Avrupa’nın bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, online alışveriş deneyimini kişiselleştiren ‘‘House of AI’’ projesiyle SMARTIES Europe Ödülleri’nde 3 gümüş, 1 bronz ödülün sahibi oldu.
Geniş ürün yelpazesiyle teknolojiseverlere konforlu alışveriş keyfi sunan MediaMarkt, başarılı pazarlama projelerinin yarışarak ödüllendirildiği, Mobil Marketing Association (MMA) tarafından düzenlenen SMARTIES Ödülleri’nde, bronz ödülü ‘AI-Powered Audience Engagement’ kategorisinde, 3 gümüş ödülü ise ‘Web 3.0 Technologies Marketing’, ‘Innovative Use of AI in Advertising’ ve ‘Data Insights / Contextual Marketing’ kategorilerinde aldı.
MediaMarkt’a 4 ödül getiren “House of AI” projesi kapsamındaki, GPT-4 altyapısına sahip Anne AI, Yeni Yıl Hediye AI ve Sevgililer Günü Hediye AI gibi GPT-4 destekli hediye bulucular, online alışveriş deneyimini iyileştiriyor. MediaMarkt’ın hediye ve ürün bulucuları sayesinde tüketiciler, arama sonuç sayfalarını tek tek incelemekle zaman kaybetmeden, MediaMarkt’ın geniş son teknoloji ürün yelpazesinde ihtiyaç duydukları spesifik ürünü en zahmetsiz şekilde bulabiliyor.