NVIDIA çok sayıda oyun geliştirme aracı tanıttı

0

NVIDIA Omniverse for Game Developers duyurusunun hemen ardından, oyun geliştiricilerinin zamandan tasarruf etmesini, NVIDIA RTX’i daha kolay entegre etmesini ve sanal dünyaların oluşturulmasını kolaylaştıracak NVIDIA Streamline, NVIDIA Kickstart RT, GeForce NOW Cloud Playtest gibi bir dizi yeni araç duyuruldu.

NVIDIA, Oyun Geliştiriciler Konferansı (GDC) 2022’de, oyun ve uygulamalarda çoklu süper çözünürlüklü teknolojilerin ve diğer grafik efektlerinin entegrasyonunu basitleştirmeyi amaçlayan, bütün donanım üreticileriyle uyumlu, açık kaynak yazılım çerçevesi Streamline’ı duyurdu.

Streamline ile geliştiricilerin sadece bir kez kod yazmaları yeterli olacak ve oyunlarına birden fazla süper çözünürlüklü teknoloji ekleyebilecekler.

Streamline, tak ve çalıştır altyapısıyla tam bir entegrasyon sunuyor. Oyun ve render API’si arasında yer alıyor ve SDK’ya (Software Development Kit-Yazılım Geliştirme Kiti) özgü API çağrılarını, kullanımı kolay bir Streamline çerçevesine tanımlıyor. Geliştiriciler, her bir SDK’yı manuel olarak entegre etmek yerine, hedef Streamline eklentileri için hangi kaynakların (hareket vektörleri, derinlik gibi) gerekli olduğunu belirleyip ve ardından eklentilerin grafik işlem hattında nerede çalışmasını istediklerini kararlaştırabilirler.

Streamline, açık kaynaklı, bütün donanım üreticileriyle uyumlu çerçevesiyle bu yükü hafifletiyor. Teknolojinin daha kolay entegrasyonu, daha fazla teknoloji ile daha çok oyun anlamına geliyor. NVIDIA’nın Streamline ile hedefi, yalnızca belirli sayıda donanım üreticisinin teknolojilerinin bir alt kümesiyle birlikte gönderilen belirli oyunlar yerine, her bir donanım üreticisinin sunabileceği en iyi oyunları desteklemektir. Bu, oyuncular ve oyun ekosistemi için önemli bir gelişme anlamına geliyor.

Cevap bırakın