MediaMarkt’tan Bekarlar Günü kampanyasında ciroda yüzde 417’lik büyüme!

Bekarlar evlerini temiz seviyor

0

MediaMarkt Türkiye, geçtiğimiz hafta gerçekleştirdiği “Bekarlar Günü” kapsamında teknolojiseverlere çok avantajlı fırsatlar sunmuştu. MediaMarkt, 11 ve 12 Kasım tarihlerinde düzenlediği kampanyaya dair verilerini açıklarken aynı zamanda “bekar” teknolojiseverlerin en çok tercih ettiği ürünleri de duyurdu. Buna göre bekarlar en çok Dyson V7 kablosuz elektrikli süpürge alırken geçtiğimiz yılın favori ürünü akıllı telefon kategorisinde ise en çok Samsung Galaxy A71 satıldı.

Avrupa’nın açık ara 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, tüm dünyada Bekarlar Günü olarak kutlanan 11.11 tarihinde teknolojiseverlere özel kampanyalar sunmuştu. 11 ve 12 Kasım tarihlerine özel kısıtlı bir süre için hayata geçirilen kampanaya dair veriler ve teknolojiseverlerin en çok tercih ettiği ürünler ise MediaMarkt tarafından bugün açıklandı.

Bu verilere göre “bekar” teknolojiseverlerin en çok tercih ettiği ürün, sürpriz bir şekilde Dyson V7 kablosuz elektrikli süpürge oldu. Yapılan açıklamaya göre Dyson markalı süpürgeler MediaMarkt mağazalarında kategorisinde çok satılan ürünler arasında yer alsa da bu yılın verileri, geçtiğimiz yılın verileriyle karşılaştırıldığında farklılıklar da göze çarpıyor. Çünkü geçtiğimiz yıl açıklanan verilere göre teknolojiseverlerin öncelikli tercihi akıllı cep telefonları olmuştu.

Cep telefonları hala çok gözde

En çok satılan ürünler listesinde ilk sırayı her ne kadar Dyson V7 kablosuz süpürge alsa da en çok alışveriş yapılan kategoriler incelendiğinde ilk sırada cep telefonları görülüyor. Bunlar arasından en çok satın alınan telefon modeli ise Samsung Galaxy A71 oldu. Teknolojiseverlerin indirimde en çok alışveriş yaptığı ürün kategorilerinde ikinci sırayı beyaz eşyalar alırken listenin üçüncü sırasında ise süpürgeler bulunuyor.

Kampanyada MediaMarkt Türkiye’nin cirosu yüzde 417 arttı

MediaMarkt’ın açıkladığı verilerde dikkat çeken diğer bir başlık ise artan; ciro, ziyaretçi ve alışveriş yapma oranları oldu. Buna göre indirim sürecinde MediaMarkt’ın ziyaretçi sayısında yüzde 54’lük bir artış yaşanırken mediamarkt.com.tr’ye gelen ziyaretçilerin alışveriş yapma oranında ise yüzde 117’lik artış gerçekleşti. Bu veriler ise MediaMarkt’ın cirosal anlamda yüzde 417’lik bir büyüme yaşamasına neden oldu.

Bekarlar Günü gibi önemli kampanya dönemleri sonrasında teknolojiseverlerin en çok tercih ettiği ürünleri açıklayan MediaMarkt’ın geçmiş verileri ele alındığında, tüketicilerin kampanya dönemlerinde genellikle en çok akıllı telefonları tercih ettikleri görülüyor.

Cevap bırakın