Avrupa‘nın 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt’ın, sunduğu ürün, hizmet ve avantajlarla keyifli ve güvenilir bir deneyime dönüşüyor. Yeni reklam ajansı ile birlikte reklam dilini de yenileyen MediaMarkt’ın yeni reklam kampanyasında, MediaMarkt farkı “Keyfine Bak, MediaMarkt” sloganı ile güçlü ve enerjik bir şekilde dile getiriliyor.
MediaMarkt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım yeni reklam kampanyası ile ilgili açıklamasında, “MediaMarkt olarak yaptığımız her şeyin temelinde müşteriyi mutlu etmek yatıyor. Yeni reklam filmimiz bunu son derece renkli, dinamik bir şekilde anlatıyor” dedi.
TBWA\Istanbul tarafından hazırlanan ve “Keyfine Bak, MediaMarkt” sloganıyla yola çıkılan kampanyada MediaMarkt’ın sağladığı keyifli ve güvenli alışveriş deneyimi vurgulanıyor. Kampanyanın hazırlık sürecinde genç, yaşlı, beyaz yakalı, esnaf, öğrenci, emekli, ev kadını gibi çok farklı tüketici profillerinin teknoloji ve elektronik alışverişi dinamikleri araştırıldı.
Keyfine Bak, MediaMarkt sloganı ile her şeyin temeli müşteriyi mutlu etmek!
Müşterilerin bu alışverişlerde karar vermelerini zorlaştıran, “bilgi eksikliği, çok fazla benzer ürün ve çok farklı fiyat alternatifleri” gibi faktörlerin herbirine karşılık gelen MediaMarkt çözümleri özel Müşteri Yolculuğu Haritalandırma Projesi ile eşleştirildi. İletişim çalışmalarında da müşterilere stres yaratan bu faktörlerin nasıl MediaMarkt avantajlarıyla bir bir ortadan kaldırıldığı ve alışverişlerin keyifli bir deneyime dönüştüğü anlatılıyor.
Kampanyanın diğer güçlü öğelerinden biri olan kampanya müziğinde ise, MC Hammer’ın bir döneme damgasını vuran ve ülkemizde Grup Vitamin’in bir uyarlamasını yaptığı “ U Can’t Touch This ” şarkısı kullanılıyor. Reklam boyunca hikayeye hem keyifli hem de etkili bir katkı sağlayan bu jingle, packshut’da ise “Keyfine Bak, MediaMarkt, MediaMarkt” şeklindeki akılda kalıcı, dillere yerleşecek bir kapanış yapıyor.
MediaMarkt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım konu hakkında şu açıklamalara yer verdi: “MediaMarkt olarak yaptığımız her şeyin temelinde müşteriyi mutlu etmek yatıyor. Yeni reklam filmimiz bunu son derece renkli, dinamik bir şekilde anlatıyor.
Talebe yönelik hızlı arz, doğru fiyat ve en önemlisi müşterinin ihtiyaçlarını doğru anlamak ve ona göre çözümleri sunabilmek, ancak müşteriye daha yakından dokunmakla mümkün.” Sosyal medya etkinlikleri, promosyonlar, mağaza içlerinde gerçekleştirilen anlık kampanyalar gibi çok çeşitli araç, tüketiciyle sahici bağlar kurmanın yollarını oluşturduğunun altını çizen Gökyıldırım sözlerine şöyle devam etti: “MediaMarkt odağına aldığı yüksek müşteri memnuniyet performansı sayesinde tüketicinin kendini güvende hissetmesini sağlıyor, çözüm üretiyor, fark yaratıyor, bazen çok zor olabilen elektronik ve teknoloji alışverişlerinde ve servislerinde her zaman yanında olduğunu ona derinden hissettiriyor.
Yeni reklam filmimiz MediaMarkt’ta tüketicinin endişe duymayacağı, strese girmeyeceği, tam tersine alışveriş etmekten keyif aldığını çok güzel anlatıyor.”
“Keyfine Bak, MediaMarkt” kampanyasının lansmanı 16 Ekim akşamı yayına giren TV reklam filmi ile yapıldı. Lansman döneminde TV, gazete, dergi, dijital, outdoor gibi geniş bir mecrada karşımıza çıkacak olan kampanyanın, yıl boyu farklı mecralarda devam edecek ve MediaMarkt’ın dönemsel ve özel gün iletişimlerinde de yer alacak pek çok uyarlaması olacak.