Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürOPPO, Sıla reklamları ile zirveyi hedefliyor

    OPPO, Sıla reklamları ile zirveyi hedefliyor

    Dünyaca ünlü akıllı telefon markası OPPO’nun, başarılı şarkıcı Sıla ile yapmış olduğu iş birliği ürünlerin satış performansını rekor seviyede artırdı…

     

    OPPO’nun yenilikçi özelliklere sahip akıllı telefonları için yaptığı tanıtım kampanyaları, markanın hem popülerliğini hem de Türkiye’deki pazar payını artıyor.

    40’tan fazla ülkede ve bölgede hizmet veren lider akıllı telefon markası OPPO 2019 yılında girdiği Türkiye pazarında “A Serisi 2020” ve “Reno2” modellerinin tanıtımı için başarılı şarkıcı Sıla ile yapmış olduğu iş birliği ürünlerin satış performansına dikkat çekici bir etkide bulundu.

    Türkiye pazarına ayrı bir önem vererek ilk kez bir yerel reklam kampanyası gerçekleştiren OPPO, hizmet verdiği kültüre hitap eden kampanyaları ile kullanıcılarının gönlünde taht kurdu.

    Sıla’nın rol aldığı ve büyük beğeni toplayan reklam kampanyalarının ardından tüketiciler OPPO ürünlerine büyük ilgi gösterdi. İlk reklam filminde, OPPO’nun “A Serisi 2020” telefonuyla içindeki yeteneği ortaya çıkaran ve fotoğrafçı olan Sıla, ikinci reklam filminde ise bambaşka bir senaryo ile karşımıza çıktı.

    OPPO Türkiye Genel Müdürü Weijian Zhou: “Avrupa bölgesinde bir ilk…”

     

    OPPO Türkiye Genel Müdürü Weijian Zhou, yaptıkları reklam kampanyalarının etkisi hakkında şunları söyledi: “Yeni ‘A Serisi 2020’ modellerimizi duyurmak için OPPO’nun Avrupa bölgesinde ilk defa yerel bir kampanya yaptık… Böylece ortaya başarılı iki kampanya çıktı. Sıla ile yaptığımız başarılı reklam kampanyaları sayesinde OPPO’nun ismi artık daha çok biliniyor…”

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN