MediaMarkt Alo Destek Paketi kullanıcılarına neler sunuyor?

MediaMarkt Alo Destek Paketi kullanıcılarına neler sunuyor?

0

Bir ürün ya da hizmet satın aldıktan sonra hepimizin karşılaşabileceği bazı temel sorunlar olabiliyor. Örneğin satın aldığınız akıllı TV’nin internet bağlantısını yapamıyor ya da yeni tabletinizde Play Store üyeliğini bir türlü açamıyor olabilirsiniz. Bu ve benzeri sorunlar hemen satış sonrası süreçte değil zaman için de karşımıza çıkabiliyor. Örneğin bilgisayarınız veya akıllı telefonunuzda yavaşlık ve donma sorunu yaşayabiliyorsunuz. Ya da cihazınızın yedeğini almayı bir türlü beceremiyorsunuz. Özetle hayatımızı kolaylaştırmak, işlerimizi daha hızlı yapmak ve daha iyi iletişim kurmak için teknolojiyi kullanıyorken öyle sorunlarla karşılaşıyoruz ki teknoloji elimizi kolumuzu bağlıyor. Böyle durumlarda her an ve her koşulda yardımcı olacak, çekinmeden arayabileceğimiz, ilgili ve özenli kişilere ihtiyaç duyuyoruz.

Öte yandan şu gerçeğe artık hepimiz aşinayız. Günümüz markalar dünyasında rekabette fark yaratmanın anahtarı markaların biz müşterilere kusursuz bir deneyim sunabilmeleri. Müşteri deneyimi tasarımının belki en kritik adımlarından biri de satış sonrası hizmetler. Çünkü müşteri olarak bu noktada markadan aldığınız destekler aslında markaya olan sadakatinizi de belirliyor. Aldığınız ürünün teslimi, montajı, bakım onarımı, yedek parça temini yanında ürünle ilgili beklentileriniz ve herhangi bir sorunla karşılaştığınızda gerekli olacak destekler satış sonrası hizmetler arasında yer alıyor. Bu hizmetleri sunmanın tüketiciler kadar markalar için de çok kritik olduğunu söylememize gerek bile yok. Sosyal medya çağında bazen bir müşteriyi kazanmak aylar alabilirken, satış sonrası yaşatılan kötü bir deneyim neticesinde kaybetmek saniyeler alabiliyor. Birçok araştırma bize gösteriyor ki, satış sonrası sunulan hizmetin kalitesi tüketicinin marka tercihinde çok önemli bir yere sahip.

Satış sonrası destek önemli evet ama bazı markalar için öncelikli olamayabiliyor. Aldığınız ürün ile ilgili bir sorun yaşadığınızda ilgili markaya ulaşamayabiliyorsunuz ya da ulaşsanız bile istediğiniz desteği alamayabiliyorsunuz. Bu noktada müşteriyi koruyucu destek paketleri bence hayatımızı kolaylaştırma adına çok işe yarıyor. MediaMarkt’ın Alo Destek Paketi tam da bu noktada işinize yarayacak bir ürün. Özellikle pandemi sonrası evlerden çalıştığınız ve evlerimizde her zamankinden daha fazla vakit geçirdiğimiz dönemde her işimizi uzaktan online ya da telefon desteği ile çözdüğüm yeni dönemde Alo Destek hayat kurtaran çözümlere sahip.

Alo Destek tam bir sesli kullanım kılavuzu
Alo Destek Paketini alarak, telefonla veya uzaktan bağlantı yöntemiyle tüm teknolojik ürünler için tek noktadan teknik destek, yazılım desteği, kullanım desteği ve eğitim hizmetleri alabilirsiniz. Teknolojiyi kullanırken yaşayabileceğiniz tüm zorluk ve sorunları rahatlıkla çözmenize yardımcı olacak bu paket size zaman ve para kazandırır. Örneğin, yeni bir elektronik eşya aldınız ve cihazı ilk defa paketinden çıkaracaksınız. Öncelikle hangi kabloyu nereye bağlayacağınızı tam bilemiyor ve hata yapmak istemiyorsunuz. Sonrasında da cihazın ilk kurulumu konusunda destek istiyorsunuz. Alo Destek’i aradığınızda, tıpkı sesli kurulum ve kullanım kılavuzu gibi, size telefonla cihazın tüm bağlantıları yaptırılıyor, sonrasında da ilk kurulum adımlarını yine destek hattındaki kişi ile birlikte gerçekleştiriyorsunuz. Bu servis sizin internet bağlantınızı yapıyor, tercih ettiğiniz uygulamalar varsa bunları yükleyip, ayarlarını da yapıyor. Hatta cihazınızın kullanımı ile ilgili size kısa bir de eğitim veriyor. Size de cihazınızı keyifle kullanmak kalıyor.

Paketin diğer avantajları
Alo Destek paketinin avantajları ile ilgili bir başka örnek vermek gerekirse. Diyelim bilgisayarınız için yeni bir program satın aldınız, ama yükledikten sonra bilgisayarınız düzgün çalışmadı ve hata vermeye başladı. Yetkili servisi aradınız, sistemi geri yüklemeniz gerektiğini söylediler. Nasıl yapılacağını sordunuz. Bu konuda yardımcı olamayacaklarını ancak bilgisayarı servise getirirseniz yardımcı olabileceklerini söylediler. En yakın teknik servise gitmeniz belki saatlerinizi alacak ve cihazınız serviste kalacağı süre boyunca kullanamayacaksınız. Böyle bir durumla karşılaştığınızda endişe etmeyin. Alo Destek bilgisayarınıza, tabletinize, akıllı telefonunuza uzaktan erişim sağlayarak sorunu hızla tespit ediyor, çözüyor. Uzaktan bağlantı kurarak, sorunlarınızı hızla çözdükleri gibi, size yapılan işlemlerle ilgili detay bilgi de veriyorlar. Aynı zamanda yeni teknolojilerle ilgili ekran üzerinde eğitim de alabiliyorsunuz. Örneğin yeni bir işletim sistemi Windows 10, Microsoft Office 365, Virüs Programı, Android OS veya iOS, Google Play Store üyeliği, vb. konularda eğitimler alabilirsiniz. Alo Destek’te uzaktan bağlantı ile, web sitesi yaratma, e-ticaret sitesinde ürün tanımlama gibi katma değeri yüksek hizmetler de var.

Geri arama hizmeti
Diyelim ki Alo Destek’i aradınız ama sorununuz ilk çağrıda çeşitli nedenlerden dolayı çözülemedi. Böyle durumlarda, teknoloji destek uzmanı görüşmeyi sonlandırır, konuyla ilgili gerekli araştırmaları yapar ve sizin için uygun olan en yakın zamanda geri arayarak destek işlemine devam eder. Alo Destek uzmanlarıyla yaptığınız görüşmelerde bir problemle ilgili arama sayısı veya süre konusunda sınırlama yoktur. Sorununuz çözülene kadar Alo Destek’i arayabilirsiniz. Sorununuz çözüldükten sonra ise teknoloji uzmanı sisteme kayıt yapar. Bu arada sorununuz çözülmediği duruda arama hakkınız düşmez; çünkü sınırsız. Başka bir teknoloji destek ihtiyacınız için aramaya devam edebilirsiniz. Alo Destek paketi sahipleri ödeme tarihinden itibaren 12 ay içinde sınırsız adet teknik destek kullanabiliyor. Alo Destek telefonla veya uzaktan erişim ile destek alabileceğiniz hizmet başlıkları şöyle: Bilgisayar ve ofis teknolojileri, cep telefonu ve tablet, internet ve sosyal medya görüntü ve ses sistemleri, beyaz eşya ve ufak ev aletleri. Alo Destek için aramanız gereken numaranın 0850 222 1 500 olduğunu not edeyim ve ürünün satın alma linkini şuraya bırakayım.

Cevap bırakın