Call Center Life dergisi tarafından 7. kez düzenlenen “En Beğenilen Çağrı Merkezleri” ödüllerinde elektronik perakende sektöründe en başarılı çağrı merkezi MediaMarkt Çağrı Merkezleri seçildi.
Avrupa’nın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt’ın sadece alışverişte değil alışveriş öncesi ve sonrası da “One Stop Shop (Tek Noktadan Hizmet)” vizyonuyla yönetmekte olduğu çağrı merkezinin, alanındaki uzmanlığı bir kere daha tescillendi. Sektörün önde gelen yayınlarından Call Center Life dergisinin 7 yıldır düzenlediği “En Beğenilen Çağrı Merkezleri” ödüllerinden elektronik perakende sektörünün en başarılı firması MediaMarkt seçildi. Müşteriler, sektör yöneticileri ve çağrı merkezi çalışanları arasında yapılan araştırmalar sonucunda MediaMarkt çağrı merkezi, müşteri memnuniyeti kategorisinde ise en beğenilen ikinci perakende çağrı merkezi oldu.
Çağrı sırasında anlık çözüm sağlanıyor
Müşteri memnuniyetini odağına alan ve çağrı merkezi uygulamalarıyla fark yaratan MediaMarkt, çağrı sırasında anlık çözüm üretiminin yanı sıra gece saatlerinde de hizmet vererek, müşterilere gereken desteği sağlıyor. MediaMarkt çağrı merkezini arayan müşteriler hızlı bir şekilde müşteri temsilcisine bağlanıp, anlık olarak stok ve fiyat bilgisi alabiliyor. Üstelik müşteriler eve teslimat ile satın alma hizmetinden yararlanabiliyor.
Sosyal medya üzerinden yapılan şikayetlere en kısa sürede geri dönüş yapılıyor
Yazılı iletişimlerde de hızlı bir şekilde geri dönüş sağlayan çağrı merkezi, sosyal medya üzerinden oluşturulan şikayetlere ise en kısa sürede cevap veriyor. Yüksek müşteri memnuniyeti için talep edilen bilgileri en kısa sürede sağlayan MediaMarkt, uzatılmış garanti servis taleplerini aynı gün içerisinde servise iletiyor ve satış işlemleri için müşterilere dilediği bir zaman diliminde geri dönüş yapıyor.