Microsoft Türkiye, 1-2 Haziran tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen Perakende Günleri’nin keynote oturum sponsorluğunu üstlendi. Fuardaki standında iş ortakları PeakUp, Cognitiwe, CRM Akademi, Obase, DMR, Selco, Veripark ve Rise ile yer alarak yeni nesil perakende çözümlerini ziyaretçilere sunan Microsoft Türkiye, ana sahnede Microsoft Orta Doğu ve Afrika Perakende Sektörü Direktörü Ramy Fares’i konuşmacı olarak ağırladı.
Soysal tarafından “dijital dönüşüm” temasıyla düzenlenen “Perakende Günleri”, 1-2 Haziran tarihlerinde perakende sektörünün önde gelen isimlerinden oluşan yerli ve yabancı konuşmacıların yanı sıra 8500’ün üzerinde katılımcının ziyaretiyle gerçekleştirildi. Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen zirvenin keynote oturum sponsoru ise Microsoft Türkiye oldu. Fuara iş ortakları olan PeakUp, Cognitiwe, CRM Akademi, Obase, DMR, Selco, Veripark ve Rise ile birlikte katılan Microsoft Türkiye, standında yeni nesil perakende çözümlerini ziyaretçilerle paylaştı.
Fuarda Microsoft Perakende Bulutu üzerinde sunulan yeni nesil mağazacılık uygulamalarıyla ilgili bir demo sunumu yapan Microsoft Perakende Sektör Danışmanı Erdal Çakır ile Microsoft Teknoloji Mühendisi Mustafa Aşıroğlu, sanal asistanın (chatbot) çevrimiçi alışveriş boyunca müşteriye nasıl rehberlik ettiğini gerçek zamanlı şekilde gösterdi. Microsoft Orta Doğu ve Afrika Perakende Sektörü Direktörü Ramy Fares de ana sahnede perakende sektörünün değişen dinamikleri ve pandemi sonrası perakendenin geleceğiyle ilgili bir sunum yaptı.
Perakende Günleri boyunca sektörün dijital dönüşümüne odaklanan ana oturumların yanı sıra, perakende sektörüne yön veren 4 ayrı “Uzmanlık Sahnesi”ndeki 29 oturumda, sektörün çeşitli sorunları ve gelişim alanları değerlendirildi. Perakende Günleri Fuarı’na katılanlar perakende ve teknoloji sektörlerinin önde gelen firmalarının ilham verici standlarını ziyaret etme fırsatını bulurken, sektörün en prestijli ödülleri olan Perakende Güneşi Ödülleri de sahiplerini buldu.