MediaMarkt 10. yılında iletişim kampanyasını müşteri memnuniyeti üzerine kurdu

50 yıllık tecrübesini 10 yıldır Türkiye’deki tüketicileriyle buluşturan Avrupa’nın 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, 10. yılına özel hazırladığı yepyeni reklam filmini izleyicilerin beğenisine sundu.

Müşteri memnuniyetiyle fark yaratarak tüketicilerin en çok tercih ettiği elektronik perakende firması olmayı hedefleyen MediaMarkt, en yeni teknolojilerin, rakipsiz fiyatların ve bol ürün çeşitliliğinin yanı sıra 10 yıldır güvenin ve kaliteli müşteri deneyiminin de tek adresi olduğunu vurgulayan yeni reklam filmini yayınladı.

Müşterilerin kendilerini evlerinde gibi hissettikleri bir deneyim sunmak için yola çıktıklarını belirten MediaMarkt Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Çağanur Atay Uçtu, “Müşteri memnuniyetini merkeze alan şirket stratejimizi iletişim kampanyamızın da temeline yerleştirdik. 10 yıldır Türkiye’nin en istikrarlı büyüyen elektronik perakendeci olmakla birlikte müşterilerimizin yüzünü her alanda güldürmeyi başarmanın gururunu yaşıyoruz. 10 yıl önce dünya çapında ses getiren açılışımızın devamı niteliğinde sunduğumuz özel fırsatlar ve hizmetler sayesinde son iki yılda NPS skorumuzu ikiye katlamayı başardık” dedi.

Müşteri memnuniyetini hem kampanyalarında hem de sunduğu hizmetlerde merkezine alan MediaMarkt, yeni reklam filminde tüketicileriyle 10 yıldır birlikte olmanın verdiği mutluluğu ve gururu izleyicilerle paylaşıyor. “Gülmek size yakışıyor, Türkiye’ye yakışıyor” sloganıyla yayınlanan yeni reklam filmi, keyifli kurgusuyla da dikkat çekiyor.

MediaMarkt 10.yılını kutluyor, yüzler gülüyor!

MediaMarkt’ın 10 yıldır; bol çeşitle, rakipsiz fiyatlarla ve güler yüzlü hizmetle Türkiye’ye kazandırmaya devam ettiğini vurgulayan yeni reklam filminin çekimleri Ümraniye mağazasında gerçekleştirildi.

Şirket yeni iletişim kampanyasında, TV’den dijitale, ulusaldan yerele pek çok mecrayı etkin bir şekilde kullanmayı hedefliyor. Yaratıcı kurgusuyla dikkat çeken yeni reklam filminin konsept tasarımını ve tüm yaratıcı süreçlerini ise JWT çatısı altında kurulan ve Wanda Digital ile Manajans ajanslarından oluşan bir ekip yönetiyor.

Filmde, geçen seneden beri markayla özdeşleşen nostaljik “Gülmek Sana Yakışıyor” şarkısı yenilenen versiyonuyla izleyicilere yeni bir soluk getiriyor. 10. yılı temsil eden mesajıyla izleyiciye ulaşan ve 100 kişilik bir ekip tarafından 200 yardımcı oyuncuyla birlikte 4 aylık bir hazırlık süreci ile çekilen reklam filmini haberin devamında izleyebilirsiniz.