Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürMedia Markt Perakende Günleri’nde müşteri odaklı olmanın önemine dikkat çekti

    Media Markt Perakende Günleri’nde müşteri odaklı olmanın önemine dikkat çekti

    1479982694_2_yenal_gokyildirim

    Avrupa’nın bir numaralı elektronik perakende markası Media Markt, bu yıl 16’ncısı düzenlenen Perakende Günleri’ne katıldı. Media Markt, müşteriyi odağına aldığı stratejisi doğrultusunda “When Digital Becomes Human” adlı kitabı ile İngiltere’de “Yılın En İyi İş Kitabı” ödülünü alan Steven Van Belleghem’ın oturumuna da ev sahipliği yaptı

    Tüketicilerin en çok tercih ettiği elektronik perakende markası olmayı hedefleyen Media Markt, 16’ncı Perakende Günleri’nde dijital dönüşüm ve müşteri merkezliliği odağı ile yer aldı. Bu kapsamda dijitalleşen dünyada nasıl müşteri merkezli olunabileceği konusunda şirketlere yol gösteren, “When Digital Becomes Human” adlı kitabı ile İngiltere’de “yılın en iyi iş kitabı” ödülünü alan Steven Van Belleghem’ı Perakende Günleri’nin katılımcılarıyla buluşturdu.

    1479982696_2_steven

    Steven Van Belleghem, yaptığı konuşmada ileri teknoloji için sadece dijitale değil insana da yatırım yapılmasının önemine değindi. Van Bellegham, “Bilgisayarlar onaylar, insanlar gülümser” sözleriyle, dijitalin yapabilecekleri ile entegre olarak insanın katma değerleri olan empati, tutku ve yaratıcılığın doğru harmonizasyonunun esas başarının anahtarı olmasının altını çizdi.

    Media+Markt+Logo

    Media Markt İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım müşteri odaklı yaklaşımları doğrultusunda şunları söyledi. “Media Markt olarak şirketimizin arkasındaki büyük know-how ile dijital çağı yakalamak adına dijital dönüşüme kesintisiz yatırım yapıyoruz. Geçtiğimiz 1 yılda toplamda 4 milyon Euro’luk bir yatırımla tüm mağazalarımıza elektronik raf etiketi yerleştirdik ve sonsuz raf dediğimiz ve sınırsız sayıda ürün gösterebilen dijital kiosk’lar ekledik. Bununla birlikte rekabetin kaçınılmaz olduğu bir dünyada müşteriyi merkezi koymanın ayakta kalmanın formülü olduğunu biliyor ve stratejilerimizi bu bilinçle oluşturuyoruz. Sektörümüzü deneyim ve yüksek kaliteli hizmet odaklı müşterilerin büyüteceğini öngörüyoruz. Bu entegrasyonu başaran firmaların sektördeki yolculuklarına güçlenerek devam edeceklerini öngörüyoruz.”

    Steven Van Belleghem kimdir?

    Steven Van Belleghem, Ghent Üniversitesi’nde uygulamalı iktisat okudu. Profesyonel kariyerine halen pazarlama dersleri vermekte olduğu Vlerick Business School’da araştırma görevlisi olarak başladı. 2001 senesinde, online araştırma sektöründe faaliyet gösteren InSites Consulting isimli start-up firmasında çalışmaya başladı. Zaman içinde yönetici ortağı ve hissedarı olduğu firma 8 kişilik bir ekipten, 5 ülkede şubeleri bulunan 130 kişilik bir firma haline geldi. 2012’de B-Conversational isimli kendi firmasını kurdu. Van Belleghem, zamanının çoğunu keynote konuşmalar yaparak, workshoplar düzenleyerek ve koçluk vererek geçiriyor.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN