygulamasının Android, iOS ve web desteğinin sonlanmasının ardından geldi. Teknoloji devi bu uygulama yerine kullanıcıları YouTube Music’e davet etmeye başladı. Ancak YouTube Music, yeni bölümler için bildirim ve “oynatıldı” işareti gibi bazı önemli özelliklere sahip değil. Bazı kullanıcılar Google Podcasts’in kullanımdan kaldırılmasının çok erken gerçekleştiğini düşünüyor. YouTube Music’in özel bir podcast uygulaması olmadığını, birçok özelliğe yer vermediğini ifade ediyorlar. Google bu süreç içerisinde YouTube Music’in geliştirileceğine dair söz verdi, ancak şu ana kadar büyük bir güncelleme yapılmadı.
    Kapatmanın bölge bölge mi yoksa tüm dünyada aynı anda mı gerçekleşeceği henüz belli değil. Fakat Haziran ayı itibarıyla Podcasts’in tamamen iptal edileceğini söylemek mümkün.

    23 Nisan coşkusu MediaMarkt’la devam ediyor

    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında bir yandan çocuklara geleneksel oyun deneyimi yaşatırken, diğer yandan seçili ürün grupları için düzenlediği 23 Nisan’a özel kampanyasıyla çocukların bayram coşkusunu ikiye katlıyor.

    Metropol AVM’de bulunan mağazasındaki GameZone alanını çocukların geleneksel oyunları oynayabileceği özel bir alana dönüştürerek 20-23 Nisan arasında çocuklara, misket, beştaş, seksek, XOX, topaç gibi geleneksel oyunları oynama fırsatı sunan, Avrupa’nın bir numaralı teknoloji perakendecisi MediaMarkt, Metropol AVM mağazasındaki 23 Nisan sevincini çeşitli ürün grupları için düzenlediği kampanyayla devam ettiriyor.

    23 Nisan Kampanyası

    MediaMarkt’ın çocukları geleneksel oyun kültürüyle tanıştırmak amacıyla yeniden tasarladığı Metropol AVM’de bulunan mağazasındaki GameZone alanında geleneksel oyun deneyimi devam ederken; 23 Nisan Kampanyası kapsamında oyun konsolları, aksiyon kameraları, kulak üstü kablolu kulaklıklar ve akıllı çocuk saatlerinde avantajlı fiyat fırsatları sunuluyor.

    MediaMarkt’ın 23 Nisan Kampanyası Türkiye genelindeki tüm MediaMarkt mağazalarında geçerli olacak.

    Yandex, Türk işletmelerine yönelik haritalama çözümlerini tanıttı

    Yandex, Türkiye’deki işletmelere yönelik haritalama, coğrafi konum ve navigasyon çözümlerini Yandex Maps API markasıyla tanıttı.

    Yandex’in sunduğu bu hizmetler, şirketlerin adres yönlendirme ve navigasyonla ilgili karşılaştıkları zorlukları etkili bir şekilde ele almalarına yardımcı olarak e-ticaret platformları, perakende zincirleri, lojistik firmaları, fintech şirketleri, üretim işletmeleri ile rota planlama ve yük taşımacılığı için haritalardan yararlanan tüm kuruluşlara fayda sağlıyor.

    Harita, jeo-uzamsal teknoloji ve yönlendirme hizmetleri geliştirmede 20 yılı aşkın deneyime sahip olan Yandex Maps API, işletmelere üç ana başlıkta çözüm sunuyor. Rota planlama ve navigasyon, adrese göre koordinat belirleme ve yer arama, haritaları web siteleri ve uygulamalara entegre etmek için sunulan API çözümleri, aylık ortalama 4 milyon aktif kullanıcıya sahip olan Türkiye’nin popüler Yandex Navigator uygulamasının temelini oluşturuyor.

    İlk kategoride yer alan rotalar ve navigasyon alanındaki ürünler, Mesafe Matrisi ve Ulaşım Rotası Ayrıntıları gibi çözümleri kapsıyor. Bu çözümler araba, kamyon, toplu taşıma veya yürüme gibi tüm ulaşım türleri için en uygun rotaları oluşturmak ve trafik tahminlerine, transferlere, merdivenlere ve hatta hava tahminlerine göre seyahat sürelerini tahmin etmek için kullanılıyor. Ayrıca NaviKit SDK ise ücretsiz yollar, hız sınırları veya sürekli seyahat süresi kısıtlamaları gibi filtrelerin seçilerek; belirli iş ihtiyaçlarını karşılamak için özel navigasyon uygulamalarının geliştirilmesine olanak tanıyor. Böylece NaviKit SDK, şirketlerin sıfırdan özel bir navigatör oluşturmak için gereken yıllar süren geliştirme süresinden tasarruf etmesini sağlıyor.

    İkinci kategoride bulunan adres girme ve yer arama alanındaki ürünler Geocoder, Arama İpuçları ve Kurum Arama çözümlerini içeriyor. Bu araçlar, adresle ilgili görevleri kolaylaştırmalarının yanı sıra sipariş formunun doğruluğunu artırıyor ve şehirleri, caddeleri, adları belirtirken hataları en aza indiriyor. Ayrıca teslimat maliyetlerinin hesaplanmasını da basitleştiriyor ve adrese, telefon numarasına ve hizmet türüne göre hızlı aramaları kolaylaştırıyor.

    MediaMarkt ve TEGV 23 Nisan Çocuk Bayramı’nda çocukların yanındaydı

    TEGV ile birlikte hayata geçirdiği “Eğitimle Daha İyiye” projesiyle çocukların eğitimini destekleyen MediaMarkt, 23 Nisan Çocuk Bayramı’nda da çocukların yanındaydı. 24 farklı okulda düzenlenen şenliklere destek veren MediaMarkt, çocukların eğlenceli anlar geçirmesini sağladı. 

    “Eğitimle Daha İyiye” Projesiyle deprem bölgesindeki çocukların eğitimini destekleyen MediaMarkt, 23 Nisan’da da çocukları yalnız bırakmadı. MediaMarkt, Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’nın (TEGV) 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için Türkiye’nin farklı şehirlerindeki 24 okulda bulunan TEGV Ateşböceği Öğrenim Birimi tırlarında düzenlenen şenliklere destek sağladı.

    Ankara, Kahramanmaraş, Gaziantep, Diyarbakır, Hatay ve Malatya gibi Türkiye’nin farklı şehirlerinde 24 okulda etkinlik noktaları oluşturan TEGV Ateşböceği tırları, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda çeşitli oyunlar, yarışmalar ve dans gösterileriyle çocuklara şenlik coşkusu yaşattı. MediaMarkt Türkiye de etkinliklere verdiği destekle bu anlamlı günde çocukların bayram sevincini paylaştı.

    Ateşböcekleri çocuklara umut oluyor

    MediaMarkt, Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) iş birliğiyle hayata geçirdiği ‘Eğitimle Daha İyiye’ projesi kapsamında, çocukların yanında olmaya devam ediyor. MediaMarkt, bu projedeki her bir Ateşböceği tırıyla çocukların eğitimine ve kişisel gelişimine farklı yönlerden katkı sağlayarak, onların toplumsal başarıya ulaşmalarına yardımcı olmayı amaçlıyor. MediaMarkt, 4 yıl boyunca devam edecek proje ile her bir tır için yılda bin 500 öğrenci olmak üzere, toplam 24 bin çocuğa ulaşmayı hedefliyor.

    Çocukların çizdiği resimler Dijital Sergi’ye dönüştürüldü

    MediaMarkt Türkiye’nin TEGV ile başlattığı “Eğitimle Daha İyiye” projesi kapsamında Ateşböceği eğitim tırlarında yer alan çocuklar 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’na özel duygularını resimleriyle ifade ettiler. Bu resimler de dijital sergiye dönüştürülerek MediaMarkt Türkiye’nin sosyal medya hesaplarından takipçilerle paylaşıldı. 23 Nisan özel dijital sergisini link üzerinden ziyaret edebilirsiniz.

