MediaMarkt, reklam ve pazarlama dünyasında yaratıcı çalışmaların ödüllendirildiği Felis Ödülleri’nde geçtiğimiz yıl Sevgililer Günü için yaptığı çalışmayla Felis Ödülü’nü kapan marka oldu.
Avrupa‘nın 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, başarılı çalışmalarıyla sektör profesyonelleri tarafından ödüllendirilmeye devam ediyor. Reklam ve pazarlama dünyasındaki en başarılı çalışmaların ödüllendirildiği ve 8 – 9 Kasım tarihlerinde düzenlenen 13’üncü Felis Ödülleri’nde MediaMarkt, Dijital kategorinin Banner / Rich Media Uygulamaları bölümünde “Felis” kazandı. MediaMarkt, ödülünü 14 Şubat Sevgililer Günü için tasarladığı “MediaMarkt Aşık Ürünler” çalışmasıyla aldı.
MediaMarkt ürünleri aşklarının peşinden gitti
Reklam kampanyasında MediaMarkt, web sitesinde yer alan ürünlerine “aşklarının peşinden gitme fırsatı” verdi. Google Custom Template GDN Retargeting Banner sistemi kullanılarak hazırlanan çalışmada tüketicilerin www.mediamarkt.com.tr’de incelediği ürünler, daha sonra diğer sayfalarda “kendilerine özel banner mesajlarıyla” geri döndü. Bu bannerların diğerlerinden tek farkı ise ürünlerin, tüketicilere bireysel olarak ve Sevgililer Günü temasıyla hitap etmesi oldu. Online mecralar için hazırlanan çalışmada bannerlarda yer alan ürünler tüketicilere; “Bana nasıl baktığını gördüm, görüşelim mi?”, “beni mağazamdan iste ;)”, “akşama alsana beni, film izleriz;)” gibi her defasında daha cesur olan mesajlarla hitap ettiler ve tüketicilerin kalbini çalmaya çalıştılar. MediaMarkt’ın Felis kazanan başarılı reklam çalışması ise Wanda Digital tarafından hazırladı.