MediaMarkt Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi’ne sponsor oldu

0

Riot Games’in düzenleyicisi olduğu, Türkiye’nin ilk ve en büyük profesyonel espor ligi olan Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi’yle birlikte ülkemizdeki espor ekosistemi her geçen sene daha da gelişmeye devam ediyor.

Türkiye’de profesyonel espor heyecanının yaşandığı en önemli adres olan Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi, hızla büyümeye devam ediyor. Esporun gelişmesi için tüm dünyada önemli yatırımlar yapan Riot Games, farklı segmentten yerel ve global markalarla yaptığı iş birlikleriyle gücüne güç katarak tüm oyun severleri bir araya getirecek büyük organizasyonlar gerçekleştiriyor.

Sezon boyunca üst düzey rekabete ve milyonlarca izleyicinin takip ettiği yayınlara ev sahipliği yapan Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi, 2020 sezonuyla beraber MediaMarkt sponsorluk ve destekleriyle daha da güçlenecek.

Sponsor marka MediaMarkt Türkiye konuyla ilgil şu görüşleri paylaştı:

“Avrupa’nın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi olarak ilginin ve pazar büyüklüğünün her geçen gün arttığı espor sektörüne çeşitli desteklerimiz bulunuyor. Ürün yelpazemizde Türkiye’deki oyun severlere yönelik bilgisayarlar, platformlar ve onların oyunlarına katkıda bulunacak parçalar bulundurarak onlara güçlü alternatifler sunmaya çalışıyoruz. Mağazalarımızda yarattığımız ve 2 ile 10 kişi kapasiteli oyun alanlarımızda oyuncularımız diledikleri oyunları oynayabiliyor. Buna ek olarak gerçekleştirilen espor etkinliklerine de katkıda bulunarak sektöre ve oyunculara önemli bir katkı sağlıyoruz. 2017 yılından bu yana TBF’ye destek veriyoruz. 2020 yılında da lige destek sponsoru olarak 3 yıldır Riot Games’in ve esporun yanında olduğumuzu bir kez daha gösterdik. MediaMarkt olarak başta gençler olmak üzere her yaşa hitap eden bu sektör için gücümüzü ortaya koymaya devam edeceğiz.” açıklamasını paylaştı.

Cevap bırakın