    Princess Peach: Showtime Nintendo Switch İncelemesi

    0

    Nintendo dünyasında kemikleşen bir kurgu vardır. Prenses kaçırılır ve Mario amansız bir mücadeleye başlar. Ancak bu sefer ezber bozuyoruz. Çünkü genellikle pek konuşmayan narin prensesimiz bu oyunda adeta dişi kaplana dönüşüyor. Zira bir süredir prensese dair bir oyun için beklenti vardı. Çünkü 2005 yılında el konsolu Nintendo DS’ten sonra fanlar uzun zamandır prensesin yeni macerasını bekliyordu. Nintendo, Switch faslını kapatmadan önce fanlara kulak verdi. Özellikle feminizmin öne çıkmaya başladığı oyun ve film dünyasında Nintendo bakalım yeni oyunu ile neleri başarıyor?

    Princess peach
    Princess Peach kement atan kovboy ya da bir süper kahraman olarak karşımızda

    Princess Peach Farklı Rollere Bürünüyor

    İlk olarak oyunumuzun türünden bahsedelim. Princess Peach için aksiyon ağırlıklı bir platform oyun desek yanlış olmaz. Mario, Donkey Kong gibi platform yönü ağır basan oyunların aksine Princess Peach elinden silahını düşürmüyor. Oyunda çeşitli sahneler mevcut ve belli bir yönde ilerleyip düşmanları alt ediyoruz. Beklediğimden daha tekdüze oyun olanı renklendirmek adına geliştiriciler farklı silahlar denemişler. Örneğin Ninja, kılıç ustası, kovboy, süper kahraman gibi farklı karaktere bürünüp yeni özelliklere sahip oluyoruz. Buna rağmen yaptığımız şeyler, saldırı yöntemleri değişmiyor. Sahneler birbirinden ayrı olduğu için Kirby’deki gibi özellikleri değiştirerek kullanma seçeneği yok.

    60FPS Eksikliği Hissediliyor

    Bölümleri ifade ederken “sahne” kelimesini kullandım. Çünkü gerçekten de sanat yönetimi açısından tiyatro dekorlarını andıran bir stil tercih edilmiş. Açıkçası başta yadırgamış olsam da yapımcıların bütün bakıldığında ortalamanın üstü iş çıkardığını söyleyebilirim. Yalnız oyunun 30FPS olması bence hayal kırıklığı. Her ne kadar oyunlarda 30, 60, 120 gibi değerlere takılmasam da bu oyuna 60 yakışırdı. Mario gibi sistemi daha zorlayan oyunların 60FPS olduğunu görünce prenses için biraz daha özenilmesi gerekirdi.

    princess peach
    Bölüm sonunda yaratıcı düşmanlar bizi bekliyor. Ancak bu düşmanları alt etmek biraz fazla kolay

    Princess Peach zevkli ve eğlenceli olsa da ne yazık ki tekrara çabuk düşüyor. Uzun süre darbe almadan ilerleyip tek seferde bölüm sonu canavarlarını geçtiğinizi göreceksiniz. Bölüm sonu canavarlarını yaratıcı buldum. Fakat onları alt ederken Dark Souls gibi zamanlama öne geçiyor. Sadece doğru zamanda zıpladıktan sonra gerisini oyun kendi hallediyor gibi bir durum ortaya çıkıyor. Böyle bakıldığında Princess Peach daha küçük oyuncular için uygun bir oyun. Ancak Mario’daki gibi gittikçe derinleşen, zorlaşan ve daha deneyimli oyunculara hitap eden bölümler beklemeyin. Yine de biraz dikkat gerektiren gizli çiçekleri toplamaya odaklanırsanız daha zorlayıcı bölümler açabilirsiniz. Bu açıdan Nintendo’nun en sığ kaldığı oyunlardan biri Princess Peach.

    Özetleyecek olursak oyunun küçük bir yaş grubu için tasarlandığı gerçeğini unutmayalım. Bununla beraber bölümlerde hoş dokunuşlar ve sürprizler sizi şaşırtıp gülümsetiyor. Princess Peach, prodüksiyon seviyesi ortalama üstü olsa da oynanabilirliğin geri kaldığı nadir Nintendo oyunlarından biri. Buna karşın küçük yaştakiler eğlenceli ve güzel zaman geçireceklerdir. Sonuçta Nintendo çok çeşitli oyunlara sahip. Siz de buradan göz atıp kendinize veya çocuğunuza oyun bulabilirsiniz.

    RPG Efsanesi Rakion Yeniden Türkiye’de

    Ülkemizde 2009-2016 yılları arasında yayınlanarak oyun dünyasına damgasını vuran Rakion geri dönüyor!

    Neosonyx’in yapımcılığını üstlendiği Rakion, Lemon8games tarafından yayınlanıyor. Rakion hem eski oyuncularını, hem de klasik RPG keyfini arayan yeni oyuncuları nostaljik bir maceraya davet ediyor.

    Ön Kayıtlar 16 Nisan – 6 Mayıs’ta

    RPG ve açık dünya oyun severlerin büyük tutkusu Rakion, orijinal hali ve tamamen Türkçe olarak yeniden Türkiye’de hizmet vermeye hazırlanıyor. 16 Nisan – 6 Mayıs arasında gerçekleşecek ön kayıt döneminde oyuncular için büyük sürprizler yer alıyor. Ön kayıt dönemine özel olarak 10.000 Rakion Nakit Kuponu,  Özel Altın Küp, İksir Paketi, Güç Özel ve Lanetli Kurt (Canavar) gibi birbirinden değerli ödüller oyuncuları bekliyor.

    Açık dünya savaş oyunlarının en klasikleri arasında yer alan Rakion, Türkiye’de yayınlandığı dönemde büyük bir oyuncu kitlesine hitap etti. Derin hikayesi, geniş dünyası, keyifli savaş mekanikleri ve birçok farklı oyun modu ve Türkiye serverlarına özel etkinliklerle oyuncuların favori oyunları arasında yer aldı.

    Macera 9 Mayıs’ta Yeniden Başlıyor

    Yeniden açılacak Türkiye serverı, eski Rakion tutkunlarını ve yeni oyuncularını 9 Mayıs’ta ağırlamaya hazırlanıyor. Ön kayıt sürecinde kayıt yaptıran oyuncuların ödülleri 7 – 8 Mayıs tarihlerinde oyun hesaplarına gönderilecek. Ayrıca 7 Mayıs itibarıyla da oyun indirilebilir olacak ve böylelikle oyuncular sunucular açıldığı andan itibaren Rakion’u oynamaya başlayabilecekler. Orijinal versiyonu lokalize edilerek tamamen Türkçe olan Rakion’da Türk oyuncular, sevdikleri klasik RPG’yi  kendi dillerinde oynamanın keyfini yaşayacaklar.

    Rolling Stone’dan İki Yıl Üst Üste Ödül Alan Oyun Kulaklığı: Arctis Nova Pro Wireless

    Arctis Nova Pro Wireless’ımız yakın zamanda duracak gibi durmuyor, bu yüzden henüz kullanmaya başlamadıysanız asla geç kalmış sayılmazsınız.

    SteelSeries sadece oyun oynamaktan ve inovasyondan daha fazlasıdır. Aynı zamanda bir yaşam tarzıdır. Oyuncularla iyi anlaşıyoruz, bu çok açık. Ancak SteelSeries’in erişimi ana akım medyaya da genişliyor. Ürünlerimiz, erkeklere, kadınlara, yaşam tarzı tavsiyelerine, müziğe, elektroniğe, bilime ve daha fazlasına yönelik yayınlardan her şeye kadar çeşitli yayın organları için sayısız dergide yer aldı.

    Ve kazanmaya devam ediyoruz.

    Arctis Nova Pro Wireless, hem 2023 hem de 2024’te iki yıl üst üste “En İyi Oyun Kulaklığı” olarak ödüllendirildi.

    “Aktif gürültü engelleme özelliği şimdiye kadar test ettiklerimizin en iyisi, öyle ki en yoğun oyun seanslarınızda klavye ve fare tıklamalarını bile duymayacaksınız.”

    Bu daha başlangıçtı… 2024 yılında Rolling Stone’un söyledikleri bunlardı:

    “SteelSeries Arctis Nova Pro oyun kulaklığı, net ve karmaşık birinci sınıf ses sunarak rakiplerini geride bırakırken, gürültü önleyici ve 360 derece uzamsal ses özellikleri oyunculara daha derin bir daldırma hissi verir.”