MediaMarkt Türkiye, dünyada 47 ülkede faaliyet gösteren Interactive Advertising Bureau’nun Türkiye merkezi IAB Türkiye tarafından düzenlenen ve “Dijital dünyanın Oscar’ı” olarak kabul edilen MIXX Awards Yarışması’nda, 2 büyük ödül kazandı.
IAB Türkiye tarafından düzenlenen ve uluslararası bir yarışma olan MIXX (Marketing and Interactive Excellence) Awards ödül töreni gerçekleştirildi. MediaMarkt Türkiye, “Dijital dünyanın Oscar’ı” olarak tanımlanan ve dijital reklamcılığı geliştiren, yaratıcılık standardını artıran ekiplerin ve markaların ödüllendirildiği etkinlikte 2 büyük ödül kazandı. Projeler aynı zamanda, MIXX Europe’da ve IAB MIXX Awards’ta yarışma fırsatı elde etti.
“Ödül alan ilk proje, son güne bırakılan özel gün alışverişlerine çözüm sunmayı hedefleyen ve kreatif ajans TBWA ile hazırlanan ve “31 Güne 31 Hediye” kampanyası oldu. Bütün bir yıl boyunca her gün hangi kategoriden ne kadar satış yapıldığının raporlanması ve sonrasında, tüketicilerin arama motorlarında yaptıkları aramaların analizleri ajandalardaki özel günlerle harmanlanarak her güne farklı bir hediye önerisi sunulan kampanya; “Veriden Esinlenen Yaratıcılık” kategorisinde altın ödülü kazanarak aynı zamanda bu kategoride ödül kazanan tek proje oldu.
Aşk yine kazandı
MediaMarkt Türkiye’nin bir önceki kreatif ajansı Wanda Dijital ile birlikte hazırladığı “Aşık Ürünler” kampanyası ise ödül alan ikinci proje oldu. “Yaratıcı Reklam Optimizasyonu” kategorisinde ödül alan proje, Google Custom Template GDN Retargeting Banner sistemi kullanılarak hazırlandı. Tüketicilerin www.mediamarkt.com.tr’de incelediği ürünlerin, daha sonra diğer sayfalarda “kendilerine özel banner mesajlarıyla” geri döndüğü ve bireysel olarak, “Bana nasıl baktığını gördüm, görüşelim mi?”, “beni mağazamdan iste ;)”, “akşama alsana beni, film izleriz;)” gibi mesajların iletildiği kampanya, tüketicilerin büyük ilgisini çekmişti